Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 8

    Firma de distributie si consultanta in domeniul curateniei profesionale din Timisoara cautam reprezentant vanzari pentru domeniile HORECA, MEDICAL, OFFICE pentru zona TIMIS Viitorul nostru coleg trebuie sa gestioneze portofoliul existent de clienti, sa prospecteze piata, sa identifice clientii potentiali, sa prezinte, sa promoveze si sa vanda produsele si serviciile din portofoliul firmei noastre. Cerinte: - dorinta de a incepe lucrul intr-o firma mica unde poate acumula multa experienta si poate avea realizari profesionale deosebite. - comunicativ - experienta minima in relatii cu clienti sau vanzari - disponibilitate pentru program sustinut, efort intelectual si deplasari zilnice la clienti - dorinta de a invata lucruri noi si ambitia de a fi cel mai bun in domeniul sau de activitate - abilitatea de a stabili contacte noi, de a construi si mentine relatii bune cu partenerii nostri de afaceri - cunostinte de operare PC - permis de conducere cat B Beneficii: - salariu negociabil la interviu. - bonusuri corelate cu realizarile - comision din incasari - dotari necesare desfasurarii activitati - traininguri de specialitate Toate detaliile legate de program si fisa postului se discuta la interviu. Asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail

  • Disponibil online

    Reprezentant vanzari

    Buna, cautam urgent persoane care vor sa lucreze la domiciliu 2 ore pe zi, de lângă copiii,de lângă familie,pentru o firma din străinătate. Plata pe card. Cu cât ajungi mai mult la castig ai super cadouri plus vacante. Dacă ești interesată de acest job cere detalii si primesti informații în privat.

  • 9

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7

  • 3

    Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie plus 3% din comisionul agentiei 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 9

    ANGAJAM AGENT ZONAL IN JUD.TIMIS,PENTRU POST DE VANZARI PIESE SI ACCESORII AUTO,CUNOSTINTE IN DOMENIU CONSTIUIE UN AVANTAJ. SE OFERA MASINA,TELEFON SI LAPTOP,SALAR ATRACTIV.PT.INF.LA TEL.0771328771.

  • 5

    Cautam recrutori pentru domeniul ingrijiri batrani in strainatate Oferim salariul si bonusuri atractive Limba germana este obligatorie. Oferim telefon de serviciu si un birou frumos utilat in Timisoara zona Unirii. Implicarea ,seriozitatea ,amabilitate si rabdarea trebuie sa fie calitatea pe care noi o dorim de la candidatul ideal.

  • 11

    RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Daca vrei sa ai un job partime , si apoi sa devii lider , urmeza acesti pasi . https://elenavioricanicolau.calivita.ro/webshop Viziteaza-mi magazinul , devino partener . Adu-ti prietenii in echipa mea , si faceti consum de minim 50 de eur . Astfel te vei bucura de produse de foarte buna calitate de la Calivita , reduceri considerabile si pe masura ce iti formezi echipa , poti deveni liber financiar . Doresti si un UPS de prezentare ca acesta ? https://elenavrc57.futureofwellness.info/ Poti sa te inscrii in comunitatea noastra sa vezi oferta . Mult succes ! 0755238396

  • 4

    Caut 10 fete/femei serioase, pozitive,ambițioase, care își doresc să lucreze în echipa mea. Castigi atât cât te implici, program flexibil, 23,30% comision din vânzări.

  • 5

    Descrierea companiei Partener oficial Nestle zona de Vest, cu experienta de peste 15 ani in industria vending (aparate de bauturi calde Nescafe) angajeaza: Representant Vanzari zona de Vest Candidatul ideal - Experienta in vanzari (minim 2 ani) - constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si negociere. - Minim studii medii. - Disponibilitate deplasari. - Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa. - Capacitate de organizare si respectare termene stricte de raportare, atentie la detalii. - Carnet conducere categoria B cu experienta (cazier auto) Descrierea jobului - Administreaza si dezvolta portofoliului de clienti alocat. - Prospecteaza piata in vederea contractarii de noi clienti. - Realizarea obiectivelor setate de companie. - Raportare conform procedurii interne. - Mercantizarea produselor companiei. - Monitorizeaza: preturile practicate pe piata la produsele similare, produsele noi aparute pe piata, expunerea corespunzatoare a produselor proprii in locatiile KA. Se ofera: -initiere in domeniul vending -cursuri de basic sales -masina si telefon de serviciu -salariu fix primele 6 luni (perioa de initiere) -bonus de perfomanta dupa perioada de acomodare

