11
Customer support& Sales representative
Specificații
Numele companiei
Helperz
Tip job
full time
Descriere
Sales & Support Representative
(remote, full-time)
Helperz.ro este prima platformă din România care conectează familiile ocupate cu bone și menajere verificate. Misiunea noastră: să le oferim părinților liniște și timp liber, printr-un proces simplu și sigur.
Căutăm un Sales & Support Representative care să fie vocea noastră în fața familiilor:
-să transforme înscrierile gratuite în abonamente și contracte premium, prin discuții consultative și empatice
-să ofere suport rapid și clar clienților existenți
Ce vei face?
+vei contacta părinți și le vei explica beneficiile platformei
+vei prezenta abonamentele, reducerile și opțiunile premium
+vei închide vânzări și vei urmări rezultatele
+vei gestiona solicitări de suport cu empatie și profesionalism.
Ce vrem de la tine?
-experiență în vânzări, call center sau relații cu clienții
-abilități de comunicare și persuasiune
-reziliență și atitudine pozitivă (nu toți clientii răspund sau acceptă sa discute cu tine)
-empatie, organizare, disciplină în lucru remote
-română fluent, engleză bună
Ce oferim?
-salariu fix + comision
-100% remote, cu flexibilitate și autonomie
-training și suport continuu
-mediu prietenos, empatic și orientat spre rezultate
-oportunități de creștere în zona de recrutare
-bonusuri de performanță
Cum aplici?
Trimite CV-ul și un scurt mesaj despre experiența ta și motivul pentru care consideri că ai fi potrivit pentru acest rol la:
cu subiectul: Aplicare rol suport and sales
Dacă îți dorești un rol unde vânzările se combină cu empatia și vrei să ajuți părinții să-și găsească liniștea, te așteptăm în echipa Helperz!
PS: vom lua in calcul doar aplicarile primite pe mail, cu CV si mesajul solicitat mai sus.
Raportează
(remote, full-time)
Helperz.ro este prima platformă din România care conectează familiile ocupate cu bone și menajere verificate. Misiunea noastră: să le oferim părinților liniște și timp liber, printr-un proces simplu și sigur.
Căutăm un Sales & Support Representative care să fie vocea noastră în fața familiilor:
-să transforme înscrierile gratuite în abonamente și contracte premium, prin discuții consultative și empatice
-să ofere suport rapid și clar clienților existenți
Ce vei face?
+vei contacta părinți și le vei explica beneficiile platformei
+vei prezenta abonamentele, reducerile și opțiunile premium
+vei închide vânzări și vei urmări rezultatele
+vei gestiona solicitări de suport cu empatie și profesionalism.
Ce vrem de la tine?
-experiență în vânzări, call center sau relații cu clienții
-abilități de comunicare și persuasiune
-reziliență și atitudine pozitivă (nu toți clientii răspund sau acceptă sa discute cu tine)
-empatie, organizare, disciplină în lucru remote
-română fluent, engleză bună
Ce oferim?
-salariu fix + comision
-100% remote, cu flexibilitate și autonomie
-training și suport continuu
-mediu prietenos, empatic și orientat spre rezultate
-oportunități de creștere în zona de recrutare
-bonusuri de performanță
Cum aplici?
Trimite CV-ul și un scurt mesaj despre experiența ta și motivul pentru care consideri că ai fi potrivit pentru acest rol la:
cu subiectul: Aplicare rol suport and sales
Dacă îți dorești un rol unde vânzările se combină cu empatia și vrei să ajuți părinții să-și găsească liniștea, te așteptăm în echipa Helperz!
PS: vom lua in calcul doar aplicarile primite pe mail, cu CV si mesajul solicitat mai sus.
ID anunț: 1760098371
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!