Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Agent serviciu clienti

    Salutare tuturor! Mă aflu în căutarea unor vorbitori de limbă Italiană pasionate de oferirea de suport clienților. Am o oportunitate profesională deosebită pentru voi! Dacă ești dedicat, comunicativ și dornic să faci parte dintr-un mediu dinamic, aștept cu nerăbdare să primesc aplicația ta! Poți să îmi trimiți CV-ul tău direct pe următoarea adresă de mail: Sau poti sa ma suni direct la urmatorul numar de telefon si sa stabilim o discutie referitoare la pozitie. Locație: București Responsabilități: - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Asistarea clientului în procesul de luare a deciziei de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii. - Oferirea de soluții pentru diverse probleme: plasarea comenzilor, livrare și returnarea produselor. Activitatea se va desfășura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat și apel telefonic, asigurând o experiență cuprinzătoare și fără probleme pentru clienți. Cerințe: - Dorința de a obține experiență: Este în regulă dacă este primul tău job; vei învăța alături de noi. - Competență în limba Italiană la un nivel avansat, cuprinzând abilități de scriere, vorbire și lectură, echivalente cu nivelul C1. - Cunoștințe de bază în limba engleză (nivel B1).

  • 10

    Agenti imobiliari cu/fara experienta

    Suntem o echipa tanara care activam in domeniul vanzarilor si al inchirierilor de ceva timp. Succesul nostru se bazeaza pe respectul fata de angajati si clienti. Te angajam daca iti doresti: -sa te dezvolti personal mult mai mult decat in prezent -o cariera profesionista in domeniul imobiliar -sa inveti lucruri noi despre vanzari, inchirieri de apartamente, spatii comerciale, blocuri etc. -sa fi cel mai bun din domeniu -sa faci aprte dintr-o echipa competitiva -sa iti depasesti limitele Ce vei face in viitoarea ta cariera: -vei mentine o legatura permanenta cu proprietarii si clientii; -vei avea un portofoliu de proprietati pe care le vei promova si lei vei cunoaste in detaliu; -vei capata capacitatea de negociere pentru finalizarea contractelor; -posibilitatea sa intalnesti situatii diferite zilnic care iti vor pune mintea la contributie si implicit te vor dezvolta ca si agent imobiliar. Iti oferim un colectiv tanar si o buna dispozitie la locul de munca, diferite bonusuri si prime in functie de incasari. Te asteptam la un interviu daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra.

  • 8

    Angajam consilier vanzari credite in Bucuresti, sectoarele 1,2,3,4,5 si 6

    BT Direct angajeaza in Bucuresti, sectoarele 1,2,3,4,5 si 6, consilier vanzari credite directe pentru birou credite. Candidatul ideal Experienta in institutii de creditare / domeniul bancar constituie un avantaj dar nu este obligatoriu Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office Capacitate de analiza si sinteza Foarte bune abilitati de relationare, planificare si organizare Abilitate de a lucra cu termen limita Atentie la detalii Orientare catre client Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea corectitudinii documentelor primite si indeplinirea conditiilor de eligibilitate Completarea, modificarea si actualizarea informatiilor introduse in aplicatia de credit Identificarea si raportarea cazurilor de frauda Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate; Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Posibilitatea de a avea acces la informatie; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, plus bonuri de masa; Bonus in functie de performante. Descrierea companiei BT Direct IFN SA este o institutie financiara nebancara, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania.

  • Agent de vanzari tigla metalica

    SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!

  • Angajam Consultant Credit, Bucuresti Sector 3

    Compania ICredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit in Bucuresti Sector 3 ,oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Pentru detali suplimentare apelati .

  • 3

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 1

    * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • Livrator TAZz sau Bolt food

    Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU

  • 1

    Merchandiser Bucuresti, Brasov (Materiale constructii)

    Candidatul Ideal Pentru a avea succes in acest rol, trebuie sa indeplinesti cat mai multe din criteriile urmatoare: Persoana comunicativa; Capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Seriozitate dublata de abilitati foarte bune de organizare ; Responsabilitate si perseverenta ; Asimilarea rapida a portofoliului companiei; Fire implicata in activitatea desfasurata in timpul programului; Experienta in merchandising nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Mercantizarea produselor pe rafturile principale cat si in plasarile secundare, Expunerea produselor in conditii maxime de atractivitate si curatenie, Implementarea campaniilor promotionale, Plasarea si intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale, Verificarea stocului de produse din magazine, Suport pentru comanda si receptia produselor din portofoliu, Consilierea clientilor la raft, Construirea si mentinerea relatiilor cu angajatii din magazinele in care isi desfasoara activitatea, Completarea de rapoarte saptamanale lunare. Activitatea se desasoara in magazinele de tip bricolaj . Program Full Time - 09:00-17:30 de Luni pana Vineri Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime, iti oferim: Un salariu fix; Bonus in functie de performanta; Decontarea transportului; Bonuri de masa; Prime sarbatori Pachet de servicii medicale private; Instruire formare profesionala; Telefon mobil; Suportul intregii echipe. Descrierea companiei Smart Merchandising ofera servicii comerciale de calitate companiei Henkel de peste 14 ani cu ajutorul unei echipe stabila si unita.

