Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Timis Timisoara Disponibil din: 2021-03-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 7

    LOCAL ENERGY cauta partener parteneri pentru promovarea și încheierea contractelor d furnizare a en

    LOCAL ENERGY cauta partener parteneri pentru promovarea și încheierea contractelor d furnizare a energiei electrice către persoane fizice și juridice. Daca te regăsești în descrierea d mai jos ești potrivit pentru noi : Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi d un program flexibil; Ai abilități foarte bune d negociere și comunicare; Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica Știi cum să valorifici oportunitățile d vânzare; Descrierea jobului Cum ar ta o zi din activit t t ? Inter ction zi in mod dir ct cu clientii in scopul promovarii si v nz rii d s rvicii d nergi lectrica; St bil sti zilnic int lniri pe ter n cu cli ntii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract; Ce iți oferim? Posibilitatea de a-ți marii considerabil veniturile prin bonusuri; Dinamism și competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută; Posibilitate de colaborare: contract de colaborare sau PFA, II, SRL. Transparență și corectitudine. Posibilităţi de dezvoltare profesională şi promovare; Posibilitatea unui castig peste media salariilor nationale; Plata saptamana in cont. Descrierea companiei: LOCAL ENERGY este specializata in vanzarea energiei electrice catre consumatori casnici si consumatori industriali. Compania a fost infiintata in anul 2008, iar in anul 2015 obtine licenta de furnizare a energiei electrice nr. 18 Profitand de experienta acumulata din vanzarea energiei electrice catre consumatorii casnici si industriali, LOCAL ENERGY se adreseaza consumatorilor de energie electrica cu o oferta structurata pe pachete promotionale, astfel incat preturile si tarifele sa fie profilate pe nevoile de consum ale fiecarui consumator. Atat preturile, cat si profesionalismul personalului, garanteaza cele mai bune servicii clientilor nostri. Preocuparea pentru protectia mediului se concretizeaza prin comercializarea cu preponderenta a energiei electrice din surse regenerabile din productie proprie si achizitionata de la membrii grupului. Cei interesati sa trimita CV-ul pe adresa de email:

  • 13

    Angajez Consilier Vanzari

    Echipa Magazin Up se măreste! CAUTAM COLEGA NOUA -comunicativa -vesela -serioasa -cu spirit de echipa daca vrei sa te alaturi nouă iti putem oferii mai multe informatii sau direct in magazinul Kapa Center. Stand | A10

  • 5

    Căutam agent vânzări

    INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.

  • Area Sales Manager

    Clientul nostru, companie lider in productia de materiale de construcții specializat în producția de țiglă metalică pentru acoperișuri, închideri și accesorii, panouri sandwich, tablă profilată este in plina dezvoltatre si in cautare de Area Sales Manager pe Bucuresti. Cerinte: - Studii medii (de preferat profil tehnic); - Experienta de minim 3 ani in vanzari, preferabil in industria invelitorilor metalice, cu expunere in segmentul B2B; - Spirit organizatoric dezvoltat, proactivitate, bune abilitati de negociere; - Orientare spre rezultat si atingerea obiectivelor de vanzari; - Cunostinte bune utilizare MS Office; - Permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - Gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice) dar si identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului; - Implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata, respectiv judetul Bihor; - Negocierea contractelor comerciale conform politicii comerciale stabilite la nivelul companiei; - Urmarirea incasarilor si respectarea termenelor agreate.

  • 5

    Angajam consilier de vanzari cu experienta

    Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

  • 8

    Te asteptam in echipa noastra Profi

    Angajam casier full-time pentru magazinul PROFI Dorobanților Simion Bărnuțiu Se cere minim studii medii finalizate si dorinta de munca.Salariu atractiv,bonusuri si tichete de masa. Pentru mai multe detalli va asteptam la un interviu.

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 8

    Operator CallCenter romana maghiara poloneza bulgara italiana

    Suntem un centru de contact de externalizare care lucrează cu parteneri și clienți din întreaga lume. Produsele noastre principale sunt suplimente alimentare, amulete, produse de casă și produse de înfrumusețare. Am început în 2012. Lucrăm cu mai multe țări vecine, Europa și Asia. Gestionăm apelurile cu clienții interesați să cumpere bunuri. Cum funcționează: prin publicitate online, clienții lasă o cerere de cumpărare cu numele și numărul de telefon, după care așteaptă apelul nostru. Specificații Tip job full part-time Salariu oferit 600 - 1000 USD Candidatul Ideal Cerințe fata de candidat: vorbire liberă în limba română poloneza maghiara bulgara ceha slovaca greaca dorința de a învăța lucruri noi; abilitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a exprima clar și accesibil gândurile; utilizarea calculatorului Responsabilități a oferi suport și informații referitoare la produse și la comenzile efectuate; a efectua vînzări după script-urile,oferite de noi; a fixa rezultatele convorbirilor în sistem; a cerceta și a aplica informația despre produse noi.

