Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Constanta Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC CUB SRL ANGAJEAZĂ AGENTI DE VÂNZĂRI. Tel. 0799058775

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Candidatul ideal Pentru o companie din domeniul farmaceutic – cosmetice, Recrutam doua persoane entuziaste pentru a ocupa functia de reprezentant vanzari cu aria de actiune jumatatea de nord a tarii si cea de sud. CERINTE: Minim 3 ani de experienta in domeniul vanzarilor (medical/ farma); Abilitatea de a-si planifica si de a-si atinge obiectivele atat pe termen scurt si pe termen mediu; Cunostinte de MS Office (Word, Excel); Persoana organizata si atenta la detalii, cu o buna capacitate de planificare si control; Aptitudini si initiative organizatorice; Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Permis de conducere categoria B. Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Cunoasterea si promovarea unui de produs al companie din gama de cosmetice/farmaceutice; Respectarea standardelor de vanzare/ promovare impuse de societate; Prospectarea intregii zone in care va activa; Gasirea de clienti noi; Feed-back prompt din partea clientilor; Construirea unei relatii durabile si de incredere cu clientii; Organizarea/ pregatirea prezentarilor/ cursurilor/ demo-urilor in cazul echipamentelor; Beneficii: Oferta salariala: 4000-5000 lei net +bonusuri din vanzari; Tichete de masa; Masina pentru deplasari;

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Agenție imobiliara angajează agenți imobiliari cu experiența, auto si permis necesare. Relații la tel 0744525260

  • Angajam lucrator comercial pentru un magazin tip papetarie / materiale pentru arte plastice, persoana dinamica si sociabila. Este nevoie de experienta cu casa de marcat si disponibilitate pentru a invata lucruri noi despre produse . Programul de lucru este de la 9-18, 5 zile pe saptamana, doua zile libere. Dupa 3 luni de la angajare se aplica si un comision din vanzare.

  • SC CUB SRL ANGAJEAZĂ AGENT VÂNZĂRI CU SI FARA EXPERIENȚĂ. Tel. 0799058775

  • PARTENER ENEL ENERGIE ANGAJEAZA: Tulcea , Constanta - agenti vânzări Door2Door (cu sau fara experienta); Ce cautam la noul coleg? Sa iti doresti sa incepi o cariera in vanzari (experienta NU ESTE OBLIGATORIE), Sa fii orientat spre rezultate si castiguri financiare, pe primul prag de comisionare castigul minim este de 2300 lei net! Sa vrei sa inveti si sa te realizezi profesional, Sa ai atitudine pozitiva si optimista, Sa fii jucator de echipa Ce iti oferim? Oferim contract de munca full-time, Oferim salariu fix si comision din vanzari peste media pietei, Oferim bonusuri de performanta, asigurare medicala, Oferim un program flexibil, care tine cont de nevoile tale, Oferim un loc de munca placut, stabil si sigur, Oferim oportunitatea de a-ti dezvolta o cariera în vânzari si de a creste profesional alaturi de noi, Oferim acces la training-uri de specialitate si formare continua. Lasa CV-ul tau sau un numar de telefon in mesaj si te vom contacta in cel mai scurt timp!

  • Pentru clientul nostru, o companie multinationala de bricolaj, recrutam Consilier Vanzari Magazin in Constanta. Responsabilitati: • Intampinarea clientilor cu amabilitate si consilierea acestora prin oferirea de solutii si servicii in vederea alegerii produselor; • Aprovizionarea rafturilor din magazin in mod corect si eficient; • Participarea la inventarele organizate; • Amplasarea corecta a marfurilor pe rafturi; • Depozitarea marfurilor in mod corespunzator; • Asigurarea unei imagini placute a magazinului. Cerinte: • Studii medii finalizate; • Experienta anterioara de lucru in comert reprezinta un avantaj; • Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre client, dar si catre solutii pentru a oferi servicii de calitate; • Responsabilitate si seriozitate; • Dinamism si initiativa; • Flexibilitate si spirit de echipa. Beneficii: • Tichete de masa (15 RON/tichet); • Abonament medical; • Mediu de lucru tanar si dinamic; • Planuri de formare adaptate fiecarui angajat in parte pentru atingerea obiectivelor profesionale, dar si personale; • Perspective de dezvoltare profesionala.

  • Pentru clientul nostru, o companie multinationala de bricolaj, recrutam Consilier Livrare – Magazin in Constanta. Responsabilitati: • Receptionarea cantitativa si calitativa a produselor in zona de livrare, in functie de comenzile clientilor, pentru a corespunde cu facturile de insotire a marfii; • Sesizarea neregulilor constatate; • Informarea persoanelor implicate in procesul de livrare cu privire la neconcordantele identificate intre livrarea prevazuta si factura clientilor; • Mentinerea legaturii cu clientii în ceea ce priveste statusul comenzilor; • Prioritizarea livrarilor la clienti in functie de disponibilitatea resurselor de transport; • Primirea, orientarea si consilierea clientilor; • Solutionarea reclamatiilor clientilor cu privire la livrare (reprogramarea unei livrari care nu s-a realizat sau relivrarea produsele neconforme); • Coordonarea si participarea la incarcarea produselor in autovehicul. Cerinte: • Studii medii finalizate; • Experienta anterioara de lucru in comert reprezinta un avantaj; • Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre client, dar si catre solutii pentru a oferi servicii de calitate; • Foarte bune abilitati de organizare si planificare; • Responsabilitate si seriozitate; • Dinamism si initiativa; • Flexibilitate si spirit de echipa. Beneficii: • Tichete de masa (15 RON/Tichet); • Abonament medical; • Mediu de lucru tanar si dinamic; • Planuri de formare adaptate fiecarui angajat in parte pentru atingerea obiectivelor profesionale, dar si personale; • Perspective de dezvoltare profesionala.

