Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ai vrea să te implici într-o afacere în care muncești puțin și câștigi mult? Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, laptop, anunțuri pe site-uri de specialitate, promovare diversa și suportul necesar pentru activitatea specifică. Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine, ai libertate totală să-ți gestionezi timpul după bunul plac și să îți prioritizezi activitățile astfel încât să ai randament maxim. Dacă ai mai lucrat în domeniul imobiliar, ai experiență în vânzări de servicii sau te afli la început de drum, însă motivat și cu o direcție bine definită, nu ezita să ne trimiți CV-ul tău! Cionca Imobiliare este o companie imobiliară, cu un nou concept de dezvoltare ce își propune tranzacționarea proprietăților la cel mai bun preț, în cel mai scurt timp și să ofere servicii complete viitorilor noștrii clienți. Paleta noastră de servicii este una completă și cuprinde: consultanță imobiliară de specialitate, asistență juridică, asistență financiar-bancară (prin parteneriatele solide cu companii de brokeraj și bănci comerciale).

  • Partener OMV angajeaza casieri . Punctul de lucru este in Timisoara, in zona sala Olimpia , Complex studentesc , langa Abator , OMV Timisoara 13 B-dul Eroilor de la Tisa, nr. 37A Program: 12-24; 12-48 Beneficiati de training plus alte avantaje. Doritorii sunt asteptati cu drag in OMV cu CV-ul sau sunati la 0745246051 pentru programari. Detalii legate de salar si bonusuri se vor discuta doar in cadrul interviului.

  • Pro West Quality S.R.L mareste echipa si angajeaza agent vanzari: Descrierea postului: - Identificare si contactare noi potentiali clienti - Prezentarea, si vanzarea serviciilor adresate persoanelor juridice - Dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti - Mentinerea unei legaturi permanente cu atat cu clientii propriu-zisi, cat si cu posibilii clienti, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului sau discutiilor cu acestia; - Urmarirea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual si realizarea acestuia; Candidatul ideal: - Experienta in vanzari - Abilitati de comunicare, negociere, organizare, planificare si convingere; - Persoana serioasa, stabila, sociabila, dinamica, cu o gandire constructiva orientata spre rezultate; - Atitudine de vanzator, orientat spre clienti; - Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet; - Minim studii medii; Beneficii: - Salar atractiv + comision -Telefon de serviciu,laptop, mașina după caz

  • Firma importatoare de mobilier premium pentru spatii publice(spatii office, restaurante, cafenele, etc) cautam colaboratori. Oferim suport de vanzari si logistic: birou reglabil pentru telefoane si oferte, calculator, masina cand este cazul. Program flexibil 100%. Venitul este procent din vanzari. Poate fi un job part-time pentru oricine isi doreste venituri suplimentare. Mai multe detalii la sediul firmei.

  • LEA-LES COMPLET SRL din Timisoara, care activeaza in domeniul comertului cu echipamente electrice, angajeaza: Manipulant depozit cerinte post: - studii medii - persoana organizata - cunostinte operare calculator - permisul de conducere constituie un avantaj Fisa postului presupune gestionarea si organizarea marfii in depozit, de la preluarea acesteia de la furnizori si pana la predarea catre client. Pentru mai multe detalii legate de specificul locului de munca, pachetul de salarizare si trimiterea CV-ului, va rugam sa ne contactati la : e-mail: telefon: 0784237065

  • Avem nevoie de un asistent vanzari pentru locatia din Shopping City Timisoara. Cautam persoane prietenoase si deschise catre clienti. (Vanzare scaune de masaj profesionale) Program de 8h/zi( ture prin rotatie) Salariu 2000 NET Bonusuri din vanzari la atingerea targhetului Telefon: 0775 593 037

