Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bistrita-nasaud doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie plus 3% din comisionul agentiei 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • Cerinte: Studii superioare; Experienta in vanzari minim 2 ani; Permis de conducere categoria B; Persoana serioasa, responsabila. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru placut; Asteptam CV-urile dvs. Pentru detalii sunati la numarul de telefon 0745639000.

  • 2

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • 1

    Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • Căutăm parteneri în judetul Bistrita-Nasaud, persoane cu spirit antreprenorial si -FOARTE IMPORTANT- abilitati si cunostinte medii/avansate in VANZARI, care vor să își dezvolte o afacere în sistem franciză. Suntem o platforma performanta de monitorizare a tuturor santierelor din Romania, iar momentan cautam parteneri seriosi si independenti care sa ne reprezinte în zona geografică respectivă. Avem o vechime de 10 ani pe piata, recent am decis să schimbăm modelul de business in sistem de parteneriat. Investiția inițială e ZERO din punct de vedere financiar, dar in schimb cerem seriozitate si implicare. Ce oferim? -Un sistem de compensatie extrem de atractiv bazat pe rezultate personale -Training de la A-Z -Program 100% flexibil -Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala Noi vom pune la dispoziție toate cunostintele necesare pentru a incepe aceasta activitate, accesul la platforma si la aplicatie, contabilitatea, potențiali clienți și tot sprijinul nostru pe toata perioada colaborarii. Ce ne asteptam de la partenerii nostri? -Sa detina un SRL/PFA (sau sa fie dispusi sa-si faca imediat) -Minim de cunoștințe in zona VÂNZĂRI/BUSINESS/MANAGEMENT -MOTIVATIE -TIMP si IMPLICARE -PROFESIONALISM Aștept mesaj în privat cu numarul de telefon de la cei interesați.

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 3

    Te vrem in echipa noastra, sa lucram impreuna pentru E-on! Cautam oameni care sa faca parte dintr-o echipa vesela, dinamica, sa accepte noi si noi provocari (le ducem la bun sfarsit impreuna), persoana flexibila, responsabila si deschis la tot ce este nou. Ce oferim la schimb? Cum spuneam, un mediu de lucru fain, vesel, plina de miscare, pregatire (tu trebuie sa aduci doar veselia de acasa, in rest asiguram noi pregatirea ta), suport, si nu in ultimul rand venituri peste media pietei. Daca vrei sa castigi intre 2.500 - 4.500 de lei (nu este o limita, se poate castiga si mai mult), lasa un mesaj cu numarul tau de telefon si te vom contacta sa stabilim o intalnire unde vom discuta toate detaliile. Studii superioare? Nu o hartie stabileste pentru noi valoarea ta! Posibilitati de promovare? Vrem sa fim mari, si mai mari, chiar foarte mari, o sa avem nevoie de persoane care sa ne ajute, deci, DA! Daca suntem seriosi? Te lasam sa te convingi tu! Eu zic ca DA, dar conteaza ce zici tu! Cat pot sa castig cel mai mult? De tine depinde, noi asiguram tot suportul ca tu sa ajungi la valori dorite. Stres? Unde nu este? Noi incercam sa-l reducem la minim! Ce vrem noi? Sa te simti foarte bine in grupul nostru si sa castigam bani impreuna! Da, impreuna, cot la cot! Conteaza parerea mea? Pentru noi chiar foarte mult! Invatam cat traim! Mai stai pe ganduri? Incercarea moarte n-are! Deci, lasi un numar de telefon? Noi te sunam!

  • 2

    Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Consilier service/Gestionar magazie Piese auto Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe datalii sa-mi lasati un nr de telefon sau adresa de email pentru inregistrare.

  • 1

    Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • Salveaza cautarea