Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Agenti vanzari cu atributii de livrare - INEU

    Firma producatoare de inghetata si biscuti cauta : Agenti vanzari cu atributii de livrare, cu domiciliul in INEU ( jud. Arad) Necesar permis categoria B Pentru detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon :

  • 12

    Agenti vanzari cu atributii de livrare - RESITA

    Firma producatoare de inghetata si biscuti cauta : Agenti vanzari cu atributii de livrare, cu domiciliul in RESITA ( jud. Caras Severin) Necesar permis categoria B Pentru detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon :

  • 9

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

  • 1

    Agent imobiliar

    Te asteptam in echipa noastra de vanzari, sa fim colegi! Pentru noi cei mai importanti sunt oamenii.Credem in educatie, loialitate, incredere si ajutor reciproc. Daca iti doresti sa investesti in tine, iubesti oamenii,pui pe primul loc nevoia lor, daca esti o persoana atenta, punctuala,perseverenta,ai abilitati de comunicare, iti doresti libertate , o cariera de succes si munca ta sa fie rasplatita , te invitam sa faci parte din echpa noastra. Noi iti vom oferi tot ajutorul necesar: te vom invata procesul de vanzare, modalitati prin care sa identifici nevoia clientului, instrumetele necesare pentru a avea performante si a deveni un agent imobiliar de succes.Iti vom recompensa munca si rezultatele. Daca vrei sa fii un agent imobiliar de succes, sa castigi experienta,sa te dezvolti si sa castigi bani direct proportional cu munca prestata, te invitam sa faci parte din echipa noastra. Responsabilitati: -prospectare piata -sa suni un numar minim de clienti zi -sa identifici nevoia clientului -intalniri cu, clientii si vizionarea proprietatilor -preluarea proprietatilor si evaluarea lor la un pret real de piata -consultanta clientilor -SA CITESTI minim o carte luna Ce oferim? - un mediu de lucru placut - baza de date cu proprietati - portofoliu clienti - toate instrumentele necesare pentru ca munca ta sa fie eficienta - training - carti - comisioane din vanzari !!! Poti trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail:

  • 1

    Reprezentant vânzări - UNIMAT Tg. Mureș

    ABILITATI: - Bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare, lucru in echipa - Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor, cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent - Atentie concentrata si distributiva - Persoana punctuala - Prezenta agreabila, serioasa - Spirit de observatie, dinamism, gândire comercială, eficientă, initiativa - Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultate. Descrierea jobului ATRIBUTII: - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti - Prospecteaza piata si identifica oportunitatile de dezvoltare a companiei - Preia comenzile de la clienti si se ocupa de onorarea lor - Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului - Respecta politica comerciala a companiei referitoare la limita de credit, modalitate de plata, discount-uri si pachete de servicii pentru fiecare client - Incaseaza contravaloarea produselor vandute si depune monetarul la casieria companiei, recupereaza creditele din piata - Urmareste atingerea target-ului de vanzari alocat dupa criteriul teritorial - Se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul companiei - Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Cerinte: - Studii medii sau superioare - Operare MS Office ( Excel, Word) CV-urile se pot depune in aplicatie sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A

  • Vino si tu in echipa mea daca ai nevoie de niste bani in plus

    Ai un job clasic ori stai acasă cu copii si vrei doar să suplimentezi veniturile tale?Cea mai tare oportunitate. BENEFICII: Ești propriul tău șef, lucrezi in funcție de cum îți permite timpul, nu exista obligații, ai cel mai mare comision de pe piață, câștig în funcție de implicare.

  • 2

    Manager Zonal Vanzari

    Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Cluj, Alba, Sibiu, Bistrița-Năsăud, Mureș. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.

  • 8

    Caut colaboratori, Manageri echipa vanzari

    Iti place sa lucrezi cu oamenii, sa le cunoști poveștile și sa le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este în echipa noastră dacă: Vrei un loc de munca stabil și/ sau un venit suplimentar; Esti o persoana căreia ii place munca de teren; Esti o persoana ambițioasă și apreciezi programul flexibil; Vrei sa îți faci singur programul de lucru; Ce vei face? Vei promova serviciile de asigurare ale companiei, Vei gestiona și dezvolta portofoliu de clienți. Vei oferi suporta clienților pentru a alege cea mai bună ofertă de asigurare adaptată nevoilor lor. Ce vei câștiga? Intre 500- 4000 lei net, Acces la programe de pregătire și dezvoltare. Experienta ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea sa cunoști oameni noi și sa te dezvolți împreună cu ei, Acționăm cu responsabilitate, respect și transparență, Te-am convins? Aștept Cv-ul tău.

