Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agent vanzari

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    LOCAL ENERGY cauta parteneri

    LOCAL ENERGY cauta partener parteneri pentru promovarea și încheierea contractelor d furnizare a energiei electrice către persoane fizice și juridice. Daca te regăsești în descrierea d mai jos ești potrivit pentru noi : Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi d un program flexibil; Ai abilități foarte bune d negociere și comunicare; Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica Știi cum să valorifici oportunitățile d vânzare; Descrierea jobului Cum ar ta o zi din activit t t ? Inter ction zi in mod dir ct cu clientii in scopul promovarii si v nz rii d s rvicii d nergi lectrica; St bil sti zilnic int lniri pe ter n cu cli ntii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract; Ce iți oferim? Posibilitatea de a-ți marii considerabil veniturile prin bonusuri; Dinamism și competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută; Posibilitate de colaborare: contract de colaborare sau PFA, II, SRL. Transparență și corectitudine. Posibilităţi de dezvoltare profesională şi promovare; Posibilitatea unui castig peste media salariilor nationale; Plata saptamana in cont. Descrierea companiei LOCAL ENERGY este specializata in vanzarea energiei electrice catre consumatori casnici si consumatori industriali. Compania a fost infiintata in anul 2008, iar in anul 2015 obtine licenta de furnizare a energiei electrice nr. 18 Profitand de experienta acumulata din vanzarea energiei electrice catre consumatorii casnici si industriali, LOCAL ENERGY se adreseaza consumatorilor de energie electrica cu o oferta structurata pe pachete promotionale, astfel incat preturile si tarifele sa fie profilate pe nevoile de consum ale fiecarui consumator. Atat preturile, cat si profesionalismul personalului, garanteaza cele mai bune servicii clientilor nostri. Preocuparea pentru protectia mediului se concretizeaza prin comercializarea cu preponderenta a energiei electrice din surse regenerabile din productie proprie si achizitionata de la membrii grupului. Pt.mai multe detalii va rog sunati la nr.de telefon: , sau trimite-ti CV-ul pe email:

  • 7

    Agent vânzari

    CAUTAM COLABORATORI ÎN DOMENIUL ENERGIEI ELECTRICE SI A GAZELOR NATURALE (D2D) CU EXPERIENTA MINIMĂ IN VANZARI. PROGRAM FLEXIBIL, SE OFERA TRAINING. POSTUL ESTE PERFECT PENTRU CEI CARE DORESC O MUNCA FARA STRES,FULL TIME SAU PART-TIME

  • 1

    Angajam Consilier Vanzari

    Angajam consilier vânzări pentru magazin de perdele și draperii

  • 9

    Broker asigurari

    Caut persoane serioase și ambițioase CU SAU FĂRĂ EXPERIENȚĂ pentru a lucra în domeniul asigurărilor. Program part-time, fără target. -Cerinte: Diplomă Bacalaureat. https: chat.whatsapp.com FalB6NqaduWBofKiOZi19b

  • Reprezentant Zonal Vânzări Gherla Dej

    Ce ne dorim de la tine? Experienta profesionala in vanzarea consultativa, activitate de teren, minim 3 ani (constituie avantaj activitate in domeniul constructiilor, tamplariei pvc, aluminiu, pereti cortina); Capacitatea de a realiza cercetari, analiza de informatii si de a formula concluzii si recomandari relevante; Absolvent studii superioare tehnice economice constituie avantaj; Buna cunostere a MS Office; Abilitati de comunicare, negociere si prezentare; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situatiei; Pretuiesti fiecare coleg din echipa si fiecare client; Ii tratezi pe ceilalti asa cum iti doresti sa fii tratat; Consideri ca numai in echipa poti reusi; Esti perseverent in atingerea obiectivelor profesionale; Esti in fiecare zi, cea mai buna varianta a ta. Ce vei avea de făcut? Vei dezvolta in permanenta portofoliul de clienti al firmei, prin prospectare, contactare, vizitare, ofertare, consiliere si contractare, lead-uri. Vei consolida pozitia companiei pe piata si vei creste notorietatea brandului prin atitudinea si actiunile pe care le intreprinzi. Iti vei insusi un bagaj de cunostinte necesar proiectarii ferestrelor si portofoliului de produse Alidor. Ce oferim? Venituri motivante formate din parte fixa si bonus corelat cu realizarile individuale, incepand de la 3.500 lei net, care pot fi completate prin bonusuri suplimentare, in functie de gradul de indeplinire a unor indicatori specifici. Prima de Paste si Craciun; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Un mediu de lucru placut, modern si dinamic, orientat spre dezvoltarea oamenilor; Oportunitati de dezvoltare (training-uri, program de integrare personalizat). Autoturism marca Skoda.

