Anunțuri
Agent vanzari-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Casa albastra servicii funerare angajează consilieri funerari . Ne dorim angajați specializați pe vânzări și lucrul cu oamenii. Studiile superioare sunt un avantaj. Programul și salariu se stabilește în funcție de performanta. Șalariu pornește de la 3500 de lei la 5000 de lei. Programul îl stabilim împreună.
-
AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati d comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent d teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -ag nt d v nz ri VANSELL (negoci r , c nt ct r clienti noi, com nzi, f ctur r , livr r si inc sar ) -of rtar /f ctur r /livr re/inc sare la cli nti conform rut pl nificat , cu deplasare in tara. Actione za in s nsul dezvolt rii afacerii comp niei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national
-
Consideri că ești o persoană sociabilă și la curent cu tehnologia, device-urile și accesoriile pentru acestea? Ai nevoie de un job stabil, în care să poți evolua în același timp cu compania, dar totuși să ai și timp pentru tine? Spot GSM vine cu soluția! Ne mărim echipa și avem nevoie de o persoană pentru postul de Asistent Vânzări în magazinul nostru din Kaufland - Viseu de Sus , jud Maramureş. Te așteptăm într-o echipă dinamică, mereu pregătită să combine utilul cu plăcutul. Vei avea contact direct cu toți clienții care ne trec pragul, pentru a-i îndruma către alegerea perfectă pentru ei. Sarcinile tale de zi cu zi constă în: -Vânzarea produselor din magazin și consilierea clienților în legătură cu acestea. -Preluarea comenzilor și transmiterea lor mai departe, către responsabilul de comenzi. -Așezarea corespunzătoare a produselor pe rafturi. -Implicarea activă în dezvoltarea companiei la nivel de business, alături de fondatorii echipei și restul colegilor. Experiența constituie un avantaj, dar dacă te consideri o persoană sociabilă și dornică să învețe, așteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail: Pentru orice altă întrebare legată de poziția liberă, ne puteți contacta și la numărul de telefon .
-
Suntem în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat să se alăture echipei noastre din domeniul vânzărilor, in Constanta si Bucuresti. Dacă ești o persoană orientată către clienți, entuziastă și dornică să se dezvolte într-un mediu dinamic, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Întâmpinarea clienților și oferirea unui serviciu excelent în cadrul magazinului nostru. Consilierea clienților și identificarea nevoilor acestora pentru a le oferi soluții potrivite. Gestionarea eficientă a stocului și menținerea unei prezențe atractiv și ordonat a produselor. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și contribuirea la creșterea profitului echipei. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și orientare către clienți. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini. Atitudine proactivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniul vânzărilor. Beneficii: Oportunități de creștere și dezvoltare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare.
-
Candidatul Ideal Experienta in vanzari este importanta ,dar credem ca o poti acumula si pe parcurs .Trebuie sa ai dorinta de a invata si progresa . Noi te vom sustine . -Atitudine pozitiva. Zambetul este o urare de bun venit universala Descrierea jobului Construiesti si sa mentii relatia cu clientii; Prezinti si vinzi produsele companiei; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii optime; Completezi documentele referitoare la vanzare; Contactezi potentiali clienti pentru a-i informa despre produsele noastre; Realizezi obiectivele propuse Descrierea companiei Askona este lider al industriei de saltele, mobilier și accesorii pentru dormitor concepute plecând de la premisa importanței excepționale a somnului pentru viața sănătoasă a fiecărei persoane. Incepand cu anul 2018 Askona a inceput extinderea pe piata Uniunii Europene. Dupa Lituania si Estonia, din martie, produsele de calitate superioara marca Askona sunt prezente și pe piața românescă. Primul showroom a fost deschis in incinta Home&Design Mall din Bucuresti, Bdul Ghencea nr. 126 In urmatorii 3 ani vor fi deschise 10 magazine in Bucuresti si in alte orase importante din Romania.
-
Producator tamplarie pvc si aluminiu angajeaza vorbitor de limba franceza Locatie: Bucuresti, sector 2 Program: L-V: 9-18 ( 1 ora pauza masa ) Oferim: -conditii optime de munca -formare profesionala -pachet salarial atractiv ( salariu fix peste medie + comision ) Cerinte: -experienta in vanzari -cunoasterea limbii franceza la nivel anvansat ( scris si vorbit ) -optime abilitati de comunicare -pachet office nivel mediu Experienta in domeniul tamplariei pvc sau aluminiu constituie avantaj Nu acceptăm candidați pentru job remote. Nu suntem call-center
-
Cautam colaboratori în asigurări Cerinte : 12 clase absolvite, laptop PC pentru desfasurarea activitatii, cunostinte minime laptop PC. Program : Part - Time (lucru de acasa). Pași ușor de învățat Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, activitatea se desfășoară de oriunde. Mesaj pentru mai multe detalii!!
