Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma de distributie din municipiul Arad angajeaza agent vanzari. Cerinte: experienta vanzari, permis cat. B, studii- minim liceu. Se ofera: autoturism, telefon si bonus din vanzari. Informatii la tel. o744 648879 sau 0721917128

  • Angajam agenti-consultanti vanzari. Partener E.ON OFERIM PACHET SALARIAL MOTIVANT (3000-7000 RON) Cerinte: -Studii medii finalizate (minim); -Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj; -Iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare; -Esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca; -Esti perseverent, negociezi cu succes; -Esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate; Descrierea job-ului: -Interactionezi in mod direct pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica; -Ai munca de teren 90% din timpul de munca; -Respecti un targhet de vanzari zilnic/lunar; -Raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici; Ce oferim: -Salar fix+comision+bonusuri de performanta; -contract de munca 8h/zi pe perioada nedeterminata; -program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale; -loc de munca placut, stabil si sigur; -Training; -posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesare; -Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu nou, de viitor si foarte bine platit;

  • Cautam FOREVER BUSINESS OWNER ! Pornind din propria ta casa, poti sa-ti construiesti o afacere ce-ti va asigura timp liber si bani pentru a face lucrurile ce le-ai dorit dintotdeauna. Recrutam colaboratori pentru dezvoltarea unei retele de distributie nationala si internationala, cu produse naturale pentru ingrijire si intretinere, suplimente nutritive pe baza de aloe vera,un stil de viata sanatos! Cerinte : - Persoane cu spirit antreprenorial, dornice sa- si creeze o cariera in domeniul NetworkMarketing, sau pur si simplu pentru majorarea veniturilor lunare. Pentru alte detalii lasa nr de telefon si adresa de email!

  • Candidatul ideal - Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii, punctuala, deschisa, entuziasta, serioasa, atitudine pozitiva, abilitatea de a lucra in conditii de termene scurte; - Abilitati avansate de comunicare: verbal si in scris; - Cunostinte de PC si de operare Windows (Word, Excel); Descrierea jobului - Proceseaza comenzile online - Ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor; - Mentinerea spatiului de lucru cat mai curat si ordonat. Program: L-V- 8:00-17: 00 (1h pauza) Salariu: 3200-4000 lei. Echipa tânăra

  • HPA recruteaza pentru clientul sau, firmă romano-austriaca de tehnica industriala din Arad, un Inginer mecanic junior. RESPONSABILITATI: • Vânzarea de produse si echipamente hidraulice (pompe), • Identificarea potențialilor clienți pe domeniul de activitate specificat, • Oferirea de consultanta tehnică clienților in alegerea produsului dorit, • Prezentarea si discutarea soluției tehnice specifice; • Ofertarea tehnica si comerciala a cererilor din partea clienților; • Urmărirea cererilor pana la finalizarea acestora • Urmărirea derulării contractelor si a încasărilor de la clienți; • Realizarea de deplasări si vizite la clienți • Întreține relația cu clienții din portofoliu si urmărește creșterea numărului acestora; • Monitorizarea pieței; • Participarea la târguri si expoziții in domeniu; CERINTE: • Studii superioare tehnice, de preferinta în domeniul MAŞINI şi SISTEME HIDRAULICE • Se considera avantaj experiența in domeniul instalațiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; • Capacitate tehnica de asimilare a produselor, • Disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunoștințe noi într-un domeniu dinamic; • Dinamic, motivat, implicat, cu bune abilitați de comunicare si negociere; • Capacitate de lucru in echipa, inițiativa, seriozitate; • Cunoștințe operare PC (Word, Excel); • Cunoștințe limba engleză și/sau germană avansat; • Permis de conducere cat B; • Disponibilitatea la deplasări în țara și străinătate; BENEFICII: • Pachet salarial fix; • Bonus din vanzari; • Tichete de masa; • Al 13lea salariu; • Bonus de sarbatori; • Asigurare de viata; • Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei; • Masina de servici. Pentru mai multe informatii, va rog sa sunati la 0722 325 231 – Oana Prisecaru