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie din Timisoara, persoane pentru postul de Tinichigiu auto. Responsabilitati: - executa operatii de reparatie si intretinere a autovehiculelor: inlocuit paarbrize,indrepata caroserii,demontare/remontare elemente de caroserie, sudura in puncte - Ofera solutia optima din punct de vedere tehnic, calitativ, economic si al sigurantei autovehiculului in circulatie - Respecta si urmeaza sarcinile trasate de seful de tinichigerie Cerinte : -Scoala profesionala sau liceu - Diploma de tinichigiu auto/tinichigiu carosier constituie avantaj - Experienta in domeniu minim 2 ani - Persoana onesta, harnica si ordonata Beneficii - salariu motivant Pesoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul la atasat sau sa apeleze nr de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare; ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Autoglobus Timișoara caută să își întregească echipa de Vânzări autovehicule marca Opel. Cerințele noastre: • Experiență în vânzări – avantaj vânzări auto; • Abilitați excelente de comunicare, orientare spre client și obținerea de rezultate; • Capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, perseverență; • Cunoștințe de operare MS Office; • Permis de conducere cat. B. Sarcini și responsabilități: • Monitorizează piața, analizează oportunitățile, identifică clienți potențiali și produsele potrivite acestora, atragerea de clienți noi și menținerea legăturii cu clienții existenți; • Promovează și vinde autovehicule Opel către clienți persoane juridice și fizice; • Ofertează, negociază și încheie contracte de vanzare-cumparare; Se ocupă de întreg procesul contractare-livrare autovehicul; • Preocupare continuă pentru satisfacția clienților; • Participă la cursurile de formare și instruire profesională (My Opel Academy); • Îndeplinirea planului de vânzări asumat cu Directorul de Vânzări; • Actualizarea permanentă a bazei de date. Beneficii: • Loc de muncă în condiții excelente; • Salariu corect, conform realizărilor; • Tichete de masă; • Pachet servicii medicale; • Concediu de odihnă garantat; • Acces la tehnologie modernă.

  • Gi Group caută un Reprezentant Vânzări Zonal de Echipamente Sportive (vest si sud), pentru partenerul său, producător și distribuitor de artiole sportive . Candidatul ideal: *2 ani de experiență în domeniul sportswear, hardware, accesorii conexe sportului - wholesale; *Permis de conducere, categoria B, disponibilitate la călătorii 80% din timp, 4 zile/săptămână; *Bune abilitati de comunicare, vânzare, negociere și prezentare a serviciilor companiei; *Experiență în prospectare și încheierea contractelor de vânzare reprezintă un plus; *Orientare către client și o atitudine pozitivă; *Spirit de observație bine dezvoltat; *Limba engleză - nivel mediu. Descrierea activitatii: *Reprezentantul de Vânzări Zonal de Echipamente Sportive gestionează portofoliul de clienti existent prin vizite la magazinele acestora și prin marketing online; *Identifică potențialul zonei și consiliază clienții referitor la gamele de produse și colecțiile specifice zonei; *Intocmește oferte și semnează contracte comerciale, conform cu procedurile stabilite cu Country Managerul; *Asigură suport tehnic clienților pentru folosirea instrumentelor și tehnologiilor de achiziționare a produselor; *Întocmește rapoarte specifice de câte ori i se solicită de către superiorii ierarhici și respectă termenele de livrare ale acestora; *Răspunde direct de tranzacții, administrând corect stocurile, promoțiile și reducerile conform politicilor firmei; *Participă activ la stabilirea strategiilor pentru creșterea performanțelor în vânzări. Beneficii: *Pachet salarial atractiv; *Bonus de performantă; *Mașină de serviciu; *Laptop și smartphone; *Deconturi financiare. Program de lucru: 8 ore/zi, 8:00-16:00 Așteptăm cu interes CV-ul tău la adresa de email: Pentru mai multe detalii nu ezita să mă contactezi la nr. de tel. 0728.303.784.

