Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze

Categorii

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Carnet conducere

Disponibil imediat

Disponibil din

Munca la domiciliu

Munca in strainatate

Doar munca in strainatate

Ofer cazare

Judete

Sterge toate filtrele 770 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Profilul candidatului: Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare către client; Bună înțelegere a comerțului tradițional și modern; Abilitatea de a identifica nevoile clientilor și de a construi parteneriate; Abilități de identificare și evaluare a locațiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine; Foarte bune abilități de organizare a timpului și gestionare a resurselor; Sprit antreprenorial și disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren; Cuno tin e de operare MS Office si de limbă engleză; Permis de conducere categoria B. Specific Clienți Revânzători: Experiență în deschiderea de noi magazine; Cunoștinte despre franciză - reprezintă un avantaj. Descrierea jobului: Efectuează vizite zilnice la clienți, conform rutelor planificate; Identifică oportunități pentru creșterea comenzilor pe categorii de produse și solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi; Construie te i men ine rela iile cu clien ii deja existen i i atrage clienti noi; Aplică și evaluează planurile de promovare a vânzărilor, oferă feedback și ia măsuri atunci când este necesar; Asigură încasarea în termenul stabilit a tuturor facturilor de vânzare către client; Este dedicat, are inițiativă și este condus de dorința de performanță. Pachet atractiv de beneficii: Salariu competitiv, format din salariu fix, tichete de masă și bonusuri Mediu de lucru plăcut

  • Firma partenera Tazz by Emag, angajez cu contract de munca, oameni harnici si inteligenți, vreau sa fim un exemplu de bun simt si politete care ne diferențiază de restul. Căutăm oameni dedicați si motivați! Veți avea tot suportul meu, primiti genti cu garanție totusi, bonusuri, pregătire, vei crește, vei cunoaste foarte bine orașul si oamenii lui. Tot ce ai nevoie ptr inceput: Bicicleta, scuter sau motocicletă. Mașină personală la care in timp te voi ajuta cu decont. Facilitez achizitia de biciclete electrice sau masini de lucru. Cu noi vei observa o diferenta!

  • 1

    Angajez consultanti de credite part-time in cadrul companiei ICredit pentru sectorul 3. - program de lucru de 1 h pe zi ( iti faci singur programul de lucru) ulterior se poate opta de la 4h sau 8h, in functie de disponibilitate si implicarea fiecaruia. - angajarea se poate face prin contract de munca sau PFA. Pentru contract de munca trebuie sa ai deja un loc de munca full time sau sa fii pensionar, altfel este nevoie de PFA - cerinte studii: minim 10 clase - activitatea se desfasoara pe teren pe o zona alocata din sectorul 3. Activitatea presupune distribuirea de flyere in cutiile postale, incasarea ratelor clientilor care nu au posibilitatea sa achite la sucursala si completarea cererilor de credit la domiciliul acestora - salariul este format din parte fixa si comision - in functie de implicare se poate castiga intre 400 si 4000 Ron Net. Daca iti doresti sa lucrezi intr-un mediu placut si cu un program flexibil adaptat cu programul tau personal nu ezita sa ma contactezi fie prin mesaj, facebook sau telefonic. Date de contact:

  • Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Inscrieti-va cat mai repede trimitand datele dvs. pe linkul: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGADEnT56kq4tonukTN9ZHF_QPXeK4mWmc9H1oooUYt6La5A/viewform si va contactam noi in cel mai scurt timp! ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALAR FIX, SEF, TARGETE. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA CU CASTIGURI NELIMITATE!

  • Berceni - Piața Reșița - Aleea Huedin Anunțul este valabil cât timp poate fi citit. Angajez consultant cu sau fărâ experiență în domeniul produselor naturiste (Magazin PLAFAR) Salariu NET intre 2000 lei - 3500 lei, în funcție de experiență Program: L-V - 09:00 - 19:00 sau 10 - 20 S - 09:00 - 16:00 D - 09:00 - 15:00 Sambata si Duminica, o săptămână da, două nu. Mai multe detalii, la interviu. Mulțumim!

