Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Ce ne dorim de la tine: Obligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1 Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureat Persoana cu bune abilitati de comunicare. Abilitati de organizare. Iti vei desfasura activitatea astfel: Contactarea telefonica a clientilor Pregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzare Introducerea comenzilor in sistem Iti garantam: Pachet salarial net 3000 LEi Bonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie) Contract pe nedeterminat; Tichete de masa in valoare de 30 RON ZI Asigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate) Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-endurile libere
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!
-
Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!
-
Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!
-
Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!
-
Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!
-
Agenția imobiliară Alice Imob își mărește echipa de brokeri imobiliari! Poți câștiga venituri lunare între 1000-3000 Euro sau chiar mai mult în funcție de implicarea și performațele tale! (vei primi 50% comision din fiecare vânzare) Ai parte de o experiență profesională și personală de excepție într-un domeniu care oferă nenumărate oportunități! Ai nevoie de:-Un caracter puternic pentru a face față provocărilor -Plăcerea de a lucra cu oameni și în echipă -O atitudine pozitivă -Comunicare excelentă verbal și scris Poate prezenta un avantaj: -Permis de conducere categoria B -Mașină personală -Experiență în industria imobiliară, vânzări sau consultanță Ce îți oferim? -Atmosferă de lucru dinamică și provocatoare -Program flexibil -Posibilitatea de a câștiga venituri extraordinare în funcție de competențe și implicare -Canale de promovare moderne cu o echipă de profesioniști în spate -Traininguri și suport pentru a fi unul dintre cei mai bine pregătiți consultanți imobiliari din țară și pentru a obține rezultate deosebite Alătură-te echipei Alice Imob și simte gustul succesului în imobiliare! Așteptăm să ne contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 0773892238 sau la adresa de email:
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
Cautam COLABORATORI ÎN BROKERAJ Cauti un JOB? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasa, part-time sau full time. Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: - parteneri - produsele intermediate - informatii. Know How - cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) - sistem de comisionare foarte atractiv - seminarii si cursuri gratuite - reteta afacerii - program flexibil: part-time sau full-time - posibilitatea de lucru in orice localitate din tara - posibilitatea de a avansa in cariera - posibilitatea de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - traininguri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online CANDIDATUL IDEAL: - studii medii (BACALAUREAT) OBLIGATORIU - persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, comunicativa, sociabila, deschisa spre a invata - experienta in asigurari / vanzari - bune abilitati de lucru la calculator sau telefon P.S.: - Compania Destine Broker de Asigurare este singurul broker din Romania certificat cu sigiliul TRUST MARK. - Este pe locul 3 pe piata romaneasca din peste 500 de brokeri SUCCES!!! Sunati-ma sau trimiteti-mi mesaj daca sunteti interesati!!!0️⃣7️⃣8️⃣5️⃣4️⃣1️⃣3️⃣1️⃣1️⃣0️⃣
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Candidatul Ideal Ești o persoană energică, plină de inițiativă și cu un spirit de echipă? Crezi în puterea unui zâmbet și în profesionalism? Barrier îți deschide porțile! Dacă ești dispus să înveți și să te dezvolți, să propui și să implementezi obiective ambițioase, ai putea fi viitorul nostru consultant vanzari. Calități esențiale pe care le căutăm: Spirit de echipă și o atitudine pozitivă; Disponibilitate de a învăța și de a evolua profesional; Îngrijirea imaginii personale și reprezentarea corespunzătoare a companiei; Spirit organizat și dorința de a da 100% în tot ceea ce face; Excelente abilități de comunicare, atât directă cât și telefonică. Descrierea jobului În calitate consultant vanzari, vei avea o serie de responsabilități care vor contribui la succesul echipei și al companiei: Dezvoltarea permanentă a portofoliului de clienți al firmei; Consolidarea poziției companiei pe piață și creșterea notorietății brandului; Îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale și ale echipei; Crearea și menținerea relațiilor solide de business cu clienții; Asimilarea cunoștințelor necesare despre produsele Barrier. Beneficii: Pachet salarial motivant, bazat pe un salariu de bază solid completat cu bonusuri de performanță, care poate duce la un venit net total cuprins între 3.500 lei - 5.000 lei; Telefon de serviciu; Training-uri tehnice și de vânzări; Plan de carieră personalizat în funcție de performanță; Cursuri pentru dezvoltare profesională și personală. Descrierea companiei Barrier este locul unde inovația, calitatea și profesionalismul se întâlnesc pentru a oferi cele mai bune soluții de tâmplărie PVC și aluminiu. Ne mândrim cu o tradiție de peste 20 de ani și cu zeci de mii de clienți mulțumiți. Te invităm să te alături echipei noastre dinamice și să contribui la succesul nostru continuu!
