Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Sector-6 doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Ce te retine sa beneficiezi si tu de posibilitatile financiare, oferite de o firma din Germania ??? Ce ai zice daca ti s-ar schimba complet viata ? Nu crezi??? Incearca si vei vedea....da-ti macar o sansa.... Cerinte: Deschidere catre noi oportunitati financiare, de a invata lucruri noi si in echipa. Vei fi mereu motivat substantial de catre firma germana. Posibilitatea de a face cariera, satisfactie profesionala si independenta financiara. Te astept sa ma contactezi pe mail sau mesaje sau la nr. de tel.

  • Cautam persoane ambitioase care isi doresc o cariera de succes in domeniul asigurarilor, propria echipa si propria afacere. Daca ai mai lucrat in domeniu este o oportunitate buna pentru tine de a iti pastra portofoliul si, in acelasi timp, de a fi pe cont propriu. Daca nu, nici o problema, totul se invata, important e sa fii o persoana perseverenta, cu spirit intreprinzator. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: http://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase din Bucuresti pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Sistemul de lucru este MultiLevel Marketing.Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru . Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Dorim sa recrutam 5 persoane ambitioase pe care sa ii ajutam sa se formeze ca leaderi si sa isi dezvolte propria afacere. Vei beneficia de cursuri de pregatire si de tot sprijinul nostru. Suna la numarul de telefon 0775582471 sau completeaza formularul de mai jos si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/

  • Compania Dan Grup Management angajeaza reprezentanti vanzari si consultant bancar salariu intre 2000 euro si posibil mai mult in functie de rezultate , trimite cv pe adresa de email; rehauofficearoundgmail.com www.asigurarisicredite.online

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • Angajam Agent/a Vanzari (ASM) zona Bucuresti/Ilfov in domniul pietei de Vending (aparate automate cafea/snack). Experienta in domeniu reprezinta un avantaj major. Permis conducere cat. B. Venituri financiare substantiale. Salariu fix, prima instalare, comision vanzari. Mai multe detalii, la telefon 0725.955.959

  • 1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00.

  • Angajam agenti imobiliari cu minimum de experienta, dornici de a persevera si a lucra intr-o agentie imobiliara din Drumul Taberei un job cu posibilitati mari de castig. Tel 0761773955 sau 0726004932.

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Compania Dentana Cas Group din Bucuresti, sector 6, ofera un post de agent de vanzari. Descriere job: -studii medii sau superioare; -permis de conducere categoria B; -cunoscator al limbii engleze; -bun cunoscator operare PC MS Office; -experienta pe o pozitie similara; -abiltati de comunicare, prezentare, organziare si planificare; -abilitati de persuasiune si perseverenta foarte bine dezvoltate; -spirit de echipa, simtul raspunderii. Asteptam CV-uri dumneavoastra la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare puteti sa luati legatura cu noi, de luni pana vineri intre orele 9-18 la numarul de telefon: 0724354055. Te asteptam cu drag la clinica noastra!

  • Compania ICA angajeaza agenti de vanzari pentru zona Bucuresti, salariu atractiv, interviul va avea loc la sediul firmei Luni 02 Martie 2020 ora 9.00 la sediul firmei din strada Splaiul Independentei, nr. 202 (cladirea ICECHIM). Rugam persoanele interesate sa se prezinte si cu CV-ul. Va asteptam, pentru mai multe detalii contactati-ne si telefonic.

  • Vrei să ai independenţă financiară şi totodată libertatea timpului şi al planning-ului personal? Vrei să devii un brand personal într-un super brand de succes? Vrei un super job? Descrierea jobului: • Perfecționare permanentă prin participarea la traininguri de vânzări și negocieri • Stabilirea și organizarea întâlnirilor, negocierilor, prezentărilor; • Intermedierea întregului proces al tranzacțiilor imobiliare; • Administrarea bazei de clienți și dezvoltarea ei continuă; • Identificarea celor mai bune soluții pentru clienți; • Dezvoltarea relațiilor cu clienții; • Analiza pieței imobiliare; Candidatul ideal: • Experiența în vânzări constituie un avantaj; • Orientarea către către rezultat; • Gândire analitică si logică; • Studii superioare; • Responsabilitate; • Disciplină. Compania garantează: • Instruire obligatorie în domeniul imobiliar, traininguri de perfecționare a tehnicilor de vânzări și negocieri; • Oficiu modern, confortabil • Salariu motivant, acordam cele mai înalte comisioane; • Telefon mobil și abonament nelimitat; • Pachet social complet. Expediază CV euroefect (a) gmail com

