Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Cautam pentru colaborare agent imobiliar cu experienta, atat pentru imobilele din portofoliul nostru cat si pentru identificarea unor noi imobile . Oferim procent intre 50%-80%( in functie de aport) din intermedierile perfectate. Oferim suport pe toata perioada colaborarii.

  • 3

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 3

    Candidatul ideal Pentru a avea rezultate in vanzari este obligatoriu sa ai atitudine pozitiva si sa tinzi catre succes! Esti candidatul potrivit daca: - Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Ai abilitati de a solutiona rapid situatiile dificile; - Esti dornic de afirmare si de a invata lucruri noi; - Spirit de echipa; - Privesti proiectele ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare; - Ai cel putin studii medii; - Experienta minima in vanzari directe (fara a fi obligatorie). Acest job poate fi o provocare si o oportunitate de dezvoltare! Descrierea jobului - promovarea si vanzarea produselor companiei (ENERGIE si GAZ) catre clienti prin vanzare door to door; - colecteaza documentele necesare si incheie contracte cu persoanele fizice; - raportarea zilnica a rezultatelor catre coordonatorul de echipa; - acoperirea in permanenta si eficient a zonei alocate, conform programului de rute zilnice; Se ofera: - contract de munca - salariu fix + comision din vanzari ( 1500-5000 RON ) - training - posibilitate de promovare - loc de munca placut intr-un colectiv tanar

  • 3

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Lipova si localitatile invecinate. Necesita masina personala.

  • Salut! Suntem Agronomo, reprezentanta STIHL, HONDA, KARCHER, MAKITA, BCS si altele. In showroomul nostru se pune accent pe consultanta si promptitudinea pe care o oferim clientilor. Daca esti o persoana dinamica, implicata, consecventa si pregatita de invete lucruri noi, te asteptam in echipa noastra! Ce urmeaza sa faci sa faci la noi: - Identificarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor optime - Implicare in cresterea bazei de clienti si identificarea oportunitatile din zona - Atragerea clientilor noi si mentinerea celor vechi - Implicarea in imaginea showroomului - Punerea in practica a activitatilor de ofertare - Asistenta / Suport pentru clienti si colegi Oferim: - Suport pentru a invata tot ceea ce facem - Loc de munca stabil, intr-un showroom modern, alaturi de o echipa tanara - Oportunitati de dezvoltare - Pachet salarial atractiv Daca esti o persoana tehnica sau daca ai experienta in agricultura/ horticultura ai un avantaj in ocuparea acestui post. Dar nu uita, cel mai important e sa fii pregatit sa inveti si sa te alaturi echipei noastre in a oferi cele mai bune servicii clientilor! Daca iti suna bine, nu ezita sa ne contactezi. Contact Luni vineri intre orele 8.30 18. Sau ne poti trimite CV-ul tau direct intr-un mesaj. PS: Program de lucru: Luni Vineri 8.00 17.30 Sambata (una da, una nu) 8.30 13.00

  • 1

    Echipa noastra se extinde! Esti o persoana activa, in cautarea unui job? Ai abilitati foarte bune de comunicare si iti place sa interactionezi cu oamenii? Atunci, te asteptam alaturi de noi! Avem nevoie de forte si oameni noi, cu initiativa in echipa noastra! Vei avea posibilitatea sa activezi intr-un mediu care sa contribuie la dezvoltarea ta profesionala, alaturi de oameni pozitivi,care-si iubesc munca si care sunt gata sa-si impartaseasca experientele. Ce ne dorim de la tine? Sa fii activ; Sa dai dovada de organizare in activitatile tale; Sa fii dispus la munca de teren (door to door); Ce presupune jobul? Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Vizitarea clientilor desemnati conform unei rute; Realizarea obiectivelor de vânzări. Ce beneficii iti oferim? Pachet salarial atractiv (salariu fix, bonusuri în functie de performante); Program flexibil; Sansa de a beneficia de pregătire în domeniul vânzărilor; Sustinere în construirea unei cariere de succes. Asteptam CV-ul tau pe adresa de email

  • 1

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Santana. Necesita masina personala.

