Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Arad Persoane Tip job: Part time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Caut loc de munca part-time ( 2 ore ) ca si Consilier de Siguranta pentru transportul rutier de marfuri periculoase (ADR). Detin certificat de consilier de siguranta pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transporturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati la numarul de telefon:

  • Dacă dorești un venit suplimentar, part-time poți să accesezi următorul link. https://GramFree.cc/?r=17386195 .Dacă aveți întrebări în legătură cu aplicația să îmi scrieți mesaj in privat.

  • 5

    Tu cauti un job care sa iti deschida noi orizonturi? Noi cautam o persoana deschisa spre progres si dezvoltare pe plan profesional. Iti doresti un venit peste medie? Esti sociabil? Ai bune abilitati de comunicare? Vin-o alaturi de noi in echipa Grawe Arad.

  • 4

    Dobândește un venit prin bonusurile acumulate printr-o activitate intelectuală și de echipă. Contactează-mă!

  • 3

    Cautam colaboratori tractionisti posesori de capete tractor pentru circuit Romania-Italia-Franta-Germania-Romania Cautam  tractionisti  intern  extern    Oferim: - Minim 10.000 km/ cap tractor in fiecare luna; - Card Shell/Lukoil Cerinte: - Cap tractor MEGA &STANDAR - Anvelope 60;   -Anvelope 80. Contacteaza-ne pentru mai multe detalii la numarul sau lasa-ne datele de contact si te vom contacta

  • Caut de lucru sofer cat b.c.e cu experienta pt curse locale cu seara acasa , Domiciliul Mun Arad

  • 1

    Caut de lucru în constructii Ma interesează lucrări mai mici ( renovare apartamente /garsoniere ...glet...zugrăveli..gresie...faianta ...parchet..)

  • 1

    Caut persoana calificata sa repare teracota dupa inundare. Platesc si drumul pana in Germania. Relatii la sau emal:

  • 1

    Disponibil online

    Specialist Marketing

    Experiențe trainice SRL angajează: Specialist Marketing (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea de marketing a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii cel puțin, de preferat studiii superioare (în domeniul comunicării și relațiilor publice, marketing și managementul vânzărilor, management, economie, sociologie); specializări conexe domeniului marketingului vor constitui un avantaj (curs de comunicare, marketing, copywriting, marketing digital, curs de relații publice, e-mail marketing, content marketing etc.); Abilități preferate: - experiență profesională în domeniul publicității și marketingului într-o poziție similară anterioară sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - experiență în lucrul cu oamenii; - abilități bune de comunicare, socializare și relaționare cu clienți și potențiali clienți; - abilități de lucru în echipă; - abilități de sondare a pieței; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de marketing, social media, programe de baze de date etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate; - flexibilitate, creativitate; - abilitatea de a redacta rapoarte în domeniul său de activitate. Atitudini dorite: - atenție la detalii; - atitudine generală pozitivă; - corectitudine; - disciplină; - interes pentru domeniul de activitate al întreprinderii sociale. Responsabilități specifice postului: - realizarea de studii de marketing pentru a evalua poziția întreprinderii sociale pe piața locală, regională și națională; - identificarea, alegerea și utilizarea de metode și instrumente potrivite pentru asigurarea promovării și poziționării întreprinderii sociale pe piață, conform scopului și misiunii sociale descrise; - propunerea și implementarea planului de marketing agreat la nivelul întreprinderii sociale; - proiectarea sondajelor privind studiul pieței; - conceperea, actualizarea și asigurarea mentenanței site-ului general al întreprinderii; - planificarea și implementarea campaniilor de publicitate/advertising și promovare prin diverse mijloace și canale ale întreprinderii sociale, în baza planului de marketing stabilit; - crearea și actualizarea materialelor de promovare ale întreprinderii, tipărite sau în format electronic; - dezvoltarea și implementarea de politici de fidelizare a clienților alături de consilierul de vânzări al întreprinderii; - culegerea și actualizarea de date, prin studii de piață, de informații cu privire la concurenții potențiali; - urmărirea și analizarea rezultatelor campaniilor de promovare a serviciilor întreprinderii; - conceperea de rapoarte de publicitate/advertising, promovare și marketing și propunerea de idei de îmbunătățire.