  • Reprezentant Regional Vanzari

    Companie care isi desfasoara activitatea in domeniului comertului cu produse bituminoase, suntem in cautarea unei doamne domnisoare pentru a reprezenta compania noastra in relatiile cu potentialii clienti. CANDIDATUL IDEAL: - absolvent studii superioare (prezinta avantaj) -experienta in vanzari -cunostinte bune MS OFFICE -permis de conducere (categoria B) -dechis spre nou si spre autodezvoltare -orientat spre rezultate -spirit de echipa -disponibilitate deplasari -cunoasterea unei șimbi straine (prezinta avantaj) RESPONSABILITATI BENEFICII: -va identifica si contacta clientii pentru produsele Companiei - va negocia si urmari derularea contractelor cu clientii -va promova produsele si imaginea Companiei in cadrul diverselor manifestari in domeniu (targuri, expozitii, conferinte, etc) -va elabora rapoarte saptamanale si va urmari strategia de vanzari a companiei -autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil, training-uri, bonusuri pentru atingerea targeturilor. Persoanele interesate vor trimite CV cu poza la adresa de e-mail :

  • 3

    Angajam Receptionit receptionista inchirieri masinute pentru copii

    Angajam persoane serioase pe postul de receptionist receptionista . Activitatea necesita utilizarea casei de marcat si servirea clientilor. Activitatea consta in inchirierea masinutelor electrice pentru copii si supravegherea acestora. Se ofera salar fix motivant + bonusuri. Daca sunteti interesat, asteptam CV-ul dumneavoastra.

  • Reprezentant Vânzări

    Responsabilități: Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea de noi oportunități de afaceri. Prezentarea produselor serviciilor companiei și promovarea acestora în fața clienților potențiali. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de companie. Monitorizarea pieței și identificarea tendințelor pentru a adapta strategiile de vânzare. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau domeniul relevant. Abilități de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Abilitatea de a lucra în mod independent și în echipă. OBLIGATORIU PERMIS DE CONDUCERE CATEGORIA B și disponibilitate pentru deplasări. Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu. Programul de lucru este de la 9.00-18.00, de luni până vineri.

  • 4

    Angajare Broker Asigurari

    Ne marim echipa! Suntem Destine Holding, o companie de brokeraj ce se ocupa cu intermedierea urmatoarelor produse: -Asigurari ( RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) -Credite ( colaboram cu bani, companii de Leasing si ifn-uri) -Pachete turistice ( oriunde in lume) -Tranzactii imobiliare pe intreg teritoriul Romaniei Cerinte: -Absolvent studii liceale ( diploma de 12 clase minim) -Nu se cere TARGET -Traininguri de dezvoltare profesionala si personala, materiale,platforma online -Seminarii si cursuri gratuite -Posibilitatea de lucru in orice localitate din tara. -veniturille sunt în funcție de implicare(Nu Este cu Salariu Fix) -nu ai program fix -poti lucra de acasa -nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajuta ! Experința în domeniu NU este necesară. Contact : Turcu Ionut

  • 2

    Anjari consultanti de credite

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri Mai multe detalii la :

  • angajez manipulator organizator

    Depozit de accesorii pentru ventilatie , climatizare angajeaza manipulator organizator in depozitul din sat DUMITRANA MAGURELE ILFOV . Program de la 9 - 18 de Luni pana Vineri . Se popate oferi daca este cazul , cazare in incinta depozitului Salariul intre 3000 si 4000 roni in functie de cunostinte + bonuri de masa .

