Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Teomtech srl din Sibiu angajeaza agent sau agenta vanzari ce preia comenzi si livreaza marfa + intretine relatia directa cu clientul,incaseaza facturiile si mareste zona de clienti. Teomtech srl importa direct spray curatat frane,degripant,vaselina,scule,spuma activa,pasta spalat pe maini etc. Avand depozitul in Sibiu livrariile se fac direct la client nu prin curierat. Avem nevoie de persoana cu experienta pe partea de piese auto,service auto,firme de transport. Reprezentantul de vanzari preia comanda dupa care o da la facturare si livreaza la client. Oferim salariu fix +comision + auto. Program : de luni pana vineri de la 9 la 17. CV + poza pe mail :

  • 4

    Companie imobiliara angajeaza agenti imobiliari care au mai lucrat intr-o agentie imobiliara minim 2 ani. Firma se afla in cartierul Drumul Taberei la P-ta Moghioros. Conditii de salarizare in functie de implicare,comision mare + bonus.

  • 8

    Candidatul Ideal Industria imobiliară este interesantă si provocatoare, în care o persoană energică, entuziastă, determinată, inteligentă și dedicată în furnizarea de servicii de top, poate construi o carieră de succes in vânzări imobiliare. Dacă ești in cautarea unei cariere pe termen lung; vino în echipa noastră ! suntem un model de business inovativ in domeniul imobiliar care permite agenților nostri libertate deplină. Nou în domeniu? ... Nicio problemă, sesiunile noastre de pregătire vor transforma experienta noastră în propriul tău succes iar dacă ai deja experientă in domeniul imobiliar; acest lucru este un plus; trebuie doar să fi adaptabil/ă colaborării și cerintelor in echipa respectivă. Despre partea profesională, atâta timp cât există interes activ, implicare totală și devotament rezultatele excelente nu vor intarzia sa apară. Pe scurt; noi nu propunem doar un simplu job in domeniul imobiliar, noi vă propunem o Carieră ! ALĂTURĂ -TE NOUĂ DACĂ EȘTI : - Persoană activă, sociabilă, orientată spre rezultat și performanțe - Determinat și cu mindset pozitiv - Bune abilități de negociere și comunicare, atât verbal cât și in scris - Disponibilitate atât pentru munca de birou cât și pentru cea de teren - Ambiție, dorinta de dezvoltare profesională și progres - Cunostințe operare PC - Posesor permis de conducere categoria B și detinerea unui autoturism personal pentru activitatea de teren. Așteptăm cu drag CV-ul dumneavoastră ! Descrierea jobului - Contactarea telefonică a proprietarilor dintr-o bază de date - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti sau de prospectare, fotografierea proprietatilor) - Listarea online a proprietăților din portofoliu și prezentarea lor către clienții cumpărători/chiriași - Organizarea întâlnirilor dintre cumpărători/chiriași si proprietari - Consilierea i reprezentarea clienților în procesul de vânzare/închiriere - Asistarea negocierilor și finalizarea tranzacției Beneficii: - Posibilităti de promovare personală, locală și natională - Numele tău asociat Brand-ului nostru - Te ajutăm sa-ti creezi propria reputatie, respect și vizibilitate - Investim timp și bani in dezvoltarea echipei noastre pentru o carieră prosperă - Training pe procedurile interne - Venituri nelimitate, direct proportionale cu efortul si munca depusă; comisioane peste media pieței - Tehnici si abilităti in negociere - Bonus de performantă - Program flexibil - Logistică si softuri necesare pentru desfășurarea activitătii in condiții optime - Posibilitatea de a muncii intr-un ambient modern si plăcut Toate aceste lucruri sunt adevărate și se pot îndeplini dacă: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durată si nu ca pe un job de tranziție - Vrei sa faci carieră intr-un domeniu foarte bine plătit - Iti plac vânzările - Iti dorești activitate atât de birou cât și de teren Descrierea companiei Select Real Estate a fost infiintată in 2018 cu dorința si scopul de a oferi clienților un serviciu profesional, orientat către nevoile și motivațiile acestora, care să fie cât mai: corect, eficient, util și receptiv. Principiile si valorile în care credem sunt: Etică și Siguranță Transparență și Competență Muncă și Eficiență Pasiune și Colaborare Educație și Perseverență Simplitate și Respect !

