Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 6

    Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza full sau part-time consultanti. Pot fi si pensionari.

  • Ne mărim echipa de vânzări! Înregistrează-te și tu gratuit la https://arp.avon.com/prp/RO/ro/MAGDA2019 și vino să descoperim împreună bucuriile pe care lumea Avon ni le oferă! - comision până la 40% - kit start-up gratuit care include tot ce ai nevoie pentru a reuși (broșuri, flyere, mostre) - cadouri din prima campanie și programe motivaționale - susținere și ajutor din partea echiperi de lideri - livrare la domiciliu Pentru mai multe detalii, nu ezita să mă contactezi. Facem înscrieri din toată țara!

  • Înscrie-te ca reprezenant în echipa mea și vei avea parte de cadouri și surprize de la prima comandă! Avon poate fi și pentru tine o sursă de câștig extraordinară! BENEFICII: - Înregistrare gratuită - Cadou la înregistrare - Discount de pâna la 40%, chiar peste în cadrul unor programe - Poți lucra part - time sau full - time: pentru bani de buzunar, produse gratuite sau câștiguri substanțiale - depinde doar de tine - tu îți faci programul! - Produse cadou în primele luni de activitate - Comenzile le plasezi online și ai livrare la domiciliu - Posibilitate de promovare ca lider și de crearea propriei afaceri Înregistrează-te acum accesând link-ul de mai jos! Ai numai de câștigat! https://arp.avon.com/prp/RO/ro/MAGDA2019 Toate persoanele care se înregistrează, primesc automat setul starter #GRATUIT, care conține broșura campaniei, flyerul pentru reprezentanți, mostre și alte surprize!

  • 5

    Suntem o firma importatoare si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatii si descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • 7

    Căutam agent de booking pentru artisti si agent vanzari pentru magazin vânzare online . Forma de salarizare este pe baza de comision. 1. Magazin online Cautati noi selleri pentru vânzarea de produse și promovarea produselor existente pe platforma de vânzare in spațiul social media. 2. Site de publicitate Găsirea de noi clienți pentru promovarea lor prin intermediul site-ului nostru și ofertarea de servicii adiacente: creeare și administrare site-uri,creeare și administrare social media,creeare de grafica,print,etc 3. Agent booking Promovarea și booking-ul artistilor din portofoliu nostru. 4. Îți place sa scri articole ? Promo One îți da posibilitatea sa o faci pe platforma noastră plus ca vor fi promovate pe rețele de socializare .Editoriale pot fi din orice domeniu și exista posibilitatea de a fi cumparate și de alte site-uri. Te așteptam sa ne contactezi .

  • 7

    Agenție imobiliară caută agent pentru Brașov și/sau împrejurimi. Experiența reprezinta un avantaj însă dorința de muncă și implicarea sunt mai importante. Lasă-mi un CV sau câteva detalii despre tine și te contactez.

  • 2

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 5

    Angajam in Brasov personal pentru posturile de Operator Call-Center, persoane care vorbesc limba italiana avansat, pentru proiectele Outbound- Teleselling si Telemarketing, in industria Call Center BPO, in domeniul Telecomunicatiilor. Ce trebuie sa faci? Descrierea postului: Operatorul de Call-Center contacteaza prin telefon clientii actuali si potentiali dintr-o baza de date preexistenta, in vederea promovarii si vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate, identificand nevoile consumatorilor si gasind solutiile potrivite pentru fiecare client. Ca cautam? Candidatul ideal, abilitati: - abilitati excelente de comunicare, ascultare si exprimare clara, fluenta in limba italiana; - abilitati de negociere, convingere, persuasiune; - abilitati de lucru sub target: indeplinirea obiectivelor in termenele limita prestabilite; - abilitati de lucru cu computerul, se cer cunostinte minime de operare PC; - alte abilitati: flexibilitate, lucru in echipa, empatie, rabdare, punctualitate, creativitate, motivatie, atitudine pozitiva de invingator. Si, cel mai important: dorinta de a invata, de a se dezvolta personal si profesional! Ce iti oferim? Se ofera: - cel mai bun training de specialitate; - suport constant si indrumare pe perioada de acomodare si insertie; - pachet salarial care reflecta competentele si experienta (salariu fix si tichete de masa); - cele mai mari bonusuri pentru performanta; - program fix de Luni pana Vineri, nu lucram Sambata si Duminica; - formare continua pentru a putea fi promovat in interiorul companiei; - mediu de lucru placut alaturi de o echipa castigatoare, energica si creativa; - posibilitatea de a invata de la cei mai buni in domeniu!