  • 1

    Experiențe trainice SRL angajează: Manager financiar (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea financiară a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii superioare în domeniul economic; specializări conexe domeniului financiar-contabil general, cunoștințele și experiența în domeniul financiar-contabil pentru întreprinderi sociale, ONG-uri vor constitui un avantaj. Abilități preferate: - experiență profesională în management financiar, contabilitate sau într-o poziție similară anterioară; - experiență în procese de planificare și control financiar; - abilități de comunicare și relaționare cu reprezentanți ai altor companii/firme/întreprinderi sociale, furnizori de servicii, autorități publice; - capacitate de adaptare la schimbări; - capacitate de administrare eficientă și eficace a banilor; - abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită; - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de management financiar/contabilitate etc. - capacitate de evitare a riscurilor; - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - putere de decizie și asumarea responsabilității; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate și viteză de reacție. Atitudini dorite: - disciplină și autocontrol; - loialitate; - seriozitate/responsabilitate; - atitudine generală pozitivă; - toleranță, inclusiv la ambiguitate; - atitudine colaborativă. Responsabilități specifice postului: - asigurarea managementului financiar al întreprinderii sociale; - luarea de decizii financiare eficiente, gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor întreprinderii sociale și a misiunii sale sociale, precum și propunerea de soluții de optimizare dpdv. financiar; - efectuarea plăților către furnizori; - efectuarea plăților salariale la termenul cuvenit, precum și a contribuțiilor și a taxelor impuse întreprinderii sociale conform legislației în vigoare; - redactarea și transmiterea rapoartele de activitate . financiar privind implementarea proiectului către finanțator; - propunerea, în baza expertizei, a bugetului de venituri și cheltuieli și supunerea lui pentru aprobare managerului/administratorului întreprinderii sociale; - preocuparea privind organizarea, conducerea și controlul activităților financiar-contabile și asigurarea evidenței contabilității conform legislației în vigoare; - asigurarea respectării principiilor economiei sociale și a legislației în vigoare privind întreprinderile sociale, . financiar-contabil, inclusiv se asigură de atingerea indicatorilor economici propuși în prezentul proiect de afaceri; - asigurarea îndeplinirii tuturor obligațiilor întreprinderii sociale față de creditorii săi (dacă e cazul); - organizarea și asigurarea reflectării realizărilor și rezultatelor economice pe baza întocmirii situațiilor financiare; - asigurarea îndeplinirii situațiilor de închidere de lună a bugetelor de venituri și cheltuieli și calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilanț, cont de profit și pierdere etc. - reprezentarea întreprinderii sociale, alături de Administrator în raporturile cu autoritățile locale și în mod special cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) și alte instituții financiare similare; - asumarea responsabilității privind corectitudinea informațiilor și a datelor din domeniul său de activitate; - organizarea și controlul inventarului general anual al întreprinderii sociale; - respectarea normelor de protecția muncii, măsurilor de aplicare a acestora precum și a normelor PSI, conform legislației în vigoare.

  • Experiențe trainice SRL angajează: Agent de vânzări (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea de vânzări a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii cel puțin, de preferat studii superioare (în domeniul comunicării și relațiilor publice, marketing și managementul vânzărilor, management); specializări conexe domeniului vânzărilor vor constitui un avantaj (curs agent de vânzări, comunicare, curs de vânzare și negociere, tehnici de vânzare și persuasiune, comunicare și influențare etc.). Abilități preferate: - experiență profesională în domeniul vânzărilor, într-o poziție similară anterioară sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - experiență în lucrul cu oamenii; - abilități bune de comunicare, socializare și relaționare cu clienți și potențiali clienți; - capacitate de adaptare la schimbări; - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de vânzări, social media etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate și viteză de reacție; - abilitatea de a redacta rapoarte în domeniul său de activitate. Atitudini dorite: - răbdare; - loialitate; - onestitate; - disciplină; - toleranță; - atitudine civilizată, respect în special în raport cu clienții; - dorința de dezvoltare personală și profesională; - interes pentru domeniul de activitate al întreprinderii sociale; Responsabilități specifice postului: - asigurarea prezentării, promovării și vânzării serviciilor întreprinderii sociale în acord cu principiile și standardele interne; - consilierea clienților și a viitorilor potențiali clienți cu scopul satisfacerii nevoilor acestora privind serviciile de închiriere de autorulote; - identificarea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți; dezvoltarea de procese/politici de fidelizare a acestora alături de specialistul de marketing al întreprinderii; - identificarea de furnizori pentru produsele, materiile prime și consumabile necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote; - întocmirea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - negocierea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor, acolo unde acest lucru se pretează, conform politicii interne a întreprinderii sociale; - stabilirea de întâlniri cu clienții în vederea semnării contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - discutarea cu clienții a tuturor aspectelor relevante pentru acești și răspunderea la întrebări cu privire la serviciul de închiriere de autorulote; - asigurarea tururilor de vizionare a autorulotelor de către clienți și potențiali clienți; - realizarea instructajului necesar al viitorilor clienți cu privire la utilizarea autorulotelor din toate punctele de vedere; - asigurarea produselor, materiile prime și consumabilele necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote conform graficului de rezervări/închirieri existent; - colectarea de impresii, testimoniale de la clienți și propunerea de soluții de îmbunătățirea a serviciilor oferite de întreprinderea socială; - participarea la întâlnirile de echipă și în special la întâlnirile de planificare și implementare a strategiei de vânzări și marketing a întreprinderii; - rezolvarea tuturor problemelor clienților prin diverse mijloace, directe sau indirecte pe parcursul perioadei în care aceștia au închiriate autorulotele întreprinderii; - informarea managerului/administratorului întreprinderii cu privire la orice defecțiune constatată sau eveniment petrecut în care au fost implicate bunurile întreprinderii sociale pentru a găsi soluții de rezolvare a problemei. - respectarea normelor de protecția muncii, măsurile de aplicare a acestora precum și a normelor PSI, conform legislației în vigoare.

  • Salveaza cautarea