  • 31

    caut colaboratori part-time sau full time ,servicii financiare nu necesita neapărat experienta,atitudinea conteaza program flexibil birou,teren sau de acasa pentru persoanele cu experienta exista varianta de a avea propria echipă detalii pe mesaj sau mail Detalii: -servicii de consultanță financiară,intermediere credite bancare pentru persoane fizice și companii mic; -dezvoltare personala -colaborarea este în baza unui PFA sau SRL -colaborarea simpla in baza. grilei de compensare ,comisioane atractive Nota: Ne adresăm in special persoanelor care locuiesc în județele TIMIS,ARAD și CARAS SEVERIN

  • 10

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Ineu si Pancota. Necesita masina.

  • 3

    Buna ziua, Ma numesc Katona Bety, sunt manager agenti la Groupama Asigurari Arad, si sunt in cautarea de noi colegi ca si colaboratori part time, fara contract de munca, ( cu contract de colaborare) cu posibilitatea de a emite toate tipurile de asigurari din portofoliul Groupama Asigurari. In primele 12 luni, pe langa comisionul aferent fiecarui tip de asigurare, se acorda un Bonus lunar foarte atractiv ,conditionat de atingerea unui obiectiv minim lunar. Mai multe detalii va pot oferi la telefon sau pe adresa de e-mail Conditie obligatorie minim 12 clase. Va multumesc

  • SC GDV JR isi mareste echipa! Candidatul ideal: Necesita masina personala primele 3 luni (se deconteaza uzura masini si combustibilul), dupa aceasta perioada daca se ating obiectivele cerute se achizitioneaza un autovehicul nou Experiență de cel puțin 2 ani în domeniul vânzărilor (preferabil B2B] Permis de conducere categoria B. Persoana responsabila, capabila sa respecte procedurile de lucru Atitudine pozitiva, corectitudine, spirit de echipa Bun vanzator si negociator, cu putere de convingere Abilitati de comunicare ,orientat catre client, orientat pe gasirea de solutii Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor de vanzare in piata Descrierea jobului, Responsabilitati: Cresterea portofoliului de clienti Promovarea si comercializarea produselor Buna administrare a relatiilor cu clientii actuali si potentialii clienti Contactarea potentialilor clienti si demararea colaborarii cu acestia Dezvoltarea activitatii firmei in zona alocata in concordanta cu politica comerciala Beneficii: Salariu fix + comision din vanzari Masina de service dupa primele 3 luni daca se atinge abiectivului cerut Telefon de serviciu Descrierea companiei Importator si vanzator en-gros, ne ocupam cu distribuția produselor de uz casnic și gospodăresc, bricolaj si scule de constructii la nivel national Email:

  • 4

    SC Optimall SRL cauta un nou coleg! Daca doriti sa faceti parte dintr-o echipa tanara, care are nevoie de dvs in departamentul de vanzari, asteptam CV-ul dvs. Prin platforma Publi24 sau ape adresa de email infoaroundoptimallpunctro Candidatul ideal pentru noi are experienta in distributia ramelor de vedere sau a lentilelor de contact si a lentilelor aeriene, este o persoana sociabila, ce nu se sperie de provocari, ci gaseste o motivatie in acestea. Descrierea jobului : disponibil la calatorii in interes de serviciu Promovarea si vanzarea produselor Cunoasterea produselor din punct de vedere tehnic si al aplicatiilor; Monitorizarea segmentului de piata; Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii. Atitudine independenta si pozitiva, seriozitate Cunoasterea pachetului MS Office, Mozilla . Oferim : masină de serviciu, telefon; comision din vanzari; bonusuri;oportunitate de a cumpara masina de serviciu dupa perioada de leasing. traininguri i oportunită i de dezvoltare personala si profesionala; , asigurare privata fidelitate i stabilitate pentru a lucra într-o companie de succes.