  • 7

    Cautam reprezentanti si coordonatori vanzari! Vino acum in echipa noastra, dezvolta-ti echipa si vei castiga pana la 20% din vanzari + 42% din comanda proprie. Cadouri la inscriere si livrare gratuita! Detalii : intra aici ladysreprezentant . c o m

  • 2

    Societate de brokeraj în asigurări căută colaboratori persoane fizice sau juridice în domeniul distribuției de asigurări. Responsabilități: - Promovează și vinde produse de asigurare; - Evaluează nevoile clienților și prezintă ofertele societăților de asigurare; - Dezvoltă portofoliul de clienți. Cerințe minime: - Studii medii. - Disponibilitatea de a lucra de acasă. Beneficii: - Comisioane atractive (oferim cele mai mari comisioane de pe piață în funcție de experientă / portofoliu); - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time; - Nu vi se inpune target; - Colaborăm cu toate companiile de asigurare; - Vindem toată gama de asigurări (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.); - Se lucrează cu aplicația cea mai complexă și cel mai ușor de folosit: platforma 24Broker; - Suport Back-Office dedicat. Pentru detalii contactați-mă. Telefon / WhatsApp: .

  • 1

    Caut loc de munca in vanzari, receptie hotel tura de zi sau call-center.. Studii economice : Facultatea de Stiinte Economice Dimitrie Cantemir, sectia Economia Comertului, Turismului si Serviciilor- zi Master- Managementul Afacerilor in Turism si Comert - zi Experienta 8 ani in vanzari - casa de marcat si lucrator comercial, asistent manager si responsabil de magazin ( 7 ani )

  • 32

    Angajam operator CALL-CENTER cu sau fara experienta; PROGRAM FLEXIBIL,program part-time 4h sau 6 h. Suntem o firma de distributie de produse de optica medicala si cautam colega pentru a ne mari echipa; 1 post disponibil Se poate lucra la birou si apoi remote ( dupa ce se capata experienta) ! Locatie: sector 4. -part-time 4h sau 6h; de luni pana vineri, programul este flexibil; -asteptam cv-urile dumneavoastra pe email -luam iau in considerare doar mesajele care contin cv ul. Descrierea jobului: Preluarea si initierea de apeluri clienti Programari telefonice Trimitere emailuri ( informare , campanii marketing etc) Informarea clientilor despre produsele noi / promoții. Pregatirea postari retele sociale. Cerinte Persoana pozitiva, comunicativa, sociabila; punctualitate, seriozitate si rabdare; perseverenta si implicare; -coerenta si claritate in exprimarea verbala; -cunostiinte calculator( pdf, word), postari in retele sociale.( fb, instagram, youtube) -constituie avantaj experienta in domeniu marketing/comunicare/optica. Oferim trainning de specialitate Se ofera salariu fix ; PROGRAM part-time 4h sau 6h: de luni pana vineri, 10-14 sau 10-16( sau variante in acest interval) Trimiteți cv pe email

  • 1

    Pr z ntar a, promov re si descriere produselor clientilor loc ti in c mp niil de v nz r ; program de lucru Full Time : 09:00 - 19:00 ( flexibil in doua ture) Luni - Vineri , program in weekend : prin rotatie intr-o singura tura; inregistrarea corecta a comenzilor in CRM-ul companiei; Ce asteptam de la tine? - Indeplinirea target-ului lunar de vanzari (inbound si outbound) - Nivel ridicat de profesionalism, abilitati de lucru in echipa si individual - Atitudine pozitiva si inclinata spre nevoile clientilor Ce-ti oferim ? - Salariu fix; - Program full time 8 ore; - Bonusuri lunare atractive; - Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Salut, sunt Oana Dunel, fondatoarea agentiei imobiliare Country Estates, prima agentie imobiliara de nisa, specializata in tranzactionarea proprietatilor din zona metropolitana a capitalei. In anul 2018 am lasat capitala pentru comuna Corbeanca, unde am descoperit liniste, natura, aer curat si o comunitate unita, cu valori sanatoase. Misiunea mea este sa ajut cat mai multe familii care doresc sa-si schimbe stilul de viata sa gaseasca o casa potrivita nevoilor lor, mai aproape de natura, dar totodata conectata la toate facilitatile urbane. Momentan agentia Country Estates activeaza in Corbeanca dar la cererea clientilor dorim sa ne extindem operatiunile si in zonele adiacente: Otopeni, Pipera-Tunari, Mogosoaia, Buftea, Balotesti, Snagov. Vreau sa te alaturi echipei mele pentru a face cat mai multe familii fericite! Slow life, happy life! De ce sa alegi Country Estates: Nu cerem experienta in imobiliare, vei invata de la un broker cu experienta tot ce trebuie sa stii pentru a avea succes. Vei putea lucra in zona in care locuiesti,fara sa mai pierzi timp si bani pe naveta zilnica in Bucuresti. Acum construim de la zero o echipa puternica, ai ocazia sa te afirmi si sa avansezi rapid in pozitia de TeamLeader, cu o schema de bonusare complexa si multiple beneficii. Vrem sa ne extindem in cele mai mari zone suburbane din Romania si sa deschidem 10 birouri in urmatorii 3 ani, vei face parte din prima retea de agentii imobiliare de nisa din Romania, un concept cu adevarat unic si inovator in piata imobiliara! Candidatul ideal in viziunea noastra: Cu domiciliul stabil in Corbeanca, Otopeni, Buftea, Mogosoaia, Pipera-Tunari, Balotesti, Snagov sau in proximitatea acestor zone. Apartenenta la comunitate te va ajuta sa stabilesti parteneriate de incredere pe termen lung. Curajos, ambitios, perseverent. Nu e un cliseu, aceste 3 calitati sunt un must daca te gandesti sa reusesti in domeniul imobiliar. Experienta anterioara in vanzari si un mindset antreprenorial te vor ajuta sa obtii repede rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu. Permisul de conducere si masina personala vor face posibile toate aceste lucruri de mai sus. Nu exista salariu fix, potentialul de castig este nelimitat si depinde numai de tine! Noi iti punem la dispozitie toate resursele si know-how-ul si te vom ghida atat cat ai nevoie prin intalniri zilnice la birou. Saptamanal ne vom reuni pentru a-ti oferi feedback si a gasi impreuna cele mai bune solutii la provocarile pe care le intalnesti. Country Estates este prima agentie imobiliara de nisa specializata exclusiv in tranzactionarea proprietatilor din zona metropolitana a capitalei. Valorile agentiei sunt Comunitate, Natura, Aer Curat, Liniste . Cu peste 100 de proprietati in reprezentare exclusiva si tranzactii de aprox 10 mil Euro/an, misiunea agentiei este de a avea un impact pozitiv in vietile oamenilor prin servicii imobiliare specializate. Contacteaza-ne pe whats'app:

