Anunțuri
Agent vanzari Arad Arad doar cu poze-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 lei pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrierea jobului Să identifice clienții care au nevoie de serviciile noastre de recrutare și leasing de personal; Să cunoască piața în domeniul industrial logistic horeca pentru a contacta clienții din domeniile respective; Să contacteze clienții telefonic prezentându-le oferta noastră pentru a încheia noi forme de colaborare cu compania noastră. Să primească apeluri telefonice de la candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă și să-i adauge în baza de date; Să posteze anunțuri de angajare pe rețele de socializare; Să le prezinte candidaților oferta pe piața forței de muncă; Dacă te-am convins, aplică și te așteptăm să stăm de vorbă și să te cunoaștem! Aplicați numai cu CV. Veti fi contactați în urma triajului CVului. Cerem și oferim seriozitate.
-
Suntem o echipă tânără și dinamică, care îmbrățișează tehnologia și inovația pentru a crea experiențe excepționale pentru clienții noștri. Dacă ești un expert în domeniul financiar sau îți dorești să devii, dacă ești în căutarea unei noi provocări într-o companie dinamică, te invităm să te alături echipei noastre, pentru a crea împreună o diferență în lumea finanțelor! Ne asteptăm să deții: Experientă in domeniul financiar, dar căutam și colegi noi fără experiență dispuși să muncească, sa învețe, să fie ambițioși și să își dorească să aibă succes Cunoștințe MS Office (Word, Excel) Atitudine proactivă orientată către clienți, fire analitică, abilități bune de comunicare și negociere Capacitate bună de organizare și prioritizare a sarcinilor Disponibilitate, seriozitate, integritate. RESPONSABILITĂȚI Oferă consultanță financiară personalizată și soluții adaptate nevoilor și obiectivelor clienților noștri Monitorizează piața financiară și tendințele acesteia, pentru a oferi clienților informații actualizate și oferte competitive de creditare Consiliază clienții în ceea ce privește planificarea financiară și structurarea creditelor Construiește și menține relațiile cu clienții existenți și dezvoltă relații noi de afaceri. BENEFICII Acces la know-how în cadrul companiei noastre Flexibilitate și productivitate prin dezvoltare tehnologică continuă Apartenența la un brand internațional și sprijin din partea întregului grup SVN Romania (Rezidențial, Terenuri, Soluții Financiare, Creditare, Property Management, Evaluare, PR și Comunicare) Pachet atractiv.
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
BT Direct angajeaza in Arad, consilier vanzari credite directe pentru birou credite. Candidatul ideal Experienta in institutii de creditare / domeniul bancar constituie un avantaj dar nu este obligatoriu Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office Capacitate de analiza si sinteza Foarte bune abilitati de relationare, planificare si organizare Abilitate de a lucra cu termen limita Atentie la detalii Orientare catre client Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea corectitudinii documentelor primite si indeplinirea conditiilor de eligibilitate Completarea, modificarea si actualizarea informatiilor introduse in aplicatia de credit Identificarea si raportarea cazurilor de frauda Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate; Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Posibilitatea de a avea acces la informatie; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, plus bonuri de masa; Bonus in functie de performante. Descrierea companiei BT Direct IFN SA este o institutie financiara nebancara, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania.
-
Căutăm coleg doritor pentru postul de Agent Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad
-
Suntem în căutarea unui agent de vânzări responsabil, sociabil și politicos, care să se alăture echipei noastre din zona Arad, cu punctul de lucru în Felnac. Oferim oportunitatea de a lucra într-un domeniu dinamic și motivant, oferind anvelope de înaltă calitate clienților noștri. Cerințe: - **Absolvent de bacalaureat:** dorim să lucrăm cu o persoană motivată și dornică să învețe și să se dezvolte profesional - **Experiență în vânzări de anvelope:** constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; suntem dispuși să oferim suport și formare - **Permis de conducere categoria B:** oferim o mașină de serviciu pentru deplasările legate de activitatea de vânzări - **Rezidență în zona Arad:** pentru a asigura o acoperire eficientă a pieței locale Beneficii: - **Salariu competitiv:** 3500 lei net (în mână), plus bonusuri din vânzări - **Bonuri de masă** - **Oportunitate de creștere profesională:** oferim suport și training pentru dezvoltarea abilităților de vânzări - **Mediu de lucru dinamic și plăcut:** într-o echipă dedicată și profesionistă Pentru a stabili un interviu, vă rugăm să sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu viitorul nostru coleg!
-
GICA IMPORT EXPORT ITALIA S.R.L. Firma care activeaza in sectorul pneumatic si hidraulic, cu Sediu Central in ARAD si filiale in TIMISOARA - BRASOV - CLUJ NAPOCA - SEBES ALBA CAUȚA: NR. 3 AGENȚI DE VÂNZĂRI: UN AGENT PENTRU JUDETUL BRASOV UN AGENT PENTRU JUDETUL CLUJ NAPOCA UN AGENT PENTRU JUDETUL TIMISOARA Sunt necesare următoarele caracteristici: - Experienta ca agent de vanzari sau comercial - Studii medii sau superioare de preferință (dar nu obligatorii) în sectorul mecanic, pneumatic sau hidraulic. - Cunostinte practice (de preferinta, dar nu obligatorii) in mecanica, pneumatica, hidraulica. - Engleza scrisa si vorbita de la nivelul B1 in sus. - Limba italiana (de preferat, dar nu necesar). Oferim - Salariu fix atractiv. - Ticket de masă. - Rambursări la evenctuale transferuri. - Mașină companiei. - Laptop - telefon.