-
Reprezentant Companie de Asigurari Generale caut colaboratori full time sau part time. Daca ai timp liber si vrei sa-ti suplimentezi venitul, te astept in echipa mea. Chiar daca nu ai experiență in domeniu poți incerca, noi te vom ajuta. Varsta minima 18 si maxima 60.
-
Firma de distribuție materiale stomatologice și tehnica dentara angajează reprezentant vânzări pe zonele Câmpina,Târgoviște și Buzău...obligatoriu permis categoria B,se oferă salariu fix plus comision,masina și telefon..
-
Full time / Part time Finanțare pentru primele 12 luni; Grile comisioane progresive; Traininguri gratuite; Posibilitate de a promova profesional; Echipa dinamica și profesionista Cerinta minima : diploma de bacalaureat.
-
Vino in echipa Orange, căutăm coleg a. Ți-ar plăcea să lucrezi intr-un Smart Store Orange? Suntem tineri, veseli, ambițioși, responsabili și orientați spre rezultate. Muncim , învățăm permanent și facem performanta cu zâmbetul pe buze! Te așteptăm alături de noi!! Ești candidatul ideal daca: - ai abilități excelente de comunicare și putere de convingere - ai spirit de echipa și te auto motivezi - ești responsabil și perseverent in atingerea obiectivelor propuse - experiență într-o companie de telecomunicații este un plus Descrierea jobului: - promovezi și vinzi servicii Orange în locațiile noastre Orange Store - dezvolți și fidelizezi portofoliul de clienți - contribui la creșterea volumului de vânzări împreună cu echipa din care faci parte - te implici în îndeplinirea obiectivelor Pachetul tău de beneficii!! - salariu fix peste media pietei - bonusuri de performanta - bonuri de masa - contract de munca full time perioada nedeterminata - training de specialitate și formare continuă - mediu de lucru plăcut, competitiv si stabil Dorim sa te cunoaștem Trimite-ne CV-ul tau la adresa de email din postare sau la:
-
Angajam personal pentru magazin de piese si vopsele auto Experienta nu este obligatorie, dar constitue un avantaj. Va rog trimiteti CV pe adresa : Candidatul ideala - Atitudine pozitiva, orientare catre client - Punctual, responsabil, organizat - Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate - Student, proaspat absolvent sau studii medii - Cunostinte operare calculator - Office, saga Descrierea jobului - Vanzare piese si vopsele auto-moto si industriale - Afisarea preturilor produselor magazinului - Activitati specifice magazinului: - receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - depozitarea, manipularea si monitorizarea stocurilor - comenzi livrari - Activitati specifice casei de marcat - Respectarea procedurilor cu privire la manipularea banilor - Promovarea produselor si servirea amabila si rapida a clientilor OFERIM: Fulltime 8 ore Salariu fix + comision foarte motivant Mediu de lucru placut
-
Candidatul Ideal: -persoană sociabilă ;amabilă; optimistă; -persoană deschisă să învețe lucruri noi ; -punctualitate,responsabilitate ; -permis d conducere obligatoriu; -posesorii auto reprezintă un avantaj ; -experiența nu este necesară ; -disponibilitate la activitate pe teren. Ce oferim: -oportunitatea de a promova rapid. -șansa de a lucra într-o echipa tânără ; -pachet salarial motivant,raportat la realizarile efectuale (se poate ajunge la valori de peste 1000 euro ,în funcție de ----performanțele de vânzări ) -program flexibil, independență în organizarea muncii; -atmosfera plăcută la lucru într-o echipă tânără,dinamica și ambițioasă ,in plina expansiune ; -oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate și seminarii; -6 vacanțe pe an achitate de companie (3 interne si 3 externe)In cazul in care vă considerăm potriviți pentru această poziție o să fiți contactat in cel mai scurt timp pentru a discuta in cadrul unui interviu. -Mașina personală reprezintă un avantaj în selecție și aduce un venit suplimentar. Descrierea Companiei: Daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa depui un efort , sansele tale de a avea succes sunt mari. :)
-
DESCRIERE TechWise Electronics companie de inginerie si dezvoltare de soft, specializată în producerea de echipamente cu valoare adăugată, de la proiectare, automatizare, programare, până la implementare și integrare, ANGAJEAZĂ Reprezentant Tehnic de Vânzări pentru soluții de automatizare în industria producătoare din orașele Pitești, Ploiești, București și Brașov. Candidatul a ideal ă trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: Cunoștințe în domeniul industriei producătoare Abilități solide de vânzare, negociere, comunicare; Persoană dinamică, determinată, cu abilități de organizare; Experiența în sectorul de producție este obligatorie; Permis de conducere valid; Flexibilitate - deplasări pe teritoriul României. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali în industria producătoare; Vizite în fabricile și uzinele din industria producătoare pentru a prezenta și recomanda portofoliul nostru de produse; Monitorizarea tendințelor din industrie și furnizarea de feedback pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre. Urmărirea proiectelor în desfășurare pentru a verifica dacă contractorii aleg soluțiile de automatizare TechWise. Avantaje și beneficii pentru angajați: Oferim posibilitatea de angajare colaborare într-o companie solidă cu oportunități de dezvoltare profesională și un salariu superior mediei. Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să vă dezvoltați o carieră în vânzări tehnice, vă invităm să aplicați pentru poziția de Reprezentant Tehnic de Vânzări. Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem!