  • 17

    Activitate part time pentru Mămici ,eleve ,bunici

    Dacă ai face reclamă marilor magazine și ai fi recompensată, ai avea 2-3 ore să faci asta? Eu fac reclamă produselor unui mare brand, de 25 de ani pe piața din România și iau în jur de3000 Poți și tu! Detalii în privat !. *valabil pentru doamne și domnișoare!

  • 1

    Angajez agent vanzari B2B

    Angajare: Agent de Vânzări B2B Compania noastră caută un agent de vânzări B2B dedicat și motivat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă aveți o pasiune pentru vânzările business-to-business și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu stimulant, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Identificarea și prospectarea potențialilor clienți în domeniul business-to-business. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți. Prezentarea și promovarea produselor serviciilor companiei noastre. Negocierea și încheierea contractelor de vânzare. Monitorizarea pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Colaborarea strânsă cu echipa de marketing pentru dezvoltarea strategiilor de vânzare. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări B2B. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și individual. Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări. Diploma de studii superioare. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări. Beneficii: Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională. Oportunități de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și provocator. Program flexibil de lucru. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul companiei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email până la data de 05.03.2024. Menționați în subiectul email-ului "Aplicare Agent de Vânzări B2B". Vă mulțumim pentru interesul acordat și anticipăm cu nerăbdare să discutăm mai multe în cadrul interviului. Cu stimă, Echipa Botexo Services S.R.L.

  • 1

    angajam agent vanzari

    Descriere Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Cerinte; - permis auto categoria B - bune abilități de comunicare, - persoană optimistă, sociabilă și carismatică; - orientare catre rezultate; - experiența anterioară în vânzări nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj. Noi îți oferim: - training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; - posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; - atmosfera placută de lucru intr-o echipa tanără si ambiţioasă, in plina expansiune; - călătorii in diferite tari;
 - pachet salarial motivant. Te aștept cu un mesaj in privat sau la numărul de telefon pentru a stabili interviul.

  • 8

    Broker de asigurari

    Daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul asigurarilor, la DESTINE HOLDING, gasesti oportunitatile de care ai nevoie! Ai nevoie de un venit suplimentar? Iti dau un pont! Alatura-te echipei DESTINE BROKER si te invat cum sa faci bani din asigurari! Lasa un mesaj in privat si stabilim o intalnire. TU hotarasti daca vrei sa scapi de griji! O zi cu inspiratie si cu determinare iti doresc!

  • 3

    colaborare

    Bună ziua! Echipa Destine este în cautare de noi colegi. Dacă vrei sa-ti mărești veniturile,sa ai venituri suplimentare sau chiar sa faci cariera in asigurari te aștept cu un mesaj!

  • Agent Vanzari

    Daca ai acumulat experienta in vanzari si iti face placere sa interactionezi cu oamenii, accepta noua provocare Fieldstar! Dezvoltam o noua echipa de Agenti Vanzari retail, care sa promoveze dispozitive inovatoare chiar in localitatea ta. Fieldstar este in topul campaniilor de marketing BTL, cu o experienta de peste 20 ani pe piata din Romania. Portofoliul nostru depaseste 50 de clienti pentru care promovam peste 100 de branduri internationale si te asiguram ca experienta cumulata in cadrul Fieldstar te va ajuta sa te dezvolti spre o cariera de succes. Ce ne dorim sa vedem la tine? Orientare si deschidere catre client; Dorinta de a invata tehnici de vanzare si comunicare; Motivat a sa iti atingi obiectivele de performanta. Descrierea jobului Vei avea un spatiu amenajat pentru brandul pe care il vei promova, care va fi amplasat dupa casele de marcat; Vei fi responsabil a de promovarea dispozitivelor inovatoare; Vei face demersuri pentru fidelizarea clientilor si vei oferi consultanta cu privire la utilizarea dispozitivelor; Nu vei avea stocuri in gestiune; Nu vei fi responsabil pentru vanzarea propiu-zisa si nu vei incasa; Realizarea targetului lunar de performanta; Completarea zilnica a raportului de activitate. Detalii job: Salariu de 3000 lei net; Bonus de pana la 500 de lei net, in functie de performanta; Training platit; Decont transport; Contract pe perioada determinata de 6 luni. Programul de lucru: flexibil, full time 8 h zi, 5 zile saptamana.

Salvează căutarea