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • HPA recruteaza pentru clientul sau, firmă romano-austriaca de tehnica industriala din Arad, un Reprezentant vanzari - specialist Hidraulica RESPONSABILITATI: • Vânzarea de produse si echipamente hidraulice (pompe), • Identificarea potențialilor clienți pe domeniul de activitate specificat, • Oferirea de consultanta tehnică clienților in alegerea produsului dorit, • Prezentarea si discutarea soluției tehnice specifice; • Ofertarea tehnica si comerciala a cererilor din partea clienților; • Urmărirea cererilor pana la finalizarea acestora • Urmărirea derulării contractelor si a încasărilor de la clienți; • Realizarea de deplasări si vizite la clienți • Întreține relația cu clienții din portofoliu si urmărește creșterea numărului acestora; • Monitorizarea pieței; • Participarea la târguri si expoziții in domeniu; CERINTE: • Studii superioare tehnice, de preferinta în domeniul MAŞINI şi SISTEME HIDRAULICE • Se considera avantaj experiența in domeniul instalațiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; • Capacitate tehnica de asimilare a produselor, • Disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunoștințe noi într-un domeniu dinamic; • Dinamic, motivat, implicat, cu bune abilitați de comunicare si negociere; • Capacitate de lucru in echipa, inițiativa, seriozitate; • Cunoștințe operare PC (Word, Excel); • Cunoștințe limba engleză și/sau germană avansat; • Permis de conducere cat B; • Disponibilitatea la deplasări în țara și străinătate; BENEFICII: • Pachet salarial fix; • Bonus din vanzari; • Tichete de masa; • Al 13lea salariu; • Bonus de sarbatori; • Asigurare de viata; • Posibilitatea de a avansa in cadrul firmei; • Masina de servici. Detalii la nr. de tel: 0735 220 056 Eunika Kiss

  • Jobville Group recruteaza pentru clientul sau din Arad, reprezentant vanzari. Cerinte si responsabilitati: • Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; • Raspunde de intocmirea documentelor de livrare, incasari si plati; • Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; • Experienta in vanzari (constituie un avantaj); • Limba italiana si limba engleza la nivel mediu spre avansat; • Cunostinte PC; Beneficii : • Salariu atractiv; • Comision din vanzari (in functie de incasari); Program de lucru: • Luni-Vineri – 4 ore/zi; • Sambata- in cazuri exceptionale.

  • Jobville Group recruteaza pentru clientul sau din Arad, reprezentant vanzari. Cerinte si responsabilitati: • Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; • Raspunde de intocmirea documentelor de livrare, incasari si plati; • Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; • Experienta in vanzari (constituie un avantaj); • Limba italiana si limba engleza la nivel mediu spre avansat; • Cunostinte PC; Beneficii : • Salariu atractiv; • Comision din vanzari (in functie de incasari); Program de lucru: • Luni-Vineri – 4 ore/zi; • Sambata- in cazuri exceptionale.

  • Absolvent de invatamant mediu Utilizare PC (Word, Excel); Cunostinte de utilizare a documentelor fiscale si intocmirea actelor; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Spirit organizatoric; Abilitati de comunicare si negociere, analiza si planificare; Atitudine proactiva, orientare spre nevoile si dorintele clientilor; Persoana optimista, dinamica, energica, dornica sa invete lucruri noi,capabila sa gaseasca solutii, motivata in a-si atinge obiectivele cunostinte limba engleza(avantaj) permis stivuitor(avantaj) abilitati tehnice,cunostiinte electro-mecanica,sudura(avantaj) Activitati : - vizitarea clientilor, prezentarea de produse si servicii; - crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; - derularea de proiecte pentru clientii existenti; - identificarea de noi clienti (baza de date clienti actuali si potentiali clienti); - planificarea activitatii de vanzare; - participarea la activitatiile desfasurate in magazin(preluare marfa,facturare,comenzi marfa,inventar)

  • Dacă îți dorești să începi propria afacere ca asistent în brokeraj,și nu ști cum,sună la 0747011813

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Asigurăm instruire și îndrumare competentă pentru a atinge un înalt grad de profesionalism.Anunțul este valabil pentru toată țara.

