Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bacau Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Candidatul ideal: - Studii medii profil tehnic - Permis categ.B - Experienta pe un post similar constituie avantaj - Persoana organizata, cu capacitate de coordonare si management - Integritate, corectitudine si atentie la detalii Descrierea jobului: - Primire comenzi - Verificarea planului de productie si organizarea activitatii echipei din subordine - Verificarea stocurilor si actualizarea saptamanala a acestora - Asigurarea bunei functionari a utilajelor - Gestionarea si asistarea procesului de productie, ambalare Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta - Posibilitati reale de avansare - Masa calda zilnic asigurata intern Compania de recrutare ECIM cauta oameni valorosi pentru companii de succes!

  • 5

    Cerințe: Experiență în vânzări dezvoltare de afaceri B2B 2-5 ani Experiență ideală în afaceri comerciale în industria producătoare de peste 2 ani (marketing, marketing comercial și / sau vânzări) Diplomă universitară . Abilități analitice excepționale Permis categoria B Limba engleza nivel mediu/avansat Cunoștințe de operare PC (MS Office) Cunoștințe Win-Mentor reprezintă un avantaj Condiții: Contract: perioada nedeterminata Pachet salarial competitiv; Prime de performanta si de sărbători Oportunități de dezvoltare profesională reală; Responsabilități: Gestionați clienții existenți, relațiile cu partenerii de afaceri, generați cerere pe termen lung, dezvoltați și vindeți produse ,conduceți la o creștere profitabilă a afacerii. Atingeți obiectivele de vânzare în zona geografică sau cu partenerul de afaceri , în conformitate cu planurile de marketing . Creșteți loialitatea clienților prin evaluarea nevoilor, generarea de cerere și consolidarea relațiilor pe baza nevoilor Activități legate de clienți și piață: gestionarea strategică a conturilor, consolidarea relațiilor. Compania de Recrutare ECIM caută OAMENI VALOROȘI PENTRU COMPANII DE SUCCES!

  • 5

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 2

    Ce trebuie sa stii despre noi: suntem o companie lider pe piata serviciilor financiare; oferim remunerare pe masura performantelor; aici poti creste invatand de la profesionisti cu experienta in domeniu. S-ar putea sa fii omul potrivit daca: stii ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta; comunici usor si iti face placere sa cunosti oameni noi; vrei sa castigi pe masura efortului tau; stii ca in vanzari cheia succesului este sa pui clientul pe primul plan. Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare si despre companie, trimite-mi un mesaj cu CV-ul tau la adresa sau da-mi te rog un mesaj privat.

  • 2

    Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Permis de conducere Cat. B; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere,capacitate de lucru in echipa , orientat catre client si rezultate; Experienta in domeniul vanzarilor de minim 1 an; Experienta in vanzarea de PAL sau accesorii mobilier constituie avantaj; Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) Responsabilitati Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti pe zona alocata Analizeaza cerintele clientilor si ofera consultanta privind caracteristicile produselor Mentine continuu relatia cu clientii si le ofera asistenta si solutii de rezolvare optima a situatiilor dificile; Asigura analiza pietei si monitorizarea concurentei Transmite rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari; Colaboreaza cu managerii zonali pentru a alinia cel mai bun plan de dezvoltare pentru clientii din zona alocata, in vederea atingerii obiectivelor; Ce asteptari salariale aveti?

  • 1

    Toți candidații ce dețin cel puțin diploma de bacalaureat merită șansa de-a ne fi colegi. Chiar dacă nu aveți experiență în domeniul financiar aplicați cu încredere, participați la interviu și veți învăța cum să crește profesional realizându-vă obiectivele! Mult succes!

  • 1

    Angajam 2 fete pentru un magazin online de haine. Una trebuie să știe să calce. Una trebuie să facă foto și sa posteze pe site. Trebuie să se cunoască deoarece se plătește la câte produse postați pe site. Plata sfârșitul săptămânii. Preferam colaborare pe termen lung și full time. Mai multe relații la telefon .

  • 74

    Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să ai curaj. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - O secretara jos-pălăria. - Sediu la dispozitie ( fara costuri ) inclusiv birotica. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. Interesa(n)t?

