Anunțuri
Agent vanzari Arad Disponibil imediat-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o echipă tânără și dinamică, care îmbrățișează tehnologia și inovația pentru a crea experiențe excepționale pentru clienții noștri. Dacă ești un expert în domeniul financiar sau îți dorești să devii, dacă ești în căutarea unei noi provocări într-o companie dinamică, te invităm să te alături echipei noastre, pentru a crea împreună o diferență în lumea finanțelor! Ne asteptăm să deții: Experientă in domeniul financiar, dar căutam și colegi noi fără experiență dispuși să muncească, sa învețe, să fie ambițioși și să își dorească să aibă succes Cunoștințe MS Office (Word, Excel) Atitudine proactivă orientată către clienți, fire analitică, abilități bune de comunicare și negociere Capacitate bună de organizare și prioritizare a sarcinilor Disponibilitate, seriozitate, integritate. RESPONSABILITĂȚI Oferă consultanță financiară personalizată și soluții adaptate nevoilor și obiectivelor clienților noștri Monitorizează piața financiară și tendințele acesteia, pentru a oferi clienților informații actualizate și oferte competitive de creditare Consiliază clienții în ceea ce privește planificarea financiară și structurarea creditelor Construiește și menține relațiile cu clienții existenți și dezvoltă relații noi de afaceri. BENEFICII Acces la know-how în cadrul companiei noastre Flexibilitate și productivitate prin dezvoltare tehnologică continuă Apartenența la un brand internațional și sprijin din partea întregului grup SVN Romania (Rezidențial, Terenuri, Soluții Financiare, Creditare, Property Management, Evaluare, PR și Comunicare) Pachet atractiv.
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 RON pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrierea jobului Să identifice clienții care au nevoie de serviciile noastre de recrutare și leasing de personal; Să cunoască piața în domeniul industrial logistic horeca pentru a contacta clienții din domeniile respective; Să contacteze clienții telefonic prezentându-le oferta noastră pentru a încheia noi forme de colaborare cu compania noastră. Să primească apeluri telefonice de la candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă și să-i adauge în baza de date; Să posteze anunțuri de angajare pe rețele de socializare; Să le prezinte candidaților oferta pe piața forței de muncă; Dacă te-am convins, aplică și te așteptăm să stăm de vorbă și să te cunoaștem! Aplicați numai cu CV. Veti fi contactați în urma triajului CVului. Cerem și oferim seriozitate.