  • 1

    Job Proiect

    - - -PRODUSE CU FACTOR DE PROTECTIE SOLARA Căutăm FEMEI-BARBATI cu vârsta cuprinsă între 18-60 DE ANI CU PIGMENT FOARTE INCHIS LA CULOARE -DURATA PROIECT: 7 saptamani (program de vizita: ZILNIC de LUNI, pana VINERI) -PLATA PROIECT: 3.500 RON -BONUSUL DE RECOMANDARE IN PREZENT ESTE DE: 500 RON PERSOANA RECOMANATA NOUA (CARE NU A MAI FOST PANA IN PREZENT LA CENTRU) SI CARE SA SE INCLUDA LA ACEST PROIECT; Fă o programare, recomandă sau cere mai multe informatii pe whapp: sau teleofnic (BUCUREȘTI)

  • Job Proiect Bucuresti

    - - -PRODUSE CU FACTOR DE PROTECTIE SOLARA Căutăm FEMEI-BARBATI cu vârsta cuprinsă între 18-60 DE ANI CU PIGMENT FOARTE INCHIS LA CULOARE -DURATA PROIECT: 7 saptamani (program de vizita: ZILNIC de LUNI, pana VINERI) -PLATA PROIECT: 3.500 RON -BONUSUL DE RECOMANDARE IN PREZENT ESTE DE: 500 RON PERSOANA RECOMANATA NOUA (CARE NU A MAI FOST PANA IN PREZENT LA CENTRU) SI CARE SA SE INCLUDA LA ACEST PROIECT; Fă o programare, recomandă sau cere mai multe informatii pe whapp: sau teleofnic (BUCUREȘTI)

  • 1

    LOCAL ENERGY cauta parteneri

    LOCAL ENERGY cauta partener parteneri pentru promovarea și încheierea contractelor d furnizare a energiei electrice către persoane fizice și juridice. Daca te regăsești în descrierea d mai jos ești potrivit pentru noi : Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi d un program flexibil; Ai abilități foarte bune d negociere și comunicare; Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica Știi cum să valorifici oportunitățile d vânzare; Descrierea jobului Cum ar ta o zi din activit t t ? Inter ction zi in mod dir ct cu clientii in scopul promovarii si v nz rii d s rvicii d nergi lectrica; St bil sti zilnic int lniri pe ter n cu cli ntii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract; Ce iți oferim? Posibilitatea de a-ți marii considerabil veniturile prin bonusuri; Dinamism și competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută; Posibilitate de colaborare: contract de colaborare sau PFA, II, SRL. Transparență și corectitudine. Posibilităţi de dezvoltare profesională şi promovare; Posibilitatea unui castig peste media salariilor nationale; Plata saptamana in cont. Descrierea companiei LOCAL ENERGY este specializata in vanzarea energiei electrice catre consumatori casnici si consumatori industriali. Compania a fost infiintata in anul 2008, iar in anul 2015 obtine licenta de furnizare a energiei electrice nr. 18 Profitand de experienta acumulata din vanzarea energiei electrice catre consumatorii casnici si industriali, LOCAL ENERGY se adreseaza consumatorilor de energie electrica cu o oferta structurata pe pachete promotionale, astfel incat preturile si tarifele sa fie profilate pe nevoile de consum ale fiecarui consumator. Atat preturile, cat si profesionalismul personalului, garanteaza cele mai bune servicii clientilor nostri. Preocuparea pentru protectia mediului se concretizeaza prin comercializarea cu preponderenta a energiei electrice din surse regenerabile din productie proprie si achizitionata de la membrii grupului. Pt.mai multe detalii va rog sunati la nr.de telefon: , sau trimite-ti CV-ul pe email:

  • Specialist vânzări produse de lux

    1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.

  • 1

    Agent vanzari

    Agent vanzari, persoana dinamica, organizata, bun communicator, lucru in echipa. Salariu fix + sporuri din realizari + tichete de masa. Posesor permis auto. Tel

  • 3

    Caut partenera de afacere

    Cerințe ; experiența în vânzării, abilitați în comunicare,disponibilitate cel putin 08 ore zilnic, de preferința sa locuiască în București. Produsul pe care il promovam este unic in lume .

  • 4

    Angajam agent vanzari telesales

    Descriere activitate: - Promovarea si vanzarea produselor Laboratoarele Remedia, prin telefon, clienților deja existenți, - Identificarea de noi potentiali clienti Abilitati necesare: - Incredere în forțele proprii, dorinta de dezvoltare; - Abilități de comunicare si organizare - cunostinte lucrul in programe word - excel Program de lucru: 8.30-16.30

  • Angajam reprezentant vanzari

    Compania noastra distribuie aparatura in domeniul horeca Cautam numai persoane cu vasta experienta in vanzari, de preferat horeca Candidatul trebuie sa detina permis categoria B

  • 1

    Anunț angajare agent vânzări pentru distribuție de încălțăminte

    Angajăm agent vânzări pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv și negociabil in funcție de vânzările încasate efectuate. Condiții: carnet auto-B, posibilitate deplasare în țară, operare calculator Așteptăm cv-ul dumneavoastră la adresa de email alle060928@ yahoo.com și vă vom contacta ulterior. Vă așteptăm în echipa noastră!

  • * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • 1

    Angajez HR Agent Vanzari

    Compania noastra este in cautarea unui nou membru pe pozitia de HR Agent de vanzari (experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj) Daca esti o persoana empatica, sociabila si descurcareata te asteptam in echipa noastra! Ce oferim: Training complet Program de lucru: de luni până vineri, între orele 10:00 și 19:00. Salariul intre 3500-5000 RON NET, acesta variaza in functie de experienta. Crestere salariala inca din prima luna Comisionare reala, adecvata fara targhete nerealizabile Oportunități rapide de avansare în carieră. Condiții de lucru excelente. Canditatul ideal: - cunoasterea a una sau mai multe limbi straine (engleza, spaniola, rusa) - persoana pozitiva - dorinta de autodepasire - persoana receptiva la nou - punctualitate - capacitatea de gestionare a situatilor neprevazute Se lucreaza de la biroul nostru din sector 6, Gara de Nord. Asteptam CV-ul tau pe Whatsapp

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea