Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Vrancea Disponibil imediat-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
*Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center! Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta usor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: - Salariu de baza; - Bonusuri de vanzare performanta; - Training; - Un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curioasa si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de telefon.
-
Vrei un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent/manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Vei beneficia de un program flexibil!! Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon : Bogdan Stanescu (pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger) Partener broker national in asigurari, caut asistenti in brokeraj, persoane fizice sau juridice ! Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time/ full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul nu este limitat(ne avem parte fixa), ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera.
-
Candidatul Ideal Studii superioare absolvite. Experienta profesionala de minim 2 ani in vanzari. Experienta in vanzari de produse personalizate reprezinta un avantaj. Aspect profesional business. Cunostinte medii de limba engleza. Cunostinte avansate de lucru cu PC-ul (Word, Excel, Powerpoint, Outlook). Comunicare si negociere, seriozitate, ambitie, rezistenta la stres, persoana pro-activa. Planificare si organizare, asumarea responsabilitatii, simt antreprenorial. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Implementeaza si aplica strategia de vanzari a companiei si politica de discounturi, după caz. Stabileste, mentine si dezvolta relatiile cu clientii din aria de responsabilitate. Identifica oportunitatile pentru cresterea vanzarilor si face propuneri pentru valorificarea acestora in interesul companiei. Promoveaza produsele din portofoliu si serviciile companiei. Monitorizeaza cerintele si nevoile clientilor si actioneaza pentru satisfacerea completa a acestora. Participa la pregatirea si desfasurarea actiunilor promotionale organizate aria de responsabilitate si monitorizeaza rezultatele obtinute. Raspunde de atingerea targetului lunar anual de vanzari, după caz. Urmareste situatia si evolutia creantelor si debitelor, la clienti si aplica masurile stabilite, după caz. Realizeaza rapoarte de vanzari, săptămânale. BENEFICII: Comisioane motivante. Bonus din vanzari. Instruiri de specialitate. Posibilitati de dezvoltare profesionala continua. Loc de munca stabil.