Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bacau doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie . 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Candidatul ideal Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Asigurari de viata, de sanatate -Intermedierea vanzarilor imobiliare Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii 0749800762

  • Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • 1

    Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • 5

    SC Sonya Gold SRL este în cautare de fete cu vârsta cuprinsă între 18-30 ani pentru a lucra într-o bijuterie ce se află în Complexul Luceafărul parter. Pentru mai multe informații și un eventual interviu, sunați la nr de telefon : 0754914886 . -Experienta nu este obligatrie dar prezintă un avantaj ! -Cerem și oferim seriozitate ! -Rugăm persoanele ce au sub 18 ani să nu sune inutil .

  • Salveaza cautarea