Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arges

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Esti in cautarea unui loc de munca? Friendly Green Energy este in cautare de colegi noi. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa in cadrul careia sa poti sa te afirmi si sa-ti construiesti o cariera in domeniul vanzarilor, esti exact persoana pe care o cautam! Suna-ne la numarul de telefon: 0724251017 sau trimite-ne CV-ul la si te sunam noi. Te asteptam in echipa noastra!

  • Anagajam vânzătoare , full time , salariu 1500 RON , carte de munca , depozit Bascov . Pentru mai multe detalii sunați la 0749103104

  • Anagajam vânzătoare , full time , salariu 1500 RON , carte de munca , depozit Bascov . Pentru mai multe detalii sunați la 0749103104

  • Anunt disponibil în Stolnici si Albota. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Agenție publicitate, recrutează, in vederea colaborării, in regim part time: * Promotere Vârsta minim 17 ani Seriozitate, comunicativa, sociabilă. Se lucrează in weekenduri, vineri- duminica, plata minim 10 RON/ora Nr de tel. +40 (723) 680 045

  • Angajam consilier vanzari in domeniul accesoriilor pt telefoane mobile, pentru una din locatiile noastre din Pitesti! Ne dorim ca împreună să: * promovam imaginea, produsele și serviciile ROBEST; *oferim clienților cea mai bună experiență de vânzare și post-vânzare; * folosim vânzarea consultativă și proactivă; * luptăm împreună pentru depășirea obiectivelor; * contribuim la crearea unui mediu de lucru care să faciliteze succesul echipei; *gestionăm eficient și responsabil stocurile; *respectăm procesele și procedurile interne având la bază principii etice; * ne dezvoltăm permanent și învățăm în fiecare zi să fim mai buni pentru clienții noștri. Cum îți răsplătim munca? Un pachet compus din: *salariu fix; * comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari; *conursuri saptamanale cu premii in bani.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Profi angajează casier cu/fără experienta, în sector 5,zona Margeanului sau Calea Rahovei. Detalii la numărul de telefon 0735949518

  • Daca esti orientat catre vanzari si rezultate, iti place sa interactionezi cu oamenii, eventual ai deja un portofoliu de potentiali clienti carora sa li te adresezi, te asteptam in echipa noastra. Avantaje: - venituri atractive; - program felixibil; - know how, training si suport permanent; - oferta variata de parteneri financiar-bancari; Te regasesti in descriere? Te asteptam sa ne cunoastem.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti din domeniul medical pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • Salveaza cautarea