Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Generali Romania - Consultant in asigurari

    Locuri de munca la Generali Romania Asigurare Reasigurare Consultant în asigurări/ agent de asigurări Generali Romania Asigurare Reasigurare Agent vânzări, reprezentant vânzări, consultant financiar. Nivel carieră Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani) Limbi vorbite: Română Adresa: Târgoviște CANDIDATUL IDEAL: - Diploma de BAC - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Atitudine proactivă, persuasiv și perseverent; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă. BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Finanțare 24 luni în funcție de rezultate; - Grile de comisionare progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional și de a devenii manager de echipă în funcție de performanțele înregistrate și de interesul manifestat pentru activitatea desfășurată. RESPONSABILITĂȚI: - Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; - Promovarea, prezentarea și vânzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; - Prospectarea permanentă a pieței și promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 6

    Consultant financiar New Credit

    Compania New Credit angajează consultanți financiari la sediul din Giurgiu. Nu este necesară experiența în acest domeniu. Varsta intre 19-28 ani Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi : - salariu + comisioane crescătoare pe masura muncii depuse, - mediu de lucru plăcut și dinamic, - training-uri săptămânale, - avansarea în funcție pe măsura rezultatelor aferente. Hai sa facem cunoștință, apelați-ne pentru a stabili un interviu la numărul de telefon: -Daniel-

  • 5

    Produse de curatenie

    Te aștept în echipa mea Luna aceasta mai pot înscrie doar 2 persoane! Pe lângă suport și susținere, mai poți beneficia și de CEL MAI MARE DISCOUNT de pe piață Înscrierea este GRATUITĂ, trebuie doar sa îmi ceri detalii Fii independenta și bucura-te de un venit suplimentar https://www.chogangroupspa.com/chogangroup/registration/1/SIM3B5779/19

  • 6

    Consultant Vânzări GSM Timișoara Contakt

    -Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!

  • 3

    Caut partenera de afacere

    Cerințe ; experiența în vânzării, abilitați în comunicare,disponibilitate cel putin 08 ore zilnic, de preferința sa locuiască în București. Produsul pe care il promovam este unic in lume .

  • Angajam Optometrist si Consilier Vanzari

    Optică Medicală angajăm Optometrist și Consilier Vânzari. Cerințe - Permis de conducere Categoria B; - Experiență anterioară în domeniul optometriei constituie un avantaj; - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții; - Atitudine pozitivă, amabilitate. Beneficii - Salariu motivant; - Bonusuri din vânzări; - Mediu de lucru plăcut; - Stabilitate profesională și siguranță financiară pe termen lung. Detalii la numărul de telefon din anunt.

  • Angajam Consultant Credit

    Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - studii liceale finalizate, - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? -training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, -bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : -mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, -colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR :

  • 6

    Gestionar depozit

    Responsabilitati: -Gestionarea si manipularea marfurilor in depozit -Incarca descarca marfa din camion -Manipuleaza organizeaza marfa ( paleti) cu ajutorul utilajelor specifice -Efectueaza stocul la marfa si inventarul periodic Cerinte: -Program de lucru 7.30-16.00 -Experienta minim 1 an -Persoana proactiva Oferim: -Mediu placut si dinamic -Oportunitate de crestere profesional VA ASTEPTAM LA sediul BESTSLEEP din BUZIAS, str.Principala, nr.200 tel.

  • 2

    reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc pt Neamt

    Falcon Market,a,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon; sau email :

  • 4

    Ma numesc Murariu Anca

    Bună ziua! Caut un loc de munca botosani, am 20 de ani ,permis categoria B , acum dețin un post de cosilier vanzari ,dar am renunțat astăzi și după data de 22 sunt libera

  • 6

    Consultant financiar - leasing auto

    Cerințe: Candidatul ideal are experiență în vânzări de servicii sau call center (dar nu este strict necesar); este organizat; are ambiție; are atitudine pozitivă și prietenoasă. Condiții: Oferim un job full-time, cu activitate în sediul nostru dintr-o clădire de birouri din municipiul Galați. Echipa are permanent acces la echipamente IT performante, cafea, apă, ceai, fructe. Beneficii: Oferim salariu fix 3300 Lei brut + 700 Lei bonus la indeplinirea obiectivului de apeluri + comision 1% din fiecare contract intermediat. Responsabilități: Consilierii noștri financiari efectuează zilnic minim 30 de apeluri de prospectare la firmele din zonă, propunând serviciile financiare pentru care suntem autorizați (leasing auto, credit de investiții). Datele de contact ale firmelor vor fi furnizate din baza de date proprie. Pașii următori în procesul de vânzăre a serviciilor financiare: veți face calcule în generatorul de rate de credit pentru viitorul client și îi veți comunica ofertele, veți solicita clientului documentele necesare pentru obținerea creditului și vă asigurați că acestea ajung la banca finanțatoare.

