Anunțuri
Telesales-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Looking for romanian citizen that want to work from home through internet making phone calls to companies. highly meritorious if you also master the Swedish language. Also meritorius if you have worked in a callcenter before. * Your duties are to call companies by phone and conduct personal interviews * You work online and call and fill in the answers directly in our interview program * Working hours are office hours Monday to Friday **Requirements** * Must have own computer, headset and good internet connection * Speak fluent english
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Ce ne dorim de la tine: Obligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1 Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureat Persoana cu bune abilitati de comunicare. Abilitati de organizare. Iti vei desfasura activitatea astfel: Contactarea telefonica a clientilor Pregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzare Introducerea comenzilor in sistem Iti garantam: Pachet salarial net 3000 LEi Bonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie) Contract pe nedeterminat; Tichete de masa in valoare de 30 RON ZI Asigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate) Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-endurile libere
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru completarea echipei de vanzari suntem in cautarea unui coleg (M F) ce va ocupa pozitia de AGENT VANZARI pentru zona Oradea. Operațiunile se vor desfășura in cadrul biroului de la sediul nostru din Nojorid. Dacă ai putere de convingere, esti o persoana motivata, o fire pozitiva, sociabila, ambitioasa si dornica sa crești in cadrul unei companii de succes si esti in cautarea unui loc de munca stabil, atunci esti candidatul perfect pentru noi si te invitam sa ni te alaturi. Ce vei avea de facut: - Vei mentine si vei cauta sa dezvolti portofoliul de clienți - Vei vinde zilnic produsele companiei prin intermediul telefonului Cerintele necesare: - Sa ai experienta minima in vanzari - Sa ai minim 12 clase absolvite - Cunoașterea limbii Engleze cat si a altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj - Sa ai abilitati de comunicare si negociere Ce iti oferim: - Salariu fix + bonus in functie de performante - Telefon de serviciu - Dezvoltarea unei cariere intr-o companie in expansiune - Stabilitatea pozitiei Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV pe mail la [email protected]
-
NE MARIM ECHIPA!!! Firma noastra cauta colega in departamentul Call Center. Daca doresti un job stabil,esti o fire punctuala , dornica sa inveti si cu minime competente digitale, responsabila si atenta la detalii lasa-ne CV-ul tau intru-un mesaj pe Facebook sau pe e-mail-ul nostru Oferim si dorim seriozitate!Pentru mai multe detalii, puteti suna la numarul ! Te asteptam sa faci parte din echipa noastra !
-
Buna ziua! Suntem in cautare de vorbitori de limba germana la nivel avansat pentru un rol de Customer Support intr-un proiect international. Locatie: Bucuresti, in apropierea de metrou Republica Responsabilitati: -Mentineti o atitudine profesionala orientata catre client. -Preluati si rezolvati situatiile in care apar neconformitati. -Asistati clientii in luarea deciziei de cumparare, furnizand detalii solicitate despre produse si servicii. -Oferiti solutii pentru diverse probleme: plasarea comenzii, livrarea si returnarea produselor. -Activitatea se va desfasura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat si apeluri, asigurand o experienta completa si fara probleme pentru clienti. -Se va lucra 50% telefonic si 50% prin mail Criteriile obligatorii: -Nivel avansat de limba germana (C1) -Dorinta de invatare Buget: -5500-7000 ron NET (in functie de experienta si nivel lingvistic pentru program de 8 ore) -4000-5000 ron NET (in functie de experienta si nivel lingvistic pentru program de 6 ore)
-
