Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cut de muca urgent uget

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Principalele atributii ale postului: -Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor si serviciilor Internity -Intampinarea clientului, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si a serviciilor -Atingerea obiectivelor de vanzari si activari -Cunoasterea procedurilor de lucru si aplicarea lor -Implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei Cerinte pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a relationa si de a comunica agreabil si eficient cu clientii - Abilitatea de a identifica nevoile clientului - Capacitatea de a oferi solutii documentate, prin prezentarea beneficiilor specifice produselor si serviciilor din portofoliul Internity - Cunostinte operare PC: Word/Excel; - Studii medii/superioare; - Prezenta agreabila; - Disponibilitate pentru program full-time in ture; - Cunoasterea unei limbi straine (engleza) si experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj; - Varsta minima 21 ani (conform Legii gestionarului) Oferta: - Pachet salarial motivant : salariu de baza + bonus din vanzari - Oportunitati de dezvoltare a carierei - Stabilitate profesionala

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Compania Austral Trade cauta colegi care vor ocupa functia de Consultant vânzări B2B. Dacă : - Ai experienta intr-un rol similar de minim 1-2 ani – segmentul B2B reprezinta avantaj; - Ai abilitati excelente de prezentare si comunicare; - Ai bune abilitati de negociere si persuasiune; -Esti orientat(a) cate client si identificarea solutiilor; -Ai capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; -Esti proactiv(a) si dinamic(a); -Detii permis de conducere categoria B; -Ai disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren in proportie de 75% atunci te asteptam in echipa noastra ! Ce presupune pozitia? - Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; -Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei catre prospecti si clienti; -Crearea si dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung cu clientii din portofoliu; -Realizarea si prezentarea ofertelor personalizate in cadrul intalnirilor de vanzari; -Intocmirea contractelor de colaborare si verificarea periodica a derularii corecte a acestora; -Implementarea actiunilor de fidelizare si crestere a nivelului de satisfactie al clientilor din portofoliu; -Intocmirea periodica a rapoarelor de activitate; Ce oferim? - Mediu de lucru dinamic - Colegi intotdeauna binevoitori - Program de lucru flexibil - Bonusuri corelate cu performantele tale - Oportunitati de dezvoltare profesionala Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa sau in mesaj privat. Job disponibil in Brasov, Sibiu, Targu Mures, Constanta si Craiova.

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Aplica aici pentru job-ul de Consilier Vanzari chiar daca ai sau nu experienta in vanzari ! Descrierea job-ului : - consilierea clientilor ; - vanzarea si promovarea accesoriilor GSM ; -aplicarea folilor ; - aprovizionarea periodica a stocului din magazin ; - comunicarea cu echipa si superiorii ; - aranjarea produselor pe rafturi si etichetarea acestora ; -receptionarea marfurilor ; - mentinerea curateniei . Ce oferim : -salar intre 1700 si 2500 lei + bonus din vanzari + target ; -training ; -concurs interactiv cu premii ; -achizitionare produse la pret de furnizor ; -posibilitate de avansare in cadrul firmei. Locatie :Shopping City Sibiu

  • Firma Italiana cauta persoane vorbitoare de limba italiana pentru jobul ca Reprezentant vânzări în Italia .Pentru mai multe detalii va rog sa contactați numărul de telefon din anunț . 0740906761- Daniela

  • Cautam o colega care sa ni se alature in oferirea serviciilor de calitate si a experientei clientului! Vrei sa lucrezi intr-un magazin cochet cu articole si accesorii pentru femei? Iti place moda, sa asortezi tinute si sa oferi sfaturi prientelor? Ne-ar face placere sa te cunoastem! Candidatul ideal: Este orientat spre client, intrerupe alte sarcini atunci cand este necesara consilierea clientului, urmand sa revina la sarcina initiala dupa finalizarea consilierii; Pregateste si expune marfa, respectând regulile si avand grija ca preturile afisate sa fie cele corecte la toate categoriile de produse; Manifestă un comportament adecvat mediului de lucru; Are o ţinută vestimentară îngrijită şi se asortează cu produse din magazin promovându-le astfel pe toată durata turei; Pastreaza o atmosfera cat mai placuta in magazin atat cu clientii dar si cu colegii; Ofera clientilor un serviciu de calitate, recomanda produsele potrivite clientului in functie de nevoile acestuia, recomanda produse auxiliare, fidelizeaza clientii; Ne poti contacta la tel. 0729800779 pentru mai multe detalii sau poti trimite CV pe adresa

  • Salveaza cautarea