-
**Oportunitate de Angajare în Domeniul Imobiliar: Asistentă de Birou** Ești pasionată de domeniul imobiliar și dornică să te alături unei echipe dinamice și dedicată? Suntem în căutarea unei persoane talentate pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Asistentă de Birou. **Responsabilități:** - Identificarea proprietăților care corespund nevoilor clienților noștri. - Contactarea proprietarilor pentru stabilirea detaliilor și programarea vizionărilor. - Pregătirea și gestionarea contractelor de vânzare cumpărare. - Realizarea analizei comparative de piață pentru a asigura o strategie de vânzare eficientă. **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau într-un rol similar este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Capacitatea de a lucra în mod autonom și în echipă. - Cunoștințe solide de operare pe calculator și experiență în utilizarea programelor de birou. **Beneficii:** - Salariu fix plus comision din vânzări, în funcție de experiență și performanță. - Procente din vânzări pentru a-ți recunoaște contribuția la succesul echipei noastre. Comisionul pentru succes poate depăși lejer suma de 1500 euro - Oportunitatea de a crește și de a avansa într-un mediu de lucru dinamic și stimulativ. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să-și construiască o carieră în domeniul imobiliar, te invităm să aplici pentru acest rol. Trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de e-mail [ ] Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu tine și să discutăm mai multe despre această oportunitate!
-
Ai ocazia sa iti creezi propria afacere, in care veniturile sunt nelimitate. Acest job iti da posibilitatea sa emiti polite de asigurare pentru tine si prietenii tai, cunostiintele tale, sa lucrezi de acasa, sa iti faci bani in plus pentru ceea ce iti doresti, practic iti creezi propriul tau portofoliu de clienti pentru propria ta afacere. Activitatea se desfasoara din confortul propriei tale case, unde programul ti-l vei face asa cum vrei tu, nu vei depinde de nimeni, tu esti propriul tau sef. Nu vei avea niciun target de atins, castigi pentru fiecare asigurare incheiata, iar decontul se face la fiecare sfarsit de luna si atunci primesti banii in functie de politele incheiate. Această afacere îți va permite să îți crești veniturile exponential, fiind o oportunitate cu risc mic, dar cu un mare potential de recompensare. Tot ce ai nevoie este diploma de bac sau liceul si se începe cu o investitie financiară modică de 150 lei, reprezentand taxa de pregatire profesionala, avand acces complet pe platforma noastra. Acolo se regaseste toata tematica pentru sustinerea examenului ISF (examen necesar pentru toata lumea din domeniul asigurarilor) si teste de simulare pe capitole. Taxa pentru examenul ISF este de 320 lei. Vei incepe prin a incheia polite RCA (auto), insa vei putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, locuinta (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele. De asemenea iti oferim posibilitatea extinderii activitatii catre zona de Imobiliare, Credite sau Travel. Ai posibilitatea sa iti faci propria structura (echipa), unde automat devii coordonator si exista posibilitatea sa cresti in nivel de cariera (11 nivele disponibile) unde automat comisioanele vor creste in functie de nivel. Prin urmare, exista doua modalitati de unde vei putea produce bani,: din munca si realizarile proprii si din realizarile propriei echipe. Plata va fi din comision in functie de nivelul fiecaruia. Avem parte de pregatiri permanente prim seminarii online de la experti in domeniul asigurarilor, atat managerii companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Iti oferim acces la cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare), bonusuri de performanta, produse (camera foto, laptop, etc.), seminarii si cursuri gratuite, training-uri de dezvoltare personala si profesionala, sistem de comisionare foarte atractiv, grup comun de whatsapp unde invatam sa facem bani, excursii, diploma broker, suportul nostru si indrumarea catre o cariera de succes.
-
Doresc colaborare cu consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Doresc colaborare cu consultant de credite Conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Daca esti in cautarea unei surse de venit sigure, daca vrei mai mult decat un simplu salariu la 8 ore de munca, daca esti o persoana ambitioasa si vrei sa-ti dezvolti abilitati de leader,te invit in cea mai puternica companie internationala care iti va asigura financiar viitorul.Trimit informatii celor cu adevarat interesati.
-
Cum sa îți începi ziua, decât cu o asigurare potrivită! Ce mai aștepți? Contactează-mă chiar acum pentru a-ți face o ofertă! RCA CASCO LOCUINȚĂ MALPRAXIX VIAȚĂ SĂNĂTATE TRAVEL Duica Mircea-Vasile Asigurări - Partener Destine Broker Tel Watsapp : E-mail : Adresă birou :Caracal Olt, Strada Poenari, Numarul 13, Cartier Bold.
-
ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!