  • 1

    Angajez vanzatoare

    Angajez vanzator ( e ) pentru rulota fast - food in zona Lidl. Salariu 3500 - 4000 lei net. Informatii la tel. .

  • 7

    New Consulting Imobiliare angajeaza agenti imobiliari cu experienta

    Angajam agenti imobiliari. Comision incepand cu 50%, existand posibilitatea de crestere a acestuia, in functie de volumul tranzactilor.

  • Specialist vânzări produse de lux

    1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.

  • 5

    Generali Romania - Consultant in asigurari

    Locuri de munca la Generali Romania Asigurare Reasigurare Consultant în asigurări/ agent de asigurări Generali Romania Asigurare Reasigurare Agent vânzări, reprezentant vânzări, consultant financiar. Nivel carieră Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani) Limbi vorbite: Română Adresa: Târgoviște CANDIDATUL IDEAL: - Diploma de BAC - Studii medii/ studiile superioare constituie avantaj; - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Atitudine proactivă, persuasiv și perseverent; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă. BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Finanțare 24 luni în funcție de rezultate; - Grile de comisionare progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional și de a devenii manager de echipă în funcție de performanțele înregistrate și de interesul manifestat pentru activitatea desfășurată. RESPONSABILITĂȚI: - Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; - Promovarea, prezentarea și vânzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; - Prospectarea permanentă a pieței și promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clienților pe durata derulării contractului.

  • 2

    Consilier vanzari

    Ce cautam? Ești o persoană pasionată de culori și estetica interioară, cu o abilitate naturală de a combina și de a alege nuanțe și texturi potrivite? Te căutăm pe tine! Cine suntem noi? Suntem Artamis Stor, o echipa cu o experiență solidă de 17 ani în industria sistemelor de umbrire și design interior, dintre care ultimii 10 ani dedicându-ne cu pasiune și expertiză pieței din România, suntem o alegere de încredere pentru soluții de înaltă calitate în domeniul sistemelor de umbrire și al decorațiunilor interioare . Unde ne gasesti? La adresa noului showroom situat pe strada Baba Novac 18, Constanta. Poziția: Suntem în căutarea unei persoane pasionata de design interior, cu abilitati cromatice si pasiune pentru perdele și draperii, care să se alăture echipei noastre. Rolul tău va fi de a consilia clienții în alegerea culorilor, texturilor și combinațiilor potrivite pentru perdele și draperii, selecția și prezentarea produselor noastre de înaltă calitate, oferind soluții personalizate care să completeze și să îmbunătățească estetica spațiului lor. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Abilitate remarcabilă în identificarea și combinarea culorilor și texturilor Experiență anterioară în domeniul designului interior sau al sistemelor de umbrire, dar nu obligatorie (experiența în perdele și draperii reprezintă un avantaj) Cunoștințe solide despre tendințele în designul interior și în utilizarea culorilor în spații rezidențiale și comerciale Întocmirea ofertelor pentru clienți și gestionarea procesului de facturare. Atent la detalii și orientat către rezultate Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și colaborativ Beneficii: Oportunitatea de a câștiga comisioane din vânzări după primele 3 luni de activitate Oportunitatea de a lucra cu produse de înaltă calitate și de a fi parte din crearea unor spații extraordinare Dezvoltare profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Satisfacția de a contribui la transformarea locuințelor și a spațiilor comerciale în medii confortabile și estetice Program de lucru: 8 ore pe zi, cinci zile pe săptămână, plus două sâmbete (5 ore). Cum să aplici: Dacă te regasesti in cerintele de mai sus, te invităm să ne trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție sau ne poti contacta la 752515548. În scrisoarea de intenție, te rugăm să ne spui despre experiența ta anterioară în domeniul culorilor și motivul pentru care ai dori să te alături echipei noastre. Alătură-te echipei noastre și să aducem culori și eleganță în fiecare casă!

