Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bistrita-nasaud Bistrita

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • Îţi place să aduci idei noi și să te asiguri de implementarea celor mai bune decizii în domeniul tău de activitate? Atunci vrem să te cunoaștem și AGENT BUSINESS DEVELOPMENT FRANCIZĂ Principalele responsabilități sunt: -oferă suport rețelei naționale de parteneri francizați -administrarea relației cu rețeaua de parteneri -comunicarea zilnică cu rețeaua de parteneri -asigurarea logisticii necesare în relația cu partenerii -asigurarea unui nivel optim de instruire pentru partenerii francizați -colectarea, interpretarea și procesarea de informații de la parteneri și agenți și pregătirea rapoartelor de informare zilnice și lunare pentru managementul superior -identificarea și instruirea de noi parteneri francizați -creșterea rețelei de parteneri la nivel național redactarea și implementarea strategiei de comunicare cu partenerii -organizarea conferințelor lunare cu partenerii se asigură de îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale departamentului -asigură cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor companiei în relația cu partenerii și pentru clienți Beneficii: -comisioane -bonus de performanță -oportunitatea de a lucra și învăța în cadrul unui colectiv profesionist, într-o industrie dinamică și exclusivistă (furnizarea de energie și gaz)

  • 1

    Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • 1

    Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe datalii sa-mi lasati un nr de telefon sau adresa de email pentru inregistrare.

  • Aplicație Românească de comandat mâncare caută colaboratori în toata țara. Important: Candidatul ideal lucrează sau a lucrat în domeniul HoReCa și are un portofoliu de clienți; Aplicația oferă momentan 3 servicii: meniu în format digital cu opțiunea de comandă de la masă, serviciu de ridicare a mancarii din local si de livrare la domiciliul clientului (folosind numai flota locației); Comisioanele percepute locațiilor sunt, probabil, cele mai mici de pe piața din România, conform studiilor efectuate; Pachet salarial atractiv (salariu fix, comision, bonus, etc) în funcție de experiență Dacă vi se pare interesant și doriți sa aflați mai multe detalii, nu ezitați sa ne contactați pe email romania sau la telefon 0775 010 061

  • 4

    Iti doresti un venit in plus lucrand in timpul liber ? Hai in echipa Betterware. Firma comercializeaza produse de uz casnic, produse de curatare, suplimente alimentare, cosmetice eficiente la preturi accesibile in sistem MLM. Ca reprezentant vanzari castigi 23% din vanzarile personale si intre 3-15% din vanzarile celor inscrisi la tine in grupa. Telefon: 0770.446.964

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • 4

    Angajez vânzatoare, magazin alimentar / bar . Pentru mai multe informatii ,sunati la nr. de tel afisate : 0751688374 / 0741377791

  • Cerinte: Studii superioare; Experienta in vanzari minim 2 ani; Permis de conducere categoria B; Persoana serioasa, responsabila. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru placut; Asteptam CV-urile dvs. Pentru detalii sunati la numarul de telefon 0745639000.

  • Căutăm parteneri în judetul Bistrita-Nasaud, persoane cu spirit antreprenorial si -FOARTE IMPORTANT- abilitati si cunostinte medii/avansate in VANZARI, care vor să își dezvolte o afacere în sistem franciză. Suntem o platforma performanta de monitorizare a tuturor santierelor din Romania, iar momentan cautam parteneri seriosi si independenti care sa ne reprezinte în zona geografică respectivă. Avem o vechime de 10 ani pe piata, recent am decis să schimbăm modelul de business in sistem de parteneriat. Investiția inițială e ZERO din punct de vedere financiar, dar in schimb cerem seriozitate si implicare. Ce oferim? -Un sistem de compensatie extrem de atractiv bazat pe rezultate personale -Training de la A-Z -Program 100% flexibil -Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala Noi vom pune la dispoziție toate cunostintele necesare pentru a incepe aceasta activitate, accesul la platforma si la aplicatie, contabilitatea, potențiali clienți și tot sprijinul nostru pe toata perioada colaborarii. Ce ne asteptam de la partenerii nostri? -Sa detina un SRL/PFA (sau sa fie dispusi sa-si faca imediat) -Minim de cunoștințe in zona VÂNZĂRI/BUSINESS/MANAGEMENT -MOTIVATIE -TIMP si IMPLICARE -PROFESIONALISM Aștept mesaj în privat cu numarul de telefon de la cei interesați.

