Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Telesales

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consultant telesales

    NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.   Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365     Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern     Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul     Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul

  • manager parc dezmembrari

    Angajam manager parc dezmembrari . Fisa postului: -identificare piese auto -inventar magazie -publicat anunturi piese -vanzare Nu este neaparat nevoie de experienta. Salariul in functie de experienta ,plus bonus din vanzari.

  • 5

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

  • Operator call center Limba Italiana

    Beneficii: - 2800 net - bonuri de 25 lei Program2sch 08-16:30 09:17:30 13:30-22:00 L-S program 5 zile cu 2 libere Locatie: calea lipovei, langa dedeman Cerinte: -cunostiinte de pc - limba italiana avansat - job 100% birou nu se lucreaza de acasa Responsabilitati: - Preluarea apelurilor clientilor si solutionarea problemelor intampinate - Inbound call-center , nu se face vazare de produse servicii

  • 12

    Sef echipa montatori tamplarie pvc si aluminiu !

    S.C ATE FERESTRE ȘI UȘI angajează șef de echipă (montaje tâmplărie pvc aluminiu), cu experiență în domeniul tâmplăriei PVC ALUMINIU ! AVANTAJE: Loc de muncă stabil, contract de muncă pe o perioada nedeterminată; Prezintă avantaj deținerea permisului de conducere; Pachet salarial motivant; Posibilitatea de a acumula cunoștințe noi în domeniu. CERINTE: Coordonarea activitatii echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor; Executarea lucrarilor conform proiectului impreuna cu echipa din subordine; Urmarirea si raspunderea de modul de executie a lucrarilor din punct de vedere calitativ; Incadrarea si respectarea termenelor de executie a lucrarilor; Asigurarea si raspunderea de utilizare corecta a echipamentelor si a sculelor din dotare; Asigurarea unei atitudini profesioniste fata de colaboratori; Transmiterea raportului privind stadiul lucrarilor. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra , asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : .

  • 11

    Agent Imobiliar - telesales (salariu fix + comision)

    Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției.   Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.

  • 3

    Operator call center vanzari - Sector 1

    Ce ne dorim de la tine: Obligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1 Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureat Persoana cu bune abilitati de comunicare. Abilitati de organizare. Iti vei desfasura activitatea astfel: Contactarea telefonica a clientilor Pregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzare Introducerea comenzilor in sistem Iti garantam: Pachet salarial net 3000 LEi Bonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie) Contract pe nedeterminat; Tichete de masa in valoare de 30 RON ZI Asigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate) Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-endurile libere

  • Caut job remote call center română

    Sunt ambițioasă și doritoare să muncesc, serioasă și punctuală și ma descurc pe pc

  • 1

    castiga bani calatorind

    Cu siguranţă cunoşti expresia: cei care muncesc nu au timp să câştige bani! . Nimic mai fals. Dacă alegi să munceşti alături de echipa noastră, doar tu decizi câţi bani vei câştiga. Dar, din capul locului precizez: nu oricine se califică. Dacă vrei să fii cu noi, lasă datele de contact (nume, nr. de telefon) si te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

  • 113

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 3

    Agent Turism | Cluj

    - Studii superioare - specializarea turism reprezintă un avantaj; - Experiență minim 1 an în vanzari; - Limba engleză nivel mediu avansat; - Cunoștințe generale despre turism; - Bune abilități de vânzare și orientare către atragerea de noi clienți; - Persoană îndreptată către comunicare și planificare; - Cunoștințe foarte bune de operare PC și utilizare internet;

  • Responsabil relație clientii

    Cerinte si Abilitati: - Abilitatea de a lucra cu oamenii/clientii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza. - Disponibilitate la deplasare in alte localitati,munca de teren,lucrul in echipa. - Prezenta placuta. Descrierea jobului - prezentarea și promovarea serviciilor RNT(Internet, Cablu TV) către persoanele fizice; - încheierea de contracte cu persoane fizice; - încasare abonament - distributia de pliante cu serviciile RNT Zona - Bucuresti-Ilfov (Clinceni - Domnesti - Chiajna) Oferta : - Contract de munca - Salariu fix + comision pentru fiecare serviciu oferit. - Transport asigurat , telefon (pentru interes serviciu).

