Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Covasna doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam consilier vanzari credite in Iasi

    BT Direct angajeaza in Iasi, consilier vanzari credite directe pentru birou credite. Candidatul ideal Experienta in institutii de creditare / domeniul bancar constituie un avantaj dar nu este obligatoriu Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office Capacitate de analiza si sinteza Foarte bune abilitati de relationare, planificare si organizare Abilitate de a lucra cu termen limita Atentie la detalii Orientare catre client Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea corectitudinii documentelor primite si indeplinirea conditiilor de eligibilitate Completarea, modificarea si actualizarea informatiilor introduse in aplicatia de credit Identificarea si raportarea cazurilor de frauda Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate; Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Posibilitatea de a avea acces la informatie; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, plus bonuri de masa; Bonus in functie de performante. Descrierea companiei BT Direct IFN SA este o institutie financiara nebancara, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania.

  • Manager vânzări și marketing

    Căutăm un manager organizat de vânzări și marketing, care să ajute în promovarea și vânzarea produselor fabricate și pentru a crea avantaje competitive companiei noastre pe piața internă și internațională. Responsabilitățile managerului de vânzări și marketing includ generarea de planuri unice de vânzări, crearea de reclame captivante, e-mailuri, dezvoltarea strategiilor de prețuri și îndeplinirea obiectivelor de resurse umane în cadrul departamentelor de marketing și vânzări. Responsabilități: - Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață; - Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări își îndeplinește cotele și obiectivele; - Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și a planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor consumatorilor, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei; - Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea rapoartelor; - Implementarea de noi planuri de vânzări și publicitate; - Instruirea, programarea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări pentru a îndeplini obiectivele de resurse umane, de vânzări și marketing; - Menținerea relațiilor cu clienții importanți, prin efectuarea de vizite regulate, ințelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing; - Să fie la curent cu toate noutațile din industrie, participând la cursuri educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale. Cerințe: - O diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniu conex; - 3-5 ani de experientă în marketing sau vânzări; - Experiența în management reprezintă un avantaj; - Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și a marketingului; - Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă; - Excelente abilități de comunicare, interpersonale; - Cunoștințe privind analiza datelor și redactarea rapoartelor; - Capacitatea de a înțelege și de a urma politicile și procedurile companiei; - Capacitatea de a lucra sub presiune.

  • Agent de Turism Sfântu Gheorghe

    Agentia MorningstarTour din Sfantu Gheorghe angajează Agent Turism Candidatul ideal ( Salariu atractiv ) - studii superioare; cunostinte foarte bune de operare PC & Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Brevet Turism / Diploma de Manager in Activitatea de Turism / Diploma de Agent de Turism-Ghid constituie un avantaj! - cunostinte solide de piata a turismului - abilitati de comunicare si negociere; abilitati empatice in relatia cu clientul; - limba engleza - nivel avansat; cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala constituie un avantaj! Descrierea jobului - identifica si intelege nevoile si dorintele clientilor; - isi insuseste in detaliu programele turistice, serviciile incluse in oferta agentiei; - mentine relatia cu furnizorii actuali, parteneriatele cu alte agentii, mareste portofoliul mentionat; - consiliere clienti, rezervare / vanzare servicii si programe turistice; - intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice. Asteptam CV-ul tau pe mail: pina la 28.02.2023

  • 4

    Agent Despagubiri

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Salveaza cautarea