Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Bihor Oradea doar cu poze Companii-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul ideal Esti o persoana organizata,comunicativa,responsabila,amabila si ai cunostinte de operare a calculatorului? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si alaturi de o echipa de profesionisti ? Vino sa faci parte din echipa noastra ! suntem o companie specializata in comertul cu bauturi alcoolice si nealcoolice . Descrierea jobului Responsabilitati: - identifica nevoile de produse si ofera consultanta clientilor magazinului -receptioneaza produsele pe baza documentelor de livrare -pregateste marfa pt. expunere: etichetare,pret,etc. -promoveaza si comercializeaza produsele expuse spre vanzare -participa la realizarea target-ului lunar de vanzari -participa la curatenia,inventarierea si expunerea produselor in magazin -efectueaza verificari periodice ale stocului de produse -preia si raspunde de gestiunea magazinului -incaseaza contravaloarea produselor acordand bon fiscal (factura) -intocmeste rapoartele zilnice -raspunde solicitarilor superiorilor Beneficii : Salarizare motivanta in functie de performantele obtinute si bonusuri in functie de nivelul de realizare a targhetelor Tichete de masa Candidatii sunt rugati sa ataseze CV la rubrica mesaje sau sa trimita CV la adresa de mail
-
Devino partener colagenulmeu.ro De ce să devii partenerul nostru? Pentru că fiecare recomandare a ta iți va aduce un procent din valoarea comenzii, comisioanele fiind plătite la finalul fiecărei luni pe baza unui contract Poti avea un venit pasiv, fără efort, iar in acelaș timp ne ajuți și pe noi să creștem Pentru detalii ne poți contacta pe email: sau telefonic Daca ai un magazin online / fizic și vrei să vinzi produsele noastre, contactează-ne, suntem deschiși pentru colaborări!
-
ROLCENTER SRL cu sediul in mun. Oradea (cart. Episcopia Bihor) angajeaza personal birou comercial cu experienta in vanzari produse industriale. Rolcenter SRL comercializeaza roti si role industriale Wicke, anvelope Solideal, Continental si Trelleborg pentru stivuitoare, comercializam doar produse de calitate premium. Se cere: - experienta in activitati de birou comercial (ofertare, facturare, ...) - abilitati de comunicare si negociere - cunostinte de utilizare microsoft office, programe de facturare, ... - cunostinte de limba engleza Se ofera: - pachet de salarizare competitiv pietei - decontare transport - tichete de masa (35 RON zi) - respectarea stricta a programului de lucru Activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru corespunzator asteptarilor din ziua de azi, programul de lucru este de luni pana vineri, de la ora 08:00 pana la 17:00 (cu 1 ora pauza) Rog trimiteti CV pe adresa:
-
Gabrian Imobiliare avand o prezenta din anul 1999 pe piata de imobiliare din Romania,cauta agenti imobiliari cu sau fara experienta in domeniu. Constituie avantaj detinerea unui autoturism personal si a unui SRL sau a unei autorizari de tip PFA (persoana fizica autorizata). Nu angajam cu contract de munca ! Daca nu detii aceste forme juridice de organizare,te vom ajuta sa le obtii,sens in care: Iti oferim un program complet de pregătire, lansare, suport și educație continuă finalizat cu acordarea unei Diplome de Agent imobiliar,recunoscuta de Ministerul Educatiei si Ministerul muncii si valabila oriunde in UE. Beneficii: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, dezvoltare zilnica, intr-un mediu placut, dinamic si antrenant. Program de lucru flexibil Birou de lucru cu toate dotarile necesare Program de lucru flexibil Bonusuri motivante in functie de munca depusa Posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. Oportunitatea de a te dezvolta profesional. Esti partenerul ideal pentru noi,daca ai : Spirit antreprenorial, esti o fire prietenoasa si dornica sa inveti lucruri noi in fiecare zi: cunostinte minime in vanzari; bune abilitati de comunicare; Perseverenta si dorinta de succes si de evolutie; Atitudine optimista si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Atunci asteptam sa te cunoastem! Trimite-ne CV-ul tau insotit de mentiunea ca detii o firma,un PFA sau autoturism propriu,pe adresa
-
