Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Tip job: Full time Oraș de lucru: Bucuresti Departament: Vanzari Industrie: Comert / Retail și Turism / HoReCa Permis conducere : B Candidatul ideal - Cunoasterea in detaliu a pietei retail / HoReCa din zona in care activeaza - Atitudine proactiva, responsabila si orientata catre finalizarea actiunilor - Minim studii medii finalizate; - Permis de conducere categ. B; - Cunoștinte de operare PC; Descrierea jobului - Gestioneaza portofoliul de clienti existenti - Prospecteaza piata in vederea identificarii de noi posibili clienti, dezvoltand zona alocata - Viziteaza zilnic clientii, petrece aprozimativ 90% timp pe teren - Raspunde de incasarea soldurilor din piata si de preluarea comenzilor - Propune solutii optime, potrivite nevoilor clientilor Se ofera: - Traininguri specializate de produse profesionale de curatenie / produse SANIDET - Instrumente de lucru: telefon de serviciu, masina de serviciu - Oportunitatea de a se dezvolta intr-o companie care incurajeaza angajatii sa aiba initiativa si ofera oportunitati de dezvoltare profesionala CV

  • Tocmai ai terminat facultatea si iti doresti o Experienta noua? Esti Curios de domeniul vanzarilor si vrei sa explorezi domeniul business alaturi de echipa HCC? Provocarile sunt pe gustul tau si iti doresti un job cu posibilitati de dezvoltare si Beneficii Garantate, si din spusele Prietenilor tai reiasa ca esti un bun negociator si o persoana descurcareata, deci poti vinde serviciile noastre, si ulterior poti deveni Business Development Manager. Inseamna ca iti pot lansa urmatoarea Provocare, aceea de a ne trimite cv-ul tau pentru pozita de Junior Sales & Business Development in echipa HCC, pentru a ne cunoaste si a face Magie impreuna. Beneficii Junior Sales & Business Development Salariu fix Comision din vânzări Zile în plus de concediu la fiecare an lucrat Posibilitatea de a lucra de acasă o zi pe saptămână Dezvoltare profesională și personală Candidatul Ideal Atitudine pozitiva Deschis la idei noi Fire energica Abilitatii bune de comunicare, negociere si vanzari Sa stie limba engleza la nivel conversational si sa stie sa scrie e-mail-uri in limba engleza Sa fie implicat in ceea ce face Dorinta de dezvoltare profesionala Responsabilitati Junior Sales & Business Development Cercetarea pietei Aducerea de noi clienti, contactarea clientilor si mentinerea relatiei cu ei Dezvoltarea portofoliului Dezvoltarea cifrei de afaceri Participarea la diverse evenimente pentru crearea de relații cu posibili viitori clienti Sa colaboreze cu alte departamente eficient Participarea activa la realizarea target-ului lunar Ofertare

  • Esti pasionat/pasionata de moda si mereu curios/curioasa de noile tendite? Te simti confortabil/confortabila atunci cand esti mereu inconjurat/inconjurata de haine? Daca esti si o persoana cu simt estetic si atenta la detalii, inseamna ca urmatoarea pozitie de Sales Assistants in Timisoara este perfecta pentru tine si ne poti trimite cv-ul tau.Abia asteptam sa ne cunoaste.:) Sales assistant: Cu sau fără experiență profesională; Persoana pasionata de modă și de vânzări; Disponibilitate de a lucra cu normă întreagă, dar suntem flexibili și la 6 ore; Persoana caruia ii place interactiunea cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Abonament clinica privata de sanatate; Tichete de masa; Bonuri de vacanta; Reduceri pentru angajati.

  • Firma importatoare, specializata pe mobilier pentru hoteluri, restaurante, spatii office, clinici medicale, institutii, etc. cautam colaborator pe Timisoara. Venitul este procent din vanzari. Oferim suport de vanzari si logistic: birou, calculator, masina cand este cazul. Program flexibil 100%. Poate fi un job part-time pentru oricine doreste venituri suplimentare.

