Office Manager Zalău
Specificații
Descriere
Office Manager (Zalau)
Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și dorința de a contribui la succesul nostru, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii;
Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei;
Organizarea și controlul activităților din zona alocată;
Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu;
Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare;
Activități administrative.
Cerințe:
Studii superioare sau medii;
Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj.
Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional;
Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;
Orientare catre performanta;
Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații);
Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru;
Capacitatea de a soluționa probleme.
Oferim:
Mediu de lucru dinamic
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Programe de training si dezvoltare personala;
Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
Salariu fix si bonusuri lunare de perfomanta
Dacă ești interesat(ă) de una dintre aceste oportunități, te rugăm să trimiți CV-ul tău la []. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Romjob_1731522723
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!