Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Ilfov Companii-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CERINTE Studii in domeniul tehnic inginerie; Permis de conducere cat.B si masina personala (decont combustibil); Bune abilități de operare PC (Word, Excel); Persoană dinamică cu inițiativă și gândire flexibilă; Perseverență, orientare spre obiective, organizat. RESPONSABILITATI Introducere date sales in platformele interne; Pastrarea legaturii cu clientii; Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; Vanzarea de consumabile catre clienti. BENEFICII Salariu intre 3500 si 4000 RON Net; Tichete de masa 40 Ron zi; Tichete de cultura; Tichete de vacanta; Asigurare de sanatate; Decont combustibil.
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack locații în București și Ilfov.Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.
-
SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . Sediul unde se desfasoara activitatea este in Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, Sos. Oltenitei nr. 181 CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 17 ani suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garanția unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezinta importul si distributia de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.
-
Descrierea postului: Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii; Furnizarea de informații generale referitoare la produse, preturi, date tehnice; Identificarea corectă a solicitărilor clienților și oferirea de răspunsuri profesioniste Plasarea și procesarea comenzilor în sistemul intern; Identificarea și rezolvarea eficienta a problemelor legate de comenzile clienților. Realizarea obiectivelor lunare stabilite Îndeplinirea altor sarcini stabilite de superior în limitele de competență ale postului ocupat Candidatul ideal: deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim d telesales; experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana; deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu); persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii; atitudine orientată către client; deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet); Posesor permis de conducere categoria B. Noi iti oferim: Pachet salarial atractiv; Posibilitatea de a avansa și a-și forma o echipă proprie de telesales Mediu de lucru prietenos
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).
-
Alatura-te echipei noastre! Vino in lumea parfumurilor D&P! Cautam lucrator comercial pentru standul din: -DN1 Value Center,Corbeanca-Balotesti
-
Angajam consilier vanzari fara experienta. Atributiile tale vor fi: -sa zambesti, sa intampini clientii, sa afisezi o atitudina cordiala; -sa te familiarizezi cu obiectivele de vanzari; -sa acorzi prioritate serviciilor pentru clienti; -sa stii sa lucrezi individual, dar si in cadrul echipei. Ce oferim? -pozitie stabila in cadrul unei companii bine consacrata in industria de produse textile; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -program de lucru ideal: de luni pana vineri de la ora 8:00 la 17:00; -decontare transport; -o masa calda pe zi. Detalii privind grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Vino sa faci parte din echipa noastra! Trimite CV la adresa de email: sau suna la nr. de telefon : .
-
Angajam Agent de Vânzări Secretariat Locație: Bragadiru Jud Ilfov, Soseaua Alexandriei 544, în incinta FNC - la 5 minute de statia stb 421 sau 424 Suntem o companie dinamică și în plină expansiune, specializată în domeniul produselor insecticide. Cu o echipă de profesioniști dedicați, ne propunem să oferim produse si servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri. În calitate de Agent de Vânzări, veți juca un rol esențial în dezvoltarea afacerii noastre. Veți fi responsabil pentru identificarea și gestionarea relațiilor cu clienții, promovarea produselor serviciilor noastre, realizarea targetelor de vânzări cat si activitati de secretariat. Cerințe Experiență anterioară în vânzări constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Atitudine proactivă și orientată către clienți. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient. Responsabilități Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea și promovarea produselor serviciilor companiei pe diferite marketplace-uri Facturare comenzi Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții. Raportarea regulată a activităților și a rezultatelor obținute. Beneficii Oportunități de avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stimulant și colegi de echipă dedicati. Suntem deschizi si tinerilor fara prea multa experianta dar dornici sa invete! Te asteptam in echipa noastra!
-
Ne cautam coleg comunicativ si ambitios ! Responsabilitati: - Vanzarea de Vehicule Comerciale multimarca si a produselor conexe: finantari, servicii, accesorii; - Prospectarea unor clienti noi inclusiv prin deplasari la sediul acestora; - Intretinerea relatiilor cu vechii clienti; - Cunoasterea produselor si serviciilor oferite; - Cunoasterea concurentei si a ofertelor actuale ale acestora. Beneficii: Consilierul de Vanzari este in contact cu noutatile din domeniul auto.Acesta are posibilitatea unor castiguri nelimitate. Veniturile sunt formate dintr-o parte fixa si o parte variabila. Sursele de venituri sunt multiple: vanzare de vehicule comerciale noi, vehicule comerciale rulate, produse financiare, accesorii si servicii. Mediul de munca este dinamic, motivant, cu multe provocari. Acest mediu duce la stabilirea de legaturi multiple in societate care pot fi suficiente pentru o intreaga cariera petrecuta in vanzari sau poate fi o rampa de lansare catre alte cariere. Adresa email pentru transmitere CV:
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Bragadiru Ilfov: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
"Top Trade Consulting, companie cu renume in domeniul dezvoltatarii ansamblurilor imobiliare cauta o persoana ambitioasa si motivata pentru postul de Responsabil Comercial. Taskurile includ postarea de anunturi, vanzarea de apartamente si supervizarea lucrarilor de constructie pe santier. Salariul este de 4000 lei, plus comision pentru fiecare apartament vandut. Beneficiile includ masina companiei, telefon si laptop. Daca esti pasionat de imobiliare si doresti sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de email: "
-
Top Trade Consulting, companie cu renume in domeniul dezvoltării ansamblurilor imobiliare angajează Asistent Manager Comercial. Taskurile includ colaborare strânsă cu managerul comercial și îndeplinirea sarcinilor atribuite, precum si gestionarea activităților de contabilitate primară. Beneficii: - Salariu competitiv: 4.000 lei+telefon+ laptop; - Program flexibil: luni-vineri, 9-17. Punct de lucru: Orș. Bragadiru, Jud. Ilfov, Șos.Alexandriei nr.99C. Daca ai studii superioare, ești o persoană spontană și rezistentă la stres, ai un spirit organizatoric dezvoltat, deții cunoștințe în domeniul contabilității primare si doresti sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de email:
-
ALTEKS BOYA VE KASAR SAN LTD STI TURCIA SUC.AFUMATI angajeaza 1 AGENT DE VANZARI. CV-urile e trimit la adresa de mail. Pentru detalii suplimentare sunati la nr. de telefon
-
Cerinte experienta minim 12 luni in domeniu; motivatie pentru dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor; foarte bune abilitati de comunicare si negociere; spirit de echipa, dinamism initiativa - identifica nevoile clientilor, ofera suport tehnic pentru produsele si serviciile existente
-
VEGETAL AGRO PROD SRL, cu sediul in com. Afumati, jud. Ilfov, angajeaza 1 post agent de vanzari cod COR 332203. Relatii pentru depunere CV la tel
-
Esti absolvent de studii medii sau studii superioare,ești o persoană dinamică și plină de energie,ai experiență în vânzări și marketing și dorești să lucrezi într-o echipă profesionistă, atunci ești candidatul perfect și îți oferim oportunitatea de a lucra alături de noi. Firma ARNstore, recunoscută în domeniul mobilei și al designul de interior,angajează reprezentant consilier de vanzări la magazinul de mobilă al companiei. Responsabilitati: - Furnizarea de informații complete asupra produselor și serviciilor; - Consilierea clientilor privind alegerea variantei optime de mobilier; - Oferirea celor mai bune soluții tehnice și estetice pentru configurarea mobilierului; - Participare activa privind identificarea așteptărilor clienților, precum si găsirea soluțiilor de îmbunătățire a gradului de satisfactie a acestora; - Realizarea unei situații clare si corecte a situației clienților consiliați; - Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor; - Cunoașterea produselor comercializate, a condițiilor de acceptare și de lansare a comenzilor, a condițiilor de plată si livrare; - Respectarea procedurilor interne de lucru; - Participarea activă la realizarea obiectivului de vânzări al magazinului. Cerințe: -Experiență minim 1 an în domeniu; - Atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultat; - Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; - Cunostințe utilizare PC nivel mediu (Proiectare mobilier 3D); - Abilității de comunicare și putere de convingere; - Flexibilitate și deschidere la sugestii; - Capacitate de a lucra în echipă.
-
Candidatul ideal: Studii medii sau superioare (cele tehnice reprezintă avantaj); Experiență de minimum 1 ani în vânzare directă B2B; Abilități de comunicare și negociere; Foarte bune abilități de organizare și planificare; Capacitate de a acumula, interpreta și transmite date tehnice; Permis de conducere categoria B; Limba engleaza necesar Este necesar să cunoașteți una dintre aceste limbi. italiană, germană, spaniolă, franceză, Abilitatea de a utiliza programe de birou Responsabilitățile jobului: Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei (Industrial Heating System and Solutuion); Menținerea şi dezvoltarea relației cu clienții actuali prin vizite de lucru la sediul acestora; Prospectarea pieței de profil din zona alocată, atât din perspectiva potențialilor clienți cât și din perspectiva concurenței; Prezentarea și realizarea ofertelor în concordanță cu nevoile clienților;
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza Reprezentant vanzari piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul vanzarilor minim 2 ani, daca iti doresti sa activezi in domeniul vanzarilor de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului Reprezentant vanzari piese auto din dezmembrari: Preluarea apelurilor telefonice in vederea vanzarii de piese auto; Preluarea comenzilor din platformele de specialitate; Preluarea solicitarilor clientilor din magazin; Ofertare in platformele de specialitate; Inregistrarea comenzilor in aplicatia Hybrid-S; Identificarea nevoilor clienților potențiali; Identificarea oportunităților de vânzări suplimentare; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul vânzărilor de piese auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre vanzarea de piese auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Întrucât știm cât poate fi de stresantă activitatea de vânzări, noi nu punem presiune pe acest departament, singura presiune va veni din ambiția dumneavoastră de a obține rezultate cât mai bune. In primul rand, pe noi ne interesează să avem o relație foarte bună și de încredere cu partenerii noștri, o relatie plăcuta și civilizata, fara stres. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, orientare către client, spirit de echipă; Stabilitate emoțională și rezistență la stresul specific activităților de vânzări; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii / superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in vanzari minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul vanzarilor de piese auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu fix garantat 3000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.