Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Bucuresti-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
Promovat
Firmă distribuitoare de materiale de construcții Baumit, angajează agent de vânzări. Cerem: - experiență în domeniul vânzărilor materialelor de construcții - disponibilitate pentru program de lucru prelungit - permis de conducere categoria B Oferim: salariu + comision
-
Promovat
Compania Icredit cauta colaboratori part me sau full time pentru pozitia de consultant credit in Bucuresti Sector 3. Pentru detalii suplimentare va rog sa.ma contactati.
-
Promovat
Vanzare B2B catre companii de proiectare si executie in piata de constructii a sistemelor de incalzire si degivrare AMASS. Organizare de intalniri zonale si Bucuresti, controlul si cresterea zonei fata de concurenta si dezvoltarea de colaborari noi B2B cat si mentinerea bazei de colaboratori si cresterea rezultatelor acestora Obtinerea de contracte si noi leeduri. Conlucrarea cu managementul companiei privind strategia pe zona. Sustinerea imaginii AMASS in teritoriu. Salariu + masina + comisioane incasari si incheieri contracte. Posibilitatea de a avea echipa zonala. Participare la cursuri pentru imbunatatirea nivelului profesional.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salutare, Iti multumim ca esti interesat de anuntul nostru! Cautam un nou coleg pentru locatiile noastre din Bucuresti, pe postul de Consultant Vanzari in magazine tip insula de accesorii gsm, locatiile disponibile sunt : Auchan Pallady Park Lake Sun Plaza Daca esti sociabil, dinamic, ambitios si dornic sa lucrezi intr-un mediu in care ai posibilitatea sa cunosti oameni diferiti, sa iti faci prieteni noi si sa iti creasca veniturile de la o luna la alta, atunci esti candidatul ideal pentru noi. Daca iti place sa comunici si sa lucrezi cu oamenii si iti doresti o cariera in vanzari vei gasi in magazinele noastre o echipa tanara alaturi de care vei avea oportnitatea de a invata si de a te dezvolta. Descrierea jobului Pentru ca vom investi in dezvoltarea ta, nu cautam neaparat experienta in vanzare, dar este important: - Studii medii cel putin; - Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii; - Bune abilitati de comunicare si capacitate de a relationa cu usurinta; - Seriozitate si spirit de echipa; - Dorinta de a invata si a progresa; - Cunostinte tehnice in ceea ce priveste telefonia mobile, reprezinta un avantaj; - Corectitudine, punctualitate; - Orientare catre client; Responsabilitati: - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul; - Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash card); - Promovarea si vanzarea produselor. - Montarea foliilor de protectie pentru telefoane ( sticla si silicon) - Recomandarea de huse pentru telefoanele clientiilor - Recomandarea de accesorii gsm pentru telefoanele clientilor ( cabluri, incarcatoare, suport auto etc ) Beneficii: Saraiu fix + comision din vanzari + comision din campaniile lunare Salariu difera in functie de vanzarile zilnice realizate, colegii care ii avem acum lunar incaseaza NET ( in mana ) intre 4000 - 5000lei - Se ofera Training timp de 1 luna cu un coleg mai vechi pe acceasi tura - Prime de Sarbatori ( Paste si Craciun ) - Mediu de lucru dinamic; - Echipa tanara si entuziasta; Program de lucru: Se lucreaza in ture - 1 zi lucrata, 1 zi libera, 2 zilw lucrate, 2 zile libere. Interval orar 10:00 - 22:00 cu o ora pauza de masa. Exemplu program: Saptamana 1: - se lucreaza: luni, miercuri, sambata si duminica; - liber: marti, joi si vineri; Saptamana 2: - se lucreaza: marti, joi si vineri; - liber: luni. miercuri, sambata si duminica. Cine suntem noi: In momentul de fata ITELGSM opereaza site-ul online iTelMobile.ro lider pe piata din Romania in segmentul de huse personalizate si in top 5 cele mai mari site-uri online din Romania cu si despre accesorii gsm. Operam cu 3 magazine de desfacere in Bucuresti, si avem o echipa tanara si focus-ul nostru este spre o extindere cat mai mare pe piata de accesorii gsm.
