Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Arad Carnet conducere: B Disponibil imediat-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu abilitati foarte bune de comunicare, orientata spre obtinerea de rezultate. Postul disponibil este in Arad, activitatea organizandu-se de la birou. Deservește clienții prin vânzarea de produse și satisfacerea nevoilor clienților; Deservește conturile existente, obține comenzi și stabilește conturi noi prin planificarea și organizarea programului zilnic de lucru pentru a apela la punctele de vânzare existente sau potențiale și alți factori comerciali; Ajustează conținutul prezentărilor de vânzări prin studierea tipului de punct de vânzare sau a factorului comercial; Concentrează eforturile de vânzări prin studierea volumului actual și potențial al dealerilor; Trimite comenzi prin consultarea listelor de prețuri și a literaturii de produse; Menține managementul informat prin transmiterea de rapoarte de activitate și rezultate, cum ar fi rapoarte zilnice de apel, planuri de lucru săptămânale și analize lunare și anuale ale teritoriului; Monitorizează concurența prin adunarea informațiilor actuale ale pieței despre prețuri, produse, produse noi, programe de livrare și tehnici de comercializare; Recomandă schimbări în produse, servicii și politici prin evaluarea rezultatelor și a evoluțiilor competitive; Rezolvă plângerile clienților prin investigarea problemelor, dezvoltarea de soluții, pregătirea rapoartelor și făcând recomandări conducerii; Menține cunoștințele profesionale și tehnice prin participarea la ateliere educaționale, revizuirea publicațiilor profesionale, stabilirea de rețele personale și participarea la societăți profesionale; Oferă înregistrări istorice prin menținerea înregistrărilor privind vânzările din zonă și ale clienților; Contribuie la efortul echipei prin realizarea de rezultate aferente, după cum este necesar. Cauta sa mareasca portofoliul de clienti prin prospectarea pietei Mentine legatura cu clientii existenti Rezolvare task-uri administrative Cerinte esențiale: Studii liceale sau universitare finalizate dupa 2019 - Conditie obligatorie! sau Angajare din Somaj Cerintele postului: - Cunostinte operare PC (Windows, Mac, Office), Excel, Power Point; - Abilitati de negociere, diplomatie, atitudine pozitivă, zâmbet, respect, disponibilitate de învățare si dezvoltare continua; - Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme; - Putere de decizie si asumarea responsabilitatii; - Spirit de ordine si disciplina; - Abilitati de comunicare; - Abilitati pentru lucrul in echipa; - Dorinta de dezvoltare - Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual. Beneficii: Pachet salarial motivant - Transport asigurat la locul de munca; - Comision din Vanzari - Perioada nedeterminata - Asigurare de sanatate privata; - Contributie la pilonul III de pensii - Prime: Crăciun, Paste, Zi naștere. - Condiții și mediul de lucru excelente. - Posibilitatea de creștere salariala in funcție de evoluție și rezultate. - Acces gratuit la platforma educațională. CAR BOY KIDLAND este o companie care comercializează ELEMENTE DE SIGURANȚA, PROTECTIE, DELIMITARE, AVERTIZARE, având acoperire naționala și dorința de extindere in Europa, cu posibilitatea de a accesa o mare varietate de clienți. Car-Boy Kidland este o companie romaneasca aflata in colaborare cu Car-Boy Corporation Japonia, compania noastra fiind unicul importator in Europa a produselor de protectie, avertizare si siguranta. Suntem prezenti pe piata din Romania din 2011, atat ca vanzatori cat si ca furnizor pentru marile lanturi de magazine de bricolaj.