-
Cerinte: - Caracter si bun simt - Studii universitare in domeniul horticol - Carnet sofer categoria B - Disponibilitate de deplasare - Experienta de lucru in domeniul horticol prezinta un avantaj - Experienta in vanzari - Abilitati de comunicare, prezentare si negociere - Prospectare, identificare, contractare de noi clienti in vederea extinderii portofoliului existent Oferim: - Program de lucru flexibil - Salar motivant - Bonificatii - Masina de serviciu https: genesis-agro.ro articole https: genesis-agro.ro articole
-
Crezi ca ai 10 minute libere? Ai o diploma de BAC? Ai lipici la prieteni,familie? Ai un PC ? VREI UN JOB EXTRA,fara sefi si target?
-
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Candidatul Ideal Echipa noastra este in cautare de persoane motivate spre obtinerea succesului, cu calitati precum perseverenta, seriozitate, disciplina, ambitie si dedicare, pregatite sa cucereasca piata de vanzari de uleiuri auto si industriale. Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, auto, laptop si suportul necesar pentru activitatea specifică. Acest post este pentru tine daca: Iti doresti sa te dezvolti profesional continuu si sa obtii succesul prin determinare si munca; Ai bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare; Esti prezentabil si ingrijit; Ai experienta in domeniul de vanzari de uleiuri industriale(de preferat inginer) Sa iti doresti sa inveti si sa te specializezi in vanzari de uleiuri industriale. Carnet conducere categoria B reprezinta o conditie obligatorie. Un nivel ridicat de motivatie si energie iti vor aduce SUCCESUL! Descrierea jobului Prospectarea si cunoasterea continua a pietei; Asistarea clientilor in procesul de identificare a necesitatilor acestora. Promovarea uleiurilor comercializate de catre societate si gasirea celui mai potrivit client; Pastrarea legaturii si a relatiei cu portofoliul de clienti; Consultanta in achizitionarea si vanzarea de uleiuri; Livrarea marfurilor vandute la locatiile solicitate de catre clienti. Beneficiile pe care le ai in echipa noastra: Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine. Vei incheia contracte si vei incasa comisioane, proportionale cu munca depusa. Bonusuri in functie de performanta; Suport evolutiv in vederea atingerii scopului propus; Un mediu de lucru modern, dinamic si placut;
-
SC angajează agent vânzări și lucrător comercial (+ operare calculator-program Petrescu). Detalii la:
-
Daca îti doresti sa începi sau sa îti dezvolti cariera ca broker de asigurare, Destine Broker este partenerul potrivit pentru a-ti atinge obiectivele. Echipa noastra de experti îti poate oferi o gama larga de produse de asigurare personalizate, solutii adaptate nevoilor tale si un mediu de lucru dinamic, care te va ajuta sa te dezvolti într-un broker de asigurare de succes. În plus, prin intermediul Destine Holding, poti beneficia de cursuri de formare profesionala specializate, care îti vor oferi cunostinte si abilitati esentiale pentru a deveni un broker de asigurare mai eficient si mai încrezator. Alege grupul Destine, iar noi îti vom oferi sprijinul necesar pentru a-ti construi o cariera de succes în industria asigurarilor.