Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Looking for romanian citizen that want to work from home through internet making phone calls to companies. highly meritorious if you also master the Swedish language. Also meritorius if you have worked in a callcenter before. * Your duties are to call companies by phone and conduct personal interviews * You work online and call and fill in the answers directly in our interview program * Working hours are office hours Monday to Friday **Requirements** * Must have own computer, headset and good internet connection * Speak fluent english
-
Promovat
Clientul nostru, companie lider in productia de materiale de construcții specializat în producția de țiglă metalică pentru acoperișuri, închideri și accesorii, panouri sandwich, tablă profilată este in plina dezvoltatre si in cautare de Area Sales Manager pe Bucuresti. Cerinte: - Studii medii (de preferat profil tehnic); - Experienta de minim 3 ani in vanzari, preferabil in industria invelitorilor metalice, cu expunere in segmentul B2B; - Spirit organizatoric dezvoltat, proactivitate, bune abilitati de negociere; - Orientare spre rezultat si atingerea obiectivelor de vanzari; - Cunostinte bune utilizare MS Office; - Permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - Gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice) dar si identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului; - Implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata, respectiv judetul Bihor; - Negocierea contractelor comerciale conform politicii comerciale stabilite la nivelul companiei; - Urmarirea incasarilor si respectarea termenelor agreate.
-
Promovat
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez agent vanzari pt dezmembrari salar fix plus bonus din vanzari
-
Operatoare Call-center -Fata / Studenta Pentru Ofertarea telefonica a firmelor in vederea ofertelor de marketing digital - publicitate online si programare web. - FARA EXPERIENTA! Cazare Asigurata la nevoie - Colaborare cu Eleva-Studenta pentru contactare clienti in vederea vanzarii produselor de marketing digital online ( publicitate google ads si Reclame Facebook Ads ) cat si servicii de: web-development - programare web ( creare website si magazine online ) . - CopyWritting ( vei face descrieri specifice pentru produse si categorii de produse apartinand magazinelor on-line. Cerinte: - Orientare spre cerintele pietei; - ofertarea cabinetelor stomatologice, de avocatura, magazine online, magazine de jucarii, magazine materiale constructii; - Flexibilitate; - Aptitudini de relationare/ comunicare cu clientii - Capacitatea de a crea o oferta de marketing ( se ofera training de pregatire). - Experienta pe un post similar (constituie un avantaj dar nu este obligatoriu) Descierea jobului: Se ofera training de pregatire - Ajutarea clientilor pentru a finaliza comnzile online sau prin telefon; - Mentinerea legaturii cu clientii deja existenti; - Ajutarea clientilor prin mesaje pe Facebook/ Whatsapp; - Inregistrarea retururilor/schimburilor la telefon sau pe Facebook/Whatsapp Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program luni-vineri 10:00-18:00; - bonuri de masa; - support pentru a intelege job-ul si al practica cu usurinta; - weekenduri si sarbatori legale libere. In salariul de 2500 de lei sunt incluse si bonurile de masa in valoare de 300 de lei.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Agent vânzări și fotograf cu sau fără experiență. Necesar carnet auto cat B. Oferim salariu atractiv, cazare, diurna.
-
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Partener Orange Intercont angajează agenți de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în Călărași, Constanța și Tulcea. Dacă ești pasionat de domeniul telecomunicațiilor și ai abilități excelente de comunicare, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email [email protected] sau la numarul de telefon contactează-ne pentru mai multe detalii. Oferim telefon,tableta și mașina de serviciu.Vino sa faci parte dintr-un mediu de lucru dinamic, comisioane atractive și oportunități de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și fii parte din succesul nostru!"