  • 2

    RESPONSABILITATI - Identificarea potentialilor clienti; - Gestionarea portofoliului de clienti actual - Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic; Va prelua si prelucra prompt ofertele si va contacta rapid clientii - Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice si FIT/grupuri ; - Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe - Emiterea documentelor de calatorie; - Urmarirea derularii actiunii turistice de la preluarea comenzii pana la finalizarea acesteia; (Pe intreaga derulare a procesului de vanzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, incasare, emitere documente de calatorie, feedback calatorie); - Mentinerea relatiei cu clientii pe parcursul calatoriei; daca este cazul, rezolvarea eventualelor probleme; - Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii, interni si externi; - Desfasurarea de diverse alte activitati specifice activitatii de turism si ticketing; - Desfasurarea de activitati de back-office (proceduri interne de lucru, flux vouchere, contabilitate primara, urmarire incasare facturi). - Implicarea in orice activitate necesara pentru bunul mers al agentiei/grupului. CERINTE Candidatul ideal: - Persoana cu atitudine pozitiva si cu zambetul pe buze; - Persoana independenta, ambitioasa, determinata, perseverenta, muncitoare; - Cunoasterea limbii engleze,nivel bun; - Persoana comunicativa; - Persoana dinamica, inteligenta, ambitioasa; - Abilitati excelente de comunicare si relationare; - Cunostinte de contabilitate primara; - Cunostinte solide de PC ( Word, Excel, Outlook, internet); - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; - Responsabilitate; - Punctualitate; - flexibilitate; - seriozitate in indeplinirea sarcinilor; - atentie distributiva; - abilitatea de a lucra la calculator; - atitudine proactiva. - experienta in turism

  • 1

    Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • 17

    ESTI PASIONAT DE IMOBILIARE? TE VREM IN ECHIPA NOASTRA! De atat ai nevoie pentru a incepe o cariera in imobiliare la #trancandtranc . De dezvoltarea celorlalte abilitati necesare pentru a deveni un agent imobiliar de succes, ne ocupam noi. Ce inseamna sa fii agent imobiliar #trancandtranc: - Vii la lucru cand vrei si stai cat vrei. - Cand esti stresat, poti sa citesti cartile din biblioteca business, te poti juca in timp ce stai in scaunele relax umplute cu polistiren, poti sa asculti muzica, sa stai la o poveste cu colegii sau clientii, sa faci karaoke sau sa bei o cafea la mesele inalte de bar. - Odata pe luna ne intalnim la un curs de dezvoltare profesionala pe subiecte votate de intreaga echipa. - Rezultatele cele mai bune, implicarea si ideile inovative le rasplatim prin recunoasterea meritelor in mediul online, postand o poza pe "wall of fame" cu agentul saptamanii, al lunii si al anului, cu premii, concedii platite si sampanie. - Atunci cand vedem ca nu iti iese treaba, sarim sa te ajutam, mergem impreuna pe teren, iti aratam cum am face noi si apoi te lasam pe tine sa exersezi, pana iti iese. - Castigi munti de bani.... chiar poti castiga, dar depinde numai si numai de tine. - Iti faci multe relatii. - Poti lucra full time sau part time. Pentru a afla cateva lucruri despre tine si despre realizarile tale din campul muncii, trimite-ne CV-ul tau.

  • Angajam personal pentru magazin in Pancota, judet Arad. Angajatul va activa intr-un magazin agricol, acordand asistenta clientilor si furnizand toate informatiile solicitate legate de produsele si serviciile oferite. De asemenea, se va ocupa de comenzi si gestionarea stocului. Se cere experienta in vanzarea pieselor agricole. Oferim salariu atractiv! Persoanele interesate pot apela nr. de telefon

  • 7

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Salveaza cautarea