Customer Service Support cu limba Franceza
Specificatii
Descriere
Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara.
Responsabilități:
➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional;
➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare;
➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente.
Cerințe:
➣ Limba franceză la nivel avansat;
➣ Limba engleză la nivel mediu;
➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă;
➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților;
➣ Orientat spre rezolvarea problemelor;
➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi.
Se oferă:
➣ Pachet salarial competitiv si beneficii
➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz;
➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale;
➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei.
Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.