Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV


Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Angajam Office Manager si Consilier Financiar Timisoara

Valabil din 12/20/2024 2:20:48 PM
Specificații
Numele companiei
FlexCredit
Tip job
full time
Descriere
FlexCredit, o companie dinamică în domeniul Financiar Non-Bancar , își extinde echipa și caută să angajeze:

1. Office Manager
2. Consilier Financiar


Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și dorința de a contribui la succesul nostru, te invităm să aplici!

1. Office Manager

Responsabilități:

Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei;
Organizarea și controlul activităților din zona alocată;
Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu;
Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare;
Activități administrative.
Cerințe:
Studii superioare sau medii;
Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj.
Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional;
Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;
Orientare catre performanta;
Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații);
Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru;
Capacitatea de a soluționa probleme.
Oferim:
Mediu de lucru dinamic
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Programe de training si dezvoltare personala;
Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta

2. Consilier Financiar

Responsabilități:

Oferirea de consultanță financiară clienților
Evaluarea nevoilor financiare ale clienților și propunerea de soluții personalizate
Promovarea produselor și serviciilor financiare ale companiei
Menținerea relațiilor cu clienții și asigurarea unui serviciu excelent
Cerințe:
Ambițios și dornic de afirmare prin performanță;
Studii finalizate;
Persuasiv, cu excelente abilități de vânzare și negociere;
Cu atitudine pozitivă, cât și fermă;
Orientare către client și sociabil;
Răbdător și care pune pasiune în ceea ce face;
Cu spirit de echipa și empatie;
Cu abilitatea de convingere și experiență în domeniu (reprezintă un avantaj).
Oferim:
Mediu de lucru dinamic
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Programe de training si dezvoltare personala;
Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta

Dacă ești interesat(ă) de una dintre aceste oportunități, te rugăm să trimiți CV-ul tău la []. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Romjob_1734697397
Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică rapid
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ai atins limita pentru mesaje noi.

Pentru siguranța ta și a celorlalți utilizatori, confirmă numărul de telefon pentru a continua.

Validează telefonul
;