Angajam reprezentant showroom
Specificatii
Descriere
Dorim angajarea unei persoane in departamentul administrativ care sa acorde sprijin in desfășurarea activității zilnice intr-un show-room de iluminat din sectorul 6. Persoana angajata va fi la receptia magazinului, va primi clientii si ii va indruma servi pentru alegerea buna a produselor.
Abilitati necesare : ne dorim o persoana cu entuziasm, atenta la detalii, implicata si dornica sa invete.
Cunostinte minime: limba engleza (nivel minim), Microsoft Office( Excel, Word, Outlook)
Responsabilitati:
- Coordonarea activitatilor administrative intr-un mod eficient, conform procedurilor interne;
- Organizarea activitatii de secretariat si protocol: preluarea clientilor care intra in showroom, indrumarea lor;
- Activitati de introducere date in Smartbill si in casa de marcat : emitere facturi , bonuri fiscale, avize, receptii, stoc, incasari etc.);
- Elaborarea si redactarea rapoartelor si documentelor necesare (retururi, defecte , imputerniciri, procese verbale etc.);
- Mentinerea evidentei documentelor interne si arhivarea acestora;
- Gestionarea si transmiterea catre contabilitate a documentelor;
- Asigura interfata cu furnizorii si partenerii;
- Gestionarea corespondentei (e-mail, curierat, posta, telefon)
- Gestionarea documentelor de transport : emitere AWB, avize etc;
-Activitati de contabilitate primara si HR (intocmirea de pv, declaratie intrastat, situatie taxa verde produse);
- Suport logistic si administrativ pentru organizarea de evenimente.