Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Brasov Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem o firma importanta si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatiisi descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. Suntem singura societate din piata unde pe langa activitatea principala de intermediere produse de Asigurare, puteti intermedia si urmatoarele produse: - CREDITE BANCARE SI NEBANCARE cu majoritatea Bancilor si Ifn-urilor de la noi din tara - AGENTIE DE TURISM - pachete turistice interne si externe disponibile la orice agentie de turism - AGENTIE IMOBILIARA - inchirieri, vanzari imobile - PENSII PRIVATE - toate companiile autorizate - PIESE AUTO - toate marcile, originale si after-market - REINCARCARI CARTELE TELEFONICE - vodafone, orange, telekom Intermediind atat de multe servicii este imposibil ca un client sa nu aibe nevoie macar de unul din serviciile de mai sus iar noi sa primim astfel un procent din suma incasata fara sa fi investit vreun ban! CERINTE MINIME: - Cel putin absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila - Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare - Dorinta de implicare, initiativa - Persoana cu experienta in asigurari – constitue un avantaj CE ITI OFERIM - Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala; - Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta); - Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite); - Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual; - Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila; - Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza; - Este un mod usor si rapid de a obtine bani; - Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania; - Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul; - Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal; - Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet- Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau; - Reprezentante in toate judetele tarii; - Cele mai mai comisioane din tara! Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta!

  • Angajăm lucrător comercial (norma de 2 ore/zi ) la centrul de închiriere costume de carnaval situat in Brașov. Ocupanta postului are ca sarcina consilierea clienților și întocmirea formalităților de închiriere. Nu se solicita experiența. Ocupanta postului trebuie sa fie organizata , ordonata și sa prezinte o atitudine plăcuta către clienți. Solicitanta trebuie sa fie studenta, pensionara sau angajata in alta parte cu norma întreaga sau norma de 6 ore.

  • Cautam colaboratori Agenti comerciali. Pentru vânzarea unui produs nou funcțional 100%. Ați fost deja prezentat în restaurante, pizzerii, hoteluri, bistros, saloane de înghețată, magazine self-service, parohii, coafor, esteticieni, tatuatori, solarii sau activități similare? Te căutăm! 20% imediat la vânzare. Diferite bonusuri in functie de implicarea dumneavoastra. Te așteptăm la târgul din Arad pe 18/19/20 octombrie. Sau trimiteți-ne CV-ul dvs. Grăbiți-vă, cei care încep mai întâi sunt la jumătatea drumului! Zonele libere din toată România.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Suntem o firma importanta si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatiisi descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Suntem o firma importanta si producatoare de echipamente agricole si atasamente pentru utilaje de constructii. Cerinte: -abilitati de vanzare a produselor comercializate, mai multe informatii si descrieri pe www.lgk.ro -ofertarea produselor -orientare spre clienti, identificarea cerintelor acestora -bune abilitati de comunicare si negociere -persoana organizata, personalitate deschisa -experienta in vanzari constituie un avantaj Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul firmei noastre -realizarea obiectivelor de vanzari prin administrarea zonei alocate -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi oportunitati de dezvoltare -mentinerea relatiei cu clientii firmei de pe zona alocata si dezvoltarea de noi clienti Beneficii: -salariu proportional cu performantele profesionale (fix+comision)-negociabil in urma interviului -mediu de lucru dinamic -dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma la 0740 232 059. Grăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Cautam persoane pentru colaborare pentru recrutre cursanti la diferite cursuri si ocupatii. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19. www.fundatiaapt.ro

  • Ai peste 45 ani sau mai ai putin pana la pensie. Esti o persoana serioasa? Noi te angajam. Angajam vanzatoare. Program full-time sau part-time. Locatia Grivitei nr.61

  • Descriere; Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • Căutăm coleg / colegă pentru biroul din Brașov, pentru poziția de broker de asigurare! Oferim: - locație fixă - salariu fix și parte variabilă (condiționată de volumul încasat) - training individual și cursuri de specialitate - colectiv tânăr și adept al lucrului în echipă Ce ne dorim: - o persoană cu simț de răspundere, adeptă a lucrului în echipă, dornică de a încerca lucruri noi - minim diplomă de bacalaureat - experiența o apreciem însă nu este obligatorie Rugăm CV! Răspundem la solicitările de detalii prin mesaj!