  • Angajez agent vanzari pentru magazin Inmedio care sa corespunda urmatoarelor cerinte : - experienta in van zari de minim 1 an - cunostiinte PC - putere de convingere, abilitati foarte bune de comunicare si organizare - prezenta agreabila, loialitate, corectitudine si seriozitate. - domiciliul stabil in Constanta Beneficii: - pachet salarial atractiv - mediu de lucru placut Pentru mai multe detalii astept mesaj in privat. O zi frumoasa tuturor !

  • Candidatul ideal Studii: Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Foarte bune abilităţi de comunicare; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office; Descrierea jobului Responsabilitati: • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului; • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational; • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala; Posibilitati reale de promovare! – veti face parte dintr-o echipa noua. Locatie post:Constanta (Bd. Mamaia) Program de lucru (8 ore): Luni – Vineri : 10:00-18:00. Beneficii: • Bonusuri consistente de performanta; • Mediu de lucru dinamic; • Oportunitati de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom. Informații la telefon : 0724218293

  • Operator call center Candidatul ideal Studii: Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Foarte bune abilităţi de comunicare; Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere; Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office; Descrierea jobului Responsabilitati: • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului; • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational; • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala; Posibilitati reale de promovare! – veti face parte dintr-o echipa noua. Locatie post : Constanta (Bd. Mamaia) Program de lucru (8 ore): Luni – Vineri : 10:00-18:00. Beneficii: • Bonusuri consistente de performanta; • Perioada de training ; • Mediu de lucru dinamic; • Oportunitati de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom. Pentru mai multe detalii : Claudiu - 0724 218 293

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Pentru orice detalii va stau la dispozitie.

  • Angajam agenti de asigurare cu certificat de calificare. Asteptam CV-urile dvs. pana in 15 iulie 2019 pe adresa Interviurile se vor sustine pe data de 16 iulie 2019. Va asteptam !

  • Telekom Romania si-a deschis portile catre cautarea unor noi colegi in echipa noastra !! Postul presupune vanzarea serviciilor de telecomunicatii ( internet , televiziune , telefonie fixa si telefonie mobile ) Program de munca de luni - vineri 12.00 - 20.00 Se oferta: - salariu fix - comision din fiecare vanzare - tableta de serviciu - asigurare medicala privata - cursuri de specialitate Nu necesita experienta, totul se invata la locul de munca. Posibilitate de avansare prin creare si coordonare echipa proprie. Astept c.v la adresa de mail : Pentru angajare sau informatii suplimentare suna la: 0786.704.018

  • - Promoveaza serviciile si produsele Orange Romania - Identifica potentialii clienti si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare; - Viziteaza direct clientii pe baza unui program prestabilit; - Negociaza si finalizeaza procesul de vanzare conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - Incheie direct contracte cu clientii pentru serviciile si produsele Orange Romania; - Atinge si depaseste targetul lunar de vanzari prin contactarea directa a clientilor; - Dezvolta relatii bazate pe incredere si credibilitate cu clientii; Cerinte agent vanzari: - Disponibilitate pentru un post cu activitate de teren - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; - Studii liceale finalizate; - Abilitati de vanzare,de negociere si planificare; - Cunoasterea a produselor telecom constituie un avantaj - Comunicare excelenta scrisa si orala; Oferta (bonusuri, beneficii): - Salariu fix in conditiile unor realizari minime; - Comision motivant din vanzari; - Transport asigurat pe teren

  • Cerinte: Experienta in domeniul vanzarii de autoturisme rulate; Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Abilitati foarte bune de socializare si networking; Orientare catre client si proactivitate; Permis de conducere categoria B. Responsabilitati: Identificarea si contactarea potentialilor clienti targetati; Oferirea de consultanta catre clienti in vederea vanzarii de autoturisme rulate; Asistarea si urmarirea procesului de vanzare pana la finalizare; Mentinerea unei bune relatii cu clientii si dupa finalizarea tranzactiei; Promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii; Crearea si actualizarea bazei de date de clienti.

  • PARTENER ENEL ENERGIE ANGAJEAZA: - agenti vânzări Door2Door (cu sau fara experienta); Ce cautam la noul coleg? Sa iti doresti sa incepi o cariera in vanzari, Sa fii orientat spre rezultate si castiguri financiare, pe primul prag de comisionare castigul minim este de 2300 lei net! Sa vrei sa inveti si sa te realizezi profesional, Sa ai atitudine pozitiva si optimista, Sa fii jucator de echipa Ce iti oferim? Oferim contract de munca full-time, Oferim salariu fix si comision din vanzari peste media pietei, Oferim bonusuri de performanta, asigurare medicala, Oferim un program flexibil, care tine cont de nevoile tale, Oferim un loc de munca placut, stabil si sigur, Oferim oportunitatea de a-ti dezvolta o cariera în vânzari si de a creste profesional alaturi de noi, Oferim acces la training-uri de specialitate si formare continua. Lasa CV-ul tau sau un numar de telefon in mesaj si te vom contacta in cel mai scurt timp!

  • Salveaza cautarea