Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Valcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Echipa noastra va creste cu 20 de colegi! Suntem dinamici si competitivi! Ne plac provocarile si suntem mereu in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele! Aplica si hai sa ne cunoastem daca: - Iti place sa te afirmi prin performantele personale; - Ambitia, inteligenta si abilitatile de comunicare sunt principalele tale puncte forte; - Iti doresti sa iti imbunatatesti competentele de vanzare si negociere. Devino colegul nostru si: - Vei beneficia de training de comunicare si vanzari; - Vei suna clientii Orange si vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile companiei; - Vei vinde serviciile cele mai potrivite fiecarui client. Descrierea jobului Jobul vine la pachet cu: - Salariu compus din 2 parti: salariu fix + bonusuri nelimitate in functie de vanzarile generate; - Obiective realiste si suport in atingerea targetelor; - Program flexibil de 6h sau 8h/zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; - Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continua; - Posibilitatea de a creste si de a promova in cadrul companiei; - Un mediu placut de lucru si un colectiv prietenos.

  • Candidatul ideal Suntem dinamici si competitivi! Ne plac provocarile si suntem mereu in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele! Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Echipa noastra va creste cu 10 de colegi! Aplica si hai sa ne cunoastem daca: - Iti place sa te afirmi prin performantele personale; - Ambitia, inteligenta si abilitatile de comunicare sunt principalele tale puncte forte; - Iti doresti sa iti imbunatatesti competentele de vanzare si negociere. Descrierea jobului Devino colegul nostru si: - Vei beneficia de training de comunicare si vanzari; - Vei suna clientii Orange si vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile companiei; - Vei vinde serviciile cele mai potrivite fiecarui client. Jobul vine la pachet cu: - Pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri nelimitate in functie de vanzarile generate; - Obiective realiste si suport in atingerea targetelor; - Se deconteaza transportul pana la sediul companiei; - Program flexibil de 6h sau 8h/zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; - Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continua; - Posibilitatea de a creste si de a promova in cadrul companiei; - Un mediu placut de lucru si un colectiv prietenos.

  • Bună! Ai auzit de Farmasi? Se castiga instant la fiecare produs comandat 23% - 30% +comision in functie de implicare. Poți castiga 50 de lei dar poți peste 6000 de lei, depinde de nivelul atins. Te-ar interesa?contacteaza-măMămici, sunteți in concediu de maternitate sau pur și simplu va doriți un venit suplimentar? Sunteți in căutarea unui job online, unde va faceți singure programul și in funcție de cât va implicați, câștigul este mai mare. Farmasi este o firma turcească, un job online cu un plan minunat de compensație, cu produse minunate! Câștigul este între 10-1000€. Cel mai bun lucru este ca pe luna ce trece, aveți garanția ca ajungeți la un nivel mai înalt, unde câștigul este mai mare! In funcție de nivel câștigurile sunt: 10€ 25€ 50€ 100€ 300€ 600€ 1000€ Am nevoie numai de persoane ambițioase care sa: -posteze reclame de 2-3 ori dimineața, după-amiaza, seara și noaptea, înainte de ora 22, in grupurile noastre FARMASI, unde avem mii de membrii și in diferite grupuri in care mai sunteți și/sau pe profil, ca sa vadă cât mai multe persoane ceea ce postați. -sa posteze texte de recrutare pe diferite grupuri și sa înscrie doamne in echipa ei, pentru ca echipa va ajuta sa va ridicați mult mai repede. * Persoanele care își doresc sa lucreze de acasă și sunt persoane active, vor primi un catalog gratis! La înregistrarea in firma o sa fie nevoie de: Nume Prenume CNP Data nașterii Adresa Cod Postal Județ Adresa de email Număr de telefon ‼️Toate aceste date nu mi le dați mie, eu doar va dau link ul și voi va înscrieți. Cer și ofer seriozitate‼️ Pentru înscriere mesaj cu “VREAU”,Planul de compensație la Farmasi arata asa : Castig instantaneu la fiecare produs comandat 23% (cele cosmetice) și 30% la produsele Dr. C Tuna. Produsele comandate se platesc la livrare, transportul costa 12,99 lei, la comenzile peste 199 de lei este gratuit. Contează foarte mult sa faci rost de fete care sa se înscrie la tine, fiindca la o comanda de 500 de lei impreuna cu echipa primesti încă 4% comision din valoarea comenzilor acumulate, la 1500 de lei 6% la 3000 de lei 9% și asa mai departe tot crește. Până la sfârșitul lunii se poate ajunge la 22% De exemplu 18% înseamnă cam 2000 de lei . Se plateste direct in cont.

