Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Timis Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Indiferent de varsta, specializare sau experienta, dacă vrei un program flexibil si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! ICredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit Este pretabil si ca al doilea job, ideal pentru curieri, soferi taxi, studenti, pensionari, etc si toti care doresc sa isi sporeasca considerabil veniturile. Se ofera pregatire profesionala si sustinere permanenta. Dacă ești interesat lasa-mi un mesaj sau ma poți apela la numărul de telefon.
-
Suntem un centru de contact de externalizare care lucrează cu parteneri și clienți din întreaga lume. Produsele noastre principale sunt suplimente alimentare, amulete, produse de casă și produse de înfrumusețare. Am început în 2012. Lucrăm cu mai multe țări vecine, Europa și Asia. Gestionăm apelurile cu clienții interesați să cumpere bunuri. Cum funcționează: prin publicitate online, clienții lasă o cerere de cumpărare cu numele și numărul de telefon, după care așteaptă apelul nostru. Specificații Tip job full part-time Salariu oferit 600 - 1000 USD Candidatul Ideal Cerințe fata de candidat: vorbire liberă în limba română poloneza maghiara bulgara ceha slovaca greaca dorința de a învăța lucruri noi; abilitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a exprima clar și accesibil gândurile; utilizarea calculatorului Responsabilități a oferi suport și informații referitoare la produse și la comenzile efectuate; a efectua vînzări după script-urile,oferite de noi; a fixa rezultatele convorbirilor în sistem; a cerceta și a aplica informația despre produse noi.
-
Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.
-
-
Angajam agenti imobiliari. Comision incepand cu 50%, existand posibilitatea de crestere a acestuia, in functie de volumul tranzactilor.
-
Căutăm operatori de call center cu cunoștințe de limba spaniolă sau italiana. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați.
-
Compania noastra se bazeaza pe rezultate si dinamica, iar alaturi de noi veti gasi o varietate de oportunitati pentru a va dezvolta si a va afirma prin calitatile ce va recomanda. Prin alaturarea la echipa noastra de peste 400 de angajati si colaboratori, veti avea posibilitatea de a alege intre diferite optiuni de angajare iar venitul dumneavoastra poate creste considerabil. CV-ul il puteti trimite si pe adresa de mail Mai multe informații la numerele de telefon ferta noastra include: lucru intr-o echipa tanara, energica si ambitioasa; domeniu de activitate cu oportunitate de crestere profesionala pentru persoanele care manifesta entuziasm, energie si implicare la locul de munca; un sistem atractiv de remunerare suplimentara, care va mareste veniturile considerabil; accent pe recunoasterea initiativei si sprijin pentru noile idei; instruire regulata pentru a va dezvolta abilitatile; mediu de lucru dinamic și atmosfera prietenoasa; un inceput excelent pentru dezvoltarea profesionala. Consultant de credit la FlexCredit Romania: FlexCredit cauta colaboratori responsabili, ambitiosi si creativi pentru functia de consultant de credit. Daca ai spirit antreprenorial, esti pasionat de vanzari, perseverent si focusat pe rezultate, atunci Chiar si tu poti fi FlexCredit! Asteptarile noastre pentru dvs. sunt: - Abilitati bune de comunicare; - Motivatie excelenta pentru munca in echipa si lucru cu clientii; - Avantajul este experienta anterioara intr-o pozitie similara; - Nivel ridicat de motivatie si dorinta de atingere a obiectivelor; Responsabilitatile dumneavoastra vor fi: - Atragerea de noi clienti; - Consilierea clientilor cu privire la accesarea unui credit rapid; - Completarea documentelor solicitantilor de imprumut; - Serviciu personal pentru clienti, in cadrul contractului; Compania ofera: - Posibilitatea de a lucra intr-o institutie financiara nebancara cu o echipa excelenta si stabilitate pe piata de microcredite, FlexCredit fiind unul dintre liderii din acest domeniu. Se poate lucra full time sau part time.
-
-Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!
-
Responsabilitati: -Gestionarea si manipularea marfurilor in depozit -Incarca descarca marfa din camion -Manipuleaza organizeaza marfa ( paleti) cu ajutorul utilajelor specifice -Efectueaza stocul la marfa si inventarul periodic Cerinte: -Program de lucru 7.30-16.00 -Experienta minim 1 an -Persoana proactiva Oferim: -Mediu placut si dinamic -Oportunitate de crestere profesional VA ASTEPTAM LA sediul BESTSLEEP din BUZIAS, str.Principala, nr.200 tel.
