Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    PRACTIC Electrocasnice Alesd angajeaza consultant vanzari . Cerinte : - minim studii liceale terminate; - permis conducere categoria B; - placerea de a lucra in domeniul vanzarii si de a relationa cu oamenii ; - promovarea si comercializarea produselor electronice/ electrocasnice ; C.V.-urile se depun in incinta magazinul Practic Electrocasnice Alesd, str. Ciocirliei nr. 6. Pentru alte informatii puteti suna la nr de tel. 0723541962.

  • 4

    Anunt disponibil în Balotesti. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Consultant Vanzari Directe Caracteristici: Tip Job – Full Time; Nivel Job – minim 1 an vanzari; Cerinte: Abilitati de comunicare si negociere; Capacitate de organizare si orientare spre atingerea obiectivelor Atitudine proactiva Studii medii Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati: • Participa la sesiunile de training organizate in scopul dezvoltarii profesionale • Identifica potentialii clienti in concordanta cu regulile interne ale Bancii • Informeaza clientii cu privire la produsele promovate • Identifica nevoile clientilor si ofera solutii corespunzatoare • Ofera si explica documentatia necesare; asista clientii la completarea acesteia • Colecteaza si transmite documentele necesare • Informeaza clientul despre decizia finala • Obtine referinte de la clienti (noi si existenti) • Mentine relatia cu clientii si ofera suport acestora pe intrega perioada de colaborare • Indeplineste targetului lunar alocat • Intocmeste rapoarte solicitate de managerul direct • Buna relationare cu managerul direct, colegii din echipa si alte departamente Oferim: Salaru fix + comisioane. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, ataseaza CV-ul tau direct pe site. Telefon: 0745680829

  • 6

    Daca esti o persoana dornica sa isi faca o cariera in domeniul vanzarilor, asteptam sa i te alaturi uneia dintre cele mai mari agentii de imobiliare din Oradea! Te provocam sa castigi atat cat doresti tu! Castigurile tale vor fi proportionale cu munca pe care o depui! Noi ce iti oferim? - Te ajutam sa iti infiintezi propiul PFA (0 costuri de infiintare); - Iti punem la dispozitie o baza de date, tu doar sa ii contactezi!; - Contabilitate gratuita; - Iti oferim training gratuit timp de o luna; - Masina de serviciu, smartphone, laptop, tableta; - Coach personal; - Suport juridic pentru clienti; - Publicitate gratuita. Atributiile tale sunt: - Prospectarea pietii; - Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii; - Promovarea serviciilor si imaginii companiei pentru potentialii clienti; - Intermedierea tranzactiilor imobiliare; - Dezvoltarea relatiilor cu clientii; - Raportarea activitatii. Contact de luni-vineri, intre orele 09:00-17:00 la numarul: 0742.565.886 sau la adresa de e-mail: hr.office(A rond)gaminvest.ro Vor fi contactate doar persoanele care sunt selectate pentru interviu!

  • Consultant Vanzari Directe Caracteristici:   Tip Job – Full Time;   Nivel Job – minim 1 an vanzari;     Cerinte:     Abilitati de comunicare si negociere;     Capacitate de organizare si orientare spre atingerea obiectivelor     Atitudine proactiva     Studii medii     Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati: • Participa la sesiunile de training organizate in scopul dezvoltarii profesionale • Identifica potentialii clienti in concordanta cu regulile interne ale Bancii • Informeaza clientii cu privire la produsele promovate • Identifica nevoile clientilor si ofera solutii corespunzatoare • Ofera si explica documentatia necesare; asista clientii la completarea acesteia • Colecteaza si transmite documentele necesare • Informeaza clientul despre decizia finala • Obtine referinte de la clienti (noi si existenti) • Mentine relatia cu clientii si ofera suport acestora pe intrega perioada de colaborare • Indeplineste targetului lunar alocat • Intocmeste rapoarte solicitate de managerul direct • Buna relationare cu managerul direct, colegii din echipa si alte departamente Oferim: Salaru fix + comisioane. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, ataseaza CV-ul tau direct pe site. Telefon: 0745680829

  • 1

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/dtdobUmcZsYnazCT8 și îți urez spor în toate.

  • 3

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Veniturile tale ta să depindă exclusiv de tine? Ai propriul tău magazin online de emitere asigurari ? Ai partener o companie cu o activitate de peste 10 ani in domeniul asigurarilor ? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Dacă ești interesat să afli detalii, scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact, ca să putem discuta!

  • 5

    Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 1

    Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe datalii sa-mi lasati un nr de telefon sau adresa de email pentru inregistrare.

  • Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău magazin online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Cursuri gratuite despre asigurari,tehnici de vanzare, dezvoltare personala? Solutii complete de vanzare, respect,transparenta si oportunitati de dezvoltare personala? Atunci lasa-mi un mesaj cu datele date de contact si te voi contacta pentru detalii !

  • 2

    Destine Broker de Asigurare-Reasigurare isi mareste echipa.Vrei sa faci si tu parte din ea? Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti. -Minim 18 ani. -Studii finalizate medii/superioare. -Sa iti doresti sa inveti lucruri noi. -Sa fii o persoana perseverenta si dinamica. Ce va oferim noi? -Va punem la dispozitie cea mai buna si complexa platforma de emitere din Romania. -Cursuri gratuite de invatare. -Comisoane considerabile din vanzari. -Posibilitatea de a lucra de acasa sau de la locul de munca actual. -Posibilitatea de avansare. -Acces la toate ofertele oferite de firmele partenere. -Se poate lucra de oriunde din tara. Experienta in domeniu nu este necesara. Contact-0741 382 203 Valabil pentru tot teritoriul Romaniei! !!!ATENTIE!!! Obtinerea codului RAF este gratuita pana la data de 01.07.2020.