  • 3

    Colaboratori consultanta financiara in turism si asiguarari

    Asociere cu PF SAU PJ care detin spatiu comercial sau locatie privata in vederea deschiderii sau implementarii serviciilor de asigurari, turism ,daune,credite si imobiliare. DESTINE BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE este o companie specializata in consultanta si intermedierea de servicii in asigurari ! Alaturi de brokerul de asigurare, celelalte companii ce alcatuiesc Grupul DESTINE HOLDING sunt: DESTINE LEASING IFN S.A.; DESTINE ASIG BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE Republica MOLDOVA; DESTINE HOLIDAYS S.R.L.; DESTINE IMOBILIARE S.R.L., Alaturi de noi poti intermedia: Asigurări (la toate societățile de asigurări din piață) Credite (colaborăm cu bănci, companii de Leasing si ifn-uri). Pachete turistice (oriunde in lume) Tranzacții imobiliare . Valabil in orice localitate . Se primeste procent ( comision) + alte beneficii in functie de implicare. Necesar cod RAF sau Diploma liceu pentru cursul de pregatire initiala. Va rog sa aplicati doar daca cunoasteti despre ce este vorba. Restul detaliilor se discuta in urma aplicarii.

  • 6

    Consultant financiar New Credit

    Compania New Credit angajează consultanți financiari la sediul din Giurgiu. Nu este necesară experiența în acest domeniu. Varsta intre 19-28 ani Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi : - salariu + comisioane crescătoare pe masura muncii depuse, - mediu de lucru plăcut și dinamic, - training-uri săptămânale, - avansarea în funcție pe măsura rezultatelor aferente. Hai sa facem cunoștință, apelați-ne pentru a stabili un interviu la numărul de telefon: -Daniel-

  • 5

    Produse de curatenie

    Te aștept în echipa mea Luna aceasta mai pot înscrie doar 2 persoane! Pe lângă suport și susținere, mai poți beneficia și de CEL MAI MARE DISCOUNT de pe piață Înscrierea este GRATUITĂ, trebuie doar sa îmi ceri detalii Fii independenta și bucura-te de un venit suplimentar https://www.chogangroupspa.com/chogangroup/registration/1/SIM3B5779/19

  • 1

    Agent vanzari

    Agent vanzari, persoana dinamica, organizata, bun communicator, lucru in echipa. Salariu fix + sporuri din realizari + tichete de masa. Posesor permis auto. Tel

  • 6

    Consultant Vânzări GSM Timișoara Contakt

    -Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!

  • 6

    Angajam asistent vanzari, part time, magazin de materiale textile

    Angajam asistenta vanzari, part time, pentru magazin de materiale textile. Operare PC obligatoriu. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati.

  • 7

    Angajez agent van-sales

    Angajam Agent vânzări (barbat) van-sale ambalaje și alte produse sezoniere. Se oferă mașina de servici, salar atractiv intre 2500-5000lei. Rog seriozitate. Detalii la nr de telefon .

  • Cautam colaboratori

    Compania noastra este interesata sa colaboreze cu firme si persoane autorizate pentru distributie echipamente piscine, saune, echipamente centre SPA. Oferim preturi competitive la produse aflate IN STOC in depozitul nostru, consultanta GRATUITA tuturor persoanelor ce activeaza in domeniul montarii de echipamente (specialisti, instalatori piscine, saune si echipamente). Dorim sa incheiem parteneriate de succes si de lunga durata . Dacă ai lucrări de montaj piscine şi saune şi alegi o colaborare de lungă durată cu noi, îţi vom oferi produsele cu un discount cuprins între 10-50% la achiziţia produselor. Contactează-ne la numărul pentru colaborare.

  • Angajare agent vânzări d2d Zalau

    Te-ai saturat sa iti negociezi salariul cu marile corporatii? Vino in echipa noastra unde nu exista limita la cat poti castiga, salariul tau depinde de tine ! Cautam sa intregim echipa departamentului de vanzari NextGen. De ce oameni avem nevoie? - Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; - Dinamici; - Atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabil; - Abilitatea de convingere si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Responsabilitati Beneficii Postul presupune: - Vanzari de servicii de telecomunicatii (internet, televiziune, telefonie mobila, telefonie fixa) pentru compania NextGen; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Munca de teren; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; - Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite; Ce beneficii ai ? - Salariu cu mult peste medie construit din 2 parti : salariu fix + comisioane; - Posibilitatea de avansare prin performanta intr-o companie de renume; - Training-uri de specialitate gratuite; - Asimilarea unor cunostinte de actualitate in domeniul telecomunicatiilor (IT&C) legate de serviciile in fibra optica - Lucru in echipa si dezvoltarea spiritului de coechipier; - Acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Daca ti se pare atractiv acest job,asteptam sa ne contactezi la numaul de telefon Anuntul este valabil pentru orasele Zalau și Bistrita

  • 3

    Caut partenera de afacere

    Cerințe ; experiența în vânzării, abilitați în comunicare,disponibilitate cel putin 08 ore zilnic, de preferința sa locuiască în București. Produsul pe care il promovam este unic in lume .

Salvează căutarea