Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SE LUCREAZA LA SEDIUL FIRMEI NOASTRE 8 ORE PE ZI 5 ZILE PE SAPTAMANA(AVEM NEVOIE DOAR DE PERSONAL FEMININ) Căutăm o persoană capabilă să lucreze în echipă, să aibă cunoștințe minimale de lucru cu calculatorul (Internet Explorer, Yahoo Messenger, Word, etc.), , comunicativă, sociabilă,diplomă BAC, studiile terminate. SALARIU 3000 LEI IN MANA Pentru acest post persoana trebuie să impacheteze colete, sa verifice stocul disponibil , sa alimenteze produsele din depozit in magazin, nu este complicat, tot ce trebuie să știți vă vom învăța noi! Programul este în fiecare zi de luni până vineri, o saptamana de dimineata de la 10-18, iar urmatoarea saptamana de dupamasa de la 14-22 Pt orice informati ne puteti contacta telefonic Asteptam cv-ul dumneavoastra atasat cu o poza.

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • inchiriez 13 camere pe termen lung. Fiecare camera are baie

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Ne dorim pentru echipa noastra de vanzari persoane determinate, cu gandire si atitudine pozitiva, cu bune abilitati de comunicare si relationare, cu dorinta de reusita si dezvoltare profesionala. Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate, de preferinta in domeniul tehnic, auto - experienta in vanzari directe minim 3 ani, experienta in domeniul comercializarii pieselor de schimb auto/uleiuri/anvelope, echipamente service(de preferat pe segmentul PKW) - cunostinte avansate de operare PC - MS Office, - permis de conducere categoria B, fara incidente rutiere. Oferim: - Un mediu stimulativ de lucru cu oportunitati de invatare si dezvoltare. - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala; - Resursele necesare indeplinirii obiectivelor stabilite (masina, telefon, instruire, consultanta, campanii). - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari si implicare.

  • Vrei sa iti suplimentezi veniturile? Ai posibilitatea sa lucrezi in timpul liber? Intra acum in echipa de vanzari produse bio Life Care si castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand alaturi de noi castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Firma Italiana cauta persoane vorbitoare de limba italiana pentru jobul ca Reprezentant vânzări în Italia .Pentru mai multe detalii va rog sa contactați numărul de telefon din anunț . 0740906761- Daniela

  • Magazinul Coccodrillo Sibiu angajeaza lucrator comercial,de preferinta femeie, mai multe detalii si Cv-urile se depun la magazin pe strada Berariei nr 4 Sibiu, Piata Habermann.

  • Cine Suntem? INBUSU - Suntem un call center nou în Sibiu și oferim business suport firmelor mici și mijlocii atât din România cât si de pe plan internațional. Cautăm noi membrii în echipa noastră, motivați, prietenoși și ambițioși, care să aducă o perspectivă fresh în domeniul vânzărilor de servicii clienți de tip call-center. Candidatul Ideal: Dorește să aibă un loc de muncă pe termen lung Experiență de muncă relevantă pe un post de agent call center Obligatoriu: limba germană șau engleză la nivel mediu-avansat Obligatoriu: experiența anterioară într-un call-centre este necesară. Vom avea nevoie de referințe de la jobul anterior Abilități excelente de comunicare, cu orientare spre client Persoană organizată cu o atitudine pozitivă Pasiune pentru customer service, abordare empatică pentru a gestiona cu succes solicitările din partea clienților Flexibilitate, seriozitate și spirit de echipă Cunoștințe de operare PC, la un nivel de bază Corectitudine atât în exprimare cât și în scris, mereu prietenos, politicos și abil Limba Română vorbită și scrisă în mod impecabil Gata să înveți și să îți dezvolți abilitățile într-un mod continuu Mereu cu zâmbetul pe buze atunci când interacționezi cu clienții Încredere de sine Descrierea Jobului: Preluarea apelurilor și informarea clienților Redactarea de mailuri, chat-uri live, comunicare prin social media Cercetare generală Ce îți oferim: Mediu de lucru dinamic, interactiv și plăcut Training continuu și dezvoltare personală Bonusuri de performanță Contract pe o perioadă nedeterminată Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânăra și motivată Oportunitatea de a te dezvolta personal și professional Mai multe despre noi: Scopul companiei noastre este de a crea un centru de contact unde clienții noștrii împreună cu clienții lor văd că fac parte dintr-o companie unde angajații iubesc ceea ce fac, lucrează cu plăcere și entuziasm într-o atmosferă placută și prietenoasă. Acest entuziasm trebuie simțit la fiecare interacțiune cu clienții noștrii pentru a crea o relație bazată pe încredere cu aceștia. Salariul este format dintr-un pachet de bază plus bonusuri de performanță. Dorim să avem o echipă unită, în care toti membri interacționează unii cu ceilalți, se respectă și se apreciază, dar în același timp se susțin și se motivează reciproc. Pentru a putea crea acest mediu pentru angajații noștri avem nevoie de oameni dornici de a rămâne în companie pe termen lung și nu ne vor părăsi cu prima ocazie. Te regăsești în descrierea jobului și a criteriilor de selecție ? Hai să ne cunoștem.Așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa de email