  • 5

    Descriere ServiciiDestine Broker de Asigurare-Reasigurare isi mareste echipa.Vrei sa faci si tu parte din ea? Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti. -Minim 18 ani. -Studii finalizate medii/superioare. -Sa iti doresti sa inveti lucruri noi. -Sa fii o persoana perseverenta si dinamica. Ce va oferim noi? -Va punem la dispozitie cea mai buna si complexa platforma de emitere din Romania. -Cursuri gratuite de invatare. -Comisoane considerabile din vanzari. -Posibilitatea de a lucra de acasa sau de la locul de munca actual. -Posibilitatea de avansare. -Acces la toate ofertele oferite de firmele partenere. -Se poate lucra de oriunde din tara. Experienta in domeniu nu este necesara. Contact-0741 382 203 Valabil pentru tot teritoriul Romaniei!

  • Farmasi te invita sa fii: 1-CLIENT DIRECT: Poti sa comanzi produse pt tine si familia ta,cu discount direct de 23% la cosmetice si 30% la produsele pt curatenie. Primesti produsele direct la tine acasă! 2-CONSULTANT: Castigi bani adunand comenzi și plasandu-le in contul tau. Castigi din diferenta de pret dintre pretul de catalog si pretul redus pt reprezentanti 3-MANAGER: Iti formezi o echipa de reprezentanti si primesti comision intre 4% si 22% din vanzarile echipei tale+discountul de 23% si 30%+premii si excursii TE intereseaza una dintre variante!?Sau toate!? Ai aici un formular de înscriere gratuit https://farmasi.ro/default?RefGuid=a29cf314-c85b-46cb-b99f-91ceeb290f61

  • 1

    Ce avantaje are MULTI LEVEL MARKETING? (M.L.M.) - Pornire cu un capital mic. - Afacere individuala fara riscuri. - Premiera bine meritata dupa castig. - Posibilitate la o cariera de succes. - Sanse la calatorii de lux. - Program de lucru flexibil- Firma care promoveaza si vinde produse din Suedia cu accent pe sanatate pe termen lung cauta parteneri din Romania. Contact : Anamaria Nagh 07-38-659-043

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • 3

    Societate comerciala angajeaza vanzator la depozit de material lemnos. Cerinta obligatorie permis de conducere.Constituie avantaj - atestat de stivuitorist . Salariu atractiv. Informatii la tel : 0748042925 sau 0773322329.

  • 2

    Te-ai săturat de lucrurile de zi cu zi? Ai vrea să te redescoperi într-un domeniu nou? Esti deschis la noutăti? Avem o veste bună: Primul comerciant de gard electric din regiune caută un nou coleg pt postul de agent vânzări! Ce sarcini te așteaptă? - vânzarea de sisteme de garduri electrice - stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții, - procesele de vânzare B2B și B2C, - Cercetare de piață și formularea de recomandări conducerii Ești candidatul ideal dacă: - Ai experiență de cel puțin 2-3 ani în vânzări, - Comunici bine, ai o atitudine prietenoasă cu clienții, - Ai cunoștințe tehnice de bază, - în afară de română vorbești maghiara sau engleza De ce să lucrezi pentru compania noastră? - Beneficii: masina de firma, telefon, laptop - Salariu competitiv + bonusuri - Oferim sprijin profesional adecvat - oportunitatea dezvoltării continue - mediu de lucru placut Alte cerințe: - permis de conducere categoria B. - studii medii - cunoasterea pachetului Ms Office Program de lucru de la 8-17 (o ora pauza de masa) de luni pana vineri. Oradea. Dacă vrei să te alături echipei noastre, trimite CV-ul tau cu poza la sau ne poți suna la +40 771 154 923! Mai multe informații: http:/electricfence.ro/

  • 3

    Inter Broker recrutează Asistenți în Brokeraj ! Scopul nostru este să te ajutăm să fii cea mai bună varianta a TA. Ca și asistent în brokeraj de succes vei: • Avea oportunitatea de dezvoltare personală continuă • Crește în mod constant abilitățile de vânzare și comunicare directă cu clienții • Construi relații de lungă durata cu clienții tăi • Avea oportunități nelimitate de a construi o baza de clienți • Educa și sprijini clienții cu privire la produsele de care au cu adevărat nevoie Noi vom fi mereu alături de tine: • Bonus de instalare • Grilă de comision personalizată • Plan de carieră • Cluburi de performanță • Concursuri lunare • Instruire și dezvoltare continuă – pentru că TU să poți oferi cele mei bune servicii clienților tăi (la sala și online) • Luna asiguratorului • Programe de stimulare - Vrem să ai succes! Avem programe de performanță care te vor împinge să devii cea mai bună versiune a ta, în timp ce te recompensează cu cadouri inedite și bonusuri financiare. • Acces la primul Mall de asigurări și conexe din România! Cerințe pentru un success garantat: • Diplomă de bacalaureat • Stăruință pentru a deveni din ce în ce mai bun pentru TINE și pentru clienții tăi! Aplica aici https://forms.app/form/5e5f6be74c0c7c0d7ae3baca

  • Salveaza cautarea