  • Bună! Ai auzit de Farmasi? Se castiga instant la fiecare produs comandat 23% - 30% +comision in functie de implicare. Poți castiga 50 de lei dar poți peste 6000 de lei, depinde de nivelul atins. Te-ar interesa?,contacteaza-măMămici, sunteți in concediu de maternitate sau pur și simplu va doriți un venit suplimentar? Sunteți in căutarea unui job online, unde va faceți singure programul și in funcție de cât va implicați, câștigul este mai mare. Farmasi este o firma turcească, un job online cu un plan minunat de compensație, cu produse minunate! Câștigul este între 10-1000€. Cel mai bun lucru este ca pe luna ce trece, aveți garanția ca ajungeți la un nivel mai înalt, unde câștigul este mai mare! In funcție de nivel câștigurile sunt: 10€ 25€ 50€ 100€ 300€ 600€ 1000€ Am nevoie numai de persoane ambițioase care sa: -posteze reclame de 2-3 ori dimineața, după-amiaza, seara și noaptea, înainte de ora 22, in grupurile noastre FARMASI, unde avem mii de membrii și in diferite grupuri in care mai sunteți și/sau pe profil, ca sa vadă cât mai multe persoane ceea ce postați. -sa posteze texte de recrutare pe diferite grupuri și sa înscrie doamne in echipa ei, pentru ca echipa va ajuta sa va ridicați mult mai repede. * Persoanele care își doresc sa lucreze de acasă și sunt persoane active, vor primi un catalog gratis! La înregistrarea in firma o sa fie nevoie de: Nume Prenume CNP Data nașterii Adresa Cod Postal Județ Adresa de email Număr de telefon ‼️Toate aceste date nu mi le dați mie, eu doar va dau link ul și voi va înscrieți. Cer și ofer seriozitate‼️Planul de compensație la Farmasi arata asa : Castig instantaneu la fiecare produs comandat 23% (cele cosmetice) și 30% la produsele Dr. C Tuna. Produsele comandate se platesc la livrare, transportul costa 12,99 lei, la comenzile peste 199 de lei este gratuit. Contează foarte mult sa faci rost de fete care sa se înscrie la tine, fiindca la o comanda de 500 de lei impreuna cu echipa primesti încă 4% comision din valoarea comenzilor acumulate, la 1500 de lei 6% la 3000 de lei 9% și asa mai departe tot crește. Până la sfârșitul lunii se poate ajunge la 22% De exemplu 18% înseamnă cam 2000 de lei . Se plateste direct in cont. Pentru înscriere mesaj cu “VREAU”,

  • Bună! Ai auzit de Farmasi? Se castiga instant la fiecare produs comandat 23% - 30% +comision in functie de implicare. Poți castiga 50 de lei dar poți peste 6000 de lei, depinde de nivelul atins. Te-ar interesa?,contacteaza-măMămici, sunteți in concediu de maternitate sau pur și simplu va doriți un venit suplimentar? Sunteți in căutarea unui job online, unde va faceți singure programul și in funcție de cât va implicați, câștigul este mai mare. Farmasi este o firma turcească, un job online cu un plan minunat de compensație, cu produse minunate! Câștigul este între 10-1000€. Cel mai bun lucru este ca pe luna ce trece, aveți garanția ca ajungeți la un nivel mai înalt, unde câștigul este mai mare! In funcție de nivel câștigurile sunt: 10€ 25€ 50€ 100€ 300€ 600€ 1000€ Am nevoie numai de persoane ambițioase care sa: -posteze reclame de 2-3 ori dimineața, după-amiaza, seara și noaptea, înainte de ora 22, in grupurile noastre FARMASI, unde avem mii de membrii și in diferite grupuri in care mai sunteți și/sau pe profil, ca sa vadă cât mai multe persoane ceea ce postați. -sa posteze texte de recrutare pe diferite grupuri și sa înscrie doamne in echipa ei, pentru ca echipa va ajuta sa va ridicați mult mai repede. * Persoanele care își doresc sa lucreze de acasă și sunt persoane active, vor primi un catalog gratis! La înregistrarea in firma o sa fie nevoie de: Nume Prenume CNP Data nașterii Adresa Cod Postal Județ Adresa de email Număr de telefon ‼️Toate aceste date nu mi le dați mie, eu doar va dau link ul și voi va înscrieți. Cer și ofer seriozitate‼️Planul de compensație la Farmasi arata asa : Castig instantaneu la fiecare produs comandat 23% (cele cosmetice) și 30% la produsele Dr. C Tuna. Produsele comandate se platesc la livrare, transportul costa 12,99 lei, la comenzile peste 199 de lei este gratuit. Contează foarte mult sa faci rost de fete care sa se înscrie la tine, fiindca la o comanda de 500 de lei impreuna cu echipa primesti încă 4% comision din valoarea comenzilor acumulate, la 1500 de lei 6% la 3000 de lei 9% și asa mai departe tot crește. Până la sfârșitul lunii se poate ajunge la 22% De exemplu 18% înseamnă cam 2000 de lei . Se plateste direct in cont. Pentru înscriere mesaj cu “VREAU”,