  • Grupul de firme SC King-Nord Est Imobiliare Srl isi mareste echipa incepand 15.08.2019, daca vrei sa faci parte dintr-o companie dinamica si in plina expansiune. Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta, pot fii si studenti. CERINȚE: - Bune abilități de relaționare cu diverse categorii de persoane; - Foarte bune abilități de comunicare în limba româna; - Bune abilități de negociere; - Ținută și aspect profesional îngrijit; - Experiența pe piața imobiliară reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; RESPONSABILITĂȚI GENERALE: - Promovarea serviciilor companiei; - Crearea, susținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții; - Preluarea detaliată a informațiilor despre proprietăți de vânzare sau închiriere; - Consilierea și reprezentarea proprietarilor în procesul de vânzare sau închiriere (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); - Consultanță imobiliară, asistență și negociere în cadrul tranzacțiilor imobiliare (dacă este nevoie, se oferă suport - parte juridică); DESPRE COMPANIE: - Companie cu experiență în domeniul imobiliar din 2016; - Puncte de lucru în București: - Piata Romana - Oferim condiții avantajoase și o pregătire cât mai bună agenților companiei; - Mediu de lucru plăcut, echipă tânără și motivată; POSTURI DISPONIBILE: - Agent/Broker imobiliar - departament vânzari; - Agent/Broker imobiliar - departament închirieri; Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să te bucuri de un job interesant, contactează-ne pentru programarea interviului la: 0757.784.434

  • Descrierea jobului: Vinde bijuterii in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Identifica cerintele clientilor intr-un mod amabil si prompt; Consiliaza clientul privind masuri, modele, asortiment de produse; Informarea clientului privind caracteristicile produsului achizitionat; Cunoaste caracteristicile tehnice si comerciale ale produselor; Atenție la detalii, corectitudine și responsabilitate; Experiența într-un post similar constituie un avantaj. Beneficii: Pachet salarial atractiv, negociabil dupa primele 3 luni; Training gratuit, mediu de lucru placut; Lucrul într-o companie de renume, la standarde de calitate dovedite; Posibilitatea de a dezvolta o carieră solidă în domeniu, în cadrul unei echipe tinere și puternice; Va rugam aplicati cu CV insotit de o fotografie recenta a dumneavoastra. (potlogmonicaARONDgmail.com) Persoana de contact Monica Potlog ZERO SAPTE SASE SAPTE DOI DOI ZERO SAPTE OPT PATRU Descrierea companiei AEVUM, un brand de bijuterii cu renume in Dubai, dar nou adus in Romania, care doreste sa ofere versatilitate, stil si eleganta. Cerinte Candidat/a - sa fie sociabila, amabila, corecta , responsabila; - prezenta placuta; - cu dorinta de a se dezvolta; - sa detina cunostinte operare PC - cunostinte de limba engleza, nivel mediu/avansat; - experienta in relatia cu clientii; - flexibilitate, spirit de echipă, dorința de a ajuta.

  • Anunt disponibil în Vedea si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descriere job: Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

    Repostat automat
  • Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei noastre, aplica la noi pentru postul de: Consilier vanzari piese auto Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Cunostinte medii in domeniul auto; - Experienta in vanzari - Capacitate de lucru in echipa; - Abilitati de comunicare cu clientii si colegii. - Cunostinte operare calculator -Seriozitate si devotament fata de firma ! Beneficii : - Pachet salarial motivant format din salariu fix si bonusuri in functie de performanta. - Posibilitati de instruire si formare profesionala; - Mediu de lucru placut intr-un colectiv tanar; Asteptam CV-uri pe adresa de mail

  • Oferta: Pachetul salarial lunar variaza 2500-3000 lei net/luna (2100 lei salariul fix+ comision din vanzare si fidelizare si bonusuri); Program de lucru flexibil, in ture 12/24 (o zi 12 h si urmatoarea liber); Contract de munca, programe de training, bonusuri de performanta. Cautam persoane pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa care au mai lucrat pe o pozitie similara. In masura in care corespundeti criteriilor, va invitam sa trimiteti cv-ul detaliat atasat la mesaj aici. Succes! Compania angajatoare reprezinta cel mai mare retail-er de suplimente nutritive la nivel international si unul dintre cei mai importanti producatori in acest domeniu. Complexurile de vitamine, minerale, plante, de dieta, sport si altele sunt menite sa mentina sanatatea si starea de bine a consumatorilor respectand totodata principiile unei alimentatii sanatoase si echilibrate. La nivel mondial clientul este reprezentat de o retea de peste 6900 de magazine deschise in SUA si in alte 48 de tari si in Romania din 2011. Cerinte: Cunostinte/studii in domeniu -reprezinta avantaj; Experienta pe o pozitie similara (consultant plafar, asistent vanzare, beauty advisor etc.); Limba engleza nivel conversational. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc. In masura in care corespundeti criteriilor, va invitam sa trimiteti cv-ul detaliat atasat la mesaj aici. Succes!