  • Cautam coleg(a) Agent Imobiliar in Moldova Noua

    Post vacant Agent Imobiliar in zona Moldova Noua. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare din judet. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.

  • 2

    SC Masterline Tools SRL- Angajeaza!

    Căutăm coleg doritor pentru postul de Agent Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad

  • * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • 12

    Personal Asistent Virtual - Remote - De acasa

    Personal Asistent Virtual Suntem in cautare de persoane care sunt atrase de vanzarile online. Oferim pregatire de specialitate si instrumente necesare pentru a lucra alaturi de noi. Nu este necesara nici o investitie, doar dorinta de a invata si lucra alaturi de noi.

  • 6

    Administrator Online - Remote - De acasa

    Esti in cautarea unui loc de munca de acasa, din confortul casei tale? Ai nimerit exact unde trebuie! Suntem in cautare de persoane disponibile sa lucreze online de acasa. Oferim castiguri intre 250 euro si 500 euro saptamanal. Daca esti interesat, asteptam un mesaj si o sa iti oferim cat mai multe detalii.

  • 2

    Agentie imobiliara angajeaza personal vanzari

    Cautam coleg colega cu experienta in vanzari.Suntem deschisi la diferite forme de colaborare,poate fi munca de teren,telefonica de la biroul nostru sau de la domicilul tau sau mixta. Experienta in vanzari este un avantaj,de asemenea cea in call-center. Beneficii : -Contract munca. -Program de luni-vineri -Sarbatori legale libere -Orar de munca flexibil -Salariu brut 5000 ron + bonusuri de performanta Asteptam persoane cu initiativa,entuziasm si abilitati de comunicare unu la unu cu potentiali clienti. Poate fi un loc de munca fara stres dar cu satisfactii depline. Ma gasiti la sau Raul Ianosi

  • Agenție imobiliară angajează personal vânzări

    Cautam coleg colega cu experienta in vanzari.Suntem deschisi la diferite forme de colaborare,poate fi munca de teren,telefonica de la biroul nostru sau de la domicilul tau sau mixta. Experienta in vanzari este un avantaj,de asemenea cea in call-center. Beneficii : -Contract munca. -Program de luni-vineri -Sarbatori legale libere -Orar de munca flexibil -Salariu brut 5000 ron + bonusuri de performanta Asteptam persoane cu initiativa,entuziasm si abilitati de comunicare unu la unu cu potentiali clienti. Poate fi un loc de munca fara stres dar cu satisfactii depline. Ma gasiti la sau Raul Ianosi

  • Căutăm un consultant de vânzări

    Îi invităm pe vorbitorii comunicativi de limba germană să ne contacteze: vă rugăm să sunați numai, conversație în germană

  • 12

    Angajăm Agent de Vânzări de Anvelope - Zona Arad

    Suntem în căutarea unui agent de vânzări responsabil, sociabil și politicos, care să se alăture echipei noastre din zona Arad, cu punctul de lucru în Felnac. Oferim oportunitatea de a lucra într-un domeniu dinamic și motivant, oferind anvelope de înaltă calitate clienților noștri. Cerințe: - **Absolvent de bacalaureat:** dorim să lucrăm cu o persoană motivată și dornică să învețe și să se dezvolte profesional - **Experiență în vânzări de anvelope:** constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; suntem dispuși să oferim suport și formare - **Permis de conducere categoria B:** oferim o mașină de serviciu pentru deplasările legate de activitatea de vânzări - **Rezidență în zona Arad:** pentru a asigura o acoperire eficientă a pieței locale Beneficii: - **Salariu competitiv:** 3500 lei net (în mână), plus bonusuri din vânzări - **Bonuri de masă** - **Oportunitate de creștere profesională:** oferim suport și training pentru dezvoltarea abilităților de vânzări - **Mediu de lucru dinamic și plăcut:** într-o echipă dedicată și profesionistă Pentru a stabili un interviu, vă rugăm să sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu viitorul nostru coleg!

Salvează căutarea