  • Cerinte Experienta relevanta de minim 1-2 ani catre clienti business (persoane juridice); Cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu; Orientare catre client; Orientare catre atingerea rezultatelor; Foarte bune abilitati de interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale; Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie; Negociere; Rezolvarea problemelor; Planificarea activitatii; Integritate si incredere. Responsabilitati / Realizari - Furnizarea de informatii privind caracteristicile intregii game de produse si servicii de comunicatie pe care Vodafone le ofera clientilor sai (telefonie mobila precum si comunicatii de date si Internet), preturile, conditiile de livrare si de acces la serviciu, conditii contractuale, garantie si asistenta tehnica, catre clientii persoane de decizie in relatia cu Vodafone de pe piata de afaceri; - Preluarea si procesarea reclamatiilor primite de la clienti, de o maniera profesionala si politicoasa, cu scopul solutionarii prompte a aspectelor ce tin de competenta sa; - Asigura legatura cu furnizorii si personalul de la dept. de vânzari pentru a grabi livrarea si pentru a transmite acestora informatii de la clientii potentiali Alte informatii Program de training platit; - Oferta financiara atractiva compusa din: parte fixa + bonuri de masa + comision (dupa caz) + telefon si abonament Vodafone; - Program de lucru flexibil; - Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala - Un mediu de lucru in care sa te poti dezvolta personal si profesional. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email sau

  • Angajam persoana cu experienta in domeniul vanzarilor . Seriozitate maxima ,sociabila , si dispusa sa se deplaseze pe teren . Profilul candidatului: Experienta in vanzari Abilitati de comunicare, de negociere Atitudine pozitiva, initiativa, perseverenta Orientarea catre oameni (clienti) si rezultate Obisnuinta de a lucra conform unor obiective bine stabilite si a unor target-uri realizabile. Capacitatea de organizare intr-un mod eficient a activitatii profesionale si a timpului. Programul de lucru include deplasari saptamanale in tara. Asiguram autoturism de serviciu, telefon mobil, laptop si alte echipamente necesare pentru buna desfasurare a activitatii, precum si suport tehnic, cataloage si materiale promotionale pentru relationarea cu baza de clienti. Descrierea companiei Firma FreePack este o companie cu capital romanesc importator si distribuitor de produse destinate ambalarii secundare.Sediul este in Brasov, Sacele.

  • Iti doresti sa te dezvolti in domeniul vanzarilor in cadrul unei companii multinationale? Companie japoneza cu clienti la nivel mondial si servicii tehnologice de ultima generatie pentru industrii variate angajeaza reprezentant vanzari pentru zona Brasov . Compania asigura: Training-uri de specialitate desfasurate in Belgia la inceputul perioadei de angajare Mentorat continuu care incurajeaza ascensiunea ta in domeniul vanzarilor Posibilitatea de promovare bazata pe rezultate Care abilitati te-ar ajuta? Atitudine proactiva si increzatoare Disponibilitate de invatare Orientarea spre performanta si cariera Abilitati de vanzare, negociere si persuasiune Disponibilitate la deplasare si munca de teren Engleza la un nivel mediu-avansat Studii superioare finalizate, preferabil studii tehnice Permis de conducere: Categoria B Ce vei face ca reprezentant vanzari? Participi la training in Belgia in prima luna de colaborare Esti prezent 2 zile in biroul din Bucuresti Contactezi clientii Prospectezi piata Esti pe teren 3 zile – asigurand vanzarea echipamentelor de senzori si sisteme de viziune (controlul calitatii , pozitionarea robotului) Iti organizezi singur programul de intalniri Ofertezi produse si facilitezi relationarea cu clientii Business in scopul vanzarii Care vor fi beneficiile pentru tine? Formare tehnica initiala la sediul companiei din Belgia Mediu motivant, stimulant, cu tineri profesionisti asemanatori Coaching permanent, instruire si sprijin pentru a-ti imbunatati abilitatile Salariu fix + sistem de bonus suplimentar Masina de lucru & acoperirea unor cheltuieli

  • S.C. SARAKSU SRL , CUI 32713444 cu sediul social in mun. Brasov , Piata George Enescu nr. 6, jud. Brasov , angajeaza consilieri vanzari bijuterii si ceasuri , cod COR 332204 . Trimiteti CV la adresa sau sunati la tel +40742875875 . Solicitam experienta intr-un loc de munca similar ! ATENTIE ! Oferta de munca este valabila si pentru cetatenii straini carora le asiguram obtinerea avizului de munca si viza D/AM

  • Angajez lucrătoare comercială ( merchendeisera) la firma producătoare de biscuiți pentru ruta mobila in Brasov. Salariu motivant. Detalii la telefon 0799107902.

  • Caut fete pasionate de frumusețe si cosmetice pt un proiect MLM part-time. Contactati-ma!

  • Salveaza cautarea