  • Pentru clientul nostru, un mare producator de mobilier pentru firme si nu numai... cautam CONSILIER VANZARI IN SHOW-ROOM MOBILA - program luni-vineri Sarcini: - intampina clientii care intra in show-room - prezinta firma si produsele firmei (avantaje ale produselor si serviciilor) - gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti - efectueaza toate operatile legate de activitatea de vanzari: ofertarea, contractarea, negocierea si urmarirea derulari comenzii. - tine evidenta reclamatiilor primite de la clienti - realizeaza incasarea si recuperarea de debite de la clientii - factureaza si intocmeste comenzile pentru productie, conform cerintelor clientilor Cerinte: - cunostinte generale comerciale - cunostinte operare PC : Word, Excel. - permis auto cat. B. - aptitudini de comunicare si negociere. - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala si studiile superioare reprezinta un avantaj. CV-urile se pot depune doar pe adresa de email cvtimisoara_gmail.com, cu specificarea in titlu a postului "CONSILIER VANZARI", informatii la tel. 0727843987

  • Cautam FOREVER BUSINESS OWNER ! Pornind din propria ta casa, poti sa-ti construiesti o afacere ce-ti va asigura timp liber si bani pentru a face lucrurile ce le-ai dorit dintotdeauna. Recrutam colaboratori pentru dezvoltarea unei retele de distributie nationala si internationala, cu produse naturale pentru ingrijire si intretinere, suplimente nutritive pe baza de aloe vera,un stil de viata sanatos! Cerinte : - Persoane cu spirit antreprenorial, dornice sa- si creeze o cariera in domeniul NetworkMarketing, sau pur si simplu pentru majorarea veniturilor lunare. Pentru alte detalii lasa nr de telefon si adresa de email!

  • ASIM TRADING, reprezentant al brandurilor WETTERBEST, BILKA, RUFSTER, angajeaza AGENT VANZARI - TIGLA METALICA pentru judetul Galati. Profilul candidatului: -abilitati de negociere -permis de conducere cat B -experienta in vanzari materiale de constuctii ( constituie avantaj) Responsabilitati: -prospecteaza zona arondata si identifica casele in constructie care urmeaza sa monteze acoperisul -masoara acoperisul si calculeaza necesarul de materiale -oferteaza catre client Beneficii: -salariu fix + comision -autoturism de serviciu, laptop, telefon CV-urile se pot trimite pe e-mail sau se pot depune la unul din punctele de lucru din Galati, str George Cosbuc nr 219 colt cu Basarabiei. Relatii suplimentare la tel: 0752.140.143 Persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.

  • agentie recruteaza colaboratori in toata tara. intra acum pe adiragency.com si afla mai multe, sau suna la 0723411059

  • Cautam candidati pentru postul de agent de vanzari pentru produse medicale\cosmetice. Oferim instruire specifica in domeniu, contract de munca nedeterminat, salariu motivant, beneficii suplimentare. Cerinte: masina + permis de conducere categoria B (decontam integral combustibilul). Persoanele interesate pot depune CV-ul la sau pot apela la numarul 0722314311

  • Preluari comenzi telefonice Mancare si pizza

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job - studii medii sau superioare; - permis de conducere categoria B; - cunoscator de limba engleza; - bun cunoscator operare PC MS Office; - experienta pe o pozitie similara; - abilitati de comunicare, prezentare, organizare si planificare; - abilitatile de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate - spirit de echipa, simtul raspunderii

  • Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -Agent vanzari - magazin TM/CS -Agent vanzari si livrator - teren -Agent vanzari - call center ( part-time / Full- time) -Optometrist - teren -Medic specialist Oftalmolog - teren Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristin @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • Salveaza cautarea