Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-01-02 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Angajam Consilier Vanzari

    Anunț de Angajare: Consilier Vânzări Băuturi Alcoolice Premium** Suntem în căutarea unei persoane pasionate de lumea băuturilor alcoolice premium pentru a se alătura echipei noastre ca **Consilier de Vânzări**. Dacă ai o atitudine prietenoasă, cunoștințe despre diferite tipuri de băuturi alcoolice și ești dornic(ă) să oferi clienților o experiență memorabilă, te vrem în echipa noastră! **Responsabilități:** - Să oferi consultanță clienților privind selecția de băuturi alcoolice premium. - Să menții o cunoaștere profundă a produselor din magazin. - Să gestionezi și să organizezi stocul de băuturi. - Să asiguri respectarea normelor de vânzare responsabilă a alcoolului. **Cerințe:** - Experiență în vânzări sau în domeniul băuturilor alcoolice este un plus. - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. - Atitudine pozitivă și capacitatea de a învăța rapid. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri. **Oferim:** - Un mediu de lucru plăcut și dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în domeniu. - Salariu competitiv și bonusuri de performanță. Dacă ești interesat(ă) să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa email :

  • 43

    Agent Imobiliar - FOXFORT Imobiliare

    Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 35

    Angajăm Agent Imobiliar

    Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 1

    Angajez consilier vanzari piese auto

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!

  • 3

    Angajam agent imobiliar

    Angajăm agent imobiliar salar motivant in Focsani tel trimiteti CV pe whatsapp

  • 8

    Consilier Financiar - venituri 5000 - 10000 RON

    A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes. Henry Ford CE CĂUTĂM: Abilități de comunicare și negociere Energie pentru atingerea obiectivelor Pasiune pentru munca în vânzări Rezistență la refuzuri Capacitate de învățaresi aplicare Studii medii/superioare - minim bacalaureat CE AȘTEPTĂRI AVEM DE LA TINE : Să prospectezi piața și să identifici clienți noi, Să utilizezi modalități inovatoare pentru a vinde o gamă diversificată de produse, Să analizezi nevoile financiare ale clien ilor pentru a le propune cea mai bună soluție, Să menții o relație de lungă durată cu clien ii tăi, Să promovezi produsele și serviciile noastre. CE BENEFICII OFERIM: Acces la metode de învățare online cu aplicabilitate practică imediată Acces la programul de dezvoltare profesională Sales Management Academy Dezvoltarea abilităților de leadership și management Oportunități de promovare bazate pe criterii clar exprimate Flexibilitate în planificarea agendei/programului de lucru Pachet de beneficii atractiv Stabilitate într-un parteneriat pe termen lung Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani! Asteptam cu drag CV-ul tau! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!!

  • 70

    consultant asigurari

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • 25

    Consultant financiar

    Ne marim echipa in domeniul vanzarilor Full time sau Part time Cu sau fara experienta Pachetul de beneficii cuprinde comisioane atractive, bonusuri motivante, cursuri si posibilitatea de a avansa in cariera; venituri incepand cu 2000 lei Relatii la telefon

  • 14

    Angajam.operator Casa Amanet Electronice

    AMANET ELECTRONICE Angajeaza AMANETAR / OPERATOR CASA DE AMANET pentru locatiile sale din: Sos Pantelimon(Zona Morarilor) Sos Colentina (Zona Obor) Salariu net,4000 ron; Si, BONUSURI periodice corelate cu Performanta si implicarea fiecarui individ in parte; Program de lucru in TURE de 4 zile lucrate cu 2 zile libere de LUNI pana DUMINICA; EXPERIENTA in Domeniu reprezinta un avantaj( evaluare si verificare ELECTRONICE) dar nu este obligatorie;               Asteptam sa ne contactati la nr sau pe mail la ; Noul coleg se ocupa in principal cu:        completarea documentelor de amanet        negocierea pretului obiectelor        incheierea, prelungirea sau lichidarea, depozitarea obiectelor amanetate        aprecierea uzurii obiectului,        marcarea obiectelor amanetate destinate vanzarii        comercializarea obiectelor CERINTE:        sa fie o persoana serioasa        profesionalism si punctualitate        sa comunice clar si usor        bun negociator        sa fie o persoana calma, atenta, rabdatoare        sa aibe cunostinte minime in domeniul IT

  • operator calculator - facturare

    Angajam fata pe postul de operator calculator- facturare Punctul de lucru se afla in Orasul Afumati Ilfov, zona Doraly Condiții: -Experiență este obligatorie - bun cunoscator al programului SMART BILL - cunostinte de lucru in Microsoft Office - capacitate de lucru in echipa; - capacitate de comunicare şi relaţionare cu clientii si colegii; - studii medii sau superioare Responsabilitati: -facturare: emiterea facturi in baza comenzilor receptionate ( in programul Smart bill ) -contabilitate primara; -diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei; -arhivarea documentelor salariu 3500 Full time

  • 2

    Ajutor Ospătar - Germania

    Angajăm un cuplu pentru o Gelaterie în Germania. -Contract de muncă legal încheiat în Germania. -Cazare GRATUITĂ ! , -Salariu începând de la 1.400 Net -O masă asigurată gratuită. - Ajutăm cu transportul din România - Germania cu reținere din primul salariu. Mobil WhatsApp

  • Oportunitate de cariera in domeniu Imobiliar

    oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!