  • 21

    Cautam agenți de vânzări in domeniul energiei electrice și a gazelor naturale, bonusuri motivante(1500-4000ron), program flexibil, job ideal pentru tineri care sunt in căutarea unui loc de munca frumos, curat si fara stres. Ofer training la locul de munca.Judetul Bacau și Piatra Neamt

  • 9

    Metalurgica Moldova Firma profil confectii metalice angajam agenti vanzari pe teren. Cerem permis auto cat B, seriozitate Oferim salariu fix plus comision Detalii la 0746125292 sau la sediu nostr, str Ciprian Porumbescu nr14, Bacau Persoana de contact Iorga Corneliu

  • 3

    Buna! Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare in cariera. Esti o persoana dinamica si reusesti sa comunici usor? Ai cunostinte tehnice despre aparatele de cafea? Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare? Ai permis auto categoria B si este dispus la calatorii? Daca raspunsul este "da", noi chiar vrem sa te cunoastem. Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita. Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Tehnician cafea pentru zonele Moldova si Prahova Principalele responsabilitati: - Monitorizeaza functionarea tuturor aparatelor pe care societatea le pune la dispozitia clientilor; - Raspunde in termen de 24 de ore la solicitarile clientilor legate de eventualele disfunctionalitati ale aparatelor; - Lunar sau ori de cate ori este necesar, efectueaza la locatiile clientilor verificari ale echipamentelor de cafea: dedurizarea/curatarea espressoarelor de cafea, reglarea rasnitelor si nu numai; - Instaleaza sau dezinstaleaza aparate la clienti conform planificarii sau la solicitarea superiorului direct; - Analizeaza si solutioneaza problemele aparute in urma montarii espressoarelor de cafea, avand in vedere remedierea lor; - Verifica calitatea reparatiilor si reviziilor echipamentelor de cafea; - Monitorizeaza gestiunea de aparate si piese de schimb. Ti-am trezit interesul sau esti curios pentru mai multe detalii? Da-mi un semn la , Dan Radulescu, sau trimite-ne aici un CV. De mai mult de nouăzeci de ani brandul Caff Diemme este activ pe piața cafelei și este cunoscut ca unul dintre brandurile istorice de cafea italiană. In procesul de producție a cafelei Diemme sunt clar vizibile legăturile dintre tradiție și inovație: - pasiune și o atenție meticuloasă în alegerea materiilor prime; - experiență și profesionalism dezvoltate pe parcursul a zeci de ani și care converg într-o specializare exclusivă în sectorul Horeca. - stabilirea unor parteneriate de lungă durată bazate pe încredere cu clienții săi.

  • 1

    OBIECTIVE GENERALE: Asigura un management de înaltă calitate la nivel de magazine, atingerea țintelor de business asumate în planul anual de operagiuni(AOP) și dezvoltarea business în toate locațiile din zona de responsabilitate, prin asigurarea implementării standardelor pre-negociate prin contract si/sau obținerea de plasari adiționale pt. Produsele din portofoliu,precum și prin respectarea standardelor de execuție la raft, implementarea promotiilor și asigurarea mercantizarii în conformitate cu standardele companiei. Realizarea targhetului pe clientul Key Account deservit. Persoanele interesate sunt rugate sa depună un CV doar pe adresa de mail Vor fi contactate pentru un interviu în prealabil în care se vor afla toate informatiile doar persoanele care îndeplinesc următoarele conditii: Domiciliul obligatoriu în Onești, Moinești, Comănești Tg ocna(Valea Trotusului) și împrejurimile zonei, Permis categoria B de minim 1 an, Liceul cu bacul luat

  • Compania Jeunesse angajeaza lider de vanzari cu experienta . Cerinte:SARCINI: -Abilitati de comunicare in prezentarea ofertelor, bun organizator, meticulos, persuasiv, doritor sa aplice regulile networkmarketingului-lui; -Este bine daca se cunoaste folosire PC-lui si detinerea de cunostinte medicale; -Insusirea produselor, a formelor si metodelor de contactare / abordare a persoanelor; -Intocmeste documentele pentru inscrierea viitorilor consultanti, comenzi produse; -Tine legatura permanenta cu sponsorul, pentru a fi ajutat.