  • 11

    CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate

  • Ce ar trebui sa faci? Identifici nevoile potentialilor clienti si mentii standardele de calitate solicitate de partenerul proiectului ; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru. Cum suntem noi? Persoane creative si indraznete; Suntem determinati (atingem cel putin 100 % targetul in echipa pentru care ne cautam viitorul coleg); Suntem mereu cu zambetul pe buze (clientii simt acest lucru)! Ne place sa tratam cu succes obiectiile clientilor si nu ne demotivam atunci cand avem o zi mai putin buna; Ce cautam? Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time in intervalul 09:00 17:30 Bucuresti, Brasov si Iasi de luni pana vineri. Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam in echipa Optima :)

  • CONSULTANT VANZARI - materiale constructii - full, part time - NATIONAL DOMENIU: MATERIALE DE CONSTRUCTII ZONA 1: BUCURESTI, ILFOV, PRAHOVA, GIURGIU, TELEROMAN, DAMBOVITA, ARGES ZONA 2: BRASOV, SIBIU, CLUJ, ALBA, MURES, BISTRITA, HARGHITA, COVASNA ZONA 3: TIMIS, ARAD, HUNEDOARA, BIHOR, SALAJ, SATU MARE, MARAMURES ZONA 4: CARAS SEVERIN, GORJ, VALCEA, OLT, DOLJ, MEHEDINTI ZONA 5: VRANCEA, GALATI, BUZAU, BRAILA, TULCEA, CONSTANTA, IALOMITA, CALARASI ZONA 6: SUCEAVA, BOTOSANI, NEAMT, IASI, BACAU, VASLUI Se dorește colaborarea cu o persoană cu varsta 25-65 ani, loială, ambițioasă și dornică de dezvoltare. Sunt apreciate abilitatile de comunicare cu clienții . Sunt apreciate cunoștințe de contabilitate primară, dorința de dinamică , creativitatea, ascultarea activă, buna dispoziție și increderea în sine. Abilități bune de operare: Office si absolut necesare la nivel mediu Cunoastera unor programe de proiectare constituie un mic avantaj Se oferă un mediu plăcut de lucru, posibilitatea de creștere și evoluție personală. Se oferă seriozitate, o colaborare bazată pe încredere și respect . Pentru programarea la interviu, asteptam cu interes un mesaj cu CV-ul fiecaruia NU SUNATI, NU SMS, NU WHATSSUP

  • 4

    Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !

  • Ce zici de un loc de muncă în vânzări într-un domeniu dinamic, cu zero experiență ? Pe deasupra, program flexibil, un mediu de lucru cool, șansa de a fi instruit de cea mai bună agenție de training în vânzări, salariu plus comision și mașină! Ce vrem de la tine? Dorință de a învăța și de a munci! Pentru detalii despre noi intră pe www.lifeart.ro sau te așteptăm la sediul nostru din Bâcu cu un telefon în prealabil -

  • 5

    Ești o persoană interesată de perspectiva unei dezvoltări profesionale responsabile în domeniul imobiliar? Știi că performanța se creează progresiv, cu multă seriozitate, motivație și asumare? Îți cultivi cu ambiție spiritul antreprenorial și respecți un cod moral de conduită? Comunici ușor, esti o persoană dinamică și punctuală? Te aștept sa lucram alături într un cabinet imobiliar. Descrierea jobului Munca de agent imobiliar presupune excelente abilități de comunicare și de organizare în vederea stabilirii intâlnirilor cu proprietarii diverselor imobile sau cu potențialii clienți. Responsabilitățile principale constau în preluarea, listarea și promovarea imobilelor luate în portofoliu, reprezentarea părților în tranzacțiile imobiliare sau intermedierea raportului între proprietar și client, precum și managementul complet al ofertelor. Dacă îți dorești o carieră alături de specialiști în imobiliare, ai carnet de conducere categoria B (de preferat) și ești pregătit/-ă să te perfecționezi pe termen lung, fie că ești debutant/-ă, fie că ai o experiență relevantă, contactează-ne pentru o discuție! Beneficii: Colaborare pe bază de contract și comision din tranzacțiile realizate. Număr Telekom și promovare. Mașina de servici pentru deplasare în interes de servici, laptop. Garantez succesul dacă ești o persoana integră, competentă și energică.Ma puteți contacta la numărul de telefon: sau trimiteți CV la