-
DescriereSuntem cu o experieță vastă în domeniul imobiliar, ne mărim echipa și căutăm coleg agent imobiliar cu bune abilități de comunicare, socializare, prezentare, experieță. Așteptăm CV-urile Dumneavoastră pe e-mail
-
Suntem in cautarea unui operator de vanzari pasionat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din confortul casei sale. Acest rol implica interactiunea cu clientii nostri, promovarea produselor si serviciilor noastre si finalizarea vanzarilor. Responsabilitati: -Abordarea si consilierea clientilor prin telefon sau online -Promovarea produselor si serviciilor noastre -Finalizarea vanzarilor si gestionarea comenzilor Cerinte: -Abilitati excelente de comunicare -Orientare catre client si atentie la detalii -Capacitate de organizare si gestionare a timpului -Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj Daca esti o persoana entuziasta, orientata catre rezultate si iti place sa lucrezi de acasa, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie trimitandu-ne CV-ul tau la adresa de email mentionata mai jos. sau Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ne contactezi:
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastră? MARTES SPORT angajează consilier Vanzari program de 8 ore. Sarcinile tale: - Consiliere clienți - Serviciu cu casa de marcat - Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinului Oferim: - pachet salarial+ tichete de masa - Bonus de vânzare - Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport Așteptăm CV-ul tau la adresa de e-mail: Mai multe detalii la numărul de telefon:
-
Vrei să faci parte din echipa noastră de la Clinica Hope? Dacă ești un spirit plin de energie, pregătit să îți folosești abilitățile de comunicare și să aduci un zâmbet pe fețele celorlalți, suntem în căutarea ta! Poziție: Operator Call Center Locație: Zona Piața Unirii, București Program: Luni - Vineri, între orele 8:00 - 20:00 (ture de 8 ore) Dacă vrei să faci o diferență în viețile oamenilor, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected] Alătură-te echipei noastre și hai să construim împreună un viitor mai luminos!
-
Hai în echipa noastră! Operator Call Center la Clinica de Psihiatrie și Psihoterapie în Sectorul 2, București. Ce faci: Vorbești cu pacienții și răspunzi la întrebări Îi ajuți să-și facă programări Înregistrezi informații importante Ce ne dorim: Zâmbet în voce și inimă Empatie și răbdare Poftă de muncă într-un mediu plin de viață Un pic de pricepere la PC Program în ture de 8 ore: L-V, 8:00 - 20:00 Locație centrală. Trimite-ne CV-ul tău:
-
Clinica Hope, o instituție de încredere în domeniul psihiatriei și psihoterapiei, caută operatori call center entuziaști pentru a se alătura echipei noastre dinamice! În calitate de operator call center, vei avea oportunitatea de a interacționa cu clienții noștri și de a oferi suport de calitate în rezolvarea diverselor lor nevoi și întrebări. Programul este structurat în ture de 8 ore, între orele 8:00 și 20:00, de luni până vineri. Activitatea se desfășoară de la sediul nostru administrativ, zona Piața Unirii. Acesta este un rol esențial în asigurarea unei experiențe pozitive pentru clienții noștri și presupune comunicare eficientă, empatie și rezolvarea promptă a problemelor. Dacă ești o persoană comunicativă, cu abilități excelente de gestionare a relațiilor cu clienții și dornică să lucrezi într-un mediu dinamic și stimulant, te invităm să aplici! Oferim training și suport pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale profesionale. Alătură-te echipei noastre și contribuie la oferirea unor servicii de calitate superioară în domeniul sănătății mintale!
-
NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365 Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul
-
Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI Destine Broker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de bacalaureat Detalii:
-
- Contactarea potentialilor clienti, persoane juridice, asociatii, primarii. - Promovarea produselor si serviciilor Telekom - Intelegerea nevoii clientilor, ofertarea clientului, semnarea contractului - Respectarea unui target zilnic lunar - Entry Level (< 2 ani) Beneficii - Contract de munca nedeterminata - Castiguri atractive (Salariu fix + comisioane lunare + bonus de performanta) - Venituri intre 3000 si 10.000 RON - Program de lucru fix de 8 ore - Laptop & telefon de serviciu - Birou in zona Centrala, Piata Romana - Training de vanzari si abilitati de negociere - Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. - Posibilitate avansare pe functia de Team Leader.
-
Vino alaturi de echipa NEO daca: -esti pasionat de imobiliare ; -ai spirit antreprenorial; -esti o persoana pozitiva; -vorbesti si scrii corect gramatical; -iti place sa interactionezi cu oameni noi; -detii permis de conducere ; Daca corespunzi cerintelor noastre lasa-ne un CV/ mesaj. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Mentionam ca experienta in vanzari constituie un avantaj, dar nu este un criteriu definitoriu! Te asteptam!!!