  • 1

    Barrier este lider in piata de usi si ferestre, oferind clientilor sai solutii de calitate, eficiente energetic si care contribuie la conservarea mediului inconjurator. Vrei sa te alaturi unei echipe de profesionisti care ofera o experienta remarcabila partenerilor sai? Daca: Ai cunostinte la nivel conversational de lb. germana Ai cunostinte de utilizare (baza) program MS Office (constituie un avantaj cunoasterea programelor Winarhi si/sau AutoCad) Ai experienta in relatiile cu clientii minim 1 an (constituie avantaj activitatea in domenii de constructii , productie, tamplarie pvc/aluminiu,) Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situatiei, Ai curajul de a cauta solutii noi, Pretuiesti fiecare coleg din echipa si fiecare partener, Esti orientat spre excelenta, Ii tratezi pe ceilalti asa cum iti doresti sa fii tratat, Nu faci compromisuri, Consideri ca numai in echipa poti reusi, Esti perseverent in atingerea obiectivelor profesionale, Iti place sa comunici si sa negociezi, Atunci esti viitorul membru al echipei noastre, pe postul de Specialist Ofertare Proiectare Export . Descrierea jobului Iata ce ar trebui sa faci? Vei prelua si intocmi cererile de oferta, Vei lansa comenzile ferme catre departamentele de productie, Vei dezvolta in permanenta portofoliul de clienti al firmei, prin prospectare, contactare, ofertare si consiliere, Vei urmari indeplinirea obiectivelor de vanzari, Vei construi relatii de business solide cu clientii actuali si potentiali Pentru inceput iti oferim: Venituri motivante corelate cu realizarile individuale ( salariu fix + bonusuri), Program de lucru de Luni pana Joi 08.00 17.00 , Vineri 08.00 14.30 (weekend liber), Contract pe perioada nedeterminata, Asigurare medicala si de viata, Alte beneficii, la alegere: tichete de masa, tichete de vacanta, pensie privata pilonul III, abonament la sala, prima de transport, ajutor pentru educatie copil, Program personalizat de training specialitate si integrare, Un mediu de lucru placut, modern si dinamic, orientat spre dezvoltarea oamenilor, Oportunitati de avansare in cariera,

  • 9

    Astazi poti face ceva pentru viitorul tau! Vino in echipa mea! Oferim: -platforma de invatare GRATUITA -training GRATUIT pe tot parcursul activitatii -sustinere pana deprinzi tainele vanzarilor -mediu de lucru dinamic si prietenos -colegi faini -program flexibil -oportunitati de dezvoltare Cerinte: -diploma de Bac -abilitati de comunicare -dorinta de dezvoltare profesionala si personala -persoana dinamica Pentru mai multe detalii:

  • 1

    Daca ai : Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situatiei Ai curajul de a cauta solutii noi Pretuiesti fiecare coleg din echipa si fiecare client Esti orientat spre excelenta Ii tratezi pe ceilalti asa cum iti doresti sa fii tratat Nu faci compromisuri Consideri ca numai in echipa poti reusi Esti perseverent in atingerea obiectivelor profesionale Iti place sa comunici si sa negociezi Ai experienta in activitatea de teren, minim 1 an ( constituie avantaj activitatea in domenii de constructii , productie, tamplarie pvc, aluminiu, pereti cortina). Atunci esti viitorul nostru membru al echipei, pe postul de Area Sales Manager (ASM). Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Vei dezvolta in permanenta portofoliul de clienti ai firmei, prin prospectare, contactare, vizite, ofertare, consiliere si contractare. Vei consolida pozitia companiei pe piata si vei creste notorietatea brandului prin atitudinea si actiunile pe care le intreprinzi. Te vei asigura de indeplinirea obiectivelor de vanzari individuale si ale echipei. Iti vei insusi un bagaj de cunostinte necesar proiectarii ferestrelor si portofoliului de produse Barrier; Pentru inceput, iti oferim: Venituri motivante corelate cu realizarile individuale cuprinse intre 2400 - 4500 lei net Asigurare medicala si de viata Alte beneficii, la alegere: tichete de masa, tichete de vacanta, pensie privata pilonul III,abonament la sala, prima de transport, ajutor pentru educatie copil Program de training si integrare personalizat Un mediu de lucru placut, modern si dinamic, orientat spre dezvoltarea oamenilor Oportunitati de avansare in cariera Autoturism, laptop, telefon Descrierea companiei Firma Barrier are o experienta remarcabila in domeniul tamplariei termoizolante, punand bazele structurii actuale in urma cu 25 ani si incepand sa produca ferestre si usi din PVC, sub numele de Barrier. Ferestrele Barrier sunt produse in fabrica din Bacau, cu ajutorul a peste 400 de angajati, fiind renumite atat in Romania, cat si in Europa. Pentru informatii suplimentare accesați http://www.barrier.ro/

