Anunturi
Agenti - consultanti vanzari Covasna doar cu pozeCategorii
Tip job
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 4 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
1
BT Direct angajeaza in Iasi, consilier vanzari credite directe pentru birou credite. Candidatul ideal Experienta in institutii de creditare / domeniul bancar constituie un avantaj dar nu este obligatoriu Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office Capacitate de analiza si sinteza Foarte bune abilitati de relationare, planificare si organizare Abilitate de a lucra cu termen limita Atentie la detalii Orientare catre client Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea corectitudinii documentelor primite si indeplinirea conditiilor de eligibilitate Completarea, modificarea si actualizarea informatiilor introduse in aplicatia de credit Identificarea si raportarea cazurilor de frauda Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate; Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Posibilitatea de a avea acces la informatie; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, plus bonuri de masa; Bonus in functie de performante. Descrierea companiei BT Direct IFN SA este o institutie financiara nebancara, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania.
-
Căutăm un manager organizat de vânzări și marketing, care să ajute în promovarea și vânzarea produselor fabricate și pentru a crea avantaje competitive companiei noastre pe piața internă și internațională. Responsabilitățile managerului de vânzări și marketing includ generarea de planuri unice de vânzări, crearea de reclame captivante, e-mailuri, dezvoltarea strategiilor de prețuri și îndeplinirea obiectivelor de resurse umane în cadrul departamentelor de marketing și vânzări. Responsabilități: - Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață; - Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări își îndeplinește cotele și obiectivele; - Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și a planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor consumatorilor, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei; - Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea rapoartelor; - Implementarea de noi planuri de vânzări și publicitate; - Instruirea, programarea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări pentru a îndeplini obiectivele de resurse umane, de vânzări și marketing; - Menținerea relațiilor cu clienții importanți, prin efectuarea de vizite regulate, ințelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing; - Să fie la curent cu toate noutațile din industrie, participând la cursuri educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale. Cerințe: - O diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniu conex; - 3-5 ani de experientă în marketing sau vânzări; - Experiența în management reprezintă un avantaj; - Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și a marketingului; - Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă; - Excelente abilități de comunicare, interpersonale; - Cunoștințe privind analiza datelor și redactarea rapoartelor; - Capacitatea de a înțelege și de a urma politicile și procedurile companiei; - Capacitatea de a lucra sub presiune.
-
Agentia MorningstarTour din Sfantu Gheorghe angajează Agent Turism Candidatul ideal ( Salariu atractiv ) - studii superioare; cunostinte foarte bune de operare PC & Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Brevet Turism / Diploma de Manager in Activitatea de Turism / Diploma de Agent de Turism-Ghid constituie un avantaj! - cunostinte solide de piata a turismului - abilitati de comunicare si negociere; abilitati empatice in relatia cu clientul; - limba engleza - nivel avansat; cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala constituie un avantaj! Descrierea jobului - identifica si intelege nevoile si dorintele clientilor; - isi insuseste in detaliu programele turistice, serviciile incluse in oferta agentiei; - mentine relatia cu furnizorii actuali, parteneriatele cu alte agentii, mareste portofoliul mentionat; - consiliere clienti, rezervare / vanzare servicii si programe turistice; - intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice. Asteptam CV-ul tau pe mail: pina la 28.02.2023
-
4
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
- Salveaza cautarea