Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Iasi

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Agent Vazari Tigla Metalica

    CANDIDATUL IDEAL: - studii medii/superioare; - minim 1 an de experienta intr-un post de agent de vanzari - siguranta de sine; - capacitate de convingere, de persuasiune; - insistenta, capacitatea de a trece usor peste refuzuri; - bune capacitati de comunicare; - responsabilitate, constiinciozitate; - permis auto categoria B. -experienta in domeniu constituie un avantaj RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Derulează acțiuni de promovare și vânzare a produselor/ serviciilor din portofoliul firmei - Realizeaza oferte, încheie contracte cu clienții și urmărește derularea acestora - Menține și dezvoltă relația cu clienții existenți(constructori, revanzatori, clienti finali) - Identifica necesitățiile clienților, ofera consultanță pentru clienți . - Colaboreaza cu ceilalți membri din cadrul grupului pentru atingerea obiectivului de vânzare - Elaboreaza programul de vizite la clienți, diferite rapoarte de evidențiere a vânzărilor și rapoarte de activitate - Implementează propunerile de marketing și comerciale ale companiei - Efectuarea masuratorilor PE ACOPERIS!!! - Monitorizează evoluția competiției pe plan local. -Beneficii : - venituri motivante; - masina serviciu , telefon , - mediu de lucru profesionist Așteptăm cv-urile dvs pe adresa

  • 7

    Angajam agent vanzari online

    Angajam agent vanzari /tranzactii online, cu experienta, contract part-time si bonusuri in fuctie de performanta. Tel.

  • 2

    Agent comercial

    Kik TEXTILIEN angajează casiera cu / fara experiență. Program de 8 ore/ zi. 2 schimburi. Cerințe:- punctualitate, responsabilitate, spirit de echipa, interacțiune cu clienți. Detalii la .

  • 1

    Asistent in brokeraj

    Vrei sa iti incepi anul 2023 cu o provocare? Te astept sa vii alaturi de noi, Oferim cursuri, dezvoltare personala, propria afacere si bani. Ce mai astepti?

  • SC Dorador Trading Srl

    Coccodrillo este o prezență activă pe piața de retail din România, în comercializarea de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 16 ani. Suntem o echipă tânără, dinamică și ne dorim alături de noi persoane motivate și deschise către noi provocări. Locație Palas Mall Iasi Cv-uri pe WhatsApp

  • 4

    Avantisys Tech angajeaza Software developer

    C, C++, C#, Java, Baze de date, optional Python.

  • Avantisys Tech angajeaza sales consultant

    Consultant vanzari proiecte in domeniul IT, pentru web si software development. Postul presupune prospectarea clientilor din Romania, dar si international care doresc sa le oferim serviciile firmei (pagini de prezentare pe internet, platforme pe internet, wordpress, baze de date, software la comanda cu aplicatii in windows, update si upgrade pagini de internet si software). In functie de rezultatele obtinute se ofera bonus la salariu, cresterea salariului si modificarea contractului la 8 ore.

  • Area Sales Manager Echipamente Zootehnice

    Candidatul Ideal: Ne-ar plăcea să te cunoaștem! Ești o persoana dornică de afirmare în domeniul vânzărilor și iți place munca de teren. Experiența în vânzarea utilajelor sau echipamentelor agricole minimum 2 ani constituie un avantaj. Deții o capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii. Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență. Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj. Carnet de conducere categoria B, disponibilitate la deplasări. Descrierea jobului: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei. Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți. Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual. Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora. Întocmirea documentele comerciale. Asigurarea asistenței tehnice pentru clienți prin oferirea unui sprijin prompt și corect în rezolvarea problemelor apărute. Acordarea de suport tehnic pentru clienții noi, dar și pentru cei deja existenți. Prospectare pieței locale a vânzărilor de Echipamente Zootehnice. Descrierea companiei: Suntem o companie specializată în comercializarea adăposturilor zootehnice și a echipamentelor aferente dotării acestora. Misiunea noastră este să ajutăm industria de profil prin investiții în tehnologie avansată, prin o abordare modernă a agriculturii, respectiv a zootehniei. fără pierderi, cu costuri și riscuri reduse. Scopul nostru este sa devenim o companie de încredere pentru cât mai mulți producători din Romania. Oferim: Pachet salarial motivant plus bonus substanțial din vânzări. Mașina de servici, laptop / tabletă și telefon. Un mediu de lucru dinamic cu spirit de echipă! În cazul în care profilul tău corespunde, te rugăm să ne trimiți un CV la adresa de email:

  • 15

    Agent despagubiri

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 8

    Agent vanzari

    Candidatul ideal Pentru noi candidatul potrivit este: * dornic sa ofere clientilor cele mai potrivite informatii si sa recomande cele mai bune solutii; *dornic sa invete si sa acumuleze cunostinte noi pe care sa le transforme in raspunsuri oportune si convingatoare; *dornic de afirmare, proactiv, care se tine de angajamente; *ideal, experienta de minim un an in domeniul vanzarilor directe si on-line; *sa detina permis auto categoria B. Descrierea jobului Ca si responsabilitati principale vei avea: *prospectarea continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; *consilierea clientilor si oferirea de informatii argumentative asupra produselor; *oferirea de solutii tehnice standard ale companiei la specificul cerintelor impuse de client; *realizarea si prezentarea ofertelor personalizate in cadrul intalnirilor de vanzari; *gestionarea si distribuirea materialelor publicitare informative; *realizarea obiectivelor planificate. Pentru munca si implicarea ta iti putem oferi: * suport logistic necesar finalizarii vanzarii:publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; * traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; *pe langa pachetul salarial atractiv, tichete de masa , decont transport vei primi bonusuri de performanta , bonusuri din vanzari. Descrierea companiei Grupul de firme Caretta a fost infiintat in anul 2006. Cerintele pietei a directionat domeniul de activitate al firmei catre distributia sistemelor complete pentru acoperisuri din tigla metalica. Ulterior, evolutia benefica a companiei a impus necesitatea construirii unei hale de productie. Caretta este unul dintre cei mai importanti producatori nationali de sisteme complete pentru acoperisuri din tigla metalica. Trimite CV ul la adresa de email :

  • 7

    Broker Imobiliar

    De ce ți-ai dori să fii broker imobiliar? Pentru că îti place să relaționezi cu alți oameni, să îi ajuti să-și împlinească visurile legate de viitoarea lor investiție imobiliară; Pentru că îți dorești un program de lucru flexibil, să poți îmbina echilibrat viața personală cu munca; Pentru că banii reprezintă pentru tine doar o masura a succesului, iar tu vrei ca el să evolueze continuu. Ca să poți fi broker imobiliar, ar mai fi de îndeplinit câteva condiții: Să ai carnet de conducere(mașina personală constituie un avantaj); Să fii dornic de dezvoltare profesională și personală; Să ai spirit antreprenorial, deoarece veniturile depind exclusiv de rezultatele tale; Dacă te vei alătura echipei noastre vei avea tot ce îți dorești ca să poți face performanță: - suportul unui brand de notorietate în Iași; - o echipă de peste 30 de agenți cu care să colaborezi; - departamente suport - juridic, marketing, planificare, resurse umane și de consiliere creditare; - programe de instruire, planuri de dezvoltare profesională; - marketing și publicitate la un înalt nivel de calitate; - comision de 50% din cifra de afaceri generată; - evaluări periodice și beneficii suplimentare în funcție de performanțele individuale(creșterea comisionului până la 65%). Dincolo de aceste beneficii, faptul că te alături celei mai mari și mai vesele echipe din domeniu, completează tabloul beneficiilor intrării tale în familia FideliaCasa! E timpul să faci un pas în viață ! Aplică acum!

  • Salveaza cautarea