  • 1

    - Persoana ambitioasa, serioasa, atenta la detalii, motivata dе castig; - Abilitati dе comunicare, negociere si persuasiune; - Flexibilitate, sociabilitate; - Corectitudine, responsabilitate; - Capacitatea dе a acumula cunostinte noi; - Capacitate dе planificare si organizare; - Orientare catre client si rezultate; - Experienta in vanzari constituie un avantaj. - Permis conducere categoria B constituie un avantaj Descrierea jobului - Promoveаza produselе compаniеi; - Crеeаzа si dеzvolta relatii dе partеneriаt cu cliеntii; - Urmareste rеalizarеа obiectivelor ; - Prospectаrea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu; - Respectarea si indeplinirea sarcinilor primite; - Analizeaza si propune solutii pentru cresterea vanzarilor; - Cunoasterea pietei de profil si concurentei ; - Mentinerea gradului de neincasare a facturilor in limitele agreate; - Punct de lucru in Timisoara - Unul dintre posturi are si alte orase atribuite (Arad, Sibiu, Cluj, Alba-Iulia...) Se asigura telefon, tableta, masina dupa caz Asteptam cv-urile la adresa de email: , Doar persoanele selectate vor fi contactate. Salar atractiv+ comision din vanzari Descrierea: Pro West Quality Firma noastra si-a început activitatea în anul 2018– prin intermediul colegilor nostri ingineri cu experienta,Printre clientii nostrii se numara în special societati comerciale mici mijloci si mari , cu cele mai diversificate domenii de activitate. Pentru acestea din urma, prestam servicii de consultanta si asistenta  complexa si eficienta. Scopul nostru este solutionarea problemelor de conducere si gestiune a clientilor nostrii, îmbunatatirea permanenta a culturii comerciale, informarea permanenta a clientului cu legislatia curenta, aflata în vigoare. Domenii de prestare a serviciilor : ✓ ISO 9001:2015 Implementarea sistemelor de calitate. ✓ ISO 14001:2015 Implementarea sistemelor de ghidare mediu – centralizate. ✓ ISO 22000:2005 (IFS (International Food Standard), BRC (British Retailer Consortium)) Implementarea sistemelor de ghidare al sigurantei alimentelor. ✓ HACCP Implementarea, predarea, introducerea, evaluarea, certificarea sistemelor referitoare la siguranta alimentelor. ✓ Calcularea valorilor nutritionale

  • 4

    Partener OMV angajeaza casieri . Punctul de lucru este in Timisoara, in zona sala Olimpia , Complex studentesc , langa Abator , OMV Timisoara 13 B-dul Eroilor de la Tisa, nr. 37A Program: 12-24; 12-48 Beneficiati de training plus alte avantaje. Doritorii sunt asteptati cu drag in OMV cu CV-ul sau sunati la 0745354976 pentru programari. Detalii legate de salar si bonusuri se vor discuta doar in cadrul interviului.

  • TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA DACA: -Detii abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare si iti place lucru in echipa. -Esti organizat, ambitios si perseverent. -Ai spirit de observatie si initiativa, esti dinamic si eficient. -Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila. -Esti motivat de castigurile suplimentare. CERINTE -Studii liceale si diploma de bacalaureat. -Experienta in vanzari directe credite, asigurari sau telecom constituie un avantaj. -Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). DESCRIEREA JOBULUI -Identifici noi oportunitati de vanzare si atragi clienti noi prin vanzarea de servicii. -Acorzi consiliere si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei. -Gestionarea portofoliului de clienti existenti ai companiei. -Prezinti produsele de creditare. -Raporteaza corect, complet si la timp activitatile desfasurate superiorului direct. BENEFICII -Un venit compus din salar fix plus comisioane in functie de volumul vanzarilor. -Training si programe de dezvoltare continua. -Plan de cariera motivant. CV urile se pot depune la adresa : str. 20 Decembrie 1989, nr 26 sau la adresa de e-mail Tel- 0724709596

  • 14

    Angajam agent vânzări pe zona județului Timis și imprejurimi. Se oferă: -mașina de serviciu -telefon mobil -salariu motivant 3000lei -bonus din vânzări Potențialul angajat trebuie sa aibă următoarele cerințe minime necesare: -cunoștințe în domeniul anvelopelor -studii minime, liceul cu bacalaureat promovat. -cunoștințe PC Pentru detalii si stabilirea unui interviu va rog sa ma contactati telefonic la numărul 0745122177

  • 1

    Candidatul ideal - Jimbolia: Vino să fii Coordonatorul providențial! Pentru că ești dinamic, pentru că ai vânzările în sânge, pentru că știi să mobilizezi o echipă nu doar să facă performanță, ci să se și bucure de beneficiile ei! De ce să vii tu la noi? Pentru că suntem angajatori de top cu acte în regulă! Pentru că am înțeles că performanța costă și trebuie prețuită! Și de aceea, investim permanent în dezvoltarea oamenilor noștri! Vino sa ne cunosti, să vezi cu ochii tăi ce înseamnă să lucrezi pentru unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România! Echipa Provident caută un COORDONATOR AL ECHIPEI DE VÂNZĂRI! Ce căutăm: Persoana dinamica care apreciaza flexibilitatea activitatii de teren; Experienta in vanzari directe; Atitudine proactiva si orientare spre rezultate; Capacitate de analiza, planificare si evaluare; Capacitate de mobilizare si motivare a echipei; Absolvent liceu cu diploma de bacalaureat; Experienta in coordonarea unei echipe – reprezinta avantaj. Descrierea jobului. Ce vei face: Vei susţine integrarea agenţilor de vânzări noi din zona alocată; Vei colabora cu reprezentanții din teren și îi vei ajuta să îşi îndeplinească obiectivele de performanță; Vei contribui la dezvoltarea abilităților reprezentanților de vânzări din zona alocată cu scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților; Vei oferi suport tehnic pentru toate aplicațiile utilizate pentru desfășurarea activităților agenților; Vei stabili acțiuni pentru echipă cu scopul îmbunătățirii performanței; Vei susțiine atingerea obiectivelor echipei prin activități de vizitare a clienților restanțieri din cadrul echipei; Vei gestiona activitățile administrative la nivelul zonei alocate; Vei efecuta vizite la clienți și verificări cu privire la plățile contractelor de credit efectuate de aceștia; Vei promova și vinde produsele financiare atât clienților actuali, cât și clienților potențiali și vei gestiona colectarea ratelor aferente creditelor contractate de către clienți, conform prevederilor contractelor de credit și instrucțiunilor Angajatorului. Ce punem la bătaie: Salariu fix + Bonus; Tichete de masa; Abonament servicii medicale & asigurare; Decont transport; Cursuri dezvoltare personala si profesionala; Plan de cariera. Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia.

  • 5

    Angajam reprezentant vanzari pentru produse tipografice Obiectiv: Trebuie sa se asigure de buna reprezentare a firmei si produselor tipografice pe care aceasta le promoveaza, pentru marirea portofoliului de clienti. Competente personale: - cunostinte bune de operare pe calculator - seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva - spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare

  • 7

    REPREZENTANT VANZARI Detaliile postului CANDIDATUL IDEAL -Persoana sociabila; -Persoana deschisa sa inveti lucruri noi; -Persoana care are nevoie de un job full time; -Persoana optimista si care face lucruri cu pasiune; -Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; -Capacitatea de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; -Punctualitate, responsabilitate; -Auto-motivat, orientat spre rezultate; -Permis de conducere obligatoriu; DESCRIEREA JOBULUI -Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre client; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; -Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; -Promovarea si prezentarea produsului. BENEFICII: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; -Pachet salarial motivant, raportat la realizariile efectuate; -Program flexibil, independenta in organizarea muncii; -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune; -Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; -Calatorii in diferite tari. Numar de telefon: 0733112288 Adresa e-mail:

  • 5

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Salveaza cautarea