  • 5

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 7

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • 1

    Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • 4

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 4

    Cautam sa recrutam personal in vederea intermedierii de asigurari. Daca esti student, angajat sau liber profesionist si cauti o afacere facultativa care sa iti genereze niste venituri in plus, iti oferim urmatoarele: comision din intermedierea serviciilor puse la dipozitie si o activitate relaxanta, fara a fi influentat de un target lunar sau fara a fi nevoit sa te deplasezi de la locul de domiciliu. Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor, iar noi va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliu si de organizare a activitatilor. Linii de business: -Asigurari(generale, obligatorii, facultative, de viata) -Credite (intermediate la bancile si ifn-urile partenere) -Turism(orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata) -Reincarcari electronice -Intermedieri imobiliare -Leasing imobiliar(singurul si unicul produs existent in tara). Pentru a putea face toate astea este nevoie de putina pregatire initiala, este vorba de un curs de initiere, care va ajuta in dezvoltarea profesionala si in autorizare. Taxa cursului necesar autorizarii este de 100 lei, iar cea de sustinere a examenului este de 250 lei. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon pentru a va da mai multe detalii https://forms.gle/BU7684j5afRGFTmq6

  • 2

    Descriere; Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • 9

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Candidatul ideal - Ai experienta intr-un rol similar de minim 2 ani segmentul B2B reprezinta avantaj; - Ai abilitati excelente de prezentare si comunicare; - Ai bune abilitati de negociere si persuasiune; -Esti orientat(a) cate client si identificarea solutiilor; -Ai capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; -Esti proactiv(a) si dinamic(a); -Detii permis de conducere categoria B; -Ai disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren. Descriere job - Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei catre prospecti si clienti; - Crearea si dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung cu clientii din portofoliu; - Realizarea si prezentarea ofertelor personalizate in cadrul intalnirilor de vanzari; - Intocmirea contractelor de colaborare si verificarea periodica a derularii corecte a acestora; - Implemantarea actiunilor de fidelizare si crestere a nivelului de satisfactie al clientilor din portofoliu; - Intocmirea periodica a rapoarelor de activitate. Descrierea companiei Ne indeplinim cu succes toate activitatile, pentru ca, de-a lungul experientei am invatat sa lucram foarte bine atat individual, cat si in echipa, punand in valoare fiecare coechipier. Consideram ca, dincolo de experienta din CV, a fi profesionist inseamna sa te dezvolti prin activitatea pe care o desfasori, aducand totodata plus valoare in cadrul companiei in care activezi si ne bucuram sa avem alaturi de noi oamnei care cred in aceleasi principii.

  • 1

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • 6

    Citeste acest mesaj doar daca esti intr-una din urmatoarele situatii: -Esti in cautarea unui job. -Esti nemultumit(a) de actualul job(nu-ti placeceea ce faci sau nu castigi suficient) Daca citesti in continuare,ia in considerare oportunitatea unui job in cadrul unuia dintre cele mai mari Grupuri Financiare din Europa:GROUPAMA ROMANIA Astfel,poti face parte dintr-o echipa tanara,dinamica,poti avea un program flexibil si un venit lunar intre 2000 si 4000 ron In plus ,iti oferim tot sprijinul necesar pentru a obtine autorizatiile legale ASF/ISF si vei beneficia de toata pregatirea necesara specifica acestui job. Daca te consideri o persoana cu bune abilitati de comunicare,ai o atitudine proactiva si capacitatea de a lucra in echipa,trimite-mi un mesaj si te voi contacta pentru stabilirea unei intalniri,unde,vei afla toate detaliile cu privire la beneficiile si avantajele acestui job Marius Bejinariu tel.0722.631.520

  • 1

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr. 2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 www.ascendentimobiliare.ro email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon / WhatsApp: 004915753531027

  • Sc General Agrocom Service Srl angajeaza AGENT DE VANZARI, pe masina de inghetata, perioada nedeterminata, pentru orasul BRASOV. Tipul vânzării-Van Sales (Vânzare pe loc - produsele se facturează direct din tableta) CERINTE: -studii medii -bune abilitati de comunicare,negociere si planificare a activitatilor zilnice -persoana pasionata de vanzari,dinamica, responsabila, orientata catre client si catre atingerea obiectivelor -posesor carnet de conducere auto cat.B -experienta in vanzari constituie avantaj BENEFICII: -salariu motivant(parte fixa+bonusuri+tichete de masa in val de 20 lei/zi lucratoare) -masina de serviciu+tableta+telefon Sediul firmei este situat pe strada Transilvaniei,nr.429 vis-a-vis de PUNCT METRO, Jud.Buzau Relatii la tel -IRIMIA MIHAI CV urile se trimit pe mail:

  • Salveaza cautarea