  • * Clubul de poker "Poker Room" din Bucuresti angajeaza candidati pentru urmatoarea functie: * Dealer / Crupier pentru Poker / Texas Hold'Em & Omaha Pot Limit / Experienta / Nivel conversational Limba Engleza / Program 4 Zile cu 2 Zile & 5 Zile cu 2 Zile / Salariu 2.000 Lei + Tips Individual Saptamanal (Tips-ul poate varia de la 50 lei la 500 lei pe saptamana). * De asemenea organizam Scoala de Dealeri 100% Gratuita pentru cei ce doresc sa inceapa o cariera in domeniul jocurilor de noroc specifice cluburilor de poker: * Cerinte: - Femei & Barbati cu varste cuprinse intre minim 18 ani si maxim 35 ani - Nivel conversational de limba engleza mediu - Aspect Ingrijit * Detalii Curs Poker: - Cursul este 100% GRATUIT - Durata cursului va fi cuprins intre 3 si 4 saptamani (depinde de frecventa de prezenta de curs si implicarea fiecarui candidat in parte) - Zilnic durata cursului va fi de aprox 3-4 ore in intervalul orar 15:00 - 19:00 - La finalul cursului candidatii vor sustine un examen "Table Test" in urma caruia vor intra in echipa Poker Room daca vor trece cu brio acest test. - Clubul Poker Room NU ofera diplome sau acte care sa ateste participarea la aceste cursuri. Cursul se organizeaza 100% doar pentru a recruta personal pentru clubul nostru. * Locatia unde se vor desfasura cursurile se afla in Bucuresti, Sector.3, Piata Alba Iulia Nr.2. * Info & Programari: Apostolache Cristian 0736.378.348

  • Pandora Jewelry Romania ( Palas Mall ) ANGAJEAZA asistent vanzari Tipul jobului: Full time Candidata ideala: - limba engleza- nivel mediu - experienta in retail constituie un avantaj - studii superioare finalizate - abilitati de lucru in echipa, comunicare si atitudine pozitiva Beneficii: - pachet salarial atractiv ( salariu fix si bonus din vanzari) - training specializat - mediu de lucru placut - posibilitate de promovare Responsabilitati: - realizarea activitatii de vanzare ca urmare a consilierii clientilor asupra bijuteriilor - incasarea contravalorii produselor vandute( casa de marcat - cash / card) - receptie marfa - pregatirea magazinului( aranjare vitrine, marfa expusa, ordine) - respectarea prevederilor si reglementarilor interne Asteptam cv -ul tau!

  • REPREZENTANT VANZARI (TEHNIC COMERCIAL) Salariu: 3000 lei + comision Punct de lucru: Otopeni, Ilfov Domeniu: import si distributie materiale electrice si corpuri de iluminat Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 17.30. CV-urile se trimit la adresa de email: Descrierea postului: - Reprezinta interesele comerciale ale societatii; - Mentine relatiile de vanzari atat cu clientii existenti cat si cu cei noi prin realizarea ofertelor solicitate si furnizarea informatiilor aferente; - Activitate de teren in vederea realizarii de noi colaborari cu potentiali clienti; - Realizeaza prezentari ale produselor societatii catre clientii sai; - Intocmeste toate documentele solicitate de societate in vederea realizarii procesului de vanzare al produselor; Cerinte: - Abilitati de comunicare si relationare, spirit de echipa; - Personalitate puternica, fire optimista, pro-activa; - Conduita profesionista, perseverenta in indeplinirea obiectivelor - Personalitate orientata spre rezultate si eficienta in gestionarea sarcinilor; - Deprinderi de lucru in realizarea ofertelor si tuturor documentelor aferente vanzarii; - Cunostinte utilizare MS Office, outlook, etc; - Permis de conducere B; - Experienta in vanzari in general si/sau in domeniul materialelor electrice si corpurilor de luminat (sau domenii conexe) nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj. Oferta: * Pachet salarial atractiv cu recompensarea performantei (salariu de baza si comision vanzari); * Masina, telefon; * Oportunitatea de a face parte dintr-un colectiv tanar, cu un ritm accelerat de dezvoltare.

  • Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • 4

    Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :

  • Magazin tip insula-Splanada Auchan Vitan angajam vanzatoare. Candidatul ideal: - personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; - avantaj experienta in domeniul vanzarilor, - persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre clienti; - abilitati de comunicare si servire clienti; - vocabular comercial ingrijit. Responsabilitati: - intampina clientii in mod corespunzator; - relationeaza cu clientii si propune produsele potrivite solicitarilor; - mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin: Beneficii: - salariu 2000 lei + comision la atingerea targetului - prime; - reducere 30% la achizitionarea produselor

  • 1

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • Salveaza cautarea