  • 4

    Consilier Vanzari Telecomunicatii

    Recrutam pentru clientul nostru un Consultant Vanzari in domeniul Telecomunicatiilor. Vei lucra in magazin, in locatie fixa, in mijlocul unui colectiv unit, in care respectul, profesionalismul, performanta si oportunitatile de dezvoltare profesionala sunt mereu prezente. Ce cautam? - O persoana cu abilitati de comunicare, ambitioasa, perseverenta si o puternica dorinta de a face o cariera in vanzari - Experienta in vanzari (minim 6 luni) -Diploma de bacalaureat obligatoriu Ce oferim? - Pregatire profesionala in cadrul companiei - Program de training platit - Salariu fix plus comisioane avantajoase din vanzari - Echipa tanara, dinamica si implicata - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei - Un program de lucru flexibil (stabilit intre colegi) Salar 2400 lei net + bonusuri din vanzari (3500-4000 lei total) Locatii: Manastur sau Marasti Program: Full-time

  • ANGAJĂM! Customer Service cu limba Croată

    Căutăm persoane fluent în limba croată pentru partenerul nostru care oferă servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO - Business Process Outsourcing). Compania are o experiență de piață începând din 2010 și este specializată în mai multe industrii diferite. Locație: Cluj-Napoca, full-time, on-site Responsabilități: Revizuirea și adnotarea datelor furnizate; Asigurarea exactității și consistenței datelor (prin sistem de tichete); Identificarea și rezolvarea discrepanțelor datelor; Colaborarea cu membrii echipei; Respectarea termenelor limită ale proiectelor; Furnizarea de feedback; Menținerea confidențialității și securității datelor sensibile; Colectarea și analizarea feedback-ului clienților pentru eficentizarea experienței generale a clienților. Cerințe: Cunoștințe avansate de limba croată; Nivel intermediar de limba engleză; Cunoștințe de operare pe calculator; Abilități bune de comunicare și relaționare. Beneficii: Bonus de relocare Bonuri de masă in valoare de 30 de lei Bonus de performanță Training-uri plătite și posibilitate de avansare internă Abonament medical privat Acces la 7card Dacă te consideri o persoană dinamică, organizată și cu excelente abilități de comunicare, te încurajăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi telefonic la numărul: .

  • 2

    Agent Turism

    Cautam agenti de turism cu abilitati de comunicare, pozitivi, proactivi, creativi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut. Suntem dedicati, ne place sa inovam, punem mare accent pe satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc. Responsabilitati: Vei procesa rezervari in sistemele proprii sau ale partenerilor. Vei tine legatura cu turistii si furnizorii si vei urmari buna desfasurare a intregului proces de rezervare; Vei identifica nevoile clientilor si vei oferi consultanta despre destinatii de vacanta, despre hotelurile din oferta si conditiile de rezervare; Vei promova destinatii noi sau cele din categoria focus, in functie de vanzari sau de oferte; Vei acorda asistenta turistica in situatii de urgenta; Tinem mult la principiile de customer care. Vei folosi un limbaj politicos si vei adopta un mindset bazat pe satisfactia clientilor.Vei studia si vei cunoaste foarte bine oferta (despre destinatii si hotelurile din portofoliu) pentru a oferi consultanta de calitate clientilor; Vei participa la actualizarea informatiilor despre destinatii si hotelurile din portofoliu. Activitatea se desfasoara in mare parte online, asadar vei interactiona telefonic, prin e-mail, dar si in agenție cu turistii; Salarizare si beneficii: In functie de nivelul tau de pregatire, oferim un pachet salarial format din salariu fix si bonusuri periodice atractive, in conformitate cu performanta personala si a echipei.

  • 19

    Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l

    Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

Salvează căutarea