Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Timis doar cu poze Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 23

    Job part-time full-time - Domeniu Financiar

    Suntem in cautarea unor persoane ambitioase, comunicative si cu dorinta de a se autodepasi. Daca doresti sa iti creezi un venit suplimentar, esti atras de domeniul financiar, ai dorinta de a invata mai multe despre acesta si vrei sa faci parte dintr-un mediu prietenos, inconjurat numai de persoane tinere si pline de energie, te asteptam in echipa noastra. Experienta nu este necesara, deoarece oferim training-uri initale, de perfectionare si suport pe tot parcursul drumului tau. Posturi disponibile: - Agent Vanzari; - Consultant Financiar; Cerințe: - Abilitati de comunicare; - Cunostiinte utilizare computer; - Curiozitate; - Dorinta de a invata. Beneficii: - Program flexibil; - Training-uri; - Suport permanent; - Birouri disponibile pentru desfasurarea activitatii; - Recunoasterea rezultatelor prin cadouri si premii. Daca esti curios si vrei sa aflii mai multe detalii, trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail: sau contacteaza-ma la numărul de telefon: pentru a stabili o intalnire.

  • 13

    Angajez Consilier Vanzari

    Echipa Magazin Up se măreste! CAUTAM COLEGA NOUA -comunicativa -vesela -serioasa -cu spirit de echipa daca vrei sa te alaturi nouă iti putem oferii mai multe informatii sau direct in magazinul Kapa Center. Stand | A10

  • 4

    Căutam agent vânzări

    INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.

  • 6

    Sofer Profesionist C+E national

    Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 6

    Consultant Vânzări GSM Timișoara Contakt

    -Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!

  • 6

    Gestionar depozit

    Responsabilitati: -Gestionarea si manipularea marfurilor in depozit -Incarca descarca marfa din camion -Manipuleaza organizeaza marfa ( paleti) cu ajutorul utilajelor specifice -Efectueaza stocul la marfa si inventarul periodic Cerinte: -Program de lucru 7.30-16.00 -Experienta minim 1 an -Persoana proactiva Oferim: -Mediu placut si dinamic -Oportunitate de crestere profesional VA ASTEPTAM LA sediul BESTSLEEP din BUZIAS, str.Principala, nr.200 tel.

  • 9

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

Salvează căutarea