  • Suntem in cautarea unei persoane pentru postul de responsabil magazin. Este vorba despre un stand cu accesorii de telefonie mobila din Iulius Mall. Salariu: 2000 NET Bonusuri din vanzari Program flexibil Suna la 0775 593 037 sau trimite CV-ul tau la

  • Marton Genetics S.R.L. cauta reprezentant de vânzări Responsabilitati: • Vânzarea semințelor de plante hibride, respectiv cereale paioase • Să cunoască agricultorii din regiunile in caz și să dezvolte reprezentarea teritorială • Stabilirea relațiilor durabile cu fermierii, companiile și distribuitorii • Menținerea si gestionarea legăturiilor cu partenerii existenți • Găsirea de noi clienți • Dezvoltarea rețelelor de reseller • Realizarea recomandărilor cu parteneri pentru tehnologia de cultivare • Implementarea strategiei de vânzări și marketing a companiei în regiunea de vânzări pe zona alocata • Consolidarea poziției companiei pe piață Cerinte: • Studii superioare în agricultură • Experiență în vânzarea de materiale agricole • MS Office la nivel de utilizator (Word, Excel, Power Point) • Bune abilități de contact și organizare • Personalitate decisivă și proactivă • Permis de conducere Avantaje: Experienta in domeniul vanzarii produselor agricole Cunoasterea limbii magyiare, engleza Ce oferim: • Pachet salarial motivant • bonus de performanta • automobil servici, echipamente de telecomunicatie, • Rambursari Asteptam CV-urile la adresa de email

  • Firma de administrare imobiliara agajam Director expansiune Property Management. Un job interesant, dat fiind filozofia societatii, care il provoaca pe viitorul nostru coleg nu doar la gasirea de solutii pentru nevoile dezvoltatorului dar si sa se implice in administrarea obiectivelor finalizate. Va fi obligat sa trateze orice imobil ca si cind ar fi casa lui, pe principiul ca nu conteaza profitul ci satisfactia beneficiarului. Cerinte : obligatoriu portofoliu imobiliar in zona metropolitana Timisoara, imobile de locuinte, mixte sau industriale. Asteptam cu interes cv pe adresa de email Tel 0740077254. Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

  • SC Lava&Cuce SRL, angajeaza personal pentru calcat in locațiile noastre din SHOPPING CITY și IULIUS MALL TIMIȘOARA . Se ofera: salariu atractiv, bonuri de masa in valoare de 15 lei, duminici platite dublu ! Program de 6 ore de L-V, in schimburi, doua Weekend-URI pe luna de 12ore! Contract de munca pe perioada nedeterminata! Pentru mai multe detalii aștept mesaj in privat sau la nr: 0769757274

  • SC Lava&Cuce SRL, angajeaza Personal pentru călcat in locațiile noastre din SHOPPING CITY și IULIUS MALL TIMIȘOARA . Se ofera: salariu atractiv, bonuri de masa in valoare de 15 lei, duminici platite dublu ! Program de 6 ore de L-V, in schimburi, doua Weekend-URI pe luna de 12ore! Contract de munca pe perioada nedeterminata! Pentru mai multe detalii aștept mesaj in privat !

  • About us Wordminds is a fast-growing company, ranking among top 20 translation and localization agencies in Northern Europe. With offices in UK, Romania, and Moldova, we are now a team of 120 + talented employees with the ambition to double the growth the next year alone We are in full swing and we are hiring active & ambitious people who work hard and smart, born to solve complex problems and deal with large projects, who are ready to grow professionally and increase their personal income in Romania. Challenges in this role: To establish contact with potential clients via phone and email and identify key decision-makers within companies with a regular need for translation services; To identify business opportunities by analyzing prospects and evaluating their position in the industry; researching and analyzing sales options; To negotiate with clients and propose the client the most suitable offer; To provide excellent customer service – handling complaints, developing solutions and preparing reports; Schedule: Monday to Friday from 9:00 to 18:00 Requirements: Advanced communication skills in English; Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Skype and Office applications); Strong Communication and Negotiation Skills; Persistent and positive What do we offer? Competitive income (net salary + monthly bonuses) Meal tickets Additional Performance Bonus paid each half a year, based on KPIs Participation at International Conferences, Trade Shows, Fairs in the USA, Europe, Asia A modern approach to work - we empower and nurture talent, we offer training and development opportunities

  • Candidatul ideal are cel putin 3 ani experienta in vanzari / achizitii si poseda permis de conducere cu cazier curat.

  • Salveaza cautarea