Agent contractari si achizitii (broker marfuri)
Specificații
Descriere
Agent contractari si achizitii (broker marfuri) şi codul COR: 333101
Descrierea locului de muncă:
Cunoaste limba nationala a zonei geografice pe care activeaza la nivel avansat: limba spaniola;
Contactează furnizori din pepita (baza de date) proprie sau a celui pentru care face back-up;
Creează acțiuni în CRM conform etapelor comunicării cu furnizorul;
Introduce date și comentarii complete și corecte despre acțiunile întreprinse și rezultatele lor în CRM respectând strategia de contactare și procedurile interne;
Identifică oportunitățile de colaborare cu furniozorii existenți și potențiali și acționează în sensul concretizării acestora;
Colectează de la furnizor informațiile corecte și complete pentru loturile identificate, le validează cu buyer team leader (TL) team manager (TM), în vederea creării dosarului (DD);
Transmite informațiile complete și corecte asociate conceptului de destocaj către furnizor;
Completează și atașează dosarul în CRM;
Prospectează furnizori noi și introduce date în CRM respectând procedura de calificare a fișelor;
Participă la toate challenge-urile (concursurile competițiile activările comerciale ocazionale urmând acțiunile stabilite și furnizând rezultatele solicitate);
Participă ocazional la târguri comerciale internaționale la cererea companiei;
Ocazional călătorește în delegații la client în Franța (L Univers NOZ);
Ocazional călătorește în delegații la sediul furnizorilor cu care colaborează [turneu];
Susține Buyer TL TM MARKETING în transformarea loturilor identificate din dosare în oferte și apoi comenzi;
Transmite buyerului informațiile corecte și complete când se renegociază oferta de către buyer ca urmare a datelor suplimentare survenite de la furnizor (poze lot, etc).
Califică Validează furnizorii noi, prospectați de către Sourceri.
Condiţii pentru ocuparea postului:
localitatea în care îşi va desfăşura activitatea: Brasov
Cerinţe ale postului:
- studii medii superioare
- limbi străine: Nivel avansat de cunoaștere a limbii naționale a zonei geografice în care lucrează (minim B2) și a limbii engleze (nivel minim B1).
- competențe tehnice: Microsoft Office (Excel, Word), CRM (Selligent), Outlook Mail, instrumente PDF.
- Programe utilizate: CRM (Selligent).
- cunoştinţe de limbă: SPANIOLA nivel AVANSAT si ENGLEZA - nivelul MEDIU
cel puțin 1 an experienta, de preferință într-un domeniu comercial
salariul acordat în RON
alte beneficii acordate: NU
durata contractului de munca: NEDETERMINATA
termen de valabilitate al ofertei: 5 zile de la data publicării pe site EURES.
Romjob_1737617939
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!