-
Candidatul Ideal Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? - Să știe să zâmbească și să se distreze - Să fie de gașcă. Ne înțelegem super bine în firmă și nu vrem să strice atmosfera - Să fie dispus să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește - Să se îmbrace frumos, imaginea ta transmite imaginea firmei - Să fie organizată - Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă și ne plac doar oamenii care sunt dispuși să dea 100% - Să știe să vorbească frumos la telefon. Ce ar trebui sa faci? - Vei dezvolta in permanenta portofoliul de clienti al firmei, prin prospectare, contactare, ofertare, consiliere si contractare. - Vei consolida pozitia companiei pe piata si vei creste notorietatea brandului prin atitudinea si actiunile pe care le intreprinzi. - Te vei asigura de indeplinirea obiectivelor de vanzari individuale si ale echipei - Vei construi relatii de business solide cu clientii actuali si potentiali - Iti vei insusi un bagaj de cunostinte necesar proiectarii ferestrelor si portofoliului de produse Barrier; Pentru inceput, iti oferim: - Pachet salarial compus din: salariu fix + comision lunar + comision anual de realizare obiective - Telefon de serviciu - Training tehnic și de vânzări - Plan de carieră personalizat în funcție de performanță - Cursuri pentru dezvoltare profesionala si personala Descrierea companiei Povestea noastră a început în anul 1995, atunci când s-a înființat afacerea de familie Electric Plus. Dorința de a ne face remarcați pe piața din domeniu ne-a ambiționat să creăm brandul Barrier și să ne promitem că vom evolua constant. După mai bine de 20 ani de activitate, suntem onorați că am contribuit la confortul a mii și mii de clienți. Drumul către succesul de azi al companiei Barrier a fost presărat cu nenumărate obstacole, însă fiecare provocare ne-a ajutat să devenim unul dintre cele mai puternice branduri din domeniul producătorilor de tâmplărie PVC. Munca noastră nu se oprește doar la fabricarea ușilor și ferestrelor din PVC și aluminiu. Dintotdeauna ne-am dorit să oferim mai mult decât produse de calitate.
-
Angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision. training gratuit posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix program flexibil full time part time Daca crezi ca prezinta interes pentru tine poti trimit un cv pe adresa de mail: sau telefonic la 0723155002
-
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat
-
Devino beauty influencer și crează ți un venit lunar din confortul casei tale. -beneficiezi de cele mai bune reduceri -poți lucra de oriunde dorești -îți poți crea propria echipă iar așa vei deveni propriul șef câștigând comision de la echipa ta Înscrierea este gratuită merită să încerci, te aștept în privat pentru mai multe detalii! Haide în echipa mea să câștigăm împreună
-
Daca ai acumulat experienta in vanzari si iti face placere sa interactionezi cu oamenii, accepta noua provocare Fieldstar! Dezvoltam o noua echipa de Agenti Vanzari retail, care sa promoveze dispozitive inovatoare chiar in localitatea ta. Fieldstar este in topul campaniilor de marketing BTL, cu o experienta de peste 20 ani pe piata din Romania. Portofoliul nostru depaseste 50 de clienti pentru care promovam peste 100 de branduri internationale si te asiguram ca experienta cumulata in cadrul Fieldstar te va ajuta sa te dezvolti spre o cariera de succes. Ce ne dorim sa vedem la tine? Orientare si deschidere catre client; Dorinta de a invata tehnici de vanzare si comunicare; Motivat a sa iti atingi obiectivele de performanta. Descrierea jobului Vei avea un spatiu amenajat pentru brandul pe care il vei promova, care va fi amplasat dupa casele de marcat; Vei fi responsabil a de promovarea dispozitivelor inovatoare; Vei face demersuri pentru fidelizarea clientilor si vei oferi consultanta cu privire la utilizarea dispozitivelor; Nu vei avea stocuri in gestiune; Nu vei fi responsabil pentru vanzarea propiu-zisa si nu vei incasa; Realizarea targetului lunar de performanta; Completarea zilnica a raportului de activitate. Detalii job: Salariu de 3000 lei net; Bonus de pana la 500 de lei net, in functie de performanta; Training platit; Decont transport; Contract pe perioada determinata de 6 luni. Programul de lucru: flexibil, full time 8 h zi, 5 zile saptamana.
-
Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!
-
Firma noastră își mărește echipa. Angajam Reprezentant Vânzări, dedicat și pasionat, care sa se alăture echipei. Responsabilități: * Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării și vânzării serviciilor noastre. *Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți * Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de către conducerea companiei Cerințe: * Experienta anterioara în vânzări * Abilități excelente de comunicare și negociere * Diploma de studii medii sau superioare Contact :
-
Societate comercială caută persoana care dorește să devină partener intr-o activitate comercială care implică vânzări echipamente industriale reparații. Este nevoie de o persoană cu înclinații tehnice și de bună comunicare cu clienții. Presupune să poți investi timp și bani pentru a deveni partener. Doritorii să trimită mesaj pe whatsapp pentru mai multe detalii.
-
Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: info @ nicheparfumerie.ro Mai multe informații la numărul de telefon
-
Responsabilitati: - Participa efectiv la procesul de vanzare. - Asigura derularea procesului de vanzare in cele mai bune conditii. - Prezinta si promoveaza produsele - Intocmeste actele necesare vanzarii. - Invata produsele si caracteristicile tehnice. - Promoveaza in mod profesionist imaginea firmei. - Se implica in realizarea obiectivelor trasate de catre superior. - Raspunde de calitatea si promptitudinea serviciilor executate. Cerinte: - ABSOLVENT STUDII SUPERIOARE. - Persoana flexibila si matura. - Foarte bune abilitati de comunicare si negociere. - Abilitate de a stabili relatii cu oamenii. - Capacitatea de a lucra in echipa. - Capacitate de a relationa usor cu clientii potentiali - persoane necunoscute. - Abilitate de a-si atinge obiectivele. - Persoana inteligenta, dinamica, meticuloasa si rezistenta la stres. - Fire responsabila, capacitate de respectare a sarcinilor stabilite. - Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. - Experienta in domeniu constituie un avantaj
-