  • ,Caut o voorbitoare de limba sarbesca pentru un job in Serbia studii minime liceu, obligatoriu cunoscatoare de limbă sârbă și engleză, de preferat să fie din zona Timişoarei eventual din împrejurimi.

  • Reprezentanti vanzari Arad, Timis, Ialomita, Dolj Cerinte: • Experienta minim 1-2 ani in domeniul agribusiness (vanzari inputuri) • Absolvent sau in curs de absolvire Univ. Stiinte Agricole; • Portofoliu de clienti suficient pentru a genera vanzari din prima luna de activitate si previziunea indeplinirii targetului de vanzari trimestrial/anual stabilit; atragere de noi clienti in portofoliu; • Cunoasterea produselor agricole; • Abilitati de comunicare, vanzare si negociere dezvoltate; • Abilitati de organizare; • Prezenta agreabila; • Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate; • Permis conducere categoria B; disponibilitate deplasari; • Domiciliul stabil din zona judetului vizat. Responsabilitati: • Sa realizeze targetul de vanzari(targetul este direct proportional cu nivelul de salarizare) • Prospectare piata si administrarea clientilor; • Sa participe activ la procesul de vanzare prin dezvoltarea continua a zonei alocate; • Sa actioneze in piata astfel incat sa fructifice toate oportunitatile de vanzare si toti posibilii clienti din zona alocata; • Sa construiasca prin atitudine si profesionalism o relatie de afaceri durabila cu clientii companiei. Beneficii: • Posibilitatea dezvoltării profesionale în cadrul unei echipe tinere, dinamice și internaționale; • Salariu motivant in functie de experienta acumulata si rezultate asteptate • Telefon mobil și laptop; • Masina de serviciu. CV-ul se va trimite pe adresa de email: ramona.stuparu(c)chemirol-agro.ro; Pentru detalii, sunati la 0727 200247 .

  • Vrei nişte bani în plus pe lângă salariu sau stai cu copii acasă? Ai 2-3 ore pe zi şi oricum stai pe facebook? Lucrează online în echipa mea şi poți câştiga bani, 500-4000 lei navigand in mediul online. Este vorba de o firma Turceasca care se ocupa cu produse bio , produse cosmetice , parfumuri si multe altele. Câștigul este de 23% inclusiv 30% la produse , cadouri garantate si salar trimesterial Tot ce ai de facut este fie ca iti faci vânzarea directă, fie iti construiești echipa . Esti interesata in continuare ? Salar trimesterial in functie de nivel ajunse 500 lei pret de depozit 4% nivel Dar de salar se castiga cel mai bne cand ai echipa sub tine.Pentru detali Scrieti in privat pe Facebook:https://www.facebook.com/Jaczko.pavel1994

  • Cautam colaboratori Agenti comerciali. Pentru vânzarea unui produs nou funcțional 100%. Ați fost deja prezentat în restaurante, pizzerii, hoteluri, bistros, saloane de înghețată, magazine self-service, parohii, coafor, esteticieni, tatuatori, solarii sau activități similare? Te căutăm! 20% imediat la vânzare. Diferite bonusuri in functie de implicarea dumneavoastra.Trimiteți-ne CV-ul dvs. Grăbiți-vă, cei care încep mai întâi sunt la jumătatea drumului! Zonele libere din toată România.

  • Obligatoriu permis de conducere cat.B

  • Câștig suplimentar in timpul liber sau full-time, venituri după implicare, program flexibil, ambianta de lucru plăcută.Ofer si cer seriozitate.Telefon 0741 149 765.

  • Candidatul ideal Experienta in vanzari; Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat; Orientare catre client; Studii medii sau superioare; Cunostinte operare PC; Disponibilitate pentru un program flexibil; Responsabilitati Consiliaza clientii in magazin in functie de nevoile lor; Consiliaza clientii in ceea ce priveste configurarea mobilierului, a accesoriilor si a electrocasnicelor incorporabile; Furnizeaza date complete referitoare la produsele si serviciile disponibile in magazin; Respecta procedurile si normele interne ale companiei.

  • Salveaza cautarea