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Candidatul ideal: • Experienta intr-o pozitie similara; • Atitudine pozitiva, orientare catre client; • Abilitati de vanzare si negociere; • Foarte bune abilitati de comunicare; • Persoană atentă la detalii, responsabilă și implicată; • Abilitati de organizare si planificare; • Cunostinte de operare PC • Reprezintă un plus experiența în vânzarea de servicii B2B Descrierea jobului: Care va fi rolul tau? • Vei prezenta prin telefon serviciile companiei (fara cold calling); • Vei identifica nevoile clientilor, personaliza si adapta ofertele • Vei rezolva eventualele probleme semnalate de clienti in colaborare cu celelalte departamente; • Vei acorda consultanta clientilor,in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare • Vei gestiona si actualiza baza de date • Vei avea grija de respectarea termenelor de incasare Beneficii: • Pachet salarial atractiv (Salariu fix + Comision ); • Echipa de suport • Cursuri de dezvoltare personală și profesională; • Posibilitate de lucru cu program flexibil • Telefon; • Laptop; Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca? • Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar • Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani Descrierea companiei: Consultantul tău fiscal la un click distanta! Universul Fiscal este o platformă dedicată economiștilor, contabililor și antreprenorilor prin intermediul căreia oferim consultanță în următoarele domenii: contabilitate, fiscalitate si resurse umane. Universul Fiscal a apărut ca urmare a necesitații managerilor și a specialiștilor de a avea acces rapid la consultanta fiscal – contabila si resurse umane de calitate și vine în ajutorul acestora cu informații de calitate, corecte, solicitate chiar de membri. Bazându-ne activitatea pe experiența practica a colaboratorilor noștri, specialiști în domeniul fiscalității, ne asiguram ca va putem oferi răspunsuri cu adevarat utile pentru fiecare afacere. Colaboratorii noștri sunt acreditați de organisme precum CECCAR, CAFR si CCFR oferind astfel o garanție în plus a informațiilor. Prin răspunsurile directe la întrebările fiecărui client ne asiguram ca fiecare situație este analizata și primește cel mai bun răspuns, în funcție de datele sale concrete.

  • Mega Image Shop & Go Sector 6 Drumul Taberei 92 angajeaza casier- lucrator comercial Salariu debut 1700 lei net (in mana). Pentru cei cu experienta in Shop&Go (minim 1 an) salariul se negociaza in urma discutilor. Responsabilitati: - Receptionarea de marfa; - Aprovizionarea magazinului. - Etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Prezentarea si comercializarea produselor; - Asigurarea unei imagini placute a magazinului; - Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; - Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Cerinte: - Persoana organizata si punctuala; - Disponibilitate pentru program de lucru in 2 ture (8h) - Bune abilitati de comunicare si atentie distributiva; - Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. -Posibilitate de dezvoltare a carierei - Sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit. Dacă vrei un job unde ai siguranța că vei fi respectat, te așteptăm in echipa noastra! 0773832090

  • Cautam o persoana dinamica, deschisa la noi provocari profesionale. Urmeaza sa inauguram un showroom V-tac in jurul datei de 1.04.2020, in zona Valea cascadelor, iar la echipa actuala mai avem nevoie de cel putin inca doua persoane. Avem nevoie de cineva care sa aiba cunostinte Office Microsoft noțiuni de baza, persoana prezentabila si creativa. Exista un pachet salarial fix, precum si un comision din vanzarea efectiva . Pentru alte detalii ne puteti contacta la nr de telefon 0748 506 597 - George Achim sau la adresa de email

  • Cautam consultant vanzari pentru tamplarie pvc, tamplarie aluminiu. RESPONSABILITATI 1.Promovarea si vanzarea produselor societatii 2.Identifica necesitatile clientilor si ii consiliaza pentru alegerea celei mai bune solutii tehnice si comerciale; 3. Sustine negocierea cu clientii si procesul de vanzare 4. Mentine relatia post-vanzare cu toti clientii din portofoliu 5. Raporteaza zilnic activitatea desfasurata CERINTE 1. Abilitati de comunicare si negociere; 2. Cunostinte financiare si contractuale de baza; 3. Experienta in domeniul vanzarilor minim 1 an (experienta in domeniul tamplariei PVC constituie un avantaj); 4. Cunostinte bune de MS Office; 5. Seriozitate, corectitudine, punctualitate. BENEFICII OFERITE Salariu fix + comision din vanzari Cunostintele tehnice, experienta si cunoasterea programelor Win Arhi / Fenestra constituie un avantaj. https://windowsolution.ro/

  • Salveaza cautarea