-
Ne marim echipa din sectorul 6! Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei. Pentru mai multe informatii :
-
Anul 2024 va fi unul mai bun din punct de vedere a profiturilor si a dezvoltarii afacerii CRH Invest! Noul sistem de carieră va fi pentru mulți colaboratori cea bună sursă de venit. Realitatea de azi este că mulți oameni au un venit mai mic decât nevoile lor zilnice! Iar salariile și pensiile sunt doar simbolice, pentru cei mai mulți dintre noi. Unii lucrează la doua job-uri, iar alții încearcă tot felul de afaceri și nu reușesc să aibă un venit stabil, constant și de lungă durată!!! CRH Invest vine cu un proiect de venit pasiv pentru nevoile oricui și un plan UNIC de libertate financiară. Cu programul de INVESTIȚII SENIOR și sistemul de carieră de la CRH INVEST obții profituri și venituri pasive, pe termen lung. DOBÂNDA COMPUSĂ este privită de către mulți specialiști financiari drept a 8-a MINUNE a lumii. Acum poți profita de acest EFECT pentru a obține multiplicarea investițiilor tale folosind tradingul profesionist și dobânda compusă. ECONOMISEȘTI, INVESTEȘTI, OBȚII RANDAMENT LUNĂ de LUNĂ pentru a construi un viitor financiar mai bun pentru tine și familia ta, cu planurile CRHINVEST! Aplică pentru a fi invitat la o sesiune de informare detaliată a programului SENIOR!
-
recrutez reprezentanti vanzari produse cosmetice si bijuterii , vei lucra cu cele mai mari companii comision 30% , Avon, oriflame, fenix
-
-
Buna ziua! Suntem in cautare de vorbitori de limba germana la nivel avansat pentru un rol de Customer Support intr-un proiect international. Locatie: Bucuresti, in apropierea de metrou Republica Responsabilitati: -Mentineti o atitudine profesionala orientata catre client. -Preluati si rezolvati situatiile in care apar neconformitati. -Asistati clientii in luarea deciziei de cumparare, furnizand detalii solicitate despre produse si servicii. -Oferiti solutii pentru diverse probleme: plasarea comenzii, livrarea si returnarea produselor. -Activitatea se va desfasura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat si apeluri, asigurand o experienta completa si fara probleme pentru clienti. -Se va lucra 50% telefonic si 50% prin mail Criteriile obligatorii: -Nivel avansat de limba germana (C1) -Dorinta de invatare Buget: -5500-7000 ron NET (in functie de experienta si nivel lingvistic pentru program de 8 ore) -4000-5000 ron NET (in functie de experienta si nivel lingvistic pentru program de 6 ore)
-
Salutare! Caut persoane vorbitoare de limbă germană sau olandeză dornice de un nou Job pe partea de Customer Support, în București! Salariul este peste media pieței + multe alte beneficii. Dacă ești vorbitor avansat de limbă germană sau olandeză s-ar putea ca aceasta să fie o oportunitate foarte faină pentru tine! Hai să ne auzim la un telefon!
-
"Vânzările nu sunt despre a vinde ceva. Sunt despre a construi relații și a rezolva probleme." Responsabilitățile jobului Prezentarea și promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vânzare, livrare și plată; Menținerea relațiilor cu clienții. Beneficii: Șansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii, Următorul post este de Team Leader, iar apoi Sales Manager. Pachet salarial motivant, raportat la performanțele realizate; Program flexibil, în dependență de organizarea proprie; Atmosferă plăcută de lucru într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate și seminarii în diferite țări. Aplica CV-ul tau, suntem nerabdatori sa ne cunoastem noul coleg!
-
Suntem in cautare de vorbitori de limba germana la nivel avansat pentru a ocupa un rol de Customer Support Agent. Responsabilitati: Mentineti o atitudine profesionala orientata catre client. Preluati si rezolvati situatiile in care apar neconformitati. Asistati clientii in luarea deciziei de cumparare, furnizand detalii solicitate despre produse si servicii. Oferiti solutii pentru diverse probleme: plasarea comenzii, livrarea si returnarea produselor. Activitatea se va desfasura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat si apeluri, asigurand o experienta completa si fara probleme pentru clienti. Alte detalii: Program: In ture, in intervalul 10-22 Locatie: Bucuresti, in apropiere de metrou Republica (se lucreaza de la birou) Data de start: 04.03.2024
-
Va rugam sa lasati un mesaj cu numarul dumneavoastra de telefon sau sa sunati la numarul afisat mai jos pentru a programa un interviu-prezentare job. Suntem interesati sa aflam de la dumneavoastra ce experienta profesionala aveti si in ce domeniu, varsta, starea civila, domiciliul actual si numarul de telefon la care va putem contacta ulterior. Contact: SC SIGEMO IMPEX SRL PUNCT DE LUCRU BUCURESTI Service roti, depozit anvelope si jante, B-dul Timisoara 111-1115 sector 6 Mobil: director PL Gelu Florea . Descrierea postului: - Prezentarea intr-un mod profesional, vanzarea produselor si promovarea serviciilor catre clientii SIGEMO. - Indrumarea eficienta si corecta a clientilor SIGEMO. Se cere: - Disponibilitate la program prelungit (doar in perioada sezoanelor de maxima activitate). - Abilitate de comunicare, pasiune fata de domeniul auto si vanzari, punctualitate, bune cunostinte de operare PC, spirit de echipa si seriozitate. - Invatarea si aplicarea atributiilor postului ocupat. - Experienta in distributie de anvelope sau piese auto constituie un avantaj pecuniar! Se ofera: - Un loc de munca stabil, cu conditii de munca si de dotare tehnica la cel mai inalt nivel, in una din cele mai mari companii de distributie anvelope si jante din tara. - Motivare continua prin salariul negociat anual, raportat la plus valoarea adusa si la implicarea in munca a fiecaruia. - Training-uri de specializare in domeniu. - Mediu de lucru onest si sprijinul colegilor in integrarea noilor veniti. SC SIGEMO IMPEX SRL este o companie romana cu o experienta de peste 26 de ani in domeniul anvelopelor si jantelor auto, clasificandu-se la ora actuala in TOP 3 distribuitori de anvelope si janta din Romania. Activitatea de bază este comertul cu ridicata si cu amanuntul a anvelopelor si jantelor auto pentru autoturisme, camioane, utilaje agro-industriale, autoutilitare, SUV si 4x4. Suntem prezenti cu service-uri roti in Cluj, Bucuresti, Brasov, Targu Mures, Alba Iulia, Deva si nu in ultimul rand Sibiu.
-
Persoanal vb de italiana spaniola Engleza Franceza Germana JOBUL este FULL TIME sau PART TIME Agentia Travel Mag Bucuresti, Căutăm o persoană comunicativă, atentă la detalii, organizată, sa vorbeasca fluent: italiana spaniola Engleza Franceza Germana . Daca îţi doreşti un job cu program flexibil, te aşteptăm la interviu pentru a ne cunoaşte. - Studii medii sau superioare. - Dorinta de a invata lucruri noi; - Disponibilitate la deplasari in tara - Carnet de sofer JOBUL este FULL TIME sau PART TIME
-
Daca detii un PFA sau un SRL si te regasesti in descrierea de mai jos, nu ezita sa ne contactezi ! Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; - Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; - Disponibilitate in a efectua munca de teren; Responsabilitățile dumneavoastră vor fi: - Contactarea și vizitarea debitorilor în vederea recuperării creanțelor la domiciliul sau locul de muncă al acestora; - Identificarea celei mai bune soluții de plată; - Negocierea termenelor de plată într-o manieră profesionistă; - Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii
-
Peste 6 luni de experiență în Relații clienți Call center, Vânzări Candidatul Ideal Cautam o persoana energica, vorbareata pentru a se alatura echipei noastre pe pozitia de Consilier vanzari - Studii Medii Liceale (Diploma de Bacalaureat) Superioare finalizate sau in derulare - Limba engleza ; - Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel),Winarhi - nivel mediu; - Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana scris corect gramatical, vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; - Atitudine pozitiva si placere de a comunica cu potentiali clienti, atat prin telefon, cat si prin email; - Promptitudine, seriozitate, atitudine flexibila; - Abilitati de lucru in echipa si de relationare cu colegii si clientii; - Bune abilitați de vanzare, de negociere si focus pe solutii. Descrierea jobului - prezinta si promoveaza portofoliului de produse si servicii ale companiei; - raspunde de indeplinirea targetului lunar de vanzari (vanzari realizate clientilor din baza proprie a candidatului sau clientilor noi, gasiti de acesta )si a obiectivelor strategiei de vanzare; - creeaza o baza de clienti noi; - stabilileste intalniri cu potentiali clienti; - Intocmeste oferte tehnice si economice; - finalizeaza discutiile purtate prin incheiere de contracte si urmareste derularea lor; - este responsabil pentru documentele incheiate personal, conform politicii firmei (contracte, documente contabile) ; - este responsabil de incasarea la timp a facturilor pentru clientii contractati personal; - raspunde de promovarea corespunzatorea a imaginii si produselor firmei. Descrierea companiei SC VENDDOR SMART IDEEA SRL este o firma care are ca obiectiv vanzarea si montarea sticlei securizate. Echipa noastră este formată din specialiști, consilieri si experți tehnici.
-
Descrierea postului Intermedirea tranzactiilor imobiliare intre proprietari si clienti,respectand proceduri de lucru clare si bine dezvoltate in asa fel incat, chiar din prima luna, sa poti avea castiguri considerabile Cerințele postului abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă în lucrul cu clienţii; cunoasterea legislaţiei în domeniul imobiliar prezinta un avantaj competenţe de comunicare; gândire si capacitate de analiză si sinteză; spirit de echipa; corectitudine si loialitate faţă de agenţie; rezistenţă la stres; dorinta de acumulare de noi cunostiinte si autodepasire preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual. Responsabilitati respectarea programului de lucru indeplinirea targhetelor si a obiectivelor impuse mrespectarea procedurilor de lucru ale agentiei Condiții comision progresiv salariu fix in conditiile realizarii targhetelor lunare bonusuri lunare pregatire profesionala permanenta posibilitati de avansare telefon mobil dupa 3 luni de activitate in cadrul firmei in conditiile indeplinirii targhetelor impuse tableta dupa 3 luni de activitate in cadrul firmei in conditiile indeplinirii targhetelor impuse masina de serviciu dupa 6 luni de activitate in cadrul firmei in conditiile indeplinirii targhetelor impuse abonament sala dupa primele 3 luni de activitate masa calda la pranz
-
Salon de bronzare Forever by Lk ( instagram ) Angajam receptionera Program 2 zile cu 2 zile Locatie: Bd. Pipera 64 ( voluntari pipera ) Fisa postului este simpla. Incasarea platii clientilor si iginizarea aparatelor dupa folosire. Suntem proaspat deschisi, nu este un flux mare de clienti. Deci este usor.
-
Candidatul Ideal Angajăm consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta - Trimite CV la Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Descrierea jobului OFERIM: Mediu de lucru elegant, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă, în Centrul Vechi - București, Ocazia de a intra în contact cu persoane pasionate de artă și de frumos. Echipă primitoare, disponibilă și implicată în armonizare timpului petrecut la locul de muncă! RESPONSABILITATI: Ofera consultanta cu privire la lucrarile din galerie despre care învată de la colegii mai vechi în domeniu. Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Creeaza baze de date cu clienti sau cu potentiali clienti; Mentine legatura cu clientii existenti in baza de date; Mentine galeria curata si ingrijita; Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: www.artgeorgies.ro sau pe facebook Art Georgies București
-
Firmă importatoare de încălțăminte angajăm agent de vânzări cu experiență, motivat cu salariu negociabil și coeficient din vânzările efectuate dar încasate. Condiții: carnet conducere, posibilitatea de deplasare în țară, operare calculator. CV-urile se pot depune la adresa, Vă așteptăm în echipa noastră!
-
-
Sweet Home Consulting angajeaza agenti imobiliari cu experienta sau cunostinte minime in imobiliare, program full time, mediu de lucru placut. Oferim si cerem respect, seriozitate, punctualitate si cel mai important onestitate. Chiar daca experienta este minima in acest domeniu, subliniem ca avem nevoie de oameni cu principii si valori, experienta si increderea se cumuleaza in timp. Daca criteriile de mai sus te definesc atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Biroul agentiei este situat la 10 min de metrou iancului. Detalii la telefon: sau CV pe email:
-
Suntem in cautarea unor noi colegii pentru magazinele noastre din Brasov, Bucuresti si Roman. Candidatul Ideal - Persoana organizata si serioasa - Fire prietenoasa si comunicativa - Aspect ingrijit, limbaj civilizat, rabdare si bun simt - Capacitatea de a invata permanent lucruri noi - Sa initiati cu usurinta interactiuni cu persoane noi - Sa fiti orientat catre rezultate, cu capacitatea de a lucra autonom, dar si in cadrul unei echipe Descrierea jobului - Vanzarea produselor companiei parcurgand toti pasii de vanzare, de la identificarea nevoilor clientului si consilierea in alegerea produsului potrivit pana la incasarea contravalorii produselor achizitionate si operarea acestora in sistemul de contabilitate - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si furnizarea catre acestia a suportului post vanzare - Atragerea de noi clienti Beneficii: - Bonuri de masa - Salariu atractiv - Bonusuri din vanzari Daca va doriti sa va alaturati echipei noastre, aplicati folosind link-ul de mai jos: https: www.ejobs.ro company new-grande-player 274015