C&M Jeler angajeaza Agent telesales Candidatul Ideal: - persoana serioasa, dinamica, sociabila , perseverenta, in continua orientare catre rezultate; - capacitatea de invatare si adaptare rapida; - bune abilitati de comunicare si abordare dinamica, atat verbal cat si scris; - putere de convingere, abilitatea de a prioritiza si buna organizare; - dornic a sa interactioneze cu clientii, sa creeze, mentina si imbunatateasca permanent legatura cu acestia, atat din portofoliul existent, cat si nou abordati; - rabdarea, intelegerea si capacitatea de ascultare activa reprezinta un mare plus, astfel incat se asigura ca ofera conform nevoii clientului; - abilitatea d a solutiona cu claritate si calmitate diversele situatii neprevazute, dificile, sau provocatoare; - abilitatea de lucru pe calculator. Descrierea jobului: - intelegerea si cunoasterea produselor companiei; - urmarirea targetelor de vanzare vs. rezultate; - promovarea companiei, si a produselor pe care le comercializam catre clienti, prin telefon (atat initierea cat si preluarea apelurilor catre de la clienti); - inregistrarea transmiterea comenzilor in sistemele interne de lucru; - ofera suport post-vanzare si se asigura de mentinerea relatiei cu clientii; - ofera raspunsuri profesioniste si specifice la solicitarile, si chiar neclaritatile clientilor; - identificarea celor mai potrivite produse pentru client, precum si promovarea altor produse complementare; - identificarea, abordarea si activarea de noi clienti. Beneficii: - salariu fix, plus bonusuri din vanzari; - trainig initial si continuu; - posibilitate de dezvoltare profesionala. Informatii suplimentare: - apelurile sunt in limba romana; - programul de lucru se desfasoara de la birou remote, in intervalul 8:30 - 17:00, de L-V; - echipament si instrumente de lucru oferite: telefon si laptop. Cu o traditie de 20 ani, C&M Jeler dezvolta afacerile din domeniul auto si industrial prin gamele de produse inovative, prin demonstratii tehnice si training-uri specializate, precum si prin intelegerea provocarilor pietei si timpului. Suntem o companie cu prezenta nationala si dezvoltam parteneriate win-win cu clientii partenerii nostri. In C&M Jeler profesionalismul, spiritul antreprenorial si cultura bazata pe valori sunt cheia succesului nostru. Cea mai importanta investitie este in echipa noastra de campioni. Te invitam sa fii parte a succesului nostru ! Te asteptam in echipa C&M Jeler!
-
Ambasad Or Events, locatie de evenimente, angajeaza Operator Call-Center Remote
-
Candidatul Ideal -Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional! -Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta? -Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional! -Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi! Descrierea jobului -Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere! -De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfaturi. -Stim cat este de importanta pentru tine siguranta economica si tocmai de aceea iti oferim contract de munca pe perioada nedeterminata inca de la inceput si salariu fix + bonus in urma performantelor, iar in fiecare zi, tu vei sti exact ce salariu ai in urma vanzarilor. -Stim cat de mult conteaza sa fii motivat a si sa nu devii mecanic in ceea ce faci! -Ne place sa incurajam competitivitatea atat cea de grup cat si individuala; si pentru asta organizam periodic concursuri unde poti castiga diferite premii. Acordam atentie vietii tale personale si de aceea job-ul, avand program: 09:
-
casă cu etaj camere 5 baie toaletă fosa septica comuna apa comuna acte la zi pe numele meu casa este la rosu pentru mai multe detali 25000euro negociabil
-
Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul? Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează perso n p postul de Op r tor C ll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă. Candidatul ideal : Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi. Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună d comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii. Atenție și ascultare activă. Orientare in vederea soluționării clienților. Empatie. Cunoștințe minime d calculator. Beneficii : Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile. Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat. Training Orar full time (09:00 - 17:00), si nu, nu este remote. Cu ce te vei ocupa? Inițierea apelurilor telefonice către client. Oferirea serviciilor de informare. Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de client. Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov, Bistrita, Alba-Iulia si Targu Mures. Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive!
-
Se promoveaza telefonic vanzarea de produse, pachete. Activitatea este desfasurata full remote, de acasa, pe echipamente proprii. Este nevoie de abilități de bun vânzător, inteligentă în gestionarea discuțiilor cu potențiali cumpărători. Dacă sunteți interesată de această oportunitate, vă rugăm să ne contactați.
-
Angajam manager parc dezmembrari . Fisa postului: -identificare piese auto -inventar magazie -publicat anunturi piese -vanzare Nu este neaparat nevoie de experienta. Salariul in functie de experienta ,plus bonus din vanzari.