  • 9

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.

  • 7

    New Consulting Imobiliare angajeaza agenti imobiliari cu experienta

    Angajam agenti imobiliari. Comision incepand cu 50%, existand posibilitatea de crestere a acestuia, in functie de volumul tranzactilor.

  • 6

    Colaborator Flex Credit (Consultant credite)

    Compania noastra se bazeaza pe rezultate si dinamica, iar alaturi de noi veti gasi o varietate de oportunitati pentru a va dezvolta si a va afirma prin calitatile ce va recomanda. Prin alaturarea la echipa noastra de peste 400 de angajati si colaboratori, veti avea posibilitatea de a alege intre diferite optiuni de angajare iar venitul dumneavoastra poate creste considerabil. CV-ul il puteti trimite si pe adresa de mail Mai multe informații la numerele de telefon ferta noastra include: lucru intr-o echipa tanara, energica si ambitioasa; domeniu de activitate cu oportunitate de crestere profesionala pentru persoanele care manifesta entuziasm, energie si implicare la locul de munca; un sistem atractiv de remunerare suplimentara, care va mareste veniturile considerabil; accent pe recunoasterea initiativei si sprijin pentru noile idei; instruire regulata pentru a va dezvolta abilitatile; mediu de lucru dinamic și atmosfera prietenoasa; un inceput excelent pentru dezvoltarea profesionala. Consultant de credit la FlexCredit Romania: FlexCredit cauta colaboratori responsabili, ambitiosi si creativi pentru functia de consultant de credit. Daca ai spirit antreprenorial, esti pasionat de vanzari, perseverent si focusat pe rezultate, atunci Chiar si tu poti fi FlexCredit! Asteptarile noastre pentru dvs. sunt: - Abilitati bune de comunicare; - Motivatie excelenta pentru munca in echipa si lucru cu clientii; - Avantajul este experienta anterioara intr-o pozitie similara; - Nivel ridicat de motivatie si dorinta de atingere a obiectivelor; Responsabilitatile dumneavoastra vor fi: - Atragerea de noi clienti; - Consilierea clientilor cu privire la accesarea unui credit rapid; - Completarea documentelor solicitantilor de imprumut; - Serviciu personal pentru clienti, in cadrul contractului; Compania ofera: - Posibilitatea de a lucra intr-o institutie financiara nebancara cu o echipa excelenta si stabilitate pe piata de microcredite, FlexCredit fiind unul dintre liderii din acest domeniu. Se poate lucra full time sau part time.

  • 6

    Consultant Vânzări GSM Timișoara Contakt

    -Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

  • 9

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

  • 2

    Angajam Agent vanzari

    Firma noastră își mărește echipa. Angajam Reprezentant Vânzări, dedicat și pasionat, care sa se alăture echipei. Responsabilități: * Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării și vânzării serviciilor noastre. *Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți * Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de către conducerea companiei Cerințe: * Experienta anterioara în vânzări * Abilități excelente de comunicare și negociere * Diploma de studii medii sau superioare Contact :

  • 1

    Asociere parteneriat

    Societate comercială caută persoana care dorește să devină partener intr-o activitate comercială care implică vânzări echipamente industriale reparații. Este nevoie de o persoană cu înclinații tehnice și de bună comunicare cu clienții. Presupune să poți investi timp și bani pentru a deveni partener. Doritorii să trimită mesaj pe whatsapp pentru mai multe detalii.

  • Optim Job Tim S.R.L- firmă de slectare, mediere și plasare forță de muncă

    Suntem societate specializată în selecția, medierea și plasarea forței de muncă, furnizând soluții personalizate pentru nevoile specifice ale clienților noștri. Utilizând o abordare detaliată și orientată către rezultate, identificăm abilitățile potrivite și facilităm integrarea lor eficientă în mediul de lucru al angajatorilor noștri. Va așteptăm la sediul nostru pentru a discuta despre potențialele oportunități de carieră.

Categorii

Locuri de munca

Județe

Timis

Localități

Timisoara
Salvează căutarea