Descrierea postului: - Consilierea proactivă a clienților - Comunicare telefonica cu clientii din baza de date interna - Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea; - Achizitia de noi clienti - Furnizarea de informații și rezolvarea întrebărilor prin telefon - Introducerea, gestionarea, actualizarea si arhivarea inregistrarilor in CRM - sistem informatic intern - Asistență pentru clienți - Participarea la proiecte Căutăm colegi ambițioși și comunicativi care să se alăture echipei noastre pentru a avea grijă de încredințarea clienților prin telefon. Scopul nostru este să avem grijă de clienți la un nivel superior. Remunerația dumneavoastră va consta într-un salariu garantat și, în plus, recompense pentru fiecare conversație telefonică finalizată cu succes, fără plafon financiar. Cât de mult câștigi depinde de tine. Avem un curs de formare pentru tine unde te vom învăța tot ce trebuie să știi. Beneficii : -dupa training, posibilitatea de a lucra de acasa -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Acces la programe de formare si dezvoltare. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Cerințe ale angajaților: -Studii medii superioare -Aptitudini lingvistice : Engleză Mediu (scris și vorbit) -Experienta relevanta in vanzari -Abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate -Dactilografiat - Intermediar -Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Personalitate și aptitudini: -Experienta in vanzarea serviciilor constituie un mare avantaj, de preferat intr-un rol outbound. -Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa. -comportament comunicativ si placut -competență în dactilografiere -rezistenta la stres -responsabilitate și consecvență -flexibilitate Informații despre procedura de selecție Posturi libere- 1 . În procesul de selecție avem în vedere: -voce și vorbire cultivate, -comportament placut, -bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Durata angajării - 1 an, cu posibilitate de prelungire Scurte caracteristici ale companiei: TAX JOBS LEGAL RO S.R.L. (TJ-LEGAL) este o companie care oferă consultanță și servicii clienților români, slovaci, cehi, polonezi, și ucraineni care lucrează în străinătate. Misiunea noastră este să asistăm clienții cu rambursări de taxe și alte beneficii din străinătate (Olanda, Germania, Austria și Slovacia), procesarea declarațiilor fiscale pentru persoane fizice și rapoarte pentru entități comerciale. Oferim muncă în regiunea Slovaciei de Est și în regiuni selectate din Polonia și România cu acoperire paneuropeană, precum și stabilitate, pregătire și dezvoltare personală a angajaților noștri. Ne ajutăm clienții în cea mai mare măsură posibilă și de aceea, pe lângă extinderea portofoliului nostru de servicii, căutăm colegi excepționali care sunt dispuși să-și folosească abilitățile și abordarea orientată către client pentru a ne ajuta să ne îndeplinim misiunea - pentru a ajuta clientii sa rezolve probleme profesional si rapid cu respectarea nevoilor si viziunii lor - sa devina lider european in domeniul consultantei fiscale si economice bazate pe profesionalism, calitate, stabilitate si inovatie.
-
Pentru completarea echipei de vanzari suntem in cautarea unui coleg (M F) ce va ocupa pozitia de AGENT VANZARI pentru zona Oradea. Operațiunile se vor desfășura in cadrul biroului de la sediul nostru din Nojorid. Dacă ai putere de convingere, esti o persoana motivata, o fire pozitiva, sociabila, ambitioasa si dornica sa crești in cadrul unei companii de succes si esti in cautarea unui loc de munca stabil, atunci esti candidatul perfect pentru noi si te invitam sa ni te alaturi. Ce vei avea de facut: - Vei mentine si vei cauta sa dezvolti portofoliul de clienți - Vei vinde zilnic produsele companiei prin intermediul telefonului Cerintele necesare: - Sa ai experienta minima in vanzari - Sa ai minim 12 clase absolvite - Cunoașterea limbii Engleze cat si a altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj - Sa ai abilitati de comunicare si negociere Ce iti oferim: - Salariu fix + bonus in functie de performante - Telefon de serviciu - Dezvoltarea unei cariere intr-o companie in expansiune - Stabilitatea pozitiei Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV pe mail la [email protected]
-
Te vrem in echipa noastra cautam persoane tinere, dinamice dornice de a activa in universul vanzarilor obiectelor de colectie on-line cerinte: cunostinte PC + office Word limba engleza nivel intermediar capacitate de concentrare ridicata creativitate studii medii sau superioare ce oferim : posibilitate avansare salar re-negociat la fiecare 6 luni program flexibil pentru studenti munca intr-o echipa tanara in formare contract de munca perioada nedeterminata salariul afisat este net (de la 2000 la 5000) birou situat central in Oradea pare interesant ? trimite-ne un CV sau suna pentru o programare la interviu
-
ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.