-
Căutăm colaboratori pentru promovarea produselor Enagic în toată țara! ✅Câștiguri atractive din prima luna prin activitate de consultantă part-time sau full-time. ✅Domeniul este vânzări directe, prin recomandare. ✅Îți oferim instrurea gratuită pas cu pas. ✅Începe chiar ACUM propria ta afacere dacă ai 18 ani. ✅Ce trebuie să faci ? Sa achiziționezi un produs Enagic pentru care ai nevoie de minim 2804 euro + Tva, pentru a obține ID distribuitor autorizat Enagic. Să găsești clienți și colaboratori pentru Enagic . Programul de informare Enagic îți va aduce rezultate extraordinare! Planul de afaceri Enagic este brevetat si garantat. Pentru mai multe informatii: Tel: 0721967706
-
Job Title: SALES DRIVER-ICE CREAM VENDOR (F T) 10,000 ron per month Work In the USA! Now Hiring Energetic Mister Softee Sales Drivers! Mister Softee is the largest franchiser of soft ice cream vending trucks in the United States operating over 600 trucks in 15 states. Frozen Desserts is operating one of largest fleets of Mister Softee vehicles in the South Jersey, Central Jersey and Philadelphia areas with facilities in Runnemede and Ewing, New Jersey. Please visit our website www.mistersoftee.com to see our business and the vehicles our sales drivers operate! The Sales Driver will drive their Mister Softee truck along a predetermined route selling, preparing and serving ice cream to customers in various neighborhoods and businesses. The Sales Driver objective is making high sales every day you work. Job Requirements: Open to Romanian nationals who have some experience in sales, food and beverage, or related business fields recommended. Must obtain a valid International Driver License and National Driver License. and a Romanian Passport. The participant will obtain a New Jersey drivers license upon arrival in United States Must speak and read English. (Medium level minimum) Excellent driving skills. Prior experience in food service (waiter or bartender etc.), sales or business recommended *The pay period is every two weeks. Free housing available Free round trip airfare available Please send your resume when applying to this job.
-
Candidatul Ideal Studii superioare absolvite. Experienta profesionala de minim 2 ani in vanzari. Experienta in vanzari de produse personalizate reprezinta un avantaj. Aspect profesional business. Cunostinte medii de limba engleza. Cunostinte avansate de lucru cu PC-ul (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). Comunicare si negociere, seriozitate, ambitie, rezistenta la stres, persoana pro-activa. Planificare si organizare, asumarea responsabilitatii, simt antreprenorial. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Implementeaza si aplica strategia de vanzari a companiei si politica de discounturi, după caz. Stabileste, mentine si dezvolta relatiile cu clientii din aria de responsabilitate. Identifica oportunitatile pentru cresterea vanzarilor si face propuneri pentru valorificarea acestora in interesul companiei. Promoveaza produsele din portofoliu si serviciile companiei. Monitorizeaza cerintele si nevoile clientilor si actioneaza pentru satisfacerea completa a acestora. Participa la pregatirea si desfasurarea actiunilor promotionale organizate aria de responsabilitate si monitorizeaza rezultatele obtinute. Raspunde de atingerea targetului lunar anual de vanzari, după caz. Urmareste situatia si evolutia creantelor si debitelor, la clienti si aplica masurile stabilite, după caz. Realizeaza rapoarte de vanzari, săptămânale. BENEFICII: Comisioane motivante. Bonus din vanzari. Instruiri de specialitate. Posibilitati de dezvoltare profesionala continua. Loc de munca stabil.
-
Oferim o oportunitatea de angajare in departamentul Vitas de Call Center! Cautam colegi noi pentru activitate de generare de lead-uri pentru echipa de vanzare. Se promoveaza telefonic, si se verifica eligibilitatea potentialilor clienti pentru produsele noastre de creditare, persoane juridice. Activitatea este desfasurata full remote, de acasa, pe echipamente proprii. Ti se potriveste acest job, daca: - esti in acord cu tot ceea ce presupune activitatea desfasurata de acasa; (depasesti cu urusinta refuzurile si incerci sa iti imbunatatesti activitatea) - comunici telefonic cu usurinta si esti o fire care se poate adapta diverselor tipologii de clienti pe care poti sa ii intalnesti; - esti o fire curioasa si vrei permanent sa te perfectionezi; - ai capacitate de intelegere a fenomenului economic in care micul intreprinzator isi desfasoara activitatea si identifici nevoile lui de finantare; Responsabilități: - Contactarea potentialilor clienti in vederea identificarii de nevoi de finantare, piata rece; - Furnizarea de informatii corecte si complete catre acestia, cu privire la criterii de eligibilitatea si produsele Vitas de creditare; - Inregistrarea tuturor informatiilor in soft-urile specifice utilizate; - Urmarirea si revenirea catre contacte, conform statusurilor setate; Program de lucru: L - Vi: 9:30 - 17:30