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Candidatul ideal Suntem dinamici si competitivi! Ne plac provocarile si suntem mereu in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele! Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Echipa noastra va creste cu 10 de colegi! Aplica si hai sa ne cunoastem daca: - Iti place sa te afirmi prin performantele personale; - Ambitia, inteligenta si abilitatile de comunicare sunt principalele tale puncte forte; - Iti doresti sa iti imbunatatesti competentele de vanzare si negociere. Descrierea jobului Devino colegul nostru si: - Vei beneficia de training de comunicare si vanzari; - Vei suna clientii Orange si vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile companiei; - Vei vinde serviciile cele mai potrivite fiecarui client. Jobul vine la pachet cu: - Pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri nelimitate in functie de vanzarile generate; - Obiective realiste si suport in atingerea targetelor; - Se deconteaza transportul pana la sediul companiei; - Program flexibil de 8h sau 6h pe zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; - Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continua; - Posibilitatea de a creste si de a promova in cadrul companiei; - Un mediu placut de lucru si un colectiv prietenos.

  • S. C. Minier & Posette angajează consultant vânzări pentru insula de bijuterii si accesorii in incinta Shopping City Râmnicu Vâlcea. Varsta minima 18 ani. Salar 1500 plus bonus din vânzări. Număr de contact pentru interviu : 0766 311 148

  • Candidatul ideal Suntem dinamici si competitivi! Ne plac provocarile si suntem mereu in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele! Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Echipa noastra va creste cu 10 de colegi! Aplica si hai sa ne cunoastem daca: - Iti place sa te afirmi prin performantele personale; - Ambitia, inteligenta si abilitatile de comunicare sunt principalele tale puncte forte; - Iti doresti sa iti imbunatatesti competentele de vanzare si negociere. Descrierea jobului Devino colegul nostru si: - Vei beneficia de training de comunicare si vanzari; - Vei suna clientii Orange si vei oferi informatii referitoare la produsele si serviciile companiei; - Vei vinde serviciile cele mai potrivite fiecarui client. Jobul vine la pachet cu: - Pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri nelimitate in functie de vanzarile generate; - Obiective realiste si suport in atingerea targetelor; - Se deconteaza transportul pana la sediul companiei; - Program flexibil de 8h/zi, in intervalul 10:00 – 20:00, de Luni pana Vineri; - Acces la training-uri sustinute de specialisti si formare continua; - Posibilitatea de a creste si de a promova in cadrul companiei; - Un mediu placut de lucru si un colectiv prietenos.

  • Are ca obiectiv distributia si vanzarea produselor Prepaid prin vizitele zilnice facute in locatiile de pe ruta, asigurand un stoc minim pe fiecare categorie de produs din portofoliu. RESPONSABILITATI: distributia produselor prepaid Vodafone catre parteneri- vizitarea partenerilor. Salariu 3000 RON Persoanele interesate sunt rugate sa trimita urmatoarele documente la adresa noastra de email : brokervacantstrainatate()gmail.com - CV - COPIE ACT DE IDENTITATE IN FORMAT PDF ( COPIE SCANATA NU POZE ) - COPIE PERMIS SAU ALTE DOCUMENTE - RECOMANDARE ( DACA ESTE CAZUL )

  • Descriere Anunt disponibil în Horezu si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Cine suntem? Suntem o echipa formata din persoane exigente cu munca lor, pasionate de floristica, decor si arta florala. Ne respectam clientii si dorintele lor. Ne extindem activitatea si de aceea cautam noi persoane cu experienta sau fara care sa ne ajute sa ne continuam misiunea. Ce facem? Deschidem un nou magazin in Rm. Valcea, magazin cu articole party & aranjamente florale, buchete de flori, décor floral pentru nunti, botezuri, evenimente corporate. Ce ne dorim? O persoana care iubeste florile, este descurcareata, ambitioasa, responsabila, energica si cu simt artistic. Ce iti oferim? Salariu + bonusuri pentru evenimente, training gratuit.