-
GICA IMPORT EXPORT ITALIA S.R.L. Firma care activeaza in sectorul pneumatic si hidraulic, cu Sediu Central in ARAD si filiale in TIMISOARA - BRASOV - CLUJ NAPOCA - SEBES ALBA CAUȚA: NR. 3 AGENȚI DE VÂNZĂRI: UN AGENT PENTRU JUDETUL BRASOV UN AGENT PENTRU JUDETUL CLUJ NAPOCA UN AGENT PENTRU JUDETUL TIMISOARA Sunt necesare următoarele caracteristici: - Experienta ca agent de vanzari sau comercial - Studii medii sau superioare de preferință (dar nu obligatorii) în sectorul mecanic, pneumatic sau hidraulic. - Cunostinte practice (de preferinta, dar nu obligatorii) in mecanica, pneumatica, hidraulica. - Engleza scrisa si vorbita de la nivelul B1 in sus. - Limba italiana (de preferat, dar nu necesar). Oferim - Salariu fix atractiv. - Ticket de masă. - Rambursări la evenctuale transferuri. - Mașină companiei. - Laptop - telefon.
-
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 RON pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrierea jobului Să identifice clienții care au nevoie de serviciile noastre de recrutare și leasing de personal; Să cunoască piața în domeniul industrial logistic horeca pentru a contacta clienții din domeniile respective; Să contacteze clienții telefonic prezentându-le oferta noastră pentru a încheia noi forme de colaborare cu compania noastră. Să primească apeluri telefonice de la candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă și să-i adauge în baza de date; Să posteze anunțuri de angajare pe rețele de socializare; Să le prezinte candidaților oferta pe piața forței de muncă; Dacă te-am convins, aplică și te așteptăm să stăm de vorbă și să te cunoaștem! Aplicați numai cu CV. Veti fi contactați în urma triajului CVului. Cerem și oferim seriozitate.
-
Poziție disponibilă: Reprezentant Vânzări - Instalații Fotovoltaice și Pompe de Căldură Companie: Soreli Group Locație: Arad Descrierea poziției: Căutăm un reprezentant de vânzări pasionat și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre din domeniul energiei regenerabile. Dacă aveți experiență în vânzări și sunteți interesat să vă alăturați unei companii în creștere în domeniul instalațiilor fotovoltaice și al pompelor de căldură, sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de instalații fotovoltaice și pompe de căldură. - Consultarea clienților pentru a înțelege nevoile lor și oferirea de soluții personalizate. - Prezentarea avantajelor Reprezentant Vânzări - Instalații Fotovoltaice și Pompe de Căldură beneficiilor produselor și serviciilor noastre. - Negocierea și încheierea contractelor de vânzare. - Colaborarea strânsă cu departamentul tehnic pentru evaluarea locațiilor și oferirea de soluții tehnice adecvate. - Asigurarea satisfacției clienților și menținerea relațiilor pe termen lung. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări, ideal în domeniul energiei regenerabile sau al echipamentelor de energie verde. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. - Cunoștințe tehnice solide sau capacitatea de a învăța rapid despre instalațiile fotovoltaice și pompele de căldură. - Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări. Beneficii: - Pachet salarial competitiv, format din salariu fix și bonusuri legate de performanță. - Training și dezvoltare profesională continuă. - Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în plină expansiune, cu impact pozitiv asupra mediului înconjurător. - Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la promovarea energiei regenerabile, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa până la data de 01 martie 2024
-
Poziție disponibilă: Reprezentant Vânzări - Instalații Fotovoltaice și Pompe de Căldură Companie: Soreli Group Locație: Arad Descrierea poziției: Căutăm un reprezentant de vânzări pasionat și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre din domeniul energiei regenerabile. Dacă aveți experiență în vânzări și sunteți interesat să vă alăturați unei companii în creștere în domeniul instalațiilor fotovoltaice și al pompelor de căldură, sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de instalații fotovoltaice și pompe de căldură. - Consultarea clienților pentru a înțelege nevoile lor și oferirea de soluții personalizate. - Prezentarea avantajelor și beneficiilor produselor și serviciilor noastre. - Negocierea și încheierea contractelor de vânzare. - Colaborarea strânsă cu departamentul tehnic pentru evaluarea locațiilor și oferirea de soluții tehnice adecvate. - Asigurarea satisfacției clienților și menținerea relațiilor pe termen lung. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări, ideal în domeniul energiei regenerabile sau al echipamentelor de energie verde. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. - Cunoștințe tehnice solide sau capacitatea de a învăța rapid despre instalațiile fotovoltaice și pompele de căldură. - Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări. Beneficii: - Pachet salarial competitiv, format din salariu fix și bonusuri legate de performanță. - Training și dezvoltare profesională continuă. - Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în plină expansiune, cu impact pozitiv asupra mediului înconjurător. - Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la promovarea energiei regenerabile, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa până la data de 01 martie 2024