  • Partener Orange angajeaza reprezentant vanzari D2D Esti candidatul ideal daca; -ai bune abilitati de comunicare -spirit de echipa -dorinta de munca - persoana responsabila si de incredere -putere de convingere -disponibilitate pentru munca in teren atat mediul rural cat si cel urban -experienta in domeniu constituie avantaj. Ce responsabilitati vei avea: -Sa promovezi serviciile companiei catre potentialii clienti -sa acoperi in permanenta si eficient zona alocata zilnic -relationarea excelenta cu clientii -raportarea zilnica a rezultatelor -urmarirea clientilor proprii atat pana la instalare cat si pe timpul perioadei contractuale Ce iti putem oferi noi: - contract de munca full time -salariu fix + bonusuri consistente din vanzari -mediu placut de munca -echipament orange -telefon de serviciu Daca iti place sa fii in aer liber si sa comunici te asteptam in echipa noastra!

  • Societate lider de piata pe domeniul securitatii la incendiu angajeaza consilier vanzari echipamente si servicii specializate in showroomul nostru din Bacau. Esti genul de persoana care nu se lasa pana nu gaseste o solutie care i se potriveste clientului? Te atrag provocarile si iti doresti sa lucrezi intr-o societate cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional? Cerinte: - Cunostiinte bune de operare PC - Abilitati de vanzare, comunicare si lucru in echipa - Capacitate de organizare si planificare a activitatii, orientat catre rezultate - Capacitatea de a gasi solutii adaptate nevoilor clientilor Constituie avantaje: - Permisul de conducere - Studii superioare tehnice, marketing sau IT - Cunostiinte de gestionare a vanzarilor online (e-commerce) - Experiența pe o poziție similara: asistent vanzari, lucrator comercial, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vanzari - Cunoasterea unei limbi straine(in special elngleza) Responsabilitati: - Contactarea clientilor persoane juridice(societati comerciale), utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor, realizarea ofertelor, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia - Receptia echipamentelor servisate - Prezentarea produselor si a serviciilor societatii catre clientilor potentiali - Mentinearea contactului cu clientii existenti deja in portofoliu Oferim: - Infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile - Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Atmosfera de lucru motivanta, plan de cariera si evolutie personala deosebite. Va asteptam CV-urile pe adresa gscomro_gmail.com Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati sa paticipe la interviu la sediul nostru. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

  • Cerinte: Sa ai Bacul luat. Da, trebuie! Sa ai curaj. Vreau pe cineva caruia ii place sa comunice. Sa iti placa sa muncesti dupa un program flexibil. Sa nu fii de acord cu sloganul Timpul trece, leafa merge . Sa tii la principiile tale si sa sustii lucrurile in care crezi. Sa vrei sa lucrezi dupa o agenda. Apropo, primim agende frumoase. Sa iti placa sa vorbesti la telefon. Crede-ma, o sa faci asta foarte mult! Sa fii perseverent! Sa stii sa apesi butonul On/Off al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred ca trebuie sa imi fac probleme in privinta asta. Ce primesti: Colegi de gasca (+eu inclus la pachet). Training-uri cu niste oameni exceptionali. O secretara jos-palaria Sediu la dispozitie (fara costuri) inclusiv birotica. Program flexibil (nu vorbim aici de program in schimburi sau munca sambata si duminica, ci de faptul ca vii si stai cau vrei in intervalul 09:00-17:00 Bani pe masura muncii depuse. Interesa(n)t?

  • Wintherm angajeaza! Descrierea postului: Agent Vanzari *prospecteaza in permanenta piata de profil, atat din perspectiva potentialilor clienti cat si din perspectica concurentei; * identificarea clientilor noi, reprezentarea companiei, prezentarea si realizarea ofertei, incheierea de contracte respectand politica de vanzare a firmei Cerinte: *experienta relevanta intr-o pozitie similara * abilitati de prezentare a detaliilor tehnice in cadrul intalnirilor cu clientii; - permis de conducere categoria B - Lucru intr-un colectiv format din profesionisti ai pietei de tamplarie PVC

  • Salveaza cautarea