Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Ilfov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Postul implica discutii telefonice cu clientii nostri. Program 8 ore. Se ofera salariu, bonuri de masa si decont benzina. Suntem o echipa tanara, vesela si energica. Salariu 2.400 lei net.

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Asigurari de viata, de sanatate -Intermedierea vanzarilor imobiliare Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii 0749800762

  • Angajam operator vanzari (call center) Program part time , se lucreaza seara de la ora 17 , pana la ora 22 - 23 Limba engleza la perfectie Se lucreaza de Luni pana Vineri. Salariu 2000 - 4000Lei , negociabil in functie de performanta.

  • Salariu: 2200 - 2500 RON Descrierea ofertei Candidatul ideal Atitudine pozitivă și să fii mai mereu cu zâmbetul pe buze Disponibilitatea de a învăța lucruri noi pentru dezvoltarea ta personală si profesională A fii sociabil și plăcut. Adică să îți placă să relaționezi cu oamenii. Bune abilitați de comunicare cu celelalte persoane Energie Inițiativă Optimism Minime cunoștințe de operare a computerului Experiența în domeniul vânzărilor sau a vânzărilor GSM, constituie un avantaj Descrierea jobului Promovarea activă a produselor firmei într-unul din magazinele noastre de accesorii pentru telefonia mobila . Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții conform așteptării acestora Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar Menținerea curațeniei și ordinii în magazine Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei Descrierea companiei Suntem CONTAKT, un grup de companii care activam in domeniul GSM cu cea mai mare ascensiune în ultimii ani de pe piaţa de profil din zona de vest. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din aceasta piata prin intermediul retelei proprii de magazine. Dinamica sectorului în care activăm ne-a obligat să fim proactivi şi multidimensionali, drept urmare am fost mereu înaintea trendului şi suntem convinşi că vom perpetua acest lucru şi în viitor. Promovăm principiile unei pieţe de profil ideale, bazată pe norme de conduită şi înaltă ţinută morală, profesionalism şi etică în afaceri. Respectul faţă de muncă şi faţă de partenerii noştri, devotamentul şi seriozitatea ne-au propulsat rapid în topul firmelor de acest profil din tara. Secretul nostru? Suntem uniţi; Suntem o echipă în adevăratul sens al cuvântului; împărtăşim aceleaşi valori profesionale şi personale. Credem în relaţii de câştig-câştig!

  • Anunt disponibil în Bragadiru. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Companie din domeniul importului si distributiei de hrana si accesorii de animale angajeaza lucrator comercial pet-shop pentru reteaua de magazine din Bucuresti. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau vinzi un produs, si faci acest lucru cu pasiune, esti iubitor de animale, atunci locul tau este in echipa noastra. Atributii: Recepţionează marfa conform avizelor/facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate; Asigură disponibilitatea produselor la raft prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi, şi aranjeaza produsele conform planogramei; Actualizeaza etichetele produselor ori de cate ori este necesar Participa periodic la inventarierea stocurilor din magazin; Prezentarea produselor comercializate catre client, precum si oferirea tuturor infomatiilor solicitate de acesta Participarea in egala masura la activitatea de intretinere a animalelor din pet shop, la hranirea si efectuarea igienizarii custilor, acvariilor. Incasarea contravalorii marfii vandute si gestiunea casierie. Cerinte: Persoana comunicativa, sociabila, atitudine optimista; Persoana serioasa si muncitoare; Persoana organizata si ordonata; Simt comercial, spirit de echipa, corectitudine; Persoana amabila, rabdatoare, iubitoare de animale; Dorinta de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica; Disponibilitate lucru in ture; Experienta in munca cu publicul si domeniul retail prezinta un avantaj; Cunostinte de contabilitate primara, experienta in domeniul pet food sau ingrijire animale reprezinta un avantaj: Experienta minima in lucrul cu clientii

  • World Class Romania (Upground) angajeaza receptioner/ă ! CANDIDATUL IDEAL: • Persoană dinamică, de încredere şi care lucrează în echipă • Capacitate de organizare şi planificare • Cunoştinţe de operare în MS Office (Word si Excel) • Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare • Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport • Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat etc. • Experienţa anterioară într-o poziţie similară constituie un avantaj. • Cunoaşterea limbii engleze; RESPONSABILITATI: - Realizeaza tururi de prezentare a clubului impreuna cu membrii / potentialii clienti ai clubului - Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului. - Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse. - Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările - Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție. - Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. - Face check-in-ul si check-out-ul clientilor - Vinde si incaseaza produsele din bar disponibile. - Realizeaza inventarul produselor. Trimiteti cv.ul la adresa de mail :marinela.avram@worldclass.ro

  • Angajăm agenti vînzări, cu vîrstă intre 20 si 40 de ani , firma serioasa , salariu motivat, rog seriozitate.

  • Pentru clientul nostru, o companie multinationala de bricolaj, recrutam Consilier Livrare – Magazin in Chitila. Responsabilitati: • Receptionarea cantitativa si calitativa a produselor in zona de livrare, in functie de comenzile clientilor, pentru a corespunde cu facturile de insotire a marfii; • Sesizarea neregulilor constatate; • Informarea persoanelor implicate in procesul de livrare cu privire la neconcordantele identificate intre livrarea prevazuta si factura clientilor; • Mentinerea legaturii cu clientii în ceea ce priveste statusul comenzilor; • Prioritizarea livrarilor la clienti in functie de disponibilitatea resurselor de transport; • Primirea, orientarea si consilierea clientilor; • Solutionarea reclamatiilor clientilor cu privire la livrare (reprogramarea unei livrari care nu s-a realizat sau relivrarea produsele neconforme); • Coordonarea si participarea la incarcarea produselor in autovehicul. Cerinte: • Studii medii; • Experienta anterioara de lucru in comert reprezinta un avantaj; • Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre client, dar si catre solutii pentru a oferi servicii de calitate; • Foarte bune abilitati de organizare si planificare; • Responsabilitate si seriozitate; • Dinamism si initiativa; • Flexibilitate si spirit de echipa. Beneficii: • Tichete de masa (15 RON/Tichet); • Abonament medical; • Prima de Craciun si Paste; • Prima de vacanta; • Mediu de lucru tanar si dinamic; • Planuri de formare adaptate fiecarui angajat in parte pentru atingerea obiectivelor profesionale, dar si personale; • Perspective de dezvoltare profesionala.

  • Pentru clientul nostru, o companie multinationala de bricolaj, recrutam Lucrator Comercial Magazin in Chitila. Responsabilitati: • Intampinarea clientilor cu amabilitate si consilierea acestora prin oferirea de solutii si servicii in vederea alegerii produselor; • Aprovizionarea rafturilor din magazin in mod corect si eficient; • Participarea la inventarele organizate; • Amplasarea corecta a marfurilor pe rafturi; • Depozitarea marfurilor in mod corespunzator; • Asigurarea unei imagini placute a magazinului. Cerinte: • Studii medii; • Experienta anterioara de lucru in comert reprezinta un avantaj; • Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre client, dar si catre solutii pentru a oferi servicii de calitate; • Responsabilitate si seriozitate; • Dinamism si initiativa; • Flexibilitate si spirit de echipa. Beneficii: • Tichete de masa (15 RON/tichet); • Abonament medical; • Prima de Craciun si Paste; • Prima de vacanta (1 singura data pe an); • Program de lucru in ture; • Mediu de lucru tanar si dinamic; • Planuri de formare adaptate fiecarui angajat in parte pentru atingerea obiectivelor profesionale, dar si personale; • Perspective de dezvoltare profesionala.

  • Firma romano-austriaca de import si distributie jante si anvelope auto angajeaza Asistent Departament Vanzari Flote. Sediul companiei se afla in com. Pantelimon (transport asigurat). Mai multe informatii, tel: 0723338129 (Alina Niculae)

  • Uzina metalurgica angajeaza pentru departamentul vanzari asistent vanzari.Cerinte : experinta pe un post similar de minim 2 ani, background tehnic reprezinta avantaj.

  • Anunt disponibil în Chiajna. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Ciorogarla si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Bragadiru. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Consultant Credit Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Creditе este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult – totul depinde de tine iti faci singur programul de lucrubeneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • Cautam, reprezentant vanzari pentru produsele noastre, tevi si fitting-uri pentru instalatii sanitare. Candidatul ideal: - persoana cu experienta in domeniul vanzarilor; -abilități de comunicare, convingere, negociere și relaționare; -disponibilitate la deplasări în interes de serviciu; -permis de conducere categoria B.

  • Salveaza cautarea