  • 7

    Colaborator Flex Credit (Consultant credite)

    Compania noastra se bazeaza pe rezultate si dinamica, iar alaturi de noi veti gasi o varietate de oportunitati pentru a va dezvolta si a va afirma prin calitatile ce va recomanda. Prin alaturarea la echipa noastra de peste 400 de angajati si colaboratori, veti avea posibilitatea de a alege intre diferite optiuni de angajare iar venitul dumneavoastra poate creste considerabil. CV-ul il puteti trimite si pe adresa de mail Mai multe informații la numerele de telefon ferta noastra include: lucru intr-o echipa tanara, energica si ambitioasa; domeniu de activitate cu oportunitate de crestere profesionala pentru persoanele care manifesta entuziasm, energie si implicare la locul de munca; un sistem atractiv de remunerare suplimentara, care va mareste veniturile considerabil; accent pe recunoasterea initiativei si sprijin pentru noile idei; instruire regulata pentru a va dezvolta abilitatile; mediu de lucru dinamic și atmosfera prietenoasa; un inceput excelent pentru dezvoltarea profesionala. Consultant de credit la FlexCredit Romania: FlexCredit cauta colaboratori responsabili, ambitiosi si creativi pentru functia de consultant de credit. Daca ai spirit antreprenorial, esti pasionat de vanzari, perseverent si focusat pe rezultate, atunci Chiar si tu poti fi FlexCredit! Asteptarile noastre pentru dvs. sunt: - Abilitati bune de comunicare; - Motivatie excelenta pentru munca in echipa si lucru cu clientii; - Avantajul este experienta anterioara intr-o pozitie similara; - Nivel ridicat de motivatie si dorinta de atingere a obiectivelor; Responsabilitatile dumneavoastra vor fi: - Atragerea de noi clienti; - Consilierea clientilor cu privire la accesarea unui credit rapid; - Completarea documentelor solicitantilor de imprumut; - Serviciu personal pentru clienti, in cadrul contractului; Compania ofera: - Posibilitatea de a lucra intr-o institutie financiara nebancara cu o echipa excelenta si stabilitate pe piata de microcredite, FlexCredit fiind unul dintre liderii din acest domeniu. Se poate lucra full time sau part time.

  • 1

    Agent vanzari teren tamplarie pvc

    Candidatul ideal: Capacitati bune de organizare si sintetizare a informatiilor Abilitati de comunicare, relationare si negociere Experienta minima in vanzari consultative Avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc Entuziast, activ si persuasiv Permis de conducere categoria B Responsabilitati: Prospectarea permanenta a zonei alocate Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent Contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata nevoilor identificate Urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor Realizarea de rapoarte de vanzari periodice Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari conform realizarilor Autoturism si telefon de serviciu Mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt recompensate performantele individuale si de grup Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie solida Plan individual de dezvoltarea profesionala Perfectionare continua atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzare

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

  • 5

    Vanzator-consultant Carpisa Iulius Town Timisoara

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile stilate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa; -Program de lucru flexibil -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal;

  • Angajam Agent de Vanzari HoReCa-zona Braila-Galati-Tulcea

    Iti place sa: -dezvolti o companie prin atragerea de noi clienti? -identifici nevoile clientilor si sa le oferi produsele potrivite? -promovezi imaginea unei companii cu renume? -negociezi si sa inchei contracte? -iti folosesti abilitatile pentru a creste? Iti oferim tot ce ai nevoie: -masina si telefon de serviciu -posiblitatea de a castiga bonusuri lunare -prime si produse cu ocazia Sarbatorilor -contract de munca pe perioada nedeterminata -asigurare privata de sanatate -posibilitatea de a creste si a te dezvolta Suna la nr de telefon afisat, sau trimite un Cv pe whatt up, pe acelasi numar si fa primul pas spre un viitor pe care noi il scriem de 30 de ani!

  • 6

    Angajam reprezentant vanzari in Arad

    Angajam reprezentant vanzari pentru punctul nostru din Arad cu urmatoarele cerinte: - persoana dinamica cu abilitati de comunicare - cunostinte tehnice in domeniul mecanic - cunostine pachet office calculator - permis de conducere cat. B - nivel studii medii Asiguram: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial atractiv - masina si telefon de serviciu Viitorul coleg are ca sarcina de serviciu de a mentine si a dezvolta relatia comerciala cu partenerii existenti a magazinului, urmareste comenzile, respectiv incasarea din timp a acestora, interactioneaza cu colegii de la magazin si cu sediul central, etc.

  • 1

    Angajam agent vanzari,

    Angajam agent vanzari Daca esti tanar dinamic dispui de pemis categ B si doresti sa inveti , locul tau este in echipa noastra! Constituie un avantaj daca locuiesti in Campia turzii , Turda sau localitățile limitrofe.

  • Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul Ideal Angajăm consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta - Trimite CV la Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Descrierea jobului OFERIM: Mediu de lucru elegant, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă, în Centrul Vechi - București, Ocazia de a intra în contact cu persoane pasionate de artă și de frumos. Echipă primitoare, disponibilă și implicată în armonizare timpului petrecut la locul de muncă! RESPONSABILITATI: Ofera consultanta clientilor cu privire la lucrarile din galerie despre care învată de la colegii mai vechi în domeniu. Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: www.artgeorgies.ro sau pe facebook Art Georgies București

Salvează căutarea