Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-06-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Angajez personal feminin pentru cabinet de optica medicală in sect 6. Experiența in vânzări obligatorie. Program full time Detalii numai la tel. Puteti trimite cv numai pe whatsapp, la nr afișat în anunt.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :
-
Esti o persoana dinamica, sociabila si orientat catre cele mai bune rezultate? Iti doresti independenta financiara? Noi iti oferim un loc in echipa noastra. Cautam colaboratori in domeniul imobiliar ! Avem nevoie de energie mai multa in echipa si cautam un coleg nou pentru postul de agent imobiliar! Inovativ Imob Concept este o agentie imobiliara, dezvoltata din dorinta de a livra cele mai bune servicii pe piata imobiliara si cele mai bune conditii pentru agentii imobiliari. Experienta in domeniul imobiliar nu este necesara, dar daca o ai cu atat mai bine. Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti. 1) Activitatile principale ale posturilor de Agent Imobiliar si Consilier Imobiliar Promovarea firmei Inovativ Imob Concept , a imaginii firmei si a ofertei imobiliare a acesteia Studiul si prospectarea pietei imobiliare, selectarea imobilelor, contactarea proprietarilor. Deplasarea la imobile, intocmirea formularelor de colaborare si dezvoltarea bazei de date a firmei. Primirea clientilor cumparatori si chiriasi, analiza cererii acestora, prezentarea portofoliului de imobile potrivite cererii, prezentarea fizica a imobilelor si negocierea preturilor. Insotirea clientilor la notar in vederea finalizarii contractelor de vanzare cumparare si intocmirea contractelor de inchiriere in cazul chiriilor. Consultanta imobiliara pe tot parcursul procesului unei tranzactii imobiliare. 2) Ce primesti? Beneficii si bonusuri. Asistenta in teren pe perioada de training. - Birou propriu . Un mediu de lucru agreabil si modern. Comision din tranzactiile incheiate cu posibilitati de castiguri nelimitate. Posibilitati de promovare personala si profesionala. Prestigiul Si reputatia de a fi un component al echipei Inovativ Imob Concept. NU SE OFERA SALARIU FIX! Daca te regasesti in descrierea de mai sus.....te asteptam ! Permis de conducere: Categoria B Telefon :
-
Candidatul ideal Studii medii in domeniul comercial Cunostinte de operare PC (Word, Excel) Descrierea jobului Intocmirea si transmiterea comenzilor Intocmirea facturilor Corespondenta e-mail cu clientii si furnizorii Tinerea legaturii cu furnizorii Crearea de situatii si rapoarte in Excel Comunicarea cu departamentele de specialitate Beneficii Dezvoltare profesionala Mediu de lucru profesionist Asteptam CV-ul dvs. la adresa de email
-
Căutăm colaboratori pentru a deveni broker în asigurării, intermediar credite și imobiliare, colaborator pentru vânzare de vacante. Poți intermedia toate categoriile de asigurări (RCA, CASCO, locuințe, viata, sănătate, răspundere civilă, etc). Activitate remote Conditii: 12 clase absolvite si , minim 25 ani. cunostinte minime operare pc
-
Cauți un job sau o activitate part time? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasă0 Intermediem toate tipurile de asigurări și colaboram cu toate Companiile de Asigurări. De ce poate fi si pentru tine: - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este usor de folosit - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target Cerinte minime obligatorii: - studii medii - minim liceu - cunostinte operare PC minime - dorinta de invatare a unui domeniu nou si de a castiga bani muncind de acasa, constituie avantaj
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Angajez consultant imobiliar pentru Ploiesti. Persoana comunicativa si cu dorinta de munca. Experienta nu este necesara.
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Te invitam sa te alaturi unei echipe care iti va acorda suport si te va ajuta sa evoluezi profesional, daca: -esti o persoana de gen masculin dinamica , responsabila; -detii permis categoria B; -locuiesti in Constanta sau in proximitatea acesteia (pentru ca nu decontam transportul). Responsabilitatile complete ale postului se vor discuta in cadrul interviului.
-
Vorbesti spaniola ca un verdadero espanol...cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii/proiecte, exclusiv pe piata din Spania. Te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca prietenos si stabil, program flexibil, salariu peste media pietei, tichete de masa, plus comision . Vezi candidații
-
Cautam colaboratori part time, cu sau fara experienta, pe servicii de consultanta si intermediere in domeniile de turism, asigurari si credite bancare. tel: .
-
Dacă ești o persoana pozitivă, cu abilități de ascultare și de comunicare, te așteptăm în echipa noastră! Oferim: pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri, training, seminiarii de dezvoltare personală și profesională, posibilitatea de avansare în carieră, vacanțe, premii și multă voie bună! Dacă îți dorești să vi la un interviu, lasă-mi un număr de telefon în privat și te contactăm noi. Interviul se susține fizic iar job-ul se desfășoară la birou. (zona Dumbravița)
-
Cautam agent vanzari cu atributiuni in promovarea produselor noastre in uniunea europeana, salar fix+comision, contract de munca la distanta.
-
Iti doresti o schimbare si nu stii de unde sa incepi? Doresti sa iti suplimentezi veniturile dar sa iti ramana timp liber si pentru activitățile tale preferate? Atunci iti propun sa devii broker in Destine Holding, unde vei putea castiga bani si vei cunoaste persoane noi. Vei putea emite asigurări (toate tipurile de pe piata), vei putea intermedia credite si recomanda vacante familiei, prietenilor si cunoscutilor tai. Si din toate astea vei castiga bani! Vei avea îndrumare si sustinere permanentă din partea unei echipe de profesioniști, vei putea participa la traininguri interesante și actualizate permanent, care te vor ajuta să te dezvolti din punct de vedere profesional. Iar rezultatele pe care le vei obține vor fi pe masura implicarii tale. Suna bine nu? Pentru a ni te alatura trebuie sa ai studii liceale finalizate, acces la calculator, curiozitate, voința si perseverență. Și inca ceva: vei avea acces la toate platformele noastre de e-learning pentru doar 150 de lei pe care ii vei achita doar o singura data. Te astepatam!Trimite-mi mesaj daca esti interesat pe sau email
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
L'Amanet Angajează Amanetar! Interviurile au loc odată pe saptamana - cautam personal INTEGRU, AMBITIOS si cu dorinta de a se PERFECTIONA si evolua. persoană pasionată, la curent cu ultimele tehnologii legate de produsele electronice și alte gadgeturi. familiarizat cu sistemele de operare Android, iOS, Windows; aptitudini de testare; abilităţi de comunicare și vânzare Responsabilitati: - evalueaza starea produselor aduse de clienti; - identifica eventualele probleme tehnice ale produselor; - consiliaza clientii in alegerea produselor de la vanzare; - adăugare electronice pe site-ul propriu şi promovare pe site-urile de profil - platforme social, olx etc. In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;
-
Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (
-
Cautam parteneri cu sau fara experienta in domeniul financiar, colaborare cu program flexibil, se poate lucra si la distanta. Tel: