Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Olt

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Iti doresti sa te afirmi si sa te dezvolti atat pe plan profesional cat si personal? Te dorim alaturi de noi, in echipa iCredit daca esti dispus sa lucrezi ca Persoana fizica autorizată Te incurajam sa aplici, indiferent daca ai sau nu experienta Responsabilităţi: Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? Iti faci singur programul de lucru; Posibilitati reale si clare de promovare, evaluari si prezentari periodice; Participi la programul de training in vanzari; Castiguri pe masura performantelor; Esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri.

  • Ritz Imobiliare isi mareste echipa si cauta agenti imobiliari cu program full-time ! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: comunicare, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, call center, relatii cu publicul, consultanta sau similare. * nu este necesara experienta in domeniul imobiliar, conteaza implicarea si seriozitatea . Daca iti place sa lucrezi in domeniul serviciilor, esti motivat/a serios, organizat, corect, ai abilitati de comunicare si negociere, esti o persoana dinamica, vrei sa te dezvolti, noi iti oferim sansa sa lucrezi pe un post la biroul din Slatina, cu contract de munca sau contract de prestari servicii . CE OFERIM ; La noi poti gasi tot suportul intr-un sistem de lucru nou care genereaza venituri peste medie, avand posibilitatea de a lucra in cea mai experimentata si recunoscuta agentie din Slatina . Iti oferim : training, portofoliu clienti, mod de lucru standardizat, independenta financiara, birou ultracentral, softuri performante si expunere maxima, etc., pentru ca avem o vasta expertienta pe piata imobiliara de peste 19 ani într-un mediu de lucru profesionist, organizat și eficient . Descrierea postului(NU CAUTAM SEZONIERI) Responsabilitatile dumneavoastra: - va administra o baza de date cu oferte si clienti; - negociaza ofertele imobiliare; - prezenta imobile clientilor companiei; - intermediaza tranzactii. - sa fie orientat catre client - incheierea contractelor cu clientii - promovarea serviciilor - promovarea imaginii companiei - prospectare clienti(FSBO) - asistenta clientilor - stabilirea relatiilor cu clientii si servicii post-vanzare - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea proprietatilor in sistemul de marketing; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. - sa detina permis de conducere cat.B - se cunoasca o limba straina: engleza, italiana . Cerem corectitudine, seriozitate, responsabilitate, implicare ! CRITERII PRINCIPALE DE DEPARTAJARE A CANDIDATILOR : 1. BUNE ABILITATI DE COMUNICARE 2. PERSOANA MOTIVATA, DINAMICA SI ACTIVA 3. RESPONSABILITATE PERSONALA 4. EXPERIENTA IN VANZARI SI MARKETING 5. SIGURANTA DE SINE SI ASPECT ELEGANT 6. EXPERIENTA CALL CENTER 7. STUDII SUPERIOARE 8. CUNOSTINTE CALCULATOR 9. PERMIS DE CONDUCERE Daca esti o persoana dinamica, activa, serioasa, organizata, ai initiativa, iti place sa comunici, te regasesti in descrierea de mai sus si iti place acest tip de job, programeaza-te la un interviu . DORIM CV-URI DE LA PERSOANE REAL INTERESATE DE ACEST JOB SI CARE SE INCADREAZA IN CRITERIILE PRINCIPALE DE DEPARTAJARE ! Te asteptam ! Relatii la : 0744.82.11.26 www.ritzimobiliare.ro

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon. https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Salveaza cautarea