  • 8

    Transilvania General Imp.-Exp. SRL, unic distribuitor al produselor European Drinks, European Food si Scandic Distilleries, angajeaza: - Agent vanzare - Agent livrare (sofer) cerinte: - studii medii (liceu) pt agent vanzare - minim 10 clase pt agent livrare (sofer) - permis categ. B Pt. alte detalii contactati-ne la sediul P.Lucru din BISTRITA, str. Calea Moldovei, Nr. 17A (Complex CIBELA, deposit FRUTTI FRESH) sau la tel. 0722326058

  • 1

    Descrierea postului: Identificarea oportunitatilor de transport si dezvoltarea liniei de business prin conectarea la nevoile clientilor actuali si identificarea de noi parteneri; Planificarea curselor/camioanelor; Urmarirea incadrarii in indicatorii logistici stabiliti prin politica companiei (realizarea targetelor alocate) si atingerea obiectivelor; Urmarirea executarii operationale a comenzilor de transport; Candidatul ideal: Persoana dinamica, organizata, cu o atitudine orientata spre rezultate; Persoana perseverenta; Persoana cu experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Bune abilitati de negociere; Cunostor de limba engleza - nivel avansat; Cunoasterea limbii franceze/spaniole/italiene/germane constituie un avantaj; Beneficii: Salariu format din parte fixa + parte variabila; Mediu de lucru placut; Posibilitate de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei: Filadelfia Group, companie cu capital 100% romanesc, este marturia unei filosofii de business construita pe valori puternice, in centrul carora se afla clientii si angajatii proprii. SC Filadelfia SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.

  • 9

    Angajam agenti vanzari pentru Bistrita in regim part time Experienta nu este obligatorie , oferind training dupa angajare Oferim salariu fix + comisioane din vanzari Persoanele interesate ne pot contacta la numarul de telefon 0760688208

  • 3

    Te vrem in echipa noastra, sa lucram impreuna pentru E-on! Cautam oameni care sa faca parte dintr-o echipa vesela, dinamica, sa accepte noi si noi provocari (le ducem la bun sfarsit impreuna), persoana flexibila, responsabila si deschis la tot ce este nou. Ce oferim la schimb? Cum spuneam, un mediu de lucru fain, vesel, plina de miscare, pregatire (tu trebuie sa aduci doar veselia de acasa, in rest asiguram noi pregatirea ta), suport, si nu in ultimul rand venituri peste media pietei. Daca vrei sa castigi intre 2.500 - 4.500 de lei (nu este o limita, se poate castiga si mai mult), lasa un mesaj cu numarul tau de telefon si te vom contacta sa stabilim o intalnire unde vom discuta toate detaliile. Studii superioare? Nu o hartie stabileste pentru noi valoarea ta! Posibilitati de promovare? Vrem sa fim mari, si mai mari, chiar foarte mari, o sa avem nevoie de persoane care sa ne ajute, deci, DA! Daca suntem seriosi? Te lasam sa te convingi tu! Eu zic ca DA, dar conteaza ce zici tu! Cat pot sa castig cel mai mult? De tine depinde, noi asiguram tot suportul ca tu sa ajungi la valori dorite. Stres? Unde nu este? Noi incercam sa-l reducem la minim! Ce vrem noi? Sa te simti foarte bine in grupul nostru si sa castigam bani impreuna! Da, impreuna, cot la cot! Conteaza parerea mea? Pentru noi chiar foarte mult! Invatam cat traim! Mai stai pe ganduri? Incercarea moarte n-are! Deci, lasi un numar de telefon? Noi te sunam!

  • Caut loc de munca . In momentul actual am un loc de munca stabil dar am un program foarte flexibil si mult timp liber . Am experienta in domeniul vânzărilor si ca si sofer.

  • Consilier service/Gestionar magazie Piese auto Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • 5

    angajez vanzatoare magazin alimentar program 8 ore de luni pana sambata toate duminicile libere cu experienta magazinul se afla in viisoara in cartierul nou salar 2000 ron

  • Salveaza cautarea