Anunțuri
Locuri de munca Arad Carnet conducere: B Disponibil imediat Disponibil din: 2020-06-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania MOV Electromontage SRL Angajam electriceni pentru proiecte industriale și rezidenţiale GERMANIA (De la 17 net) Cerințele postului: cunoștințe de limba germană la nivel conversațional; Obligatoriu experiență în domeniu; permis de conducere categ. B; disponibilitate de deplasare cu mașina personală; constituie un avantaj Se asigură cazare în apropierea locului de muncă în cameră dublă, cu posibilitatea singur în camera (utilitati incluse) Pentru mai multe detalii contactați-ne prin mail:[email protected] Sau la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doamna pensionară ofer sa fac mancare pt o Doamnă in vârstă 2-3h zi. zona Arad Micalaca (nu este Nr de tel al Doamnei , sunt o vecină care gestionez pt ea) scrietimi pe WhatsApp și va pun in contact cu Dânsa. Mulțumesc.
-
Angajam mecanici agricoli cu experiență,pt lucrări agricole:pregătit teren,semănat,recoltat,întreținerea culturilor.Avem nevoie de oameni serioși,cu experiență.Salariu va fi motivant si depinde de experienta fiecăruia.
-
Promovat
Compania MOV Electromontage SRL Angajam electriceni pentru proiecte industriale și rezidenţiale GERMANIA (De la 17 net) Cerințele postului: cunoștințe de limba germană la nivel conversațional; Obligatoriu experiență în domeniu; permis de conducere categ. B; disponibilitate de deplasare cu mașina personală; constituie un avantaj Se asigură cazare în apropierea locului de muncă în cameră dublă, cu posibilitatea singur în camera (utilitati incluse) Pentru mai multe detalii contactați-ne prin mail:[email protected] Sau la
-
Angajez sofer cat.c+e transport intern,curse regulate in fiecare zi, plecare 17:30 sosire 21:30,descarcare -incarcare la rampa,timp in care soferul doarme, iar la ora 4:00 se pleaca spre Arad,sosire in Arad ora 7:45 se lasa camionul in rampa.
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
Service Statii Radio Arad angajeaza montator statii si antene radio cb, pentru punct de lucru in Arad Descriere: -permis de conducere cat.B -Amabilitate, seriozitate și responsabilitate -tot instructajul si toata pregatirea se dobandeste la locul de munca - nu necesita nici un fel de experienta ci doar cateva cunostinte minime in electrica -Program de lucru L-V 9:00 - 17:30 -Salariu motivant -Tichete de masa
-
Ofer servicii consultanta sau contract prestari servicii ca si Consilier (ADR) si Manager Transport. Detin certificat Manager Transport cat si de Consilier de Siguranta ADR pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transpirturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati. Se poate face si contract de prestari servicii. Disponibilitate pentru orice judet din tara. Tarif negociabil in functie de flota auto.
-
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu abilitati foarte bune de comunicare, orientata spre obtinerea de rezultate. Postul disponibil este in Arad, activitatea organizandu-se de la birou. Deservește clienții prin vânzarea de produse și satisfacerea nevoilor clienților; Deservește conturile existente, obține comenzi și stabilește conturi noi prin planificarea și organizarea programului zilnic de lucru pentru a apela la punctele de vânzare existente sau potențiale și alți factori comerciali; Ajustează conținutul prezentărilor de vânzări prin studierea tipului de punct de vânzare sau a factorului comercial; Concentrează eforturile de vânzări prin studierea volumului actual și potențial al dealerilor; Trimite comenzi prin consultarea listelor de prețuri și a literaturii de produse; Menține managementul informat prin transmiterea de rapoarte de activitate și rezultate, cum ar fi rapoarte zilnice de apel, planuri de lucru săptămânale și analize lunare și anuale ale teritoriului; Monitorizează concurența prin adunarea informațiilor actuale ale pieței despre prețuri, produse, produse noi, programe de livrare și tehnici de comercializare; Recomandă schimbări în produse, servicii și politici prin evaluarea rezultatelor și a evoluțiilor competitive; Rezolvă plângerile clienților prin investigarea problemelor, dezvoltarea de soluții, pregătirea rapoartelor și făcând recomandări conducerii; Menține cunoștințele profesionale și tehnice prin participarea la ateliere educaționale, revizuirea publicațiilor profesionale, stabilirea de rețele personale și participarea la societăți profesionale; Oferă înregistrări istorice prin menținerea înregistrărilor privind vânzările din zonă și ale clienților; Contribuie la efortul echipei prin realizarea de rezultate aferente, după cum este necesar. Cauta sa mareasca portofoliul de clienti prin prospectarea pietei Mentine legatura cu clientii existenti Rezolvare task-uri administrative Cerinte esențiale: Studii liceale sau universitare finalizate dupa 2019 - Conditie obligatorie! sau Angajare din Somaj Cerintele postului: - Cunostinte operare PC (Windows, Mac, Office), Excel, Power Point; - Abilitati de negociere, diplomatie, atitudine pozitivă, zâmbet, respect, disponibilitate de învățare si dezvoltare continua; - Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme; - Putere de decizie si asumarea responsabilitatii; - Spirit de ordine si disciplina; - Abilitati de comunicare; - Abilitati pentru lucrul in echipa; - Dorinta de dezvoltare - Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual. Beneficii: Pachet salarial motivant - Transport asigurat la locul de munca; - Comision din Vanzari - Perioada nedeterminata - Asigurare de sanatate privata; - Contributie la pilonul III de pensii - Prime: Crăciun, Paste, Zi naștere. - Condiții și mediul de lucru excelente. - Posibilitatea de creștere salariala in funcție de evoluție și rezultate. - Acces gratuit la platforma educațională. CAR BOY KIDLAND este o companie care comercializează ELEMENTE DE SIGURANȚA, PROTECTIE, DELIMITARE, AVERTIZARE, având acoperire naționala și dorința de extindere in Europa, cu posibilitatea de a accesa o mare varietate de clienți. Car-Boy Kidland este o companie romaneasca aflata in colaborare cu Car-Boy Corporation Japonia, compania noastra fiind unicul importator in Europa a produselor de protectie, avertizare si siguranta. Suntem prezenti pe piata din Romania din 2011, atat ca vanzatori cat si ca furnizor pentru marile lanturi de magazine de bricolaj.