  • 1

    Compania STEFAN SECURITY, angajeaza AGENT VANZARI pentru sisteme de securitate Candidatul ideal Studii medii/superioare (minim diploma de bac) Cunostinte pc/office Cunostiinte in sisteme de securitate, electronica Experienta in vanzari pe teren-prezinta avantaj Organizat si atent la detalii Serios si responsabil Dornic sa invete lucruri noi Spirit de colaborare in echipa Fire comunicativa Permis de conducere cat b Fara cazier Disponibilitate pentru deplasari in teren Descrierea postului Activitate atat la birou cat si pe teren Indeplinirea sarcinilor date de manager Asistarea pe teren la vanzarea servicilor de instalare a sistemelor de securitate Deplasarea pentru achizitia diferitelor materii prime si materiale Livrare diferitelor materii prime si materiale la locatia instalarii Completarea anumitor acte/formulare pentru desfasurarea activitatii Predare documente fiscale la clienti, efectuare incasari Beneficii Salariu motivant in functie de performanta Tichete de masa (card) CV-urile se pot trimit pe adresa: Mai multe detalii la telefon:

  • Consultant vanzari proiecte in domeniul IT, pentru web si software development. Postul presupune prospectarea clientilor din Romania, dar si international care doresc sa le oferim serviciile firmei (pagini de prezentare pe internet, platforme pe internet, wordpress, baze de date, software la comanda cu aplicatii in windows, update si upgrade pagini de internet si software). In functie de rezultatele obtinute se ofera bonus la salariu, cresterea salariului si modificarea contractului la 8 ore.

  • 4

    C, C++, C#, Java, Baze de date, optional Python.

  • 4

    Angajam coleg/colaga pentru postul Reprezentant Vanzari prin telefon, pentru portofoliul de produse. Candidatul ideal: Experienta in vanzari directe sau vanzari prin telefon. Excelente abilități de comunicare și ascultare. Atitudine proactiva, organizat, perseverent, autodidact, indreptat spre a gasi solutii. Cunostințe operare PC: Excel, Word, email, google search. Capacitatea de a intelege dar si de a explica caracterisiticile unui produs, pe intelesul oricarui tip de persoana. Cunoasterea unei limbi straine. Atributii: Revenirea catre clientii care ne-au contactat, pentru ofertare, pe mail si/sau telefonic. Oferirea de detalii, legat de caracterisiticile produselor din portofoliu. Negocierea cu clientii. Oferim: Pachet salarial motivant, posibilitate bonusuri. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva.