  • Suntem o echipa energica si ambitioasa, dar din motorul nostru lipseste o piesa importanta. Ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/colega sa se alinieze rapid la standardele noastre, astfel incat sa putem lucra intr-un mediu ambiental placut, punand pe primul plan satisfactia clientilor nostri. Responsabilitati:  Intocmirea tuturor documentelor de insotire a livrarilor de bunuri si prestari servicii: o facturi si avize de insotire a marfii; o transferuri intre gestiuni; o pe baza comenzilor primite, intocmeste avizul si/sau factura si declaratia de conformitate care insotesc marfa.;  Incasarea banilor de la clienti pentru facturile achitate cash;  Evidenta registrului de casa ;  Evidenta formularelor cu regim special;  Arhivarea documentelor emise, indosarierea actelor pe luni si pe categorii (facturi, avize);  Participare la inventarieri;  Respecta legislatia in domeniu; Cerinte/abilitati specifice:  Experienta in facturare si operare in sisteme de gestiune-contabilitate;  Cunostinte minime de utilizare calculator;  Studii superioare in domeniul financiar/contabil (avantaj);  Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa, responsabila si punctuala;  Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva;  Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor; Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau il poti depune personal la magazinul nostru din Horezu, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.76, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 17:00.

  • Suntem o echipa energica si ambitioasa, dar din motorul nostru lipseste o piesa importanta. Ne dorim ca viitorul coleg sa se alinieze rapid la standardele noastre, astfel incat sa putem lucra intr-un mediu ambiental placut, punand pe primul plan satisfactia clientilor nostri. RESPONSABILITATI:  Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei ROTAKT;  Preluarea comenzilor primite si promovarea produselor prin atragerea de clienti noi, ca urmare a initiativei si demersurilor proprii;  Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune;  Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin;  Expunerea marfurilor pe rafturi si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie;  Servirea amabila si orientata către client;  Depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfurilor;  Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice;  Intretinerea si utilizarea corespunzatoare a mijloacelor din dotare;  Furnizarea de informatii valide si exacte despre produsele disponibile si ofertele promotionale existente;  Colaborarea cu specialistii Departamentul Tehnic si cel Logistic/Aprovizionare in vederea optimizarii procesului de vanzare;  Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp;  Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Viitorul coleg este cu atat mai valoros daca are:  Experienta in contabilitate primara (avantaj)  Bune abilitati de comunicare si relationare;  Foarte bune aptitudini de rezolvare a problemelor;  Cunostinte bune de utilizare calculator;  Inclinatie spre domeniul tehnic;  Orientare catre gasirea de solutii;  Flexibilitate in lucrul cu clientii;  Experienţă profesională minim 2 ani în domeniul comercial; Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau il poti depune personal la magazinul nostru din Horezu, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.76, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 17:00.

  • sti persoana potrivita daca: Esti pasionat/a de horticultura; Ai studii superioare finalizate; Esti atent/a la detalii; Iti place sa comunici si relationezi cu oamenii; Detii cunostinte de operare computer si in particular cunosti foarte bine Microsoft Office, Outlook; Cunosti limba engleza ( citit-scris-vorbit) minimum nivel conversational; Limba Italiana constituie avantaj; Esti ordonat/a, riguroas/a si iti place sa iti planifici timpul si activitatile; Iti asumi responsabilitatea; Ai permis de conducere categoria B. Responsabilitati: Vei fi responsabil/a de preluarea/introducerea/confirmarea comenzilor in sistem; Urmaresti livrarea cu succes a marfurilor; Urmaresti respectarea termenelor de plata; Gestionezi fluxul de documente/emailuri, a apelurilor telefonice interne și externe; Asiguri suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; Salariu :500-1000€. Rel : 0771520230

  • Candidatul ideal Experienta pe o pozitie de coordonare de minimum 1 an; Experienta de minimum 6 luni in activitate Telesales; Experienta de minimum 6 luni pe un proiect outbound specific industriei BPO; Studii superioare finalizate; Persoana pozitiva, dinamica, responsabila, cu capacitatea de a solutiona problemele; Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional; Foarte bune abilitati de comunicare si intelegere; Gandire analitica si atentie sporita la detalii; Cunostinte medii MS Office. Descrierea jobului Monitorizarea atenta a activitatii si a rezultatelor agentilor din subordine; Motivarea continua a echipei, asigurarea unui mediu de lucru placut si retentia angajatilor; Crearea si implementarea planului de imbunatatire a performantei; Organizarea programului de lucru al agentilor si acordarea de suport continuu pentru acestia; Actualizarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare dupa caz (urmarire si raportare KPI's) Beneficii Pachet salarial atractiv; Acces la biblioteca Bookster; Servicii medicale private; Training si dezvoltare profesionala continua; Mediu de lucru profesionist si dinamic; Echipa preponderent tanara si ambitoasa, la inceput de cariera.

  • Salveaza cautarea