Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Studii: Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Foarte bune abilităţi de comunicare; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office; Descrierea jobului Responsabilitati: • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului; • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational; • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala; Posibilitati reale de promovare! – veti face parte dintr-o echipa noua. Locatie post:Constanta (Bd. Mamaia) Program de lucru (8 ore): Luni – Vineri : 10:00-18:00. Beneficii: • Bonusuri consistente de performanta; • Mediu de lucru dinamic; • Oportunitati de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom. Informații la telefon : 0724218293

  • Firma de distributie din municipiul Arad angajeaza Agent livrare/sofer. Cerinte:permis cat. B- minim 1 an. Informatii la tel. sau 0721917128 sau o744 648879

  • Angajam consultanti vanzari pentru magazinele de tigari electronice din Timisoara, in incinta Iulius Mall. Salariu fix , bonuri de masa si comision din vanzari. CV-urile se trimit la adresa bogdanpascuta @ voore .ro

  • Angajăm vanzatoare pt paine-cofetarie in sector 1, zona Pta Chibrit, tel 0727280711

  • Magazinul Coccodrillo Sibiu angajeaza lucrator comercial,de preferinta femeie, mai multe detalii si Cv-urile se depun la magazin pe strada Berariei nr 4 Sibiu, Piata Habermann.

  • DACA AI INTRE 25 SI 45 ANI DACA AI MINIM BACALAUREATUL DACA ITI PLACE SA VORBESTI LA TELEFON DACA VREI PROGRAM FLEXIBIL DACA VREI COLECTIV DE GASCA DACA VREI SA NU AI SEF ASTEPT CV-UL TAU PE ADRESA ;

  • Unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România se extinde și este în căutare de persoane entuziaste și dornice să activeze în cadrul unei echipe dinamice. Cerințe: · Orientare și deschidere către client; · Responsabilitate și seriozitate; · Dinamism și spirit de inițiativa; · Flexibilitate și spirit de echipa. Responsabilități: · Să îndeplinești corect sarcinile specifice fiecărui post; · Să cunoști și să promovezi produsele marca proprie; · Să dai dovadă de amabilitate și promptitudine în relația cu clienții; · Să contribui la asigurarea unei imagini plăcute a magazinului; · Să oferi suport colegilor, atunci când este necesar; · Să asiguri ordinea și curățenia spațiului tău de lucru Beneficii: · Loc de muncă stabil; · Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată; · Decontare / asigurare transport; · Bonus trimestrial de performanță / bonus de recomandare · Discount abonament World-Class Pentru mai multe detalii, va rog să ne trimiteți un CV la adresa de mail sau să apelați numerele de telefon 0756160797. Aplică acum!

  • Cautam reprezentant zonal cu experienta in domeniul electrocasnicelor, accesorilor de mobilier sau tehnico sanitare Brand german consacrat de peste 90 de ani din domeniul chiuvetelor si a bateriilor prin firma activa de peste 10 ani in Romania cauta Reprezentant zonal cu domiciliul in Bucuresti. Cerinte: -experienta cel putin 3 ani in vanzari. Avantaj: cunoasterea pietei de electrocasnice si de tehnico-sanitare. -organizat, dinamic, spirit de raspundere • -dezvoltarea vânzărilor de pe zona alocată (racolarea de noi pieţe, analizarea concurenţei) -bune abilitati de comunicare Se ofera pachet salarial competitiv: salar net + bonus vanzari + laptop, telefon + masina. • Oportunităţi de dezvoltare + traininguri Responsabilitati: -responsabilitate fata de brand si targeturile tintite Obiectivul principal: Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.

  • Angajam lucrator comercial pentru magazinul PICTOR amplasat la parterul Tomis Mall, Constanța. Cerințe: persoana dinamica si sociabila, experienta cu casa de marcat si disponibilitate pentru a invata lucruri noi despre produse.

  • Cautam colaboratori noi. Daca vrei sa te alaturi echipei DESTINE BROKER pentru o cariera in ASIGURARI, informeaza-te la: 0742.274.158-Elena Dragan Candidatul Ideal • Studii-minim BAC iar codul RAF, constituie un avantaj; • Cunostinte medii de utilizare PC; • Perseverent, bune abilitati de comunicare, negociere • Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Acum, ori NICIODATA... ;) Grabeste-te, ca ti-o ia altul inainte... :)

  • Cerinte: Studii superioare Experienta in domeniu Cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel) Cunostinte de limba engleza Responsabilitati: Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Negocierea contractelor comerciale; Gestionarea eficienta a stocurilor; Intocmirea comenzilor de aprovizionare in ERP, expedierea si urmarirea acestora pana la receptia finala. Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale. Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora. Propunerea de strategii pentru achizitii Contribuie activ la targetele de saving si celelalte targete ale departamentului Arhivarea corespondentei pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii Beneficii: - Pachet salarial atractiv, în funcție de performanțe - Transport asigurat - Posibilitatea de activa într-un mediu de lucru profesionist și dinamic - Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-o companie solidă - Posibilități de promovare în cadrul companiei - Pachet salarial atractiv, în funcție de performanțe

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Angajam agent de vanzari in Baia Mare Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Mega Image Shop & Go Sector 6 -Drumul Taberei 92, angajeaza casier- lucrator comercial Salariu debut 1700 lei net (in mana) Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Responsabilitati: - Receptionarea de marfa; - Aprovizionarea magazinului. - Etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Prezentarea si comercializarea produselor; - Asigurarea unei imagini placute a magazinului; - Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; - Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Cerinte: - Persoana organizata si punctuala; - Disponibilitate pentru program de lucru in 2 ture(8h) si in weekend-uri(2 week-enduri pe luna) - Bune abilitati de comunicare si atentie distributiva; - Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. - Posibilitate de dezvoltare a carierei - Sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit. Dacă vrei un job unde ai siguranța că vei fi respectat, te așteptăm in echipa noastra! VA ROG SA MA SUNATI LA NUMARUL 0773832090

  • Daca esti o persoana comunicativa si dinamica, dornica sa-si dezvolte abilitatile in vanzari, vino sa faci parte din echipa IASI TV LIFE. Lasa un CV in mesaj sau trimite-l pe mail office#iasitvlife.ro si noi te contactam pentru un interviu.

  • Hai sa faci parte din echipa noastră! Dacă tu ai alt job, dar ai prieteni care vor sa lucreze aștept recomandări. Avem nevoie de lucrător comercial pentru Auchan si magazinul Unirii (în ambele locații sunt insulite). Salariu fix plus comision din vanzari. Pentru mai multe detalii astept sa ma contactati.

  • Clinica de celule stem angajeaza operator vanzari prin telefon. Responsabilitati: - initiere apeluri telefonice catre clientii din baza de date proprie - vanzarea serviciilor puse la dispozitie de clinica - incheiere contracte Cerinte: - persoana cu experienta in vanzari prin telefon, minimum 6 luni - deschisa la comunicare - motivata Beneficii: - salariu fix plus bonusuri din vanzari - asigurare medicala dupa 6 luni de activitate

  • Anunt disponibil în Ciofrângeni si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Jobul presupune evaluarea necesităţilor financiare ale clienţilor şi oferirea de soluţii personalizate. Cerinte: - Sa ai BAC-ul luat. Te specializezi la noi! - Să ai curaj. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să îți placă să muncești. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să îți placă să vorbești la telefon. - Să fii perseverent. Ce primesti: - Program flexibil, adaptat nevoilor; - Sume fixe atractive si bonusuri de performanta; - Training-uri cu niște oameni excepționali; - Pachet de loializare; - Incentive-uri.

  • Salveaza cautarea