  • 3

    Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • 5

    HAI SĂ NE CUNOAȘTEM DACĂ: Ești o persoană muncitoare și serioasă Ești organizat sau ești dispus să lucrezi organizat Iți place să îți creezi relații profesionale de durată Ești perseverent și nu renunți până nu obți ceea ce îți dorești Ai capabilități solide de automotivare Ești deschis sau îți place să te dezvolți continuu îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic, atât la birou, cât și pe teren Ești orientat către îndeplinirea și chiar depășirea obiectivelor Dezvoltarea, succesul și independența financiară sunt obiectivele tale RESPONSABILITĂȚILE TALE: Program de lucru fix, de 4 sau 8 ore / zi Prospectarea pieței imobiliare Dezvoltarea și actualizarea constantă a portofoliului de proprieățti și clienți Crearea, menținerea și dezvoltarea relației cu clienții Organizarea și programarea întâlnirilor cu proprietarii și clienții Vizionarea proprietăților împreună cu clienții Identificarea, facilitarea, tratarea obiecțiilor și soluționarea situațiilor întalnite în relația cu toate părțile implicate în procesul de intermediere. BENEFICIILE TALE: Venituri direct proporționale cu rezultatele obținute (nu se oferă salariu și nici venit fix) Ești antreprenor (pentru a începe o colaborare cu Tranc & Tranc trebuie să deți un PFA, II sau SRL. Dacă nu te descurci, te vom ajuta noi să îl deschizi) Ca agent imobiliar Tranc & Tranc vei oferi clienților servicii inovative de promovare a proprietăților în lumea virtuala la 360 grade, cu ochelari VR. Vei oferi servicii complete în domeniul imobiliar. (Îi vom ajuta pe clienți și proprietari să își rezolve actele la institutiile statului, îi vom ajuta să își scoată credit, să își facă rlv-ul, vom programa la notar, vom face certificat energetic, scoatem CF-uri, le vom căuta proprietati, le vom pune la dispoziție designeri, constructori etc) Bonusuri de performanță Birou primitor și mediu plăcut de lucru în zona ultracentrală a Aradului. Posibilitatea de dezvoltare a unui portofoliu propriu de proprietăți și clienți Traininguri de dezvoltare personală și profesională GRATUITE Toți agenții Tranc & Tranc sunt ajutați GRATUIT să devină agenți imobiliari de succes prin sesiuni avansate de Coaching & Mentoring. Posibilitatea de avansare în carieră și formarea propriei echipe Costurile cu prelucrare a pozelor, a clipurilor video, conceperea și postarea anunțurilor este suportată de Agenția Tranc & Tranc. Evenimente și Team building-uri Dacă te regăsești în cele de mai sus, trimite-ne CV-ul, aici pe Publi24 sau pe Whatsapp

  • 10

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea activitatii:- continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau : au ne putem auzi la: Telefon/ WhatsApp: sau  

  • 4

    Candidatul Ideal- peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea activitatii:- continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Alte detalii: Telefon/ WhatsApp: sau

  • 7

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea activitatii:- continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau : au ne putem auzi la: Telefon/ WhatsApp: sau  

  • 4

    Doresti sa iti schimbi job-ul actual sau iti doresti un venit suplimentar? Esti adeptul programului flexibil? Iti doresti sa castigi pe masura muncii depuse, in concordanta cu performantele proprii si sa ai un plan de cariera transparent? Vino in echipa noastra si: + Vei beneficia de suport gratuit pentru autorizare si training-uri gratuite pentru imbunatatirea abilitatilor tale + Vei lucra alături de o echipă dinamica + Vei beneficia de renumele unui brand international cu traditie in asigurari Daca doresti sa descoperi mai multe despre oferta noastra, te rog sa ne contactezi la nr de telefon afisat sau sa sa atasezi CV-ul tau aici si te vom contacta noi!

  • 1

    Ești pasionat/ă de ținutele office, te regăsești în ele ? Agenția Evo Imobiliare este compusă dintr-o echipă tânără, dinamică, și ne mândrim cu faptul că participăm activ și zilnic în lumea imobiliară. Program flexibil în care poți jongla între activități personale și cele profesionale. Iți place să fii o persoană diplomată, sociabilă, organizată, pozitivă și orientată spre rezultat.. Ne dorim colegi-colege care să performeze în cadrul echipei noastre pe următoarele segmente: Vânzări apartamanete Vânzări case / vile Vânzări spații comerciale / birouri / producție Închirieri spații comerciale / birouri / producție Închirieri apartamente / case Aplică acum și hai să ne cunoaștem la o cafea! Info / CV Ne puteți trimite CV-ul pe e-mail, WhatsApp sau accesând link-ul. Contact: https://www.evo-imobiliare.ro/cariere.html www.evo-imobiliare.ro www.3camere.ro www.2camere.ro www.1camera.ro www.apartamentiasi.ro www.casedevanzareiasi.ro www.agentieimobiliaraiasi.ro

  • Salveaza cautarea