  • Infiintata in 2008 la Sibiu, Smart Tools Distribution SRL este o companie cu capital privat integral romanesc, avand ca domeniu de activitate importul/distributia de scule si unelte electrice, scule si unelte de mana si echipamente CNC, cu o dinamica accelerata in ceea ce priveste activitatea desfasurata si gama de produse si servicii oferite la nivel national. Suntem reprezentanti unici pentru companiile Proxxon GmbH Germany si Stepcraft GmbH & Co Kg pe piata romaneasca, dar distribuim si alte brand-uri de renume prin magazine proprii, parteneri de retail sau parteneri cu competente profesionale in Romania. Daca interactiunea cu micro masinile sau echipamentele cu comanda numerica fac parte din hobby-urile tale, atunci cu siguranta locul tau este in echipa noastra. In acest moment echipa noastra are nevoie de un operator vanzari cu program full time in Sibiu. Cateva din atributiile postului: – preluarea comenzilor si pregatirea lor pentru impachetare – comunicarea cu clientii – inregistrarea intrarilor si iesirilor de marfa in gestiune – comunicarea cu colegii intr-un spirit de echipa pentru atingerea obiectivelor – administrare magazin (introducere produse noi, editare stoc...etc) – alte activitati specifice administrative Constituie avantaj cunoasterea limbii Engleze si cunostinte tehnice. Nu este nevoie de experienta pe un post similar, majoritatea informatiilor de care vei avea nevoie le vei putea invata in echipa noastra, totusi avand in vedere ca activam in domeniul online, competente medii spre avansate de utilizare a calculatorului iti vor fi necesare, de asemenea te va putea ajuta permisul de conducere categoria B. Daca esti o fire comunicativa si iti place sa lucrezi in domeniul vanzarilor online, te asteptam cu un CV la adresa de email pana la data de 9 Martie 2020.

  • Aștept noi colegi la șantier Locul de munca este cu contract Angajam necalificați și Calificați. placări cu polistiren interioare exterioare Se oferă cazare 2 mese pe zi Transport la 2 săptămâni pana la domiciliu Suna repede la (0790) 390 558

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772!

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Pentru a te informa in ce consta colaborarea cu noi te invitam sa vizionezi videoul: https://youtu.be/bHs_9_L88Uw

  • Lantul de bijuterii Roza Oro, angajeaza lucratori comerciali, pentru bijuteriile din Mall Festival si Promenada Mall. Oferim pachet salarial atractiv, bonusuri din vanzari si posibilitati de avansare! Cei interesati, va rugam sa ne trimiteti un CV insotit de o fotografie, pe e-mail:

  • Societate comerciala angajeaza agent servicii client, full time. Activitate de teren. Conditii: -studii medii / superioare -permis conducere categoria B CV-urile se trimit la adresa de email andrei.gh91 yahoo.com sau pe whatsup la nr 0771129751

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • SIB KLASS - Lider national in productia de sisteme de protectie solara angajeaza CONSULTANTI VANZARI. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la una din